Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23575
1 Bruger, 698 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
datarecovee
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
La Nouvelle Ère
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: La Nouvelle Ère (Læst 2080 gange)
Dau
Førsteholdsspiller
La Nouvelle Ère
«
:
08 Jul 2006, 23:37 »
La Nouvelle Ère
En Paris Saint Germain blog
Dette er min første blog her på siden, og vel min første post på et FM forum i snart et år. Udviklingen indenfor "blogs" har med sikkerhed ændret sig, siden jeg sidst placerede mine hænder på tastaturet og skrev løs, jeg skal være ærlig og sige jeg ikke har fulgt med, men vælger at gøre dette på den måde jeg gjorde det sidst. Opdateringer i denne blog vil formentlig komme forholdsvis ofte, men jeg vil ikke love noget. Det kan godt være jeg stopper efter et par dage, det kan være spillet bliver ved i måneder. Uanset hvad, håber i vil nyde at læse dette.
Basis Info
- Patch: 6.0.3
- Database: FreakUP v2, med egne modificeringer.
- Liga(er): Bedste række fra Frankrig, England, Italien, Tyskland og Spanien. Derudover har jeg .ddt filer med
spillere fra tophold i Sydamerika og det øvrige Europa.
- Møntenheden er engelske pund.
Førsteholdstruppen
Opdateret d. 01/07-2005
Målmænd
1. Lionel Letizi
12. Oscar Ustari
Forsvar
3. Jean-Michel Bandiane
4. David Rozhenal
5. Bernard Mendy
6. Mario Yepes
13. Franck Queudrue
22. Sylvain Armand
30. Jonathan Botinelli
32. Ahmed Kantari
Midtbane
2. Carlos Magno
7. Niko Kranjcar
8. Thiago Motta
14. Rudy Haddad
15. Bonaventure Kalou
23. Modeste M'Bami
25. Jérôme Rothen
27. Louis Arnaud
34. Franck Dja Djédjé
Angreb
9. Pauleta
10. Rodrigo Palacio
19. David N'Gog
Transfer
Næste opdatering: 31/08-2005
Titler
- Bliver opdateret løbende, når titlerne kommer i hus.
«
Seneste Redigering: 09 Jul 2006, 12:11 af Dau
»
Rolig nu, pust ud, træk vejret..
Marchena
Landsholdsspiller
Sv: La Nouvelle Ère
«
Svar #1:
08 Jul 2006, 23:40 »
Velkommen til FmFreaks forum så
Held og lykke med bloggen
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza
http://threelittlefantas.blogspot.com/
Dau
Førsteholdsspiller
Ændringer hos PSG
«
Svar #2:
08 Jul 2006, 23:41 »
Ændringer hos PSG
Paris’ stolthed, hvis man ser det ud fra et fodboldmæssigt synspunkt, hedder naturligvis Paris Saint Germain, en klub som altid har været blandt de store hold i Frankrig, og en klub som enkelte gange har vist glimt af storspil, på i de europæiske klubturneringer. I 1996 nød klubben sin sidste store triumf, da holdet blev ledt til succes i pokalmestrenes turnering, hvor holdet vandt en overbevisende finale. Holdet vandt senest den franske ”Ligue 1” i 1994, en titel klubben forventes at vinde år efter år, men gang på gang brister parisernes drømme om storhed, og ofte lever truppen langt fra op til forventningerne.
Men alt dette skal være slut, i hvert fald hvis man tror på klubbens nye bestyrelsesformand, som tiltrådte pr. dags dato.
Navnet er
Richárd Sanchez,
en succesrig fransk forretningsmand, som de sidste 15 år skabt sig en betydelig formue, hvilket han så i dag har brugt til, at overtage posten som formand hos PSG.
