home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  La Nouvelle Ère
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: La Nouvelle Ère  (Læst 2081 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: La Nouvelle Ère
« Svar #15: 09 Jul 2006, 12:11 »

Du har opfyldt mine forventninger til bloggen. Fremragende og spændende læsning, stor applaus herfra  Thumbs Up

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 09 Jul 2006, 12:20 »

Du har opfyldt mine forventninger til bloggen. Fremragende og spændende læsning, stor applaus herfra  Thumbs Up

Jeg er jo ikke gået igang endnu? Rullende Øjne

Tak til alle der har skrevet en kommentar, jeg skal nok prøve at holde bloggen opdateret Smiley

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller

Tre sejre på stribe
« Svar #17: 09 Jul 2006, 13:23 »

Tre sejre på stribe
d. 24. august 2005

3-1, 4-2 og 3-1 - I alt en målscore på 10-4. Sådan er det gået for Paris SG de seneste kamp, og tingene ser så småt lyst ud for holdet, som indledte sæsonen med en mindre skuffelse mod St. Etienne.
De 3 hold som har været under hård behandling af Paris er Ajaccio, Lille og Metz, og succesfaktoren i de 3 kampe har været meget gennemskuelig - det er kantspillet som gør forskellen.

Mod Ajaccio kom holdet bagud efter kort tid, men da Carlos Magno viste storspil på højrekanten, og udlignede kort efter, var Paris holdet næsten som forvandlet. Magno var fortsat i fokus, og lagde i det 46. minut op til kampens 3. mål, da Rodrigo Palacio scorede for anden gang i PSG trøjen. Palacio sluttede kampen af, da han i det 80. minut lukkede og slukkede kampen, med et spektakulært langskud, hvor målmand Trévisan ikke virkede helt parat.

Lille kampen var meget anderledes end Ajaccio, og for den sags skyld Etienne kampen. I de første kampe havde startfasen været et problem for hovedstadsholdet, men det kan man ikke sige var et problem mod Lille. Endnu engang viste de to nyindkøb, Magno og Palacio storspil, ved at score til 1-0 og 2-0 i første halvleg. Festen fik dog en lille dæmper, da Mathieu Bodmer, en spiller som i øvrigt gentagende gange har været i Zubeldías søgelys, bankede bolden ind bag Ustari. Netop Ustari har ikke virket helt på toppen i sine kampe, men i følge Zubeldía, og den rutinerede reserve Lionel Letizi, har holdet intet at frygte. Letizi udtalte bl.a efter Lille kampen, at Ustari måske ikke havde levet op til forventningerne, men han var sikker på at han snart ville vise sit værd. Efter pausen var det et forvandlet Lille mandskab som løb på banen, og det første kvarter af anden halvleg var totalt domineret af de røde. I det 55. minut kom Pedro Pauleta endelig på banen, hvilket gjorde en stor forskel. Pauleta scorede til 3-2, og senere 4-2, og var senere kåret som kampens bedste spiller.

Mod Metz fortsatte PSG med at vise gode takter, og det dominerende spil fra Lille kampen fortsatte. I dag var den nuværende ligatopscorer Rodrigo Palacio dog ikke i målhumør, men valgte i stedet at være oplægger for en dag. 2 gange spillede han Bonaventure Kalou fri, og 2 gange nettede den kreative ivorianer. I overtiden fik Pauleta også sit præg på kampen, da han scorede et typisk Pauleta mål, tæt på den lille boks.

Alt i alt har Paris SG kommet sig fint over St. Etienne nederlaget, og det bliver spændede at følge holdet, når sæsonens første store udfordring kommer. Den 31. August modtager PSG Lyons mesterhold, en kamp som med sikkerhed vil være spændnings -og tempofyldt.

Pauleta virker skarp

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 09 Jul 2006, 16:35 »

Det er rigtig godt skrevet indtil videre. Så bare fortsæt på den måde

Dusty78DK
Manager

« Svar #19: 09 Jul 2006, 16:50 »

Meget tekst, men det gør ikke noget.

Det lader til du har fået fat i formlen siden det skuffende nederlag til St. Etienne

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 09 Jul 2006, 17:29 »

Vil starte med at sige rigtig god blog, kan godt li at den er meget domineret af tekst og at du har gjort noget ud af historien bag...

det er virkelig den slags type blog jeg godt kan li at læse helt i stil med de gode gamle klassiske historier fra Sigames..

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 11 Jul 2006, 23:00 »

Og her stopper det desværre, alt alt for tidligt.
Jeg havde regnet med at PSG spillet ville flyde uden videre, men sådan har det desværre ikke gået. Manglende lyst til FM, kombineret med en dårligt kørende computer har gjort jeg ikke har fået spillet i et par dage, og når jeg alligevel skal til at på ferie i 14. dage, kan jeg ikke rigtigt finde motivationen til at opdatere bloggen.

Kan være jeg finder på noget nyt når jeg engang kommer hjem fra ferie, hvem ved Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #22: 12 Jul 2006, 22:11 »

Har du ikke læst reglerne for blogs?? Man må ikke bare stoppe, sådan uden videre...

Skuffende!:(

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010