home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK - Når drømme skal blive hverdag
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
11
10
9
8
7
6
5
03
00

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: FCK - Når drømme skal blive hverdag  (Læst 113434 gange)
Morti17
Gæst

Sv: FCK - Når drømme skal blive hverdag
« Svar #465: 24 Aug 2006, 02:41 »

Taakker også her Fra. er sku mega STOLT!

Berendt
Manager

« Svar #466: 25 Aug 2006, 09:37 »

Tror jeg vi alle er... men igen... dette er IKKE en F.C.K. tråd... men en blog... so back to the game, and back to the story...

cube
Manager

« Svar #467: 25 Aug 2006, 18:03 »

Kan vi se frem til en update snart? Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

DrJones
Gæst

« Svar #468: 26 Aug 2006, 15:42 »

Kan vi se frem til en update snart? Wink

Citat af: Berendt
Jeg har besluttet mig for at lave updates for hver 14. dag, så der kommer en update den 1. i hver måned og igen omkring der 15. hver måned.

Så næste update kommer nok den første.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #469: 26 Aug 2006, 17:18 »

Jeg synes, det er lidt ærgerligt, da det eneste der manglede, var lidt mere variation(sådan går det, når en blog runder 30 sider Smiley ) for at blive en af de bedste.

Det, jeg dog mest syntes om denne blog, var, at den blev opdateret regelmæssigt.

Så jeg håber, at du vil ændre dine terminer...

Berendt
Manager

« Svar #470: 27 Aug 2006, 02:23 »

hehe, har bare haft lidt meget arbejde for tiden, derfor der ikke er kommet update... Wink

og det med hver 14. dag... det er altså 14 dage i spillet ikke i vores verden... Wink bare rolig... men i starten af næste uge er der en update klar... Wink

bare vent...

Cool

MisterFCK
Gæst

« Svar #471: 27 Aug 2006, 14:29 »

Hej Berendt

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at læse denne lange blog. Og jeg er sku meget imponeret. Vildt fedt hvad du har ført FCK til og nogel fede spillere du har hentet til klubben Thumbs Up Men det jeg er allermest imponeret over er, at du gider bruge så meget tid på det. Jeg kan også rigtig godt lide den måde du skriver på Thumbs Up KUTGW Smiley

Berendt
Manager

« Svar #472: 27 Aug 2006, 20:45 »

Hej Berendt

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at læse denne lange blog. Og jeg er sku meget imponeret. Vildt fedt hvad du har ført FCK til og nogel fede spillere du har hentet til klubben Thumbs Up Men det jeg er allermest imponeret over er, at du gider bruge så meget tid på det. Jeg kan også rigtig godt lide den måde du skriver på Thumbs Up KUTGW Smiley

Takker mister... Opstemt
er glad for at hører folk der kan lide det jeg laver, og jah, har opnået en del samt hentet nogle stjerner. Alt i alt, det man ville forvente når jeg har så store forventninger til fremtiden... Wink

Cool

Cap_the_man
Lilleputspiller
*

« Svar #473: 29 Aug 2006, 02:43 »

Har Brugt 3 timer på din blog denne lørdag nat og kan kun sige at det er en genial blog og du har lavet nogle rigtig flotte resultater og har fået opbygget et rigtig godt hold Smiley

Football is a lifestyle and i love it

Cap_the_man
Lilleputspiller
*

« Svar #474: 29 Aug 2006, 02:44 »

Hov Skrev forkert Da det er mandag nat og ikke lørdag nat Peace ..

Football is a lifestyle and i love it

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #475: 29 Aug 2006, 09:10 »

Er det her ikke starten af ugen? Wink

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

MisterFCK
Gæst

« Svar #476: 30 Aug 2006, 17:43 »

Vi venter.....og venter...........og venter............. ..og venter............. .......og venter............. ...og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter Opstemt  Ej starten af ugen er da snart slut ikk? eller er jeg gal på den Wink

cube
Manager

« Svar #477: 30 Aug 2006, 17:47 »

Ja - det trækker sgu ud Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Berendt
Manager

« Svar #478: 30 Aug 2006, 18:22 »

Har Brugt 3 timer på din blog denne lørdag nat og kan kun sige at det er en genial blog og du har lavet nogle rigtig flotte resultater og har fået opbygget et rigtig godt hold Smiley

hehe, takker... Smiley som jeg har sagt mange gange før, er det også en blog jeg selv er meget stolt af, og ikke mindst af min spiller trup... Smiley

Er det her ikke starten af ugen? Wink
Vi venter.....og venter...........og venter............. ..og venter............. .......og venter............. ...og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter............. .og venter Opstemt  Ej starten af ugen er da snart slut ikk? eller er jeg gal på den Wink
Ja - det trækker sgu ud Wink

synes i er lidt hårde ved mig... har haft en masse arbejde i weekenden og mandag - tirsdag... men har helt fri i aften, og i kan selv gætte hvad det betyder... Opstemt

Cool

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #479: 30 Aug 2006, 18:23 »

vi er alt for venlige Berendt kan du så tag og komme med en Update

Come On You Spurs
COYS

lurking

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010