Hans ambitioner for de rød/blå fra Paris er store, meget store. Under dagens pressemøde udtalte
han: ”Hvis man taler om Europas storbyer, er Paris nævnt med byer som London, Madrid, Rom og Barcelona. Hvis man snakker om europæiske top fodboldhold, er London, Madrid, Rom og Barcelona godt repræsenteret – det har Paris ikke været hidtil, og det skal der ændres på.”
Sanchez plan er enkel, han mener der skal nytænkning og udenlandske kræfter til, hvilket har resulteret i 4 nye ansigter hos Paris. Først og fremmest bliver den gamle PSG storspiller, og tidligere verdensmester med Brasilien,
Rái
, ansat som sportsdirektør, og ansvarlig for klubbens talentspejdere. Derudover bliver den tidligere AC Milan og Lazio spiller
José Chamot
ansat som chef talentspejder, og forventes at primært arbejde i den argentinske, peruvianske og chilenske liga, og som chef for klubbens interesser på det amerikanske kontinent.
Sanchez har også taget en ny mand med i bestyrelsen, hvilket betyder at argentinske
Omar Da Fonseca
, som i 80’erne og starten af 90’erne spillede for PSG, er ansat som direktør i klubben, og formentlig er tiltænkt en rolle indenfor marketing og kommunikation.
Til slut har Sanchez valgt at tage en træner med sig, hvilket betyder at træner Laurent Fournier har fået sparket af Sanchez, og ind kommer en ny og efter sigende talentfuld træner, argentineren
Christian Zubeldía
.
Folk der har deres fodboldviden i orden, nikker med sikkerhed genkendende til efternavnet Zubeldía. Christíans farfar, Osvaldo Zubeldía, var argentinsk landstræner, og senere succesfuld manager for klubber som Estudiantes de la Plata, som i 60’erne formåede at slå Bobby Charlton’s Manchester United i den interkontinentielle cup. Derudover var Zubeldía også landstræner for Argentina.
”Den nye Zubeldía” skulle eftersigende have haft en succesfuld karriere i Argentina, hvor han har været assistent i både Independiente og Boca Juniors, hvorefter han blev kontaktet af Sanchez, og hyret til et yderst udfordrende job – At føre Paris Saint Germain ind i fodboldens elite.
Zubeldía forventes at købe stort ind, da Sanchez efter sigende skulle have pumpet en del penge i klubben, hvor mange vides dog ikke.
Rái atter at finde på Parc des Princes
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3:
08 Jul 2006, 23:43 »
Hey Dau
Eftersom det er første gang du er på et fmforum i et år, og skriver det "old style" så bliver det da spændende at følge din blog, for at se om og hvordan den skiller sig ud fra de nuværende.. held og lykke
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Guggi
Ynglingespiller
«
Svar #4:
08 Jul 2006, 23:53 »
Dejligt at læse en blog som i gode, gamle dage.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad du får strikket sammen.
Held og lykke!
Dusty78DK
Manager
«
Svar #5:
09 Jul 2006, 01:04 »
En spændende ny blog med et af de hold, der har skuffet i mange sæsonner, men mangler en stærk mand til at føre dem til toppen - dvs. dig.
Nu er jeg rimelig ny her (½ år), så jeg glæder mig til at se hvad en "gammel rotte" kan udrette
absalonsen
Gæst
«
Svar #6:
09 Jul 2006, 01:07 »
God start!
En fed ting, som jeg godt kan lide, er det at du har ændret lidt på holdet. Altså med nye folk og sådan, og ham den nye ejer der smider flere penge i klubben. Nærmest som en hr. Ambramovic!
Dau
Førsteholdsspiller
Motta & Magno checker ind samtidig med ophørsudsalget
«
Svar #7:
09 Jul 2006, 01:14 »
Motta & Magno checker ind samtidig med ophørsudsalget
d. 9. juli 2005
Der har været rigeligt gang i rygtebørsen, men ingen af de mange rygtede spillere til PSG er blevet præsenteret endnu, og det er da også tvivlsomt om nogle af handlerne overhovedet bliver til noget. Holdet fra Paris er i den forløbne uge blevet sat i kontakt med Roberto Abbondanzieri, Louis Saha, Sylvain Wiltord, Gonzalo Pineda, Mathieu Bodmer, og så videre. Listen er nærmest uendeligt lang, og alle de pågældene klubber nægter at spillerne skulle være på vej væk.
