home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 62883 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: HSV & Danmark
« Svar #330: 14 Aug 2006, 19:05 »

Jeg synes alvorligt du skal overveje at finde en ny klub op til den nye sæson (i samme savegame altså Wink ). Der er grænser for hvor langt man kan nå med den samme klub, og når man når den magiske grænse er det en god idé at finde nye græsgange.

ZhotLog
Gæst

« Svar #331: 14 Aug 2006, 19:10 »

Du kunne jo Evt. Skifte i Vinterpausen, hvis det rette tilbud kommer self Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #332: 14 Aug 2006, 20:18 »

Jeg synes alvorligt du skal overveje at finde en ny klub op til den nye sæson (i samme savegame altså Wink ). Der er grænser for hvor langt man kan nå med den samme klub, og når man når den magiske grænse er det en god idé at finde nye græsgange.

Det er også lidt det samme jeg tænkte på. Jeg vil dog ikke spille i tyskland mere. Smiley I hvert fald ikke lige med det samme

Du kunne jo Evt. Skifte i Vinterpausen, hvis det rette tilbud kommer self Wink

Som jeg skrev til Guldbrand vil jeg helst ikke skifte til et andet hld mit i en sæson. Udover det med transfers har det goså noget at gøre med, at jeg ikke kan nå så mange venskabskampe i de fleste ligaer om vinteren. Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #333: 17 Aug 2006, 17:08 »

Så er der igen nyt fra Tyskland. Det bliver denne gang en af de længere update's. Jeg håber i stadigvæk vil følge med selvom jeg, som det lød som om nogle af jer mente,  "vinder for meget" Opstemt

28. September 2008
Landshold: trup mod Estland og Ukraine
Idag skulle truppen til kampene i VM-kvalen, mod Estland og Ukraine, spilles. Truppen ligner lidt sig selv. De enste ændringer er, at Simon Poulsen, Kasper Lorentzen og Simon Bræmer alle er blevet skadede. De bliver erstattet af Patrick Mtiliga, Daniel Jensen og Morten Skoubo. Truppen kan ses herunder.

Målmænd:

Kasper Schmeichel
Kenneth Stenild
Keven Stuhr-Ellegaard

Forsvar:

Daniel Agger
Leon Andreasen
Lars Jacobsen
Michael Jakobsen
Per Krøldrup
Kristian Bak Nielsen
Cheikh Sarr
Rang Shawkat
Jonas troest

Midtbane:

Anders Due

Thomas Gravesen
Jesper Grønkjær
Daniel Jensen
Thomas Kahlenberg
Patrick Mtiliga
Christian Poulsen
Michael Silberbauer

Angreb:

Søren Larsen
Morten Nordstrand
Lasse Qvist
Morten Skoubo
Jon Dahl Tomasson
Søren Ulrik Vestergaard

28. September 2008
Bundesligaen - HSV VS Werder Bremen
Idag skulle vi helst have en sejr, men det ville ikke blive let. Efter 39 minutters spil bragte van der Vaart os i front og 5 minutter efter udbyggede Vucinic føringen til 2-0. Der blev ikke scoret mere inden pausen. I anden halveg kom Werder bedre med de skulle kun bruge 4 minutter til at reducere. Ivan Klasnic, som scorede Werder's første mål, var igen på pletten med 10 minutter igen og sikrede Werder Bremen det ene point.
2-2

4. Oktober 2008
Landshold: VM 2010-kval - Danmark VS Estland

Opstillinger:

Vi skal bare have en sejr idag, hvis vi vil til VM 2010. Vi kommer også bedst fra start, med et par store changer inden for de første 20 minutter. Derefter kommer Estland mere med i kampen og kort før pausen bringer de sig foran, ved Kruglov. I anden halveg overtager vi igen spillet og efter 60 minutters spil udligner Lasse Qvist. 8 minutter efter bringer Anders Due os i front med kampens sidste mål. Vi får en vigtig og fortjent sejr.
2-1

8. Oktober 2008
Landshold: VM 2010-kval - Ukraine VS Danmark

Opstillinger:

Det bliver ingen let kamp men jeg håber på. at vi kan få en sejr hjem idag. Vi kommer bedst fra start og efter 118 minutters spil bringer Jon Dahl Tomasson os i front. Efter 36 minutters spil udligner Voronin for Ukraine med det sdste mål inden pausen. Vi starter 2. halveg med et massivt pres på Ukraine og kun 1 minut inde i halvegen scorer Lasse Qvist. Yderligere 1 minut efter scorer Anders Due. Derefter går kampen lige så stille i stå og der bliver ikke scoret mere. Vi får dermed endnu en vigtig sejr.
1-3

14. Oktober 2008
UEFA Champions League, Gruppespil - HSV VS Partizan
Vi kommer bedst fra start og efter kun 5 minutter bringer Frei os i front. Efter et kvarters spil udbygger Lauth føringen og 3 minutter efter scorer Frei igen. Der bliver ikke scoret mere før pausen. I anden halveg bliver der scoret 3 mål. Først mål bliver scoret af van der Vaart, der efter et flot sololøb placerer bolden i venstre side af målet. De to sidste scoringer tager van der Vaart sig også af da han scorer 2 mål, begge efter et hjørnespark. De falder henholdsvis i det 82.- og 90. minut.
6-0

19. Oktober 2008
Bundesligaen - HSV Wolfsburg
Vi kommer hurtigt foran efter kun 5 minutter, ved Benjamin Lauth. Samme Lauth er igen på pletten, efter 23 minutters spil, ved at score på hovedstød. Derefter giver vi lidt mere af spillet til Wolfsburg. Ingen af de tog hold får dog scoret mere i første halveg. I anden halveg fortsætter det halvkedelige spil og der bliver heller ikke scoret.
2-0

22. Oktober 2008
Bundesligaen - Köln VS HSV
Vi skal have en sejr i dagens kamp. Vi kommer bedst fra start da Lauth, efter 21 minutter, scorer. Der skulle ikke gå meget længere tid, nærmere bestemt 15 minutter, får Lauth scorer igen. der bliver ikke scoret mere i 1. halveg. I anden halveg styrer vi spillet, men på trods af en masse changer, får vi ikke scoret.
0-2

25. Oktober 2008
Bundesligaen - HSV VS Schalke 04
Efter et kvarters spil bringer Frei os i front og kun 2 minutter efter dubygger Lauth føringen, med at hovedstødsmål. Efter 40 minutters spil reducerer Schalke, ved Søren Larsen, men kun 3 minutter efter scorer van der Vaart. I anden halveg sker der ikke det store men der bliver alligevel scoret. Efter 60 minutter sender de Jong nemlig et hovedstød i nettet. Det blev halveges og kampens sidste mål.
4-1

29. Oktober 2008
UEFA Champions League, Gruppespil - Partizan VS HSV
Efter 6 minutters spil bringer Grubjesic Partizan i front. Efter 36 minutter udligner Frei og 6 minutter efter scorer van der Vaart. Kort inde i anden halveg udligner Partizan, igen på mål af Grubjesic. Efter 72 minutters spil bringer van der Vaart os igen i front men med 13 minutter tilbage af kampen udligner Partizan igen, ved Zanevskyi. Der bliver ikke scoret mere i kampen.
3-3

1. November 2008
Bundesligaen - Gladbach VS HSV
 Efter 7 minutter bringer Alex Frei os i front med et hovedstødsmål. 9 minutter efter udbygger, selvsamme Frei, føringen til 0-2. Der bliver ikke scoret mere før pausen. Frei fortsætter det gode spil og kun 10 minutter inde i anden halveg fuldfører han sit hattrick. Der bliver ikke scoret mere i kampen.
0-3

Det var alt for nu. Jeg kan ikke ove, ast næste update kommer idag men nu må vi se. Smiley Nedenunder kan i se SS's af Bundesligaen, CL-gruppen og VM.kvalen.

Bundesligaen:

Champions League:

VM-Kval:
« Seneste Redigering: 17 Aug 2006, 17:20 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #334: 17 Aug 2006, 21:35 »

Nu kommer der igen en update. Jeg kan lige røbe at der sker noget meget overraskende længere ned i bloggen, resten må i så læse jer til Smiley

2. November 2008
Landshold: Trup mod Kuwait
Idag er truppen til venskabskampen, mod Kuwait, blevet udtaget. Den eneste ændring siden sidst er, at Jon Dahl Tomasson er blevet skadet og Kasper Lorentzen, der er kommet tilbage fra sin skade, erstatter ham. Truppen kan ses herunder.

Målmænd:

Kasper Schmeichel
Kenneth Stenild
Keven Stuhr-Ellegaard

Forsvar:

Daniel Agger
Leon Andreasen
Lars Jacobsen
Michael Jakobsen
Per Krøldrup
Kristian Bak Nielsen
Cheikh Sarr
Rang Shawkat
Jonas troest

Midtbane:

Anders Due
Thomas Gravesen
Jesper Grønkjær
Daniel Jensen
Thomas Kahlenberg
Kasper Lorentzen
Patrick Mtiliga
Christian Poulsen
Michael Silberbauer

Angreb:

Søren Larsen
Morten Nordstrand
Lasse Qvist
Morten Skoubo
Søren Ulrik Vestergaard

4. November 2008
DFB-Pokal, 3. runde - Wolfsburg VS HSV
Efter kun 10 minutters spil bringer Cicinho os i front med et frisparksmål. Et kvarter efter lykkes det igen for os at scorer, denne gang ved Banjamin Lauth. Der blev ikke scoret mere inden pausen. I anden halveg gik det mere stille an men 10 minutter før tid lykkes det for os at få et sidste mål. Det er Vucinic der scorer målet. Vi er sikkert videre til kvartfinalen.
0-3

8. November 2008
Landshold: Venskabskamp - Kuwait VS Danmark

Opstillinger:

Kuwait kommer bedst fra start men deres gode spil holder kun det første kvarter og derefter tager vi over. Efter 27 minutters spil lykkes det for Søren Larsen at heade bolden i nettet, til vores fordel. Kort før pausen får vi igen en stor mulighed, denne gang et frispark uden for feltet. Lorentzen sætter bolden oppe i krydset og laver dermed et meget flot mål. I anden halveg sker der ikke så meget og der bliver heller ikke scoret.
0-2

15. November 2008
Bundesligaen - HSV VS Rostock
Vi kommer godt fra start og efter 22 minutters spil bringer van der Vaart os i front. Kun 5 minutter efter scorer van der Vaart igen, denne gang efter et hjørnespark. Der bliver ikke scoret mere før pausen. I anden halveg sker der stort set ikke noget. Med 10 minutter igen bliver Lauth skadet og Vucinic kommer ind. Netop Vucinic får også en fin rolle i kampen da han i overtiden bliver matchwinner, med et flot mål.
3-0

16. November 2008
Farvel og tak
Selvom jeg har skrevet, at jeg ikke vil skifte klub midt i en sæson har jeg sagt midt job op i HSV. Efter at have vundet Bundesligaen 3 år i træk og være godt på vej mod den 4. havde jeg ikke rigtigt lysten til at spille videre med HSV. Derfor har jeg somsagt quit'et jobbet og vil nu konsentrere mig om at finde en ny klub samt at få succes med Danmark. HSV's bestyrelse var utilfredse med, at jeg stopper midt i sæsonen, men havde det ikke været for mig havde klubben nok ikke vundet i de sidste 3 år.

Det var så sidste update fra tyskland. Jeg vil dog ikke nægte at vende tilbage hvis dette bliver et af demeget spil. Den nye klub er allerede fundet men det må i vente lidt med at få at vide. Jeg sætter en afstemning op hvor i kan gætte på hvilke klub jeg skal til. I må derfor meget gerne stemme og give en kommentar til jeres valg i bloggen. Der kommer måske en update om klubben i aften, ellers må i vente til i morgen.

niels1711
Reserveholdsspiller

Sv: HSV -> Hvilken Klub??????????? & Danmark
« Svar #335: 17 Aug 2006, 21:50 »

bliver spændene hvad du vælger!

Sevilla ville være spændene, men de andre er også gode! Smiley

det var FANTASTISKE resultater med HSV og Danmark.!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Aug 2006, 21:52 af niels1711 » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #336: 17 Aug 2006, 21:52 »

Tror på at du har valgt Real Socidad

Tor1991
Gæst

« Svar #337: 17 Aug 2006, 21:54 »

Tror på at du vælger brøndby, hvornår kommer næste update?

MisterFCK
Gæst

« Svar #338: 17 Aug 2006, 21:55 »

bliver spændene hvad du vælger!

Sevilla ville være spændene, men de andre er også gode! Smiley

det var FANTASTISKE resultater med HSV og Danmark.!  Thumbs Up

Tak. Smiley

@Tor1991: Updaten omkring den nye klub kommer nok først i morgen men det bliver til gengæld en meget fyldig præsentation.  Smiley

Tor1991
Gæst

« Svar #339: 17 Aug 2006, 21:55 »

okay Smiley

cube
Manager

« Svar #340: 17 Aug 2006, 22:18 »

Gætter på Sevilla, da det er en klub af lidt det samme format Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst

« Svar #341: 17 Aug 2006, 22:23 »

Jeg tager chancen og siger Villarreal Opstemt

Mikkellas
Gæst

« Svar #342: 17 Aug 2006, 22:34 »

Har gættet på Rennes, fordi jeg ikke tror du tager til en af de tre store ligaer, og så er Rennes en udfordring. Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #343: 19 Aug 2006, 15:07 »

Så kommer der en update om den nye klub, som desværre blev forsinket en dag Skuffet Men her er den så.

Villarreal

Tillkke til ZhotLog der, som den eneste, stemte på Villarreal. Kort efter, at jeg blev fri på træner markedet, fyrede Villarreal deres træner og tilbød mig jobbet. Det er en godt spansk klub der godt burde kunne vinde La Liga og evt. også Champions League. Men mere om det senere. I denne update vil jeg præsentere klubben. Det vil være en fyldig gennemgang af truppen, økonomien og diverse turneringer Villarreal deltager i, min kontrakt, samt samt deres bedrifter siden spillet startede.

Truppen:

Målmænd:
Holdet råder over 4 fine målænd i Rubén(24), Dani(23) og Sebastian Viera(25). Viera ville normalt være 1. valg men da den gamle træner ikke har ham blandt de 25 spillere, man kan bruge i sæsonen, skal Ruben stå mellem stængerne. Dette er ikke en plads vi behøver, at forstærke os på, da vi desuden har et par fine målmænd på b. holdet i morgen.

Højre back:

Her ser det lidt små tyndt ud. Vi har Rodrigio Dias(23) der nok vi blive brugt på højre mditbane, Josemi(29) og den unge Ruben Garcia(17). Josemi vil være førstevalg da de to andre ikke er for gode i det defensive spil. her skal der forstækes med 1-2 spillere.

Venstre back:
Her ser det ikke alt for godt ud. Foruden den unge forsvarsallrounder, Ruben Garcia, der jo ikke var så go i det defenensive spil, råder vi over veteranerne Rodolfo Martin Arruabarrena(33) og Juan Pablo Sorin(32). Der skal 2-3 nye spillere til denne plads da Sorin og Garcia er dårlige defensivt, mens Arruaberrana er for gammel. Arruaberrana vil dog starte inde til vi finder en afløser.

Centralt forsvar:
Her ser det straks bedre ud. Midterforsvaret vil umidledbart bestå af Paplo(27) og Gladstone(23, der er lånt af klub brügge. Den unge Saavedra, højrebacken Josemi og så igen allrounderen Ruben Garcia, er reserver. Robusté ville også være reserve, hvis han havde været registreret til turneringen. Her skal der gerne forstærkes med 1 eller 2 mand, men ellers ser det fint ud.

Defensiv midtbane:
Her ser det meget tyndt ud. Vi råder kun over to spillere. Den ene er Endika Bordas(26), der vil starte på banen, og stortalentet Fran Merida(18) der vil være reserve. Her skal der helst styrkes med en reserve til de to andre.

Højre midtbane:
Her råder vi også kun over to spillere. Der er tale om Rodrigo Dias(23), der vil spille fast fra start, og  Santi Cazorla(23), der også kan spille på den anden kant. Ingen af de to spillere er specielt hurtige så jeg vil helst gerne have en fløj mere til denne plads.'

Venstre midtbane:
Her vil Santi Cazorla starte inde mens de to oldinge Arruabarrena og Sorin vil fungere som reserver. Jeg kunne dog igen bruge en lidt hurtigere spiller her.

Offensiv midtbane:
Her er der ingen tvivl om hvem der starter på banen. Det er her holdets nok største stjerne, Riquelme, spiller. Reserverne er der også nok af med navne som Luis Valencia, Leonel Sanchez, Fran Merida og Saviola. Dette er ikke en plads der behøver forstærkninger men da Riquelme er ved at være oppe i årene kommer der nok en ny spiller til pladsen inden for de næste sæsoner.

Angribere:
Her er vi godt besat. De to der vil starte inde er Diego Forlan(29) og Rodriga Palacio(26). Reserverne er Javier Saviola(26), Cesar Urueta(22) og Ruben Llorente(17). Her behøves der ingen forstærkninger i øjeblikket.

Taktik:
JEG har taget udgangspukt i den samme taktik, som jeg brugte i HSV, nemlig en 4-4-2 med diamant på midten. Førsteholdet som det umiddelbart vil se ud, indtil jeg køber nogle spillere, kan ses herunder.

Vurdering af truppen:
Det er en god trup der dog skal styrkes meget defensivt og på fløjene. Truppen har potentialet til at nå til tops i La Liga, men så skal truppen, som sagt, styrkes en del.

Økonomi:
Økonomien minder mig en del om den økonomi jeg havde da jeg kom til HSV i 2005. Klubkassen lyder på sølle DKK 164.000.000. Da jeg skrev under på kontrakten var det med et transferbudget på DKK 112.000.000, men så snart jeg havde underskrevet kontrakten meddelte bestyrelsen at det blev skåret ned til DKK 50.621.598. ØV! Lønbudgettet ligger på DKK 5,75Mio p/u og der bliver i forvejen brugt DKK 5,38Mio p/u, så der er ikke så meget at give af. Min kontrakt løber ud d. 30. Juni 2012, hvilket betyder, at jeg har 3 1/2 år i klubben. Jeg får iøvrigt DKK 260.000 p/u i løn.

Turneringer:
Villarreal spiller stadigvæk i den bedste Spanske liga. De ligger i øjeblikket nr. 9, men da der kun er spillet 11 kampe kan der nå at ske meget endnu. Betis fører i øjeblikket ligaen, med Zaragoza, Valencia og Depotivo efter sig. Barca ligger nr. 6 mens Real Marid ligger på en 10. plads. I UEFA Cuppen er Villarreal i gruppe med Tottenham, Boavista, Hibernian og Fenerbahce. Vi ligger i øjeblikket nr. 1 med 3 point efter 2 kampe. Jeg mener, at vi skal gå videre fra gruppespillet. I den spanske Pokalturnering, Copa del Rey, er vi nået til 5. runde hvor modstanderen hedder Almeriá. Det bliver en overkommelig opgave at vinde den kamp. SS af La Liga og UEFA Cup-gruppen kan ses herunder.

Villarreal's bedrifter:
I sæsonen 2005/2006 endte Villarreal på en 2. plads i La Liga. Derefter er det gået lidt ned af bakke med midterplaceringer de sidste år. I 2008 blev både Copa Del Rey og Suppercopa(vinder af liga med vinder af Copa del Rey) vundet. Villarreal har ikke vundet mere og de hungrer derfor efter trofeæer, hvilket jeg håber, at kunne hente hjem til dem.

der kommer ikke mere i denne omgang. Jeg kan heller ikke love hvornår der kommer mere igen, da jeg ikke har så meget tid til at spille i denne weekend. I må dog stadigvæk gerne komme med kommentare til mit klubvalg, og hvis i vil se SS af noget skal i bare sige til Smiley

niels1711
Reserveholdsspiller

Sv: HSV -> Villarreal & Danmark
« Svar #344: 19 Aug 2006, 15:19 »

Super fed klub at vælge, bliver spændene at følge..

Glæder mig bare til næste update!!  Thumbs Up

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010