home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 62909 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: HSV & Danmark
« Svar #300: 10 Aug 2006, 20:01 »

En ufattelig suværen præstation i Bundesligaen. Det er meget imponerende. Jeg vil prøve om jeg kan leve op til det i Juventus, men jeg tror det bliver svært.  Shockeret

Tak Wink

PS: Jeg går igang med en update nu Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #301: 11 Aug 2006, 01:37 »

6. Juli 2008
Ung tysker solgt
Idag har vi solgt det unge angrebstalent Nick Proschwitz. Han spillede lovende for U/21-holdet i min første sæson i klubben, men i de følgene sæsoner har han ikke spillet så godt, så da Hertha BSC bød på ham sagde jeg ja. VI har fået hele DKK 21.000.000 ud af salget.

7. Juli 2008
Svensker til HSV
Idag har skrevet kontrakt med Den alsidige midtbanespiller Alexander Farnerud. Hans tidligere klub, Stuttgart, gad ikk forlænge hans kontrakt, så da han blev klubløs, snuppede jeg ham hurtigt. Han er købt som reserve til højrekanten men kan også spille i venstre side og på midten.

11. Juli 2008
Siermers solgt
Idag skiftede den unge back Sebastian Siemers til Münster på fri transfer. Han ville ikke forlænge sin kontrakt og smuttede derfor gratis. Lidt surt da han var en af de spillere, der var med i CL-truppen, da han har spillet i HSV inden han blev 19(eller hvordan den der regel er).

17. Juli 2008
Franskmand tilbage til England
I starten af 2006 købte vi Flamini i arsenal for DKK 34.000.000. Nu. 2 1/2 år efter rejser han så tilbage til England, nærmere bestemt Fulham, for DKK 28.000.000. Han fik ikke den store succes i HSV og med spillere som Pedretti og Ledesma foran sig i køen kunne den defensive midtbanespiller ikke forente meget spilletid.

19. Juli 2008
Venskabskamp - Nørresundby VS HSV
3' 0-1 Mehdi Madavikia
8' 0-2 Benjamin Lauth
29 0-3 Olivier Kapo
36' 0-4 Benjamin Lauth
58' 0-5 Morten Nordstrand
74' 0-6 Fabrizio Miccoli
87' 0-7 Mirko Vucinic
89' Rødt kort til Christian Sørensen(Nørresundby)
0-7

22. Juli 2008
Brasiliener til HSV
Idag har jeg hentet lidt sambafodbold til HSV i form af brasilieneren Alex. Han er hentet på fri transfer da Fiorentina lod hans kontrakt udløbe. Hen kan både spille off. central midtbane og off. venstre midtbane. Den 30-årige landsholdsspiller er hentet til at styrke bredden i truppen.

Det var alt for nu. Nu vil jeg sove lidt og så kommer der måske noget senere idag, men jeg vil ikke love noget, da jeg gerne vil nyde mine sidstedage af sommerferien uden for skærmen Wink Næste update kommer til at handle om Liga-Pokalen.

PS: Som i nok har lagt mærke til, har jeg lavet tekststørrelsen større, da jeg syntes det er meget lettere at læse. Hvis i er meget imod det skal i skrive det så jeg måske laver det tilbage Smiley
« Seneste Redigering: 11 Aug 2006, 10:38 af MisterFCK » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #302: 11 Aug 2006, 03:18 »

God update!! Men der mangler SS af Alex Smiley

Hvad har skindet gjort? Huh

Jeg kan ikke danne mig et hurtigt overblik over en spiller  Ubeslutsom Men det kan self også skyldes at det er JPG. format Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #303: 11 Aug 2006, 10:34 »

God update!! Men der mangler SS af Alex Smiley

Jeg kan ikke danne mig et hurtigt overblik over en spiller  Ubeslutsom Men det kan self også skyldes at det er JPG. format Smiley

Tak. SS'et af Alex sætter jeg ind oppe i inlægget Thumbs Up

Jeg havde faktisk også tænkt mig at skifte skin, så det kan jeg passende gøre nu Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #304: 11 Aug 2006, 10:39 »

Tak. SS'et af Alex sætter jeg ind oppe i inlægget Thumbs Up

Jeg havde faktisk også tænkt mig at skifte skin, så det kan jeg passende gøre nu Smiley

SÅ skulle SS'et være der Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #305: 11 Aug 2006, 22:12 »

23. Juli 2008
Liga-Pokalen, Semifinale - HSV VS Dortmund
Vi kom foran efter kun 12 minutter, ved Frei og 3 minutters senere udbyggede Komapny føringen. Efter 22 minutters spil scorede Lauth et flot hovedstødsmål, der blev det sidste mål inden pausen. 20 minutter inde i anden halveg reducerede Nelson Valdez, for Dortmund. Med 10 minutter tilbage af kampen scorede Morten Nordstrand kampens sidste mål. I finalen skulle vu møde FC Bayern München.
4-1

29. Juli 2008
Liga-Pokalen, Finale - HSV VS FC Bayern München
Idag havde vi mulighed for at hente vores første trofæ, i denne sæson, hjem til klubben. Efter 15 minutters spil realiserede Frei drømmen ved at score det eneste mål i 1. halveg. Efter 65 minutters spil udlignede Borut Semler til 1-1. Det blev kampens sidste mål og vi skulle derfor i straffesparkskonkur rence. Pulhac lagde ud og scorede sikkert og kort efter brændte Salihamidzic. Det blev fuldt op af to scoringer til hvert hold, ved Vucinic, Lauth, Ismaël og Lahm. Vores næste spark blev brændt af Pedretti, hvorefter Podolski scorede. På vores sidste skud scorede Mahdavikia og da Deisler brændte kunne vi kalde os for vindere af Liga-Pokalen for 2. år i træk.
1-1(4-3 str.)

3. August 2008
Bundesligaen - HSV VS Braunschweig
I første Bundesliga-kamp skulle vi bare have en sejr. Efter 20 minutters spil bragte Lauth os i front. Kun 7 minutter efter scorede Lauth så sit andet mål i kampen. Med 10 minutter tilbage, af første halveg, fuldførte Lauth sit hattrick med et langskudsmål. Der blev ikke scoret mere i første halveg. I anden halveg lod vi Braunschweig få del i spillet og de fik også lidt changer. De fik dog ikke scoret på nogle af changerne. Vi scorede dog heller ikke så 2. halveg endte målløs. Fin start på sæsonen.
3-0

9. August 2008
Bundesligaen - Leverkusen VS HSV
Det var tid til en halvsvær kamp i Bayern. Jeg forventede dog alligevel en sejr. I første halveg bølgede spillet frem og tilbage dog uden nogen scoringer. I voertiden fik vi dog et straffespark, som Kapo scorede sikkert på. I anden halveg skulle der kun gå et kvarter, før Frei kunne se sit navn stå på måltavlen, efter et flot hovedstødsmål. I overtiden cementerede selvsamme Frei sejren, med sin anden scoring i kampen.
0-3

13. August 2008
Stadionudvidelse er fuldført
Mens jeg har brugt sommeren på at købe og sælge spillere, har byggefolkene omkring holdet arbejdet på at udvide AOL-Arena. Udvidelsen er blevet færdig idag. Stadion er blevet udvidet med 4800 sæder så der kan sidde hele 60.300 tilskuere til hver hjemmekamp.

16. August 2008

DFB-Pokalen, 1. runde - Fichte Bielefeld VS HSV
På trods af, at kampen blev spilelt på udebane krævede jeg en sejr, helst med 2-3 mål mere end dem. Efter 22 minutters spil var jeg så mere eller mindre sikkert på, at mine forventninger ville holde stik, da vi første 0-4. Målene blev scoret af Lauth(7'), Frei(14', 21') og van der Vaart(str 21'). Efter 36 minutters spil scorede van der Vaart sit andet mål i kampen og kort før pausen scorede Pedretti, på et flot langskud. Kun et halvt minut inde i anden halveg scorede Kapo og 5 minutter efter scorede Nordstrand. Efter 60 minutters spil scorede Lars Jacobsen, på straffespark. Med et kvarter igen scorede Kompany og 5 minutter senere scorede Nordstrand sit andet mål. I overtiden kronede Nordstrand en god præstation med hans hattrick-mål.
0-12

Det var alt for nu. Jeg regner ikke med, at der kommer mere idag. Jeg gider ikke lægge et SS ind af ligaen, da der kun er spillet to kampe, men jeg kan da sige at jeg ligger nr. 1 forfulgt af Dortmund, Werder Bremen og Wolfsburg.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2006, 22:24 af MisterFCK » Logged

cube
Manager

« Svar #306: 12 Aug 2006, 14:35 »

Du er meget glad for ham Nordstrand Wink ofte hans billed, der lige dukker op i bloggen.

Flot start på sæsonen indtil nu.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #307: 12 Aug 2006, 15:44 »

Fantastisk køb af Alex og Vucinic. Glæder mig til at se om de ikk kan skape resultater ude i Europa.

ZhotLog
Gæst

« Svar #308: 12 Aug 2006, 15:49 »

Kan man få lov at se et SS af Morten Nordstrand? Smiley
Det starter jo, som Cube også siger, godt.

MisterFCK
Gæst

« Svar #309: 13 Aug 2006, 16:37 »

Du er meget glad for ham Nordstrand Wink ofte hans billed, der lige dukker op i bloggen.

Flot start på sæsonen indtil nu.

Sidste gang billedet var i bloggen havde han jo scoret hattrick, og ellers er det fordi de andre billeder stækker sig selv ud inde i bloggen, men det gør Nordstrand-billedet ikke. Smiley

Tak Thumbs Up

Fantastisk køb af Alex og Vucinic. Glæder mig til at se om de ikk kan skape resultater ude i Europa.

Tak. Dethåber jeg da de kan, men du skal ikke regne med at se Alex i CL da jeg ikke fik plads til ham i truppen og desuden er der 2-3 foran ham i køen om venstre og central midtbane. Shockeret

Kan man få lov at se et SS af Morten Nordstrand? Smiley
Det starter jo, som Cube også siger, godt.

Kan du da godt Thumbs Up

Tak Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #310: 13 Aug 2006, 16:44 »

Nordstrand er Ihf. hurtig! Men han er dog langt fra god nok til en bænkeplads i en klub der satser på Succes i CL Smiley Men skide være med det! Han er jo dansker Opstemt

Kommer der forresten snart en update?

MisterFCK
Gæst

« Svar #311: 13 Aug 2006, 16:59 »

Nordstrand er Ihf. hurtig! Men han er dog langt fra god nok til en bænkeplads i en klub der satser på Succes i CL Smiley Men skide være med det! Han er jo dansker Opstemt

Kommer der forresten snart en update?

JEG har faktisk lige skrevet den, men jeg mangler at sætte billeder ind af bla. ligastillingen. Men der kan vel ikke gå så længe. 10-20 minutter Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #312: 13 Aug 2006, 17:55 »

20. August 2008

CL-Gruppespil udtrukket
Idag er Champions Leagues 8 grupper blevet udtrukket. Vi er havnet i en gruppe med Valencia, Porto og Partizan. Valencia er uden tvivl den sværeste modstander, men hvis vi spiller godt mod dem burde vi godt kunne vinde. Porto skal vi også holde øje med. Vi skal dog slå dem hvis vi vil videre, hvilket jo er vores mål. Partizan er uden tvivl den nemmeste modstander. Vi skal vinde over dem, ellers går vi nok ikke videre. Det er en gruppe vi sagtens kan avancere fra men vi skal koncentrere os i alle 6 kampe. Alle grupperne kan ses ude til højre.

23. August 2008
Bundesligaen . HSV VS Dortmund
Jeg forventede en sejr i kampen mod Dortmund. Lauth gjorde sit for at realisere drømmen og efter 2 minutter bragte han os i front. Efter 36 minutter udlignede Nelson Valdez med det sidste mål inden pausen. Efter 70 minutters spil scorede Vucinic, det der skulle vise sig at blive det afgørende mål. På trods af flere store changer, fik vi nemlig ikke scoret mere. Vi gav ikke en change væk til Dortmund, så de scorede selvfølge lig heller ikke. Det skal ige siges at AOL-Arena var næste fyldt til kampen. Der var mødt hele 60290 tilskuere op, hvilket betyder, at der kun var 10 tomme pladser på stadionet. Det giver vist lidt ekstra til økonomien at udbygge ens stadion Smiley
2-1

25. August 1008
Målmand til Preston
Vi har idag fået solgt vores 3. målmand, Logan Bailly til Preston, for DKK 24.000.000 + 20% af et evt. videresalg. Han var utilfreds over ikke at spille på førsteholdet men med spillere som Landreau og Wächter i truppen kunne man ikke forvente andet. Jeg overvejer at tage en målmand op fra reserve holdet i stedet for, at købe en, da man kan fåe et par klasse målmænd på fri transfer til vinter.

27.  August 2008
Bundesligaen - Hannover VS HSV
I første halveg styrede vi hel spillet og kom også frem til mange changer, bla. et hovedstød, på overliggeren, fra Lauth. Vi formåede dog ikke at score i første halveg. I anden halveg fastholdt vi det gode spil men kommer ikk frem til de helt store scoringsmuligheder. Først i det 72 minut, da vi fik straffespark, kunne van der Vaart bringe os foran. Med 1 minut tilbage lukkede Kompany kampen med et frisparksmål.
0-2

28. August 2008
Landshold: Trup mod Luxemborg
Idag er truppen, til venskabskampen mod Luxemborg, blevet udtaget.Den indeholder et par nye spillere i form af Simon Bræmer og Kenneth Stenild. Ellers er der ikke de store ændringer. Truppen ses herunder.

Målmænd:

Kasper Schmeichel
Kenneth Stenild

Kevin Stuhr-Ellegaard

Forsvar:

Daniel Agger
Leon Andreasen
Lars Jacobsen
Michael Jacobsen
Per Krøldrup
Kristian Bak Nielsen
Cheikh Sarr
Rang Shawkat
Jonas Troest

Midtbane:

Anders Due
Thomas Gravesen

Jesper Grønkjær
Thomas Kahlenberg
Kasper Lorentzen
Christian Poulsen
Simon Poulsen
Michael Silberbauer

Angreb:

Simon Bræmer
Søren Larsen
Morten Nordstrand
Lasse Qvist
Jon Dahl Tomassen
Søren Ulrik Vestergaard

1. September 2008
Transfervinduet er lukket
Idag er ransfervinduet så lukket. Vi har ialt købt ind for DKK 107.000.000 mens vi har solgt for hele 220.000.000. Det betyder at vi har et plus på over DKK 100.000.000 efter køb og salg. Jeg har dog ikke tænkt mig at komme med den samlede liste over køb og salg i denne omgang.  Jeg vil dog lige komme med et SS af truppen. Den er som sædvanligt blevet skåret lidt ned, så de spillere som i syntes der mangler er bare nede på reserve holdet.

3. September 2008
Landshold: VM 2010-kval - Danmark VS Luxemborg

Opstillinger:

Vi skal bare have en sejr i denne kamp. Alt andet vil være en kæmpe skuffelse. Jeg har ændret opstillingen tilbage til 4-4-2 diamant for at se om den virker.Efter 16 minutters spil bragte Christian Poulsen os i front, på et straffespark. Derefter gik det hele lidt i stå men kort før halvegen scorede Kasper Lorentzen på et langskud. I anden halveg skulle der kun gå 13 minutter før en Luxemborg-forsvarer skød bolden i eget net. Med 3 minutter tilbage lukkede HSV-spilleren, Nordstrand, kampen med en helflugter. Jeg er meget tilfreds med kapen.
4-0

Det var alt for nu. Jeg kan ikke love, om der kommer mere idag men det kan ske Smiley I kan se SS af Bundesligaen samt VM-kval gruppen herunder.

Bundesligaen:

EM 2010-kval gruppe:

ZhotLog
Gæst

« Svar #313: 13 Aug 2006, 21:28 »

Ok, så kommer der lidt respons på din update nu Opstemt

Du skulle da have købt en eller anden stjernespiller inden transfer vinduet lukkede Wink
Det starter jo godt både i Der Bündesliga og på Landsholdet Smiley
Hvorfor egentlig forsøge at få fat i Carl Medjani, når man har De Jong, Kompany og Robert Huth på holdet Huh

MisterFCK
Gæst

« Svar #314: 13 Aug 2006, 21:35 »

Ok, så kommer der lidt respons på din update nu Opstemt

Du skulle da have købt en eller anden stjernespiller inden transfer vinduet lukkede Wink
Det starter jo godt både i Der Bündesliga og på Landsholdet Smiley
Hvorfor egentlig forsøge at få fat i Carl Medjani, når man har De Jong, Kompany og Robert Huth på holdet Huh

Tak for responsen Grin
Hvilken stjerne? Jeg ville jo hellere haven en spiller som Medjani. Selvom jeg har 3 gode midterforsvarere er det jo ikke nok når man spilelr CL. I sidste sæson blev jeg nødt til at spille med Jacobsen i midter forsvaret mod Roma på grund af skader. OG så kan Medjani i øvrigt også spille defensiv midtbane. Så kan jeg evt. sælge Ledesma og få flere penge Djævel
Og ja det går sku godt både i bundesligaen og med Danmark. Smiley

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010