home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 62862 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
« Svar #45: 26 Jun 2006, 19:59 »

24. August 2005
UEFA Intertoto Cup, Finale, Kamp 2 - HSV VS Lens
Vi vandt den første kamp 3-2 på udebane, hvliket er meget positivt. Desværre er der ikke så meget andet positivt at sige. begge vores backs og wings er enten skadede eller ikke registrerede til denne kamp. Men lad os komme igang. Første halveg er ikke andet end ekstremt kedelig. Der er ikke en change til nogen af holdene. Derfor ender 1. halveg 0-0. Anden halveg fortsatte som første sluttede og første change kom først med et kvarter tilbage. Det var Lauth der driblede fra midten inden han lobbede bolden i mål. Det var kampens eneste mål og vi er videre til UEFA Cuppen.
1-0(4-2)

27. August 2005
Bundesligaen - HSV VS Stuttgart
Vi skal idag op mod Jon Dahl og Stuttgart. Det bliver ingen let kamp men vi tror på os selv. Vi starter bedst og efter kun 2 minutter får Lauth sendt bolden ind bag Stuttgart's målmand. Efter et kvarters spil scorer van der Vaart efter et flot sololøb. I det 27. minut fik Lauth igen changen for at score og den udnyttede han lige så godt som første gang ved at lave sit andet mål i kampen. Kort før pausen fik vores danske ven Jon Dahl dog reduceret. det blev halvegens sidste mål. Anden halveg startede lidt kedeligt men sluttede spændende. Med 20 minutter tilbage scorer Aílton og 10 minutter senere laver Stuttgart's målmand Timo Hildebrand selvmål. vi vinder en flot og fortjent sejr.
5-1

29. August 2005
Boulahrouz solgt til Spanien
Khalid Boulahrouz, som jo fik en udvisning igår i drama-kampen mellem Holland og Portugal(han spillede for Holland), har idag skiftet klub. Hans nye arbejdsgiver er den spanske storklub FC Barcelona. De har givet hele DKK 43Mio for den 23-årige hollænder. Selvom han var i startopstillingen mente jeg at vi havde brug for pengene og at vi samtidig har reserver nok. Vi sætter derfor Lars Jacobsen ind i midterforsvaret og Guy Demel komemr tilbage på højre back.

30. August 2005
Japaner er solgt
Idag har vi fået solgt vores japanske angriber Naohiro Takahara til Fenerbahce. Vi fik hele DKK 29Mio for ham. han var 6. angriber i truppen og jeg følte ikke vi havde brug for ham. At er udlænding var bare med styrke min vilje til at sælge ham. Efter salget ser det godt ud for økonomien.

1. September 2005
Transfervinduet er lukket
Idag er transfervinduet lukket og her kommer en lille opsumering af de økonomiske ting der er sket i klubben imens. vi starter med handlerne.
Der er blevet købt 3 spillere til en samlet værdi af DKK 48Mio og solgt 3 til ialt DKK 85Mio. Det giver et plus på hele DKK 37Mio. Derfor ligger balancen på hele DKK 216Mio mens transferbudgettet er på DKK 68,16Mio. Det ser derfor rigtig godt ud for økonomien. Køb og salg ses herunder.

Køb:
Florian Fromlowitz - DKK 15Mio
Cristian Pulhac - DKK 11Mio
Lars Jacobsen - DKK 22Mio
Ialt - DKK 48Mio

Salg:
Stefan Beinlich - DKK 14Mio
Khalid Boulahrouz - DKK 43Mio
Naohiro Takahara - DKK 29Mio

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #46: 26 Jun 2006, 20:05 »

Tillykke med at du kom i UEFA Cuppen. God gået. Og en super start mod Stuttgart må man sige  Thumbs Up. Ikke dårligt. En spænende sæson bliver det også må man jo håbe at Inter-TOTO Cuppen ikke har kostet for mange kræfter  Ubeslutsom.. men det finder vi jo ud af  Smiley

Edit.. Tillykke med fødselsdagen Thumbs Up
« Seneste Redigering: 26 Jun 2006, 20:22 af donthomas » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #47: 26 Jun 2006, 20:17 »

Det bliver en spændende sæson.

Held og lykke

Don AA
Manager

« Svar #48: 26 Jun 2006, 20:18 »

Rigtigt god blog du har gang i der MisterFCK gode resultater indtil videre og tillykke med at du kom i UEFA Cuppen og tillykke med fødselsdagen skal du da også have med  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 26 Jun 2006, 20:24 »

Ja det er rigtig flot..     
Og man venter på næste update MisterFCK Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #50: 26 Jun 2006, 21:53 »

Tillykke med at du kom i UEFA Cuppen. God gået. Og en super start mod Stuttgart må man sige  Thumbs Up. Ikke dårligt. En spænende sæson bliver det også må man jo håbe at Inter-TOTO Cuppen ikke har kostet for mange kræfter  Ubeslutsom.. men det finder vi jo ud af  Smiley

Edit.. Tillykke med fødselsdagen Thumbs Up
Det bliver en spændende sæson.

Held og lykke
Rigtigt god blog du har gang i der MisterFCK gode resultater indtil videre og tillykke med at du kom i UEFA Cuppen og tillykke med fødselsdagen skal du da også have med  Thumbs Up Thumbs Up
Ja det er rigtig flot..
Og man venter på næste update MisterFCK Wink

Tak alle sammen Smiley

PS: Vil i helst have lange updates eller korte men hurtigere updates? Eller skal jeg bare gør det lidt forskelligt som jeg gør nu? Og skal jeg droppe billederne eller er det godt?
Så har jeg stillet nogen spørgsmål. Nu må i meget gerne give jeres meninger Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #51: 26 Jun 2006, 21:55 »

Jeg synes du skal fortsætte som du gør nu. Det er et godt arbejde du laver. Thumbs Up

God blog Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #52: 26 Jun 2006, 22:00 »

Jeg synes du skal fortsætte som du gør nu. Det er et godt arbejde du laver. Thumbs Up

God blog Thumbs Up

Mange tak Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #53: 26 Jun 2006, 22:21 »

Jep jeg kan også godt lide den måde du fortæller på nu.. Bloggen er nem at læse og fint at det ikke er en hel roman man skal læse igennem Opstemt

Så forsæt du bare den her stil Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #54: 26 Jun 2006, 22:25 »

Bloggen er godt sat op indtil nu, men det plejer du nu også at have ret godt styr på  Thumbs Up

Glæder mig til at se om du kan få det maksimale ud af Lars Jakobsens potentiale

Don AA
Manager

« Svar #55: 26 Jun 2006, 22:30 »

Jeg tilslutter mig de andre synes bloggen er godt sat op og du skal bare køre videre i samme stil  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

MisterFCK
Gæst

« Svar #56: 26 Jun 2006, 23:02 »

Tak for svarