Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:35:42
Broen13
Football M...
fm25
I dag
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
2 Brugere, 716 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
FCK - Når drømme skal blive hverdag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
11
10
9
8
7
6
5
03
00
Sider:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
36
Forfatter
Emne: FCK - Når drømme skal blive hverdag (Læst 113372 gange)
Berendt
Manager
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
«
Svar #195:
29 Jul 2006, 21:45 »
Citat af: Ramos 4 29 Jul 2006, 21:37
Okay, takker!
var så lidt...
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #196:
29 Jul 2006, 22:27 »
Turen går til Cypern - part 2
Mandag d. 8/1-2007 - Tirsdag 23/1-2007
MANDAG
gik udemærket, vi kom godt af sted selvom der var enkle problemer i luftenhavnen. Men da vi kom afsted havde vi en god flyvetur, og ankomsten til hotellet gik godt.
Fernando Morientes blev meldt klar til at træne, efter et tjek hos holdets fysioterapeuter mandag aften.
Holdets førende fysioterapeut, Jørn Tychsen fortæller:
"Den forstrikning Morientes havde fået i låret er helt væk nu, så han kan roligt træne med igen. Derudover har jeg ingen andre bekrymringer med hensyn til hans fysiske form."
TIRSDAG
eftermiddag havde vi en let omgang træning med bold, hvor spillerne, nye som gamle, fik hilst på hinanden på fodboldbanen. Især Morientes var tændt, og vidste at han er en spiller af stor klasse.
Om aften var alle ude på en 10 km lang løbetur, som endte i en masse spurt foran hotellet, som blev vundet af Hosain Kaebi.
Efter løbeturen blev der hygget på hotellet. Blandt andet var der nogen der spillede billiard i baren, mens andre spillere kort, playstation eller hvad de nu havde lyst til rundt om på hotellet.
I dag skrev Per Skjelbred også under på en ny 5'årig kontrakt, så han nu er bundet til klubben frem til 2012.
Så blev det
ONSDAG
, og dermed kampdag. Dagens modstander er APOEL Nicosia.
Vi begyndte dagen med en let løbetur, hvorefter spillerne fik fri, så de kunne lade op til aftens kamp. Dog blev alle spillere kaldt ind i et af hotellets mødelokaler, før turen gik til stadion. Her blev spillerne præsenteret for en ny medspiller, nemlig
Carlos Vela
, der det første år skal træne med klubbens andet hold, dog vil han være med på denne træningslejr. Carlos Vela er blevet hentet gratis, men F.C. Købehavn skal betale et beløb for de første 50 ligakampe han spiller i klubben.
Kampen mod APOEL
Startopstilling:
L. Staw
L. Smedjegården
A. Ferdinand
N. Besagno
Ozcar Wendt
A. Grant
Felyype Gabriel
D. Jensen
J. Grønkjær
T. Høiland
F. Morientes
På Bænken:
Jesper Christiansen , Marco Rossel , Nikolaj Hansen , Jamil Fearrington , Nicklas Svendsen , Per Skjelbred , Mads Laudrup , Bjarne Ingebretsen , Andrés D'Alessandro , Naohiro Takahara , Mads Junker , Nicklas Bendtner
Udskiftninger (ud < ind):
Lasse Staw < Jesper Christiansen
Linus Smedjegården < Marco Rossel
Ozcar Wendt < Nicklas Svendsen
Anton Ferdinand < Nikolaj Hansen
Nik Besagno < Jamil Fearrington
Fellype Gabriel < Bjarne Ingebretsen
Jesper Grønkjær < Naohiro Takahara
Daniel Jensen < Andrés D'Alessandro
Anthony Grant < Mads Laudrup
Tommy Høiland < Mads Juncker
Fernando Morientes < Nicklas Bendtner
APOEL (0) - (3) F.C. København
0-1 T. Høiland , 21. min
0-2 T. Høiland , 42. min
0-3 M. Laudrup , 50. min
Publikum: 10.189 på GSP, Nicosia
Kort om kampen:
Eneste mand der ikke kommer på banen er Per Skjelbred. Ellers får 22 spillere noget bold i benene. Kampen forløber helt fint, og vi vinder sikkert 3-0 på mål af to af de unge, Tommy Høiland og Mads Laudrup.
I dag,
TORSDAG
, kunne vi så sige farvel til en spiller, som har valgt at satse på en udenlandsk karrierer, igen, i Tyskland, igen. Lars Jacobsen skifter fra og med i dag, til tyske Borussia Mönchengladbach. Aftalen siges at sikre F.C. København cirke 25mio. kroner. Derudover stod dagen på træning både om formiddagen og så igen om eftermiddagen.
Aften var fri for alle, og flere af spillerne valgt at gå ud og spise.
FREDAGEN
begyndte med en rask løbetur på godt og vel 15 km, hvorefter der var lidt serviceydelser hos holdets fysioterapeuter. Et tilbud mange af spillerne tog glædeligt i mod.
Om eftermiddagen blev der trænet igennem, med en masse øvelser, som René var med til at lave med førsteholdet i Manchester United. Flere af spillerne, især de unge, havde stor fornøjelse af at lave disse øvelser.
Efter aftensmaden, fik spillerne besøg af en kæreste, kone, eller andet familie, som ankom til Cypern i dag.
Sidste dag før anden træningskamp, så
LØRDAGEN
skulle bruges til at gøre klar til søndagens kamp mod Elpida. Vi lagde ud med en lang løbetur på 25 km, hvorefter at der blev spillet en form for træningskamp, ved at alle spillerne blev delt ud på 4 hold, hvor de så skulle spille 2x 35 minutter mod hinanden. Dog med mulighed for at trænerne kunne stoppe spillet, og gennemgå forskellige elementer.
Om aften var der fællesspisning for alle, både spillere, trænere og familie. Det var hyggeligt og flere af de nye spillere fik holdt taler.
SØNDAGEN
begyndte også med en løbetur, denne gang dog kun en kort en på cirka 2,5 km. Efter turen blev de 23 spillere, som skulle være med til dagens kamp samlet, og det sidste taktiske blev gjort helt klart før holdet forlod hotellet.
Kampen mod Elpida
Startopstilling:
J. Christiansen
H. Kaebi
B. Svensson
M, Gravgaard
P, Mtiliga
J. Clément
F. Ribéry
D. Johnson
K. Ljungberg
George Weah Jr.
B. Collins
På Bænken:
Lasse Staw , Anton Ferdinand , Nikolaj Hansen , Jamil Fearrigton , Ozcar Wendt , Per Skjelbred , Mads Laudrup , Bjarne Ingebretsen , Andrés D'Alessandro , Naohiro Takahara , Wilfried Sanou , Cato Vonheim
Jesper Christiansen < Lasse Staw
Hosain Kaebi < Jamil Fearrington
Patrick Mtiliga < Ozcar Wendt
Bo Svensson < Anton Ferdinand
Michael Gravgaard < Nikolaj Hansen
Franck Ribéry < Per Skjelbred
Kalle Ljungberg < Bjarne Ingebretsen
Dulee Johnson < Andrés D'Alessandro
Jérémy Clément < Mads Laudrup
George Weah Jr. < Cato Vonheim
Baba Collins < Nahiro Takahara
Nahiro Takahara < Wilfried Sanou
Elpida (0) - (5) F.C. København
0-1 K. Ljungberg , 20. min
0-2 George Weah Jr. , 44. min
0-3 C. Vonheim , 50. min
0-4 M. Laudrup , 54. min
0-5 M. Laudrup , 66. min
Publikum: 3.953 på Michalonikeio, Xylofagou
Kort om kampen:
Vi spiller en rigtig flot kamp, og i dag er der 23 spillere der får spilletid. Dette er samtidig sidste kamp hvor alle får spille tid. Nu skal de til at bevise at de er gode nok til at komme på holdet.
Om
MANDAGEN
havde spillerne fri, og de fleste spillere brugte dagen på at besøge dem de havde fået besøg af. Dog var en lille gruppe på 5-10 spillere ude og løbe efter morgenmaden, og om eftermiddagen var flere af de yngste spillere ude og spille noget bold.
Hjemme i Danmark kom det frem at Brøndby's træner Michael Laudrup skifter til spanske Sevilla. Det er selvfølgelig surt for Brøndby, men i F.C. København blev det taget med et lille smil.
TIRSDAG
begyndte med en 20 km lang løbetur, som alle klarede fint. Det var tydeligt at mærke at spillerne er ved at være i god form. Og faktisk er klar til den nye sæson allerede nu.
Dagens træning gik fint, og de to skadede indkøb, Cristiano Lupatelli og Kanu havde fået lov til at stå for træningen. De klarede det godt, og alle synes det var sjovt at prøve noget nyt. At de to spillere kommer fra syden og har et andet syn på fodbold, var tydeligt, men helt sikkert også til glæde for alle spillerne.
ONSDAG
gik med endnu en løbetur om morgen, efterfulgt at god taktisk træning samt oplæg til morgendagens kamp mod Olympiakos Nicosia.
Vi er klar over at de har flere spændende spillere, blandt andet har de spillere på de forskellige cypernske U-landshold, samt en farlig afrikansk angriber, Moyo..
I pressen derhjemme, blev F.C. København sat i forbindelse med nogle nye forsvarsspillere fra både Real Madrid og Roma, men ingen i F.C. København har ville udtale sig.
Så kom der endnu en kamp dag, nemlig
TORSDAG
. Dagens kamp er mod Olympiakos Nicosia, et hold med flere gode talenter, fx de to U-21 spillere Orthodoxos Ioanou og Kyriakos Charalabous. Morgens korte løbetur, efterfulgt af det kort taktikmøde, gik helt uden nogle former for problemer.
Kampen mod Olympiakos Nicosia
Startopstilling:
L. Staw
L. Smedjegården
A. Ferdinand
M, Gravgaard
P, Mtiliga
A. Grant
J. Grønkjær
P. Skjelbred
F. Ribéry
M. Junker
F. Morientes
På Bænken:
Nicklas Bendtner , Carlos Vela, Andrés D'Alassandro , Daniel Jensen , Mads Laudrup , Kalle Ljungberg , Fellype Gabriel , Jérémy Clément , Ozcar Wendt , Hosain Kaebi , Bo Svensson , Jesper Christiansen
Linus Smedjegården < Hosain Kaebi
Patrick Mtiliga < Ozcar Wendt
Michael Gravgaard < Bo Svensson
Jesper Grønkjær < Fellype Gabriel
Franck Ribéry < Mads Laudrup
Per Skjelbred < Daniel Jensen
Anthony Grant < Andrés D'Alessandro
Mads Junker < Carlos Vela
Fernando Morientes < Nicklas Bendtner
Olympiakos N. (1) - (3) F.C. København
0-1 F. Morientes , 1. min
0-2 P. Skjelbred , 17. min
1-2 A. Ferdinand , 52. min (selvmål)
1-3 D. Jensen , 54. min
Publikum: 11.707 på GSP, Nicosia
Kort om kampen:
Vi spiller ikke en super god kamp, men vi får 20 spillere på banen. Morientes får scoret, og vist farlighed for sæsonen, mens Daniel Jense sparker et flot frispark i mål.
Spillerne havde regnet med at det ville blive et let program denne
FREDAG
, men Nicklas Lyhne Johanssen havde andre planen. I stedet for en normal kort tur, skulle spillerne ud på en 32,5 km lang løbe tur, hvorefter de dog havde fri.
Det var nogle trætte spillere der en håndfuld timer efter morgenmaden, var tilbage på hotellet.
Eftermiddagen, blev brugt på hygge med det familie man havde besøg af, da de i morgen skulle rejse hjem. Aftensmaden stod også i hyggens tegn og det var klubben der betalte for den fornemme middag på et af de førende spisesteder på Cypern.
LØRDAG
blev dagen hvor F.C. København sagde farvel til en angriber. Efter at klubben fik nye stærke angribere til ved årskiftet, var det forventet at en eller flere af de gamle måtte stoppe. I dag kom det så frem at F.C. Barcelona har skrevet kontrakt med George Weah Jr. Handlen skulle sikre F.C. København omkring 35mio. kr.
Også den formstærke Franck Ribéry siger farvel til København, for istedet at prøve lykken i England, for Middlesbrough. Han siges at havde kostet den engelske klub omkring 30mio. kr.
Dagens træning forløb også roligt, og der blev primært trænet tekniske øvelser, da spillerne ikke skulle udsættes for alt for meget fysisk belastning efter gårdagens løbetur.
Om eftermiddagen rejste de besøgende hjem, og om aften var der fællesspisning.
Spillerne åndede lettet op, da Nicklas Lyhne Johanssen fortalte dem, at der i dag,
SØNDAG
, kun skulle løbes 5 km, hvorefter han gerne ville se alle i mødelokalet, hvor der skulle snakkes om kampen i morgen.
Løber turen var hurtigt klaret, og taktiken var også tydelige. De spillere der mangle lidt for at komme i kampform, ville få mest tid, mens de sidste spillere ville blive blandt de yngste.
Eftermiddagen var igen fri, og om aften var der fælles spisning på hotellet.
Så blev det
MANDAG
, og det betød at F.C. København skulle spille sin sidste kamp på Cypern. Denne gang var modstanderen Paralimniou, som ikke er nogen vi skal være bange for.
Kampen mod EN Paralimniou
Startopstilling:
J. Christiansen
M. Rossel
N. Besagno
N. Hansen
L. Smedjegården
J. Clément
F. Gabriel
A. D'Alessandro
N. Takahara
B. Collins
T. Høiland
På Bænken:
Lasse Staw , Nicklas Svendsen , Daniel Jensen , Dulee Johnson , Marcus Allbäck , Carlos Vela , Ozcar Wendt , Jamil Fearrington , Afonso Alves , Nicklas Bendtner , Michael Gravgaard , Per Skjelbred
Marco Rossel < Nicklas Svendsen
Andrés D'Alessandro < Daniel Jensen
Jérémy Clément < Dulee Johnson
Baba Collins < Marcus Allbäck
Tommy Høiland < Carlos Vela
Paralimniou (0) - (4) F.C. København
0-1 A. D'Alessandro , 10. min
0-2 B. Collins , 45. min
0-3 C. Vela , 48. min
0-4 C. Vela , 60. min
Publikum: 5.717 på Tasos Markou, Paralimni
Kort om kampen:
Vi vinder overbevisende 4-0. Og spiller en gansk fornuftig kamp. Både Carlos Vela og Fellype Gabriel viser at de begge er spillere med kæmpe talenter.
Så kom
TIRSDAG
den 23. januar, dagen hvor holdet skulle flyve hjem til København. Selv flyveturen og det hele gik godt, og selv træningslejren på ses som en samlet succes!
Fire kampe, fire sejr og en målscorer på 15-1.
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #197:
29 Jul 2006, 22:56 »
Turen går til Cypern - part 3 - Mads Laudrup's Dagbog
Mandag d. 8/1-2007 - Tirsdag d. 23/1-2007
Navn : Mads Thunø Laudrup
Fødselsdato : 09.02.1989
Favoritposition : Central midtbane
Forbilleder : Far, Michael Laudrup og farbror, Brian Laudrup
Statistik for førsteholdet:
Kampe : 4
Mål : 1
Oplæg : 1
Bedømmelse : 7.00
Værelset kammerat på Cypern:
Norske Tommy Høiland, 17 år og angriber.
Værelse 132 - Mandag, 8. januar
Jeg havde glædet mig til at bo sammen med Tommy. Han er en cool fyr, og så er han lige på min alder. Vi har
snakket en del sammen i klubben, især den gang vi trænede sammen. Det er også sket at vi har været ude og løbe sammen, når det altså har passet ind i programmet derhjemme.
Vi var kun lige kommet op på værelset, før Tommy havde sat sin medbragte Playstation til fjernsynet, så kan vi spille FIFA, når vi skal slappe af på værelset. Jeg fik sat min computer op før vi pakkede de sidste af vores ting ud.
Lyhne's
glemte pas.
Selv flyturen gik fint. Der var ingen problemer. Eller jo. Der var vist nok noget med at Lyhne kom lidt for sent. Hvilket i sig selv ikke var noget problem. Problemet var at da han endelig kom, var det uden sit pas...
Selvom Jesper (Grønkjær red.) er ny i klubben, kunne man godt mærke at han kender Lyhne fra landsholdet, han var nemlig den eneste der kommenterer det, "hvis Mourinho havde været din træner, Nicklas, så havde du fået lov til at blive hjemme"... Det blev der grinet meget af.
Let træning og kapløb - Tirsdag, 9. januar
Vi begyndte med en let omgang træning om eftermiddagen, hvor vi,efter en god omgang opvarmning, blev delt 8 hold også spillede vi noget 5-a-side. Jeg var på hold med Morientes, Taka (Naohiro Takahara red.), Anton og Andrés. Vi vandt 5 af vores 7 kampe og tabte de 2 andre.
Efter træningen blev der holdt et lille taktik møde, hvor vi blandt andet fik af vide at vi nok skulle regne med at der ville komme 22 spillere i kamp mod APOEL, og at det mest af alt handlede om at vi skulle have det sjovt når vi spillede, samt at det overordnet mål med turen var, at vi skulle få et godt sammenhold og at alle skulle få noget kamp i benene.
Da vi om aften var ude på løbetur, endte det med at der blev sat et vædemål igang om hvem der ville være den første tilbage på hotellet. Det betød at alle til sidst løb alt hvad de ku', og at Hosain Kaebi vandt.
Aften blev brugt på hygge på værelset. Vi fik besøg af Nik, Bendtner, Collins, Marco og så kom Lyhne også op og hilste på "fremtiden" som han kaldte os.
Vi valgte at lave en turnering i FIFA, hvor vi hver fik et hold. Altså 6 hold og to kampe mod hver. Blev vi ikke færdige i dag, aftalte vi at spille videre i morgen.
Da vi gik hver til sit kvart 22:15, så havde vi fået spillet halvdelen af turneringen, og Collins havde lagt sig pænt i spidsen, og gjort rent bord mod os andre.
Ny spiller og træningskamp - Onsdag, 10. januar
Efter en kort løbetur om morgen, fik vi fri før aftenskamp. Jeg var udtaget, og skulle derfor huske at få slappet af. Alligevel endte vi med at spille videre på vores turnering i FIFA, og efter et par timers spil, kunne vi kårer Collins som endelig vinder. Han tabte kun en enkle kamp, nemlig til Marco.
Før vi skulle ud i bussen for at komme til stadion, fik vi besked om at alle skulle mødes i mødelokalet først.
Da alle havde fundet sig til rette, kom Lyhne en kort meddelse om at klubben havde skrevet under med en ung mexikaner, Carlos Vela, som dog ikke endnu var kommet til Cypern.
Da vi endelig kom ud til stadion, og fik klædt om, blev flere af os overrasket over at der var mødt næste 11.000 op for at se denne træningskamp.
Jeg startede selv på bænke, hvilke jeg også fik afvide af Lyhne igår, og herfra kunne jeg så se min gode ven Tommy scorer to gange på en chanceløs målmand. I anden halvleg kom jeg selv på banen, og efter kun 5 minutter fik jeg scoret. Jamil header bolden ud til mig, mens jeg står på kanten af feltet, jeg ligger den til rette, og sparker den så over i det lange hjørne. Et dejligt mål, og skønt at scorer i årets første kamp.
Farvel Lars! - Torsdag, 11. januar
Under morgenmaden blev der sagt farvel til Lars Jacobsen, som lidt over middag skulle rejse til Mönchengladbach, for at begynde i sin nye klub. Vi var klar over at han nok skiftede til Tyskland, for vi fik besked om det i går efter kampen.
Der er ingen tvivl om at Lars er en dygtig spiller, og det er kun rigtigt at han kommer til udlandet. Alligevel er der nok flere i klubben der kommer til at savne ham.
Dagens to træninger gik også fint, vi blev delt ind i to grupper, og skulle så trænes af to forskellige i løbet af dagen. Min gruppe startede med at blive trænet taktisk af Lyhne om formiddagen, mens René stod for noget teknisk træning om eftermiddagen
Om aften fik jeg mig en hyggelig samtale med nye Carlos Vela, som ankom til hotellet mens vi var ude og træne.
Andreas kom - Fredag, 12. januar
Efter en rask løbetur efter morgenmaden, fik jeg en rigtig dejlig omgang massage af Morten Frederiksen, som også fik ordnet de småsmerter jeg havde haft i den ene fod.
Selv efter den gode massage kunne jeg godt mærke at de 15 km havde sat sig godt i benene, dog var det alligevel en rar følelse at havde i kroppen.
René stod for eftermiddagstræning
en, hvilke betød at vi lavede nogle af de øvelser han har lært under Sir Alex i United. Personligt fandt jeg det meget spændende og sjovt.
Da vi havde spist aftensmad ankom vores familier til hotellet, bare for at sige hej, før de skulle ud til deres eget hotel. Jeg fik besøg af min lillebror, Andreas.
Vi fik os en god snak, blandt andet om de første dage hernede, men også om hvordan det gik hjemme i Danmark.
Han fortalte også at han faktisk ikke havde fået lov til at tage herned, af Torben Storm, som er hans normale træner i klubben, med mindre han kunne love at han ville komme til at træne med førsteholdet.
Så efter en lang og hyggelig samtale med Lyhne, havde Andreas fået lov til at træne med hernede.
Fandens til løbetur - Lørdag, 13. januar
I dag blev vi igen sendt ud på en løbetur, denne gang dog hele 25 km. Jeg tror alle spillere var temmelig medtaget, da de sidste var tilbage ved hotellet.
Til eftermiddagstræning
en blev vi delt ind ud på 4 hold, hvoraf de to af holdene kun bestod af de spillere der skulle spille i morgen. Det var Tøffe og Tobiasen der stod for vores kamp, og når de stoppede spillet var det mest af alt for at vise nogle forskellige defensive elementer.
Om aften var der fælles spisning, og blandt andet Jesper Grønkjær holdte tale. Han fortalte om hvordan det var at være i en dansk klub igen, og om hvad han forventede af sig selv og resten af holdet.
Endnu en kamp og endnu flere mål - Søndag, 14. januar
Efter den korte løbetur i morges, fik vi en let omgang frokost, før vi skulle afsted til kamp.
Endnu engang havde jeg fået lov til at starte på bænken, og igen blev der scoret to mål mens jeg sad her ude. Da jeg kom på banen til anden halvlegs start, kunne jeg mærke at det ville blive en bedre kamp end den mod APOEL. Allerede efter godt 5 minutter på banen, var vi da også kommet foran med 3-0. Og da der var spillet 4 minutter mere fik vi frispark på kanten af feltet. Jeg fik lov til at tage det, og sikkert sparker jeg bolden forbi muren og i mål, og 12 minutter efter den første scoring retter jeg et fladt indlæg af fra Sanou og scorer mit andet mål. Vi vinder kampen sikkert 5-0, og jeg spiller en god kamp, hvis jeg selv skal sige det.
Om aften hygger jeg med Andreas, og vores far ringer for at sige godnat, og fortælle os, at han har skrevet under på en kontrakt med spanske Sevilla. Og at han derfor flytter derned. Hans aftale med klubben gælder frem til 2010.
Min far har altid været glad for Spanien, og det løb på ham, som om han glædede sig til at komme derned igen.
Hans status i spansk fodbold, er jo også helt unik. Mest på grund af hans storhedstid for Barcelona's Dream Team i starten af 90'erne.
Jeg er stolt over at han er komme til en storklub som Sevilla, og håber at han vil klare det godt dernede!
Lyhne kom også op på værelset for at bede om hans nummer, så han kunne ringe og ønske ham tillykke. Og han sagde også at Sevilla skulle være stolte over at havde fået min far som træner.
En hyggelig fri dag, med lidt leg om aften - Mandag, 15. januar
I dag kom det frem i pressen at min far skal ned og træne Sevilla, og flere af spillerne kom hen og sagde at jeg skulle hilse og sige tillykke, men at de selvfølgelig var trist at han nu flyttede til udlandet, og derfor ikke ville være tæt på mig og Andreas.
Om eftermiddagen var jeg ude og spille en let omgang træne med nogle af de andre unge spillere, blandt andet Andreas, Tommy, Carlos, Collins, Staw og Anthony. Jeg tror vi spillede i en time eller to, og både Tøffe og Ali Daei kom ned og spillede med. Det var fedt at have dem med, fordi de begge har en masse rutine og er gode til at hjælpe os unge.
Om aften var jeg ude at spise med Andreas. Vi fandt en lille hygge café, hvor maden var ganske god.
En hyggelig fri dag, med lidt leg om aften - Tirsdag, 16. januar
Efter vores løbetur i morges, kunne jeg tydeligt mærke at min form er blevet bedre i forhold til lige efter nytåret. Og da der ikke blev løbet i et højt tempo, fik jeg en god snak med Afonso Alves, blandt andet om hans skadeperiode, som han lige er kommet igennem. Han lød veloplagt, og klar til at give alt hvad han kan.
Eftermiddagens træning var rigtig sjov, især fordi Cristiano og Kanu ikke helt havde styr på hvordan de skulle forklare de forskellige ting. Men det var helt sikkert sjovt at prøve noget nyt og anderledes.
Det er sjovt at se hvor afslappet en afrikansk spiller, som Kanu, kan tage træningen, i modsætning til hvordan man gør det normalt herhjemme.
Om aften var der fællesspisning for alle. Og Nicklas Bendtner, der havde fødselsdag, holdt en tale, hvor han blandt andet sagde at han er glad for at være hjemme, og er glad for at alle har taget så godt i mod ham.
Udsigt til endnu en kamp - Onsdag, 17. januar
Under dagens træning hev Lyhne mig til side for at snakke med mig. Han fortalte at han havde holdt øje med mig længe, og at han synes at jeg virkede klar til førsteholdet. Især i de to første træningskampe havde jeg vist godt spil. Han sagde også at jeg skulle være med i morgen mod Olympiakos N., men at jeg igen nok ville begynde på bænken.
Med henblik på det kommende forår, ville jeg nok ikke få en plads i startopstillingen, men jeg måtte ikke give op af den grund, for jeg skulle nok få mine kampe.
Jeg er meget glad for den ros jeg fik af Lyhne, og jeg glæder mig rigtigt til at komme ind på førsteholdet, for det er nok det bedste danske, hvis ikke skandinaviske hold, nogensinde.
Om aften spist vi alle sammen samlet, også familier var med. Det var en rigtig hyggelig middag, og jeg fik en god snak med flere af spillerne.
Kamp mod Olympiakos Nicosia - Torsdag, 18. januar
I modsætning til de to første træningskampe på Cypern, får jeg ikke scoret idag, men jeg spillere alligevel en god kamp, og flere af de andre spillere, mente at jeg var kandidat til at blive kampens spiller.
Vi kommer lyn hurtigt foran på et mål af Morientes, allerede efter 1 minut. Det betyder desværre nok at vi begynder at tage det let for let, og derfor kommer vi ikke til nok chancer. Alligevel gør Skjelbred det til 2-0 et kvarter efter. Herefter kommer vi til endnu mindre, og først efter at Anton Ferdinand retter et skud af fra Moyo, og laver selvmål, begynder vi igen at presse Olympiakos Nicosia.
Daniel Jensen får så scoret til 3-1, og det lukker kampen igen.
Om aften var jeg ikke helt på toppen, så efter lidt aftensmad gik jeg direkte i seng.
Forbandet lang tur - Fredag, 19. januar
At jeg ikke havde været helt på toppen i går aftens, kunne jeg tydelig mærke, da jeg begyndte at løbe dagens tur på 32,5 km, heldigvis fik jeg det hurtigt bedre da vi havde nået de første 5-6 km. Alligevel synes jeg at der var langt igen. Men det så ikke ud til at jeg var den eneste der havde det sådan, flere af de andre spillere virkede også godt trætte.
Om eftermiddagen hyggede Andreas og jeg, os på værelset hvor vi så nogle af de film, som Andreas havde taget med. Eller, jeg så ikke alle sammen, faldt vist i søvn under en af dem...
Aftens måltid kunne man ikke sætte en finger på. Man kunne godt smage at det var et af de dyrer steder vi spiste.
Farvel til Geo og Frankie - Lørdag, 20. januar
Det er altid surt at skulle sige farvel til en holdkammerat, og i dag skulle vi ovenikøbet sige farvel til to. Den meget vellidte Franckie Boy (Franck Ribéry, red.) og den målfarlige Geo (George Weah Jr., red.), som begge forlader klubben for at prøve lykken i udlandet.
Altså jeg kan godt forstå dem begge, da tilbud fra udlandet altid er lokkende, med med den sæson vi har haft indtil videre, og med de muligheder vi har i Champions League, så synes jeg godt de kunne have ventet til sæsonen slutter til sommer.
Dagens tekniske træning passede mig også helt fint, da jeg er sikker på mine ben ikke ville kunne klare en omgang løbeøvelser.
Jeg fik også sagt farvel til Andreas i dag, der lige som alle de andre der havde været på besøg, skulle rejse hjem. Det var lidt surt, for det har været hyggeligt at have ham på besøg. Men vi rejser jo hjem på tirsdag, så det går nok.
Ingen spilletid til mig - Søndag, 21. januar
Selvom Lyhne sagde at der til kampen i morgen, ville blive spilletid til dem der manglede, samt de unge spillere, var jeg alligevel ikke blandt de 23 der skal være med mod Paralimniou i morgen.
Må nok indrømme at jeg er en smulle skuffet, når man tænker på hvor godt jeg har klaret det hernede. Men jeg må respekterer det, da det jo er trænerens valg, hvem han vil bruge til kamp.
Om aften så jeg to DVD-film før jeg endelig faldt i søvn.
De klarede det godt. - Mandag, 22. januar
Som en af de 5.700 tilskuere der så kampen, må jeg sige at holdet spillede godt, og når vi vinder sikkert 4-0 er jeg ked af, at jeg ikke var på banen. I sær fordi Carlos Vela scorede to mål. En oplevelse for ham, som jeg rigtig gerne havde delt med ham.
Efter aftensmaden valgte Tommy og jeg, at melde fra til kortspil inde hos Collins og Bendtner. I stedet brugt vi aften på at pakke vores værelse ned, så vi kunne sove lidt længere i morgen tidlig.
Hjemrejse - Tirsdag, 23. januar
Endnu engang havde Lyhne problemer med passet. Han rendte rundt på hotellet, ind og ud af lokaler og værelser, men kunne ikke finde sit pas. Det var til stor underholdning for os spillere, men ledelsen synes ikke om Lyhne's pas-problemer. Og da der var 10 minutter til at bussen kørte fra hotellet, kom Østergård med et ultimatium til Lyhne, "Enten finder du passet med det samme, eller også må du blive hernede til du har fundet det!, du har fem minutter."
Da Lyhne fortalte os spillere om ultimatiumet, hev Grønkjær ham til side. Han smilte over hele hovedet, da han tog Lyhnes pas op af lommen, og sagde "Vi ville bare være sikre på, at du ikke glemte det på hotellet..."
.. Yes, he is back ..
Ramos 4
Landsholdsspiller
«
Svar #198:
29 Jul 2006, 23:03 »
Flot dagbog!
Berendt
Manager
«
Svar #199:
29 Jul 2006, 23:06 »
Citat af: Ramos 4 29 Jul 2006, 23:03
Flot dagbog!
takker..
synes jeg ville prøve noget nyt i Blog-verden... og tror ikke det der er sket før...
.. Yes, he is back ..
AK Lemvig
Gæst
«
Svar #200:
29 Jul 2006, 23:29 »
Fantastisk dagbog du har lavet med M. Laudrup............
.Den dagbogs indhold er da flot fundet på...Man ved snart ikke hvem der er på dit hold.
Berendt
Manager
«
Svar #201:
29 Jul 2006, 23:44 »
Citat af: AK Lemvig 29 Jul 2006, 23:29
Fantastisk dagbog du har lavet med M. Laudrup............
.Den dagbogs indhold er da flot fundet på...Man ved snart ikke hvem der er på dit hold.
altså hvem der kan vide sig sikre på en plads, eller bare hvem der er i truppen?... der kommer snart en ny oversigt over førsteholdet...
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #202:
30 Jul 2006, 01:29 »
Endnu en angriber siger farvel
Onsdag d. 24/1-2007
I dag kunne man på Onside.DK læse at F.C. København har solgt deres svenske angrebstalent Mattias Karlsson til den nordjyske superligaklub, AaB.
-
Mattias er et stort talent, men da vi har nok angribere i klubben, skal det ikke gå ud over hans videre karrierer. Derfor sælger vi ham til AaB, i stedet for at han skulle sidde på bænken her,
sagde sportsdirektør Carsten V. Jensen til Onside.dk.
Aab har cirka betalt 4mio. kr, for at få Karlsson i deres trøje
Analyse af førsteholdet
Onsdag d. 24/1-2007
Noget af det Nicklas Lyhne Johanssen brugte turen til Cypern på, var at finde ud af hvilke spillere der skal være en del af førsteholdet i foråret.
Han kom frem til følgende spillere:
Målmænd :
Jesper Christiansen ,28 år:
Dygtig dansk målmand, som har vist stor stabilitet for klubben, og har været en god sidste mand, når der har været vigtige kampe i Europa.
Cristiano Lupatelli , 28 år:
Italiensk målmand, og en af de bedste målmænd i Danmark. Har international rutine, fra klubber som Roma, Fiorentina og Parma.
Lasse Staw , 19 år:
Kæmpe norske målmandstalent, måske et af de største i Europa. Har vist sikkerhed, når han fået chancen, og ingen af de to andre målmænd i klubben kan vide sig sikre på en plads på holdet.
Centerforsvar :
Anton Ferdinand , 21 år:
stort forsvartalent, som rutine fra de bedste engelske rækker. Kan nå virkelig langt, hvis bare han igen får fast spilletid.
Bo Svensson , 27 år:
Anfører i klubben før han prøvede lykken i udlandet. Har efter sin hjemkost vist stor styrke.
Nik Besagno , 18 år:
Stærk og ung amerikaner, som de forventer meget af i USA, hvilket vi også gør i klubben. Fremtidens mand sammen med Anton Ferdinand.
Michael Gravgaard , 28 år:
Stærk som en okse, sigter anføreren aldrig. En stabil forsvarsspiller, der sjældent laver fejl. Har sine styrker i fysikken og luftrummet.
Backs :
Linus Smedjegården , 19 år:
Ung svenske med masser af talent. Kan minde meget om hans forgænger Lars Jacobsen, og er måske den perfekte afløser.
Hosain Kaebi , 21 år:
Talentfuld araber, som der er store forventninger til. Er stærk i det offensive spil, men samtidig også god til de defensive opgaver.
Patrick Mtiliga , 25 år:
Hans karrierer virkede død, før han vendte hjem til F.C. København. Nu er han landsholdsspiller, og blandt de bedste forsvarsspiller i Danmark.
Heath Pearce , 22 år:
Også landsholdsspiller, for USA. Og ligesom Patrick Mtiliga er han utrolig dygtig både fremme og tilbage på banen.
Defensive midtbane :
Anthony Grant , 19 år:
Tidligere Chelsea spiller, og et stort talent. Har ikke fået så meget spilletid i F.C. København, men venter bare på at slå igennem.
Jérémy Clément , 22 år:
Endnu et af klubben utallige talenter. Franskmanden kom til klubben fra Lyon, og har siden spillet sig ind som en af de vigtigste spiller på holdet.
Offensive midtbane :
Mads Laudrup , 17 år:
Måske Danmarks største talent, og han har det ikke fra fremmede. Minder mere og mere om sin far, i den måde han spiller på. En spiller hele Danmark har forventninger til.
Daniel Jensen , 27 år:
Tidliger landsholdsspillere, og udenlandsprof. Daniel Jensen har en masse rutine efter han kom til udlandet allerede i '98.
Andrés D'Alessandro , 25 år:
Argentinsk 10'er, som har haft succes i både Wolfsburg og River Plate. En spiller der kan gøre det uventet, og åbne et hvert forsvar.
Afonso Alves , 25 år:
Blev købt som afløser for Álvaro, men har vist sig at være bedre som offensiv midtbane, hvor han har vist stort overblik og målfarlighed.
Fløjene :
Jesper Grønkjær , 29 år:
En dansk landsholdsspiller, der kan vise verdensklasse. Mange fans er bange for at historien gentager sig, som den gang Brian Laudrup blev hentet hjem. Dog tyder intet på det, da presset ikke ligger på Jesper Grønkjær, men på hele holdet.
Per Skjelbred , 19 år:
Trods sin unge alder har Per Skjelbred allerede vist at han er blandt den bedste spillere i Skandinavien. Helt sikkert en nutidens og fremtidens mand.
Kalle Ljungberg , 21 år:
En af de spillere Nicklas Lyhne Johanssen kæmpede hårdest for at få til klubben. Hans spil hidtil i klubben har vist hvorfor.
Fellype Gabriel , 21 år:
Er blevet sammenlignet med Lyon's troldmand, Juninho Pernambucano. Måske ikke uden grund. Fellype Gabriel er et kæmpe talent, og kan være den næste brasilianer der slår igennem i Europa.
Angribere :
Mads Junker , 26 år:
Mads Junker har altid scoret mål, og før han blev hentet i Vitesse havde han også vist målfarlighed i Holland. Mads Junker er også inde omkring det landsholdet.
Fernando Morienters , 30 år:
Ældest spiller på førsteholdet, og den spiller i Danmark med flottest CV. 181 ligakampe for Real Madri og 40 for Liverpool. Det er en rutineret boksspiller vi har her.
Cato Vonheim , 20 år:
Norsk angrebstalent, der før han skiftede fra Lyn havde scoret 12 mål i 9 ligakampe. En spiller der er forventninger til.
Tommy Høiland ,17 år:
Yngste spiller i truppen, og største norske angrebstalent. Har på træningslejren vist målfarlighed, og spillet sig til en plads i truppen.
Nicklas Bendtner , 19 år:
Måske Danmarks største angrebstalent siden Preben Elkjær. En sand bomber, som har fået sin fodbolduddannelse i KB og seneste i Arsenal før han vendte hjem.
Sponsorer trækker sig
Fredag d. 26/1-2007
Det var en trist Flemming Østergaard der ved dagens pressemøde fortalte, at både klubbens tøjsponsor, Kappa, og klubbens hovedsponsor, Carlsberg, begge trækker sig ud af deres aftaler med klubben, når sæsonen stopper.
-
Som det ser ud nu, står vi uden sponsorere når næste sæson går igang. Omstændighederne omkring aftalebrudet med Kappa og Carlsberg, kan og vil jeg ikke komme ind på her,
sagde Flemming Østergaard.
Rygterne gik hurtig igang om hvem der kunne blive ny sponsor for F.C. København, og blandt mulige emner, er Jubii, SonyEricsson og SAS blevet nævnt.
«
Seneste Redigering: 30 Jul 2006, 01:45 af Berendt
»
.. Yes, he is back ..
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #203:
30 Jul 2006, 10:29 »
Citat af: Berendt 29 Jul 2006, 20:42
I det indlæg som ligger op til træningslejren, kan du set SS af alle de spillere der er med.... Grund til at jeg ikke har lagt SS og af mine handler, er at overgangsummene er hemmlige, lige som i virkeligheden...
Nu er dette jo ikke virkeligheden, selvom mange leger det
Kan du så ikke lave plan B og sende link til mig i PB, så det forbliver "hemmeligt" i denne blog.
Berendt
Manager
«
Svar #204:
30 Jul 2006, 13:35 »
Citat af: Hafiz 30 Jul 2006, 10:29
Nu er dette jo ikke virkeligheden, selvom mange leger det
Kan du så ikke lave plan B og sende link til mig i PB, så det forbliver "hemmeligt" i denne blog.
Vil jeg så lige tænke over...
.. Yes, he is back ..
Møller
Gæst
«
Svar #205:
30 Jul 2006, 19:35 »
God blog og kanon dagbog, hvilken økonomi du dog har
du sælger og sælger ud af truppen til min. 25 min. og enkelte under. Det er vildt
KUTGW my friend
Berendt
Manager
«
Svar #206:
30 Jul 2006, 21:30 »
Citat af: Møller 30 Jul 2006, 19:35
God blog og kanon dagbog, hvilken økonomi du dog har
du sælger og sælger ud af truppen til min. 25 min. og enkelte under. Det er vildt
KUTGW my friend
Takker..
og, jaah, det er ikke lige økonomien der giver mig problemer... som det ser ud nu har jeg et pænt + på kontonen, samt dejlig mange penge til eventuelle indkøb...
Ved bare ikke hvem jeg skal købe, da jeg synes at min trup er forholdsvis stærk på alle pladser...
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #207:
31 Jul 2006, 00:06 »
Endnu et farvel
Mandag d. 29/1-2007
Denne gang er det japanske Naohiro Takahara, der siger farvel til F.C. København.
-
Takahara slog aldrig igennem på den måde, som vi havde håbet på. Blandt andet på grund af den skade han har haft. Derfor blev vi enige med ham om, at det nok ville være det bedste hvis han prøvede lykken et andet sted,
lød det fra sportsdirektør Carsten V. Jensen.
Naohiro Takahara skifter til italienske Brescia for cirka 15mio. kroner.
-
Især skuffelsen over mangle på succes, og ikke mindst det at jeg ikke er på førsteholdet når foråret går igang, var nogle af de grunde som vægtede tungest da jeg skulle skrive under med Brescia,
sagde en skuffet Naohiro Takahara.
Det sidste "goodbye" i denne omgang
Torsdag d. 1/2-2007
Kort før midnat den 31. januar 2007, nåede den Saudi Arabiske klub Al Ittihad at sikre sig F.C. Københavns Dulee Johnson.
-
Jeg fik ikke helt den forventede succes i København, og derfor føler jeg at sådan et skifte her, er det eneste hvis jeg vil havde gangi karrieren igen,
kom det fra hovedpersonen, Dulee Johnson.
F.C. København har angiveligt fået omkring 15mio. kroner for Dulee Johnson.
Lyhne udtager sine tropper
Torsdag d. 1/2-2007
Danmak står overfor sin første landskampe i 2007. I dag præsenterede Nicklas Lyhne Johanssen på et pressemøde sine tropper til kampen mod Finland.
Danmark møder Finland den 7. februar kl. 19:30 i Parken.
Truppen består af:
Målmand :
Jesper Christiansen
28 år
F.C. København (DK)
Thomas Sørensen
30 år
Aston Villa (ENG)
Forsvar :
Daniel Agger
22 år
Liverpool (ENG)
Michael Gravgaard
28 år
F.C. København (DK)
Lars Jacobsen
27 år
Gladback (TYS)
Michael Jakobsen
21 år
Udinese (ITA)
Per Krøldrup
27 år
Fiorentina (ITA)
Kim Madsen
28 år
Hansa Rostock (TYS)
Patrick Mtiliga
26 år
F.C. København (DK)
Jonas Troest
21 år
Olympiakos (GRÆ)
Midtbane :
Leon Andreasen
23 år
Werder Bremen (TYS)
Thomas Gravesen
30 år
Real Madrid (DK)
Jesper Grønkjær
29 år
F.C. København (DK)
Daniel Jensen
27 år
F.C. København (DK)
Thomas Kahlenberg
23 år
Auxerre (FRA)
Kasper Lorentzen
21 år
Brøndby (DK)
Peter Løvenkrands
27 år
Rangers (SKO)
Jakob Rasmussen
19 år
Messina (ITA)
Michael Silberbauer
25 år
Blackburn (ENG)
Mikkel Thygesen
22 år
Istres (FRA)
Rasmus Würtz
23 år
Bologna (ITA)
Angreb :
Danilo Arrieta
19 år
Panathinaikos (GRÆ)
Nicklas Bendtner
19 år
F.C. København (DK)
Mads Juncker
26 år
Vitesse (HOL)
Søren Larsen
25 år
Lazio (ITA)
Jon Dahl Tomasson
30 år
Stuttgart (TYS)
Noget af det eneste pressen satte spørgsmåltegn ved, var hvor henne Christian Poulsen var at finde.
-
Der er ingen tvivl om hvad Christian kan, og derfor mener jeg heller ikke at det er nødvendigt at have ham med i træningskampe mod Finland. Den kamp vil jeg hellere bruge til at se nogle uprøvede eller mindre prøvede spillere af,
sagde Nicklas Lyhne Johanssen.
Træningskampe - Kamp mod OKS
Fredag d. 2/2-2007
Startopstilling:
L. Staw
L. Smedjegården
A. Ferdinand
M. Gravgaard
P. Mtiliga
J. Clément
Felyype Gabriel
M. Laudrup
J. Grønkjær
M. Junker
N. Bendtner
På Bænken:
Jesper Christiansen , Bo Svensson , Nik Besagno , Hosain Kaebi , Heath Pearce , Anthony Grant , Per Skjelbred , Kalle Ljungbjerg , Andrés D'Alessandro , Tommy Høiland , Fernando Morientes , Afonso Alves
Lasse Staw < Jesper Christiansen
Linus Smedjegården < Hosain Kaebi
Patrick Mtiliga < Heath Pearce
Anton Ferdinand < Bo Svensson
Michael Gravgaard < Nik Besagno
Fellype Gabriel < Kalle Ljungberg
Jesper Grønkjær < Per Skjelbred
Mads Laudrup < Andrés D'Alessandro
Jérémy Clément < Anthony Grant
Mads Junker < Tommy Høiland
Nicklas Bendtner < Fernando Morientes
F.C. København (8) - (0) OKS
1-0 N. Bendtner , 5. min
2-0 Fellype Gabriel , 15. min
3-0 J. Grønkjær , 20. min
4-0 N. Bendtner , 23. min
5-0 M. Gravgaard , 43. min
6-0 P. Skjelbred , 59. min
7-0 P. Skjelbred , 64. min
8-0 P. Skjelbred . 83. min
Publikum: 2.581 i Parken
Kort om kampen:
Vi vinder som forventet stort, og alle spillere en fornuftig kamp, dog skinner Bendtner, Grønkjær og Skjelbred igennem.
Endnu en træningskamp aflyst
Fredag d. 2/2-2007
Trænings kampen mod Aston Villa torsdag den 8. februar er blevet aflyst, da trænerstaben i F.C. København har vurderet at grundet for mange landsholdsspillere, vil der ikke være noget formål med kampen.
Træningskampe - kampen mod Finland
Onsdag d. 7/2-2007
Optakt:
Efter en halvdårlig start på EM-kvalifikationen, er Danmark igen på rette vej, og topper lige nu deres gruppen. Finland ligger nummer fire i deres gruppe, og det er forventet at Danmark vil bruge kampen til at prøve nye spillere af, og måske få sammespillet holdet ydeligere.
Startopstillingen :
J. Christiansen
L. Jacobsen
D. Agger
M. Gravgaard
P. Mtiliga
J. Rasmussen
M. Silberbauer
J. Grønkjær
T. Kahlenberg
J. Tomasson
N. Bendtner
På Bænken:
Thomas Sørensen , Per Krøldrup , Rasmus Würtz , Mads Junker , Jonas Troest , Daniel Jensen , Danilo Arrieta , Michael Jakobsen , Thomas Gravesen
Udskiftninger :
45. min - Jesper Grønkjær (Daniel Jensen)
45. min - Jon Dahl Tomassen (Mads Junker)
Kampen i tal:
Danmark (0) - (1) Finland
0-1 T. Tainio , 39. min
Publikum: 31.192 i Parken, København
Dommer: Matt Messias (England)
Kampens spiller: Aki Riihilahti (8) , Finland
Kort om kampen:
Vi spiller en rigtig lorte kamp. Andet vil jeg ikke sige.
.. Yes, he is back ..
LosCules
Gæst
«
Svar #208:
31 Jul 2006, 10:15 »
Tja, kan lortekampen skyldes Matt Messias
?
Berendt
Manager
«
Svar #209:
01 Aug 2006, 13:41 »
Citat af: LosCules 31 Jul 2006, 10:15
Tja, kan lortekampen skyldes Matt Messias
?
Jaah ... det er jo et rigtig godt bud på hvorfor det gik som det gik...
.. Yes, he is back ..
Sider:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
36
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »