home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  7 spillere på bænken!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: 7 spillere på bænken!  (Læst 7448 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
7 spillere på bænken!
« : 03 Jul 2006, 22:36 »

Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #1: 03 Jul 2006, 23:21 »

Jeps, det er helt sikkert et godt tiltag!

- så må vi blot håbe, at klubberne gør brug af den brede bænk,og lige giver de unge spillere et par minutter på banen hist og her.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #2: 03 Jul 2006, 23:26 »

Bare ærgeligt at du skal starte på bænken hver uge for din egen klub KF, så er de da sikker på at have en under 21 der... Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #3: 04 Jul 2006, 16:28 »

Ja, det er et lækkert initivativ, som vil fremme talentarbejdet i Danmark, og gøre det nemmere at sætte en bænk i FM Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #4: 04 Jul 2006, 16:31 »

Dette lyder alt sammen fint nok, men fremmer dette dansk talentfodbold? Det KAN det gøre, men det billede vi tidligere har set, kan så sandelig også fortsætte - nemlig at vi køber udenlandske spillere fremfor danskere. Selvfølgelig må man kun udtage 3 med til en kamp, men hvis de 3 er under 21 - og sidder på bænken - gavner det ikke det helt store.

Jeg synes i stedet at man skulle sige, at de 3 skulle være danskere.
Logged

morten81
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #5: 07 Jul 2006, 16:04 »

Nu bliver der jo ikke købt så mange udenlandske spiller under 21!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #6: 07 Jul 2006, 16:08 »

Arh, der er jo alle dem de får ind fra deres ungdomsakademier i Ghana, kig på FCM, de har da en del af dem... Men ja Guardiola, jeg vil give dig ret i at det ultimative for DANSK fodbold ville være at de 3 under 21 skulle være danskere, men så var vi nok blevet mødt af protest i udlandet, og så ville de ikke længe sælge deres spillere til os osv osv... Men det er ihf. en god start, denne regel!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #7: 07 Jul 2006, 16:11 »

Jeg synes det er et fremragende initiativ, for som der står kan spillerne jo bruges på andetholdet, hvis de ikke kommer på banen.
Og som Hawk1nZ siger, gør det det noget nemmere at sætte bænk i FM:D
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #8: 07 Jul 2006, 16:15 »

Syntes det er rigtig godt med hensyn til talent arbejdet i Danmark. Der bliver gjordt noget ved det, ligesom da superligaens 2. hold fik lov til og rykke op i 2. Division. Det felt tæller jo efterhånden:
KB, Brøndby, Ikast, Vejle og ikke mindst Silkeborg ( Thumbs Up)

FCK, Brøndby, FCM, Vejle og Silkeborg er jo alle hold der satser utrolig meget på talentarbejde, så det er jo kanont at de kan have hold i 2. Division.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #9: 07 Jul 2006, 17:38 »

Det er faktisk meget sjovt jeg stod lige i badet og tænkte på at man snart skulle til at indfører flere udskifter i SAS ligaen da det ville være udvilkende for den. Så kommer man ind og læser dette og det lyder meget godt. 7 spiller synes jeg måske er lidt for mange, men når man tænker på at de 3 skal være under 21 er det faktisk godt jeg havde selv håbet på at det blev 5, men 7 er da meget godt. Dejlig nyhed at komme hjem til, selvom den er 4 dage gammel  Opstemt
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #10: 07 Jul 2006, 17:46 »

Hehe, det var da pudsigt.. Ja, jeg ville også umiddelbart tro at man ville gå til 5, nu hvor næsten alle europæiske ligaer har 5 udskiftninger, men eftersom de 3 skal være under 21, så er det vel fair nok at de så hæver tallet til 7, så man stadig kan have en kvalificeret bænk.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #11: 07 Jul 2006, 18:02 »

Kunne man forestille sig en bagside af medaljen?

Ved godt det er et tænkt eksempel men prøv alligevel at se situationen for jer.

Jeg tænker på en situation, hvor en spiller under 21(A) ville have fået chancen fra start i stedet for en rutineret spiller(B).

Hvis klubben så ikke har endnu en tilstrækkelig god ung spiller at have på bænken, og de derfor kun har 2 reserver under 21, kunne det så tænkes, at man alligevel starter med den rutinerede spiller(B) på banen og den unge(A) så må tage plads blandt udskifterne?

Håber I forstår problemstillingen.. .
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #12: 07 Jul 2006, 18:13 »

Ja, men så kunne jeg forestille mig at den rutinerede spiller ville skubbe en anden 21+ af bænken, i stedet for en U21'er
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #13: 07 Jul 2006, 19:33 »

Kunne man forestille sig en bagside af medaljen?

Ved godt det er et tænkt eksempel men prøv alligevel at se situationen for jer.

Jeg tænker på en situation, hvor en spiller under 21(A) ville have fået chancen fra start i stedet for en rutineret spiller(B).

Hvis klubben så ikke har endnu en tilstrækkelig god ung spiller at have på bænken, og de derfor kun har 2 reserver under 21, kunne det så tænkes, at man alligevel starter med den rutinerede spiller(B) på banen og den unge(A) så må tage plads blandt udskifterne?

Håber I forstår problemstillingen.. .
Godt tænkt, havde jeg slet ikke tænkt over, det kan blive et problem Ubeslutsom

Ja, men så kunne jeg forestille mig at den rutinerede spiller ville skubbe en anden 21+ af bænken, i stedet for en U21'er

Ja, men hvis klubben kun har 3 U21 spillere der er førsteholds materiale, bliver de jo enten nød til at starte med den rutinerede spiller på banen, eller tage en spiller med der ikke er klar til fodbold på det niveau..
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: 7 spillere på bænken!
« Svar #14: 07 Jul 2006, 20:02 »

Synes det er en vildt god ide. Giver Danmarks udvikling 3 takker i vejret en for hver spiller på bænken Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010