Imens på Parc des Princes har Christian Domingues, Vikash Dhorasoo, Paulo Cesar og Christophe Landin allerede taget deres afsked, mens både Carlos Bueno (som i øvrigt ikke fik en kamp i PSG trøjen), og Boukary Dramé forlader klubben den 20. juli, når den mexikanske transfersæson starter.
2 spillere er lige så stille tiltrådt i Zubeldías rækker, begge spillere er i øvrigt brasilianere. Der er tale om den 22 årige centrale midtbanespiller Thiago Motta, som kommer efter 4 års ophold hos de spanske mestre fra Barcelona. Derudover er den ukendte, 19 årige højre back Carlos Magno købt ind for en betydelig sum penge, en spiller som angiveligt skulle være anbefalet af Rái. Magno menes at skulle agere som reserve for landsholdsaktuelle Bernard Mendy, mens Motta menes at gå direkte ind i startopstillingen, hvor han skal danne makkerpar med Modeste M'Bami.
Hvis Paris SG ikke snart får fingeren ud, eller nærmere pengene op ad lommen, kan holdet meget nemt stå med en smallere trup end de startede med, når sæsonen starter den. 31. juli
Motta spillede 64 kampe for Los Culés
Dau
Førsteholdsspiller
Palacio trækker i trøjen
«
Svar #8:
09 Jul 2006, 01:43 »
Palacio trækker i trøjen
d. 14. juli 2005
Paris Saint Germain har nærmest holdt udsalg i dette års "silly season", med 7 solgte spillere og 2 indkøb, har der ikke været meget som indikerede fremgang hos det ambitiøse hold. I dag skrev holdet dog under med et, hvad der betragtes af bestyrelsesformand Sanchez som "vigtigt indkøb", nemlig den 23 årige angriber Rodrigo Palacio, som kommer fra Zubeldías gamle klub Boca Juniors.
Ved dagens pressemøde sagde bestyrelsesformand Richárd Sanchez: "
Vi har, lige siden vi tiltrådte, ledt efter en spiller, som vi kan udvikle og samtidig kan være med til at udvikle klubben. Sådan en spiller er Palacio, og jeg er sikker på Zubeldía har gjort det rette indkøb. Han har i en alder af blot 21 år fået debut på det argentinske landshold - det synes jeg viser, at det ikke er en "hr. hvem-som-helst" vi har skrevet under med i dag. Det er helt sikkert et vigtigt indkøb for klubbens fremtid.
"
Rodrigo Palacio forventes at skulle rotere i angrebet med Pauleta, da indikationerne fra holdets venskabskampe indtil videre, har vist at holdet stiller op i en offensiv 4-5-1 med meget kantspil. Holdet spillede en hurtig og tempofyldt kamp i mandags mod Villarreal, og tager i morgen imod Fernando Torres & Atletico Madrid.
Dau
Førsteholdsspiller
Ustari skal bevogte målet
«
Svar #9:
09 Jul 2006, 02:12 »
Ustari skal bevogte målet
d. 20. juli 2005
I dag kunne Paris Saint Germain endnu engang tilføje en spiller til truppen, nemlig den blot 21 årige argentinske målmand, Oscar Ustari. Ustari stod tidligere for argentinske Independiente, men valgte altså at krydse atlanten og for alvor starte sin professionelle karriere. Det menes at Independentie skulle have sluppet vældig godt ud af den handel, og prisen på den unge Ustari skulle angiveligt nærme sig de £5.000.000 - Bestemt mange penge for en spiller, de fleste aldrig har hørt om.
Christian Zubeldía sagde dette om spilleren til pressen: "
Ustari er købt for at være førstemålmand. Han bliver en vigtig brik i denne sæson, og forhåbentlig mange sæsoner fremover. For mig var det vigtigt at få en målmand med fremtid i, og ikke en målmand som kun har et par år tilbage. Jeg kender Ustari fra min tid i Independiente, og jeg er sikker på vi har gjort et fantastisk køb. Han skal nok bevise sit værd når sæsonen kommer igang, og så vil jeg godt vædde med, at folk snakker om det gode og billige køb af en klassemålmand, frem for at diskuterer om hvor vidt min indkøbspolitik er desperat.
"
Altså en noget truffet, men også selvsikker Zubeldía, som bestemt ikke bryder sig om mediernes kritik af hans indkøbsmetoder. Udover at Ustari netop har tiltrådt, menes både den unge kroat Nico Kranjcar, og argentineren Sergio Agüero at trække i trøjen. Sidstnævnte har før samarbejdet med Zubeldía, da han for 2 år siden blev hentet til Independientes talentskole, hvor Zubeldía var cheftræner.
Ustari skal sørge for PSG ikke lukker for mange mål ind
Dau
Førsteholdsspiller
Årets venskabskampe er overstået
«
Svar #10:
09 Jul 2006, 02:31 »
Årets venskabskampe er overstået
d. 27. juli 2005
I forgårs da argentinske Boca Juniors løb på banen, spillede Paris Saint Germain den sidste forberedelseskamp til sæsonen, og det har været nogle spændende modstandere, og bestemt også nogle spændende hold, Paris stødte på i venskabskampene.
Paris SG vs Villarreal - 0:0
Paris SG vs Atletico Madrid - 2:0 (Kalou, Magno)
Paris SG vs Betis - 0:1 (Miguel Ángel)
Paris SG vs Boca - 2:0 (Kranjcar, Heyman)
Hvis man skal vurdere holdets samlede indsats, kan man betegne den med et ord, svingende. Visse spillere har virket mere motiverede på at vise træneren deres værd, mens andre udelukkende har fokuseret på at komme i form. Holdet har spillet med en forholdsvis sikker defensiv, dog virker det yderst spændende, at både Mendy og Armand (hhv. højre og venstre back), begge er tiltænkt en stor rolle i det nye system, Zubeldía har taget med sig. Med teknisk stærke kantspillere i Magno og Rothen (Når han er skadesfri), og 2 kreative, stærke wingbacks, kan Pauleta og Palacio være sikre på kvaliteten i indlæggene i år.
Holdet ser dog svækket ud op til sæsonstarten, da både Pauleta, Rothen, Haddad og Djédjé, alle spillere som menes at være førsteholdsspillere, er ude med skader. Pauleta og Rothen vil med sikkerhed blive savnet, når holdet rejser til Saint-Etienne i sæsondebuten om blot 4 dage.
Pedro Pauleta døjer med en skade, og forventes at være ude de første 3 uger af sæsonen
«
Seneste Redigering: 09 Jul 2006, 03:08 af Dau
»
Dau
Førsteholdsspiller
«
Svar #11:
09 Jul 2006, 03:05 »
Skuffende debut for PSG
d. 6 august 2005
I dag indledte Paris Saint Germain årets sæson, hvor det ultimative mål er at vinde årets Ligue 1, og hvor minimumskravet er Champions League fodbold i næste sæson.
Årets første modstandere var et velspillende Saint Etienne hold, som ikke har skiftet meget ud over sommeren, men som fremstår som en stærk hold enhed, som med sikkerhed vil leve op til sidste års placering.
Kampen startede med et brag, hvilket man egentlig godt kunne betegne hele første halvleg som. Lamine Sakho scorede efter blot 4. minutter, og med et følt langskud godt 25 meter fra mål, bragte han Elie Baups tropper foran med 1-0. Efter målet, hvor PSG tydeligvis var overraskede over Etiennes styrke, tog gæsterne stille og roligt over, og efter 19. minutter havde holdets nyindkøb Rodrigo Palacio en stor chance, men skød dog uheldigvis over mål.
Selvsamme Palacio kom i fokus godt 10 minutter efter, da han på et spektakulært skud fra venstre side af straffesparksfeltet sparkede bolden forbi Jody Viviani, og kampen var atter lige.
Ved halvlegen lignede det en smal føring til PSG, som dog tydeligvis var amputerede, og specielt savnede Rothens tryllerier på venstrekanten. Dagens venstrekant blev spillet af Thiago Motta, som tydeligvis ikke følte sig hjemme på den nye position, og det er da heller ikke en position Motta normalt spiller på. Skader hos både Rothen og Haddad betød dette defensive træk, hvilket gjorde Paris fokuserede meget af deres spil på højrekanten, hvor et andet nyindkøb, nemlig Carlos Magno, gjorde det ganske glimrende.
I anden halvleg begyndte Saint Etienne igen at presse på, og da Sebastien Mazzure efter blot 5 minutters spil i 2. halvleg bragte Michel Platinis klub foran, forventede alle et stormvejr fra hovedstadsklubben. Dette blev dog ikke resultatet, og det meste af anden halvleg var domineret af hjemmeholdet, som fortjent kunne trække sig ud af kampen som sejrsherrer. Kampens spiller blev målscoren til 1-0, Lamine Sakho.
St. Etienne - Paris SG
2-1 (1-1)
- 1:0 - Lamine Sakho (4)
- 1:1 - Rodrigo Palacio (29)
- 2:1 - Sebastien Mazzure (50)
Sakho skiftede til St. Etienne i vinters
«
Seneste Redigering: 09 Jul 2006, 12:27 af Dau
»
Ramos 4
Landsholdsspiller
«
Svar #12:
09 Jul 2006, 03:11 »
Kan huske dine dagbøger fra fmko
du fortsætter den gode skrivning her, kutgw
Møller
Gæst
«
Svar #13:
09 Jul 2006, 04:13 »
Held og lykke herfra
Ser godt ud KUTGW
Dau
Førsteholdsspiller
«
Svar #14:
09 Jul 2006, 12:05 »
Queudrue vender hjem
d. 6. august 2005
Godt nok har Franck Queudrue aldrig spillet for Paris SG, men det blev i dag en realitet, at hen efter 3 sæsoner i Premier League vender tilbage til Ligue 1. Den explosive venstreback har skrevet under på en 3 årig kontrakt med PSG, hvor han forventes at skulle spille offensiv fodbold, og være venstrekantens svar på Bernard Mendy.
Udover Queudrue har Zubeldía hentet flere argentinere, hvilket bringer klubbens antal op på 4. Brødrende Botinelli, nærmere bestemt Jonathan og Dario, som begge kommer fra San Lorenzo, er i alt skiftet for en transfersum der nærmer sig en million pund. Jonathan har allerede spillet adskillige kampe for det argentinske U20 landshold, mens bror Dario endnu har sin landsholdsdebut til gode. Begge menes at være betydelige talenter, som med sikkerhed vil vise deres talenter i løbet af sæsonen.
Christian Zubeldía sagde følgende ved dagens pressemøde: "
Jeg er meget stolt over at hente Franck Queudrue, Jonathan og Dario Botinelli til klubben, og jeg er sikker på alle vil gøre det godt. Franck Queudrue er tiltænkt en position i vores startopstilling. Jeg forventer mig meget af brødrende Botinelli, men der går nok lige et par måneder før I for alvor får dem at se.
Jeg kan også annoncere at dette er sommerens sidste indkøb.
"
Queudrue står overfor en stor udfordring i Paris
«
Seneste Redigering: 09 Jul 2006, 12:29 af Dau
»
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »