home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 62851 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: HSV & Danmark
« Svar #315: 13 Aug 2006, 21:36 »

Jeg har i øvrigt spillet videre og skal til at skrive en update Smiley JEg ved dog ikke hvornår den bliver færdig

Dusty78DK
Manager

« Svar #316: 13 Aug 2006, 22:33 »

Jeg har i øvrigt spillet videre og skal til at skrive en update Smiley JEg ved dog ikke hvornår den bliver færdig

Pas på med at lave dem for lange. Min sæsonafslutning i Juve var 16 wordsider lang, og det kunne nettet sgu' ikke klare  Forlegen

MisterFCK
Gæst

« Svar #317: 13 Aug 2006, 22:34 »

Pas på med at lave dem for lange. Min sæsonafslutning i Juve var 16 wordsider lang, og det kunne nettet sgu' ikke klare  Forlegen

Så meget kan jeg slet ikke skrive Wink Men updaten mangler kun lige nogle billeder Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #318: 13 Aug 2006, 22:47 »

6. September 2008
Bundesligaen - Mainz VS HSV

Vi skulle have en sejr idag og det fik vi også. Og den var endda stor. Pedretti bragte os i front efter 5 minutters spil og minuttet efter scorede Frei. Efter 17 minutter scorede Lauth og derefter skulle der gå lidt tid før næste mål kom. vi skulle helt hen i det 35. minut før Frei kunne score sit andet mål i kampen og 2 minutter efter kunne Lauth gøre det samme. Før halvegen nåede vi lige et mål mere. Det stod Frei for og fuldendte derfor sit hattrick 4 minutter før pausen. Kun 5 minutter inde i anden halveg fik de en mand udvist og det så dermed endnu mere håbløst ud for dem at vinde kampen. De fik dog reduceret efter 72 minutters spil. 5 minutter før tid scorede det offensive omdrejningspunkt, van der Vaart, og i overtiden cementerede Frei storsejren.
1-8

10. September 2008
UEFA Champions League, Gruppespil - Valencia VS HSV
Der var lagt op til en svær kamp i Spanien og den blev ikke lettere af, at Baraja bragte Valencia foran efter kun 2 minutter. Lauth kunne dog udligne efter 9 minutters spil og derefter gik kampen i stå. Vi skulle helt hen i det 58. minut før der skete noget. Det var Lauth der, på et hjørnespark, headede bolden i mål. Efter 73 minutters spil scorede Kapo direkte på frispark. Med 4 minutter igen reducerede Angulo, for Valencia, men i ovetiden slog Vucinic sejren fast med et mål.
2-4

13. September 2008
Bundesligaen - HSV VS Bochum
AOL-Arena er åbenbart blevet utroligt populær efter udbyggelsen. Et bevis på det er, at der på trods af at vi skal måde et bundhold, er mødt 60291 tilskuere op. Dvs. 1 tilskuer mere end sidste rekordsætning(eller hvad man nu vil kalde det). Vi kom også bedst fra start da Pulhac efter 17 minutters spil fik bolden på midten, så målmanden var langt ude og skød på mål. Det scorede han sikkert på. 7 minutter efter udbygger Kapo føringen. der blev ikke scoret mere, på trods af en del changer til os.
2-0

16. September 2008
DFB-Pokalen, 2. runde - HSV VS Schalke 04
Mit mål i DFB-pokalen i år, er at nå meget langt, ligesom i første sæson. Efter 21 minutters spil blev Gerald Asamoah udvist og så lå kampen til at vi skulle score. Det gjorde vi bare ikke så vi skulle videre i forlænget spilletid. Der blev der heller ikke scoret så vi skulle skyde straffespark. Der skulle dog kun bruges 3 skud for at vinde, da Pulhac, Pedretti og Miccoli alle scorede for os mens Eduardo Costa, Kobiashvili og Jan Kolar brændte for Schalke. Vi gik derfor videre til 3. runde.

0-0(3-0str)

20. September 2008
Bundesligaen - Hertha BSC VS HSV
Idag skulle der vindes ellers var det alt, alt for dårligt. Vucinic scorede 2 mål i første halveg. De faldt efter henholdsvis 12' og 41' minutter. I anden halveg kom de mere med men det var alligevel Vucinic der kunne fuldføre sit hattrick efter med 10 minutter igen. 5 minutter efter reducerede Hertha BSC men det var ikke nok for dem.
1-3

23. September 2008
UEFA Champions League, Gruppespil - HSV VS Porto
Vi skulle have en sejr hjemme mod Porto. Det gjorde Claudio Pitbull(uha uha Opstemt) dog svært for os med et mål efter 9 minutters spil. Derefter sad vi mere og mere på kampen men først med 10 minutter tilbage af kampen kunne van der Vaart udligne på frispark. Der blev ikke scoret mere og vi måtte stille os tilfredse med en skuffende uafgjort.
1-1

Det var alt for nu. Jeg kan ikke love at der ommer mere i morgen da jeg skal starte i skole igen(øv!). Nedenunder kan i se Bundesligaen, hvor jeg har maksimum points og CL gruppen, hvor jeg føre på grund af bedst målscorer. jeg har i øvrigt ikke tabt i denne sæson endnu.

Bundesligaen:

Champions League:

cube
Manager

« Svar #319: 13 Aug 2006, 22:54 »

Klasse Opstemt ik meget andet at sige.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst

« Svar #320: 13 Aug 2006, 23:08 »

Klasse Opstemt ik meget andet at sige.

Tak Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #321: 13 Aug 2006, 23:55 »

En god sæsonstart, men det skal nok gå endnu bedre når du først får dine spillere varmet op.  Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #322: 14 Aug 2006, 10:59 »

En god sæsonstart, men det skal nok gå endnu bedre når du først får dine spillere varmet op.  Wink

Hvis det går bedre kommer jeg o til at vinde med maksimum points Djævel

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #323: 14 Aug 2006, 13:19 »

ja.... der er jo ingen spænding tilbage i bloggen..... du banker jo dem alle sammen!!!!

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #324: 14 Aug 2006, 13:24 »

Ja, må indrømme, at jeg også har mistet lidt lysten til at læse med, netop fordi man ved at du hiver hver kamp hjem.. Skuffet

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

MisterFCK
Gæst

« Svar #325: 14 Aug 2006, 14:28 »

ja.... der er jo ingen spænding tilbage i bloggen..... du banker jo dem alle sammen!!!!

Ja, må indrømme, at jeg også har mistet lidt lysten til at læse med, netop fordi man ved at du hiver hver kamp hjem.. Skuffet

Kerm

Tja det kunne godt være jeg skulle se om efter en ny klub. Det er efterhånden også lidt kedeligt at vinde hele tiden og det er jo heller ikke sjovt at skrive hvis man mister læsere Smiley Men jeg venter til sæsonen er slut.

MisterFCK
Gæst

« Svar #326: 14 Aug 2006, 14:29 »

Jeg sætter en afstemning op så må vi se hvad i siger.

Guldbrand
Gæst

« Svar #327: 14 Aug 2006, 14:40 »

Har stemt Ja...  syntes det kunne være godt med noget nyt i bloggen. Så at skifte job til et måske kriseramt hold kunne være sjovt ? Du kunne evt. skifte midt inde i en sæson til det hold du finder mest interesant af hold der burde ligge i toppen, men istedet ligger i bunden og roder rundt.  Og måske blive ved med det.. altså fører et kriseramt hold til succes, og så igen skifte til et nyt hold i krise..   Thumbs Up

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #328: 14 Aug 2006, 14:46 »

Jeg har stemt at du skal finde en ny klub, da jeg, som jeg skrev før, synes bloggen er blevet kedelig..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

MisterFCK
Gæst

« Svar #329: 14 Aug 2006, 17:50 »

Det ser også ud som om jeg skal skifte, men nu må vi se om der overhovedet er nogen der vil have mig. Smiley

@Guldbrand: Det lyder spændende din ide, men jeg har ikke tænkt mig at skifte inde i en sæson, så helere i sommerpausen, hvor der er mere tid til spilerinkøb mm. Smiley

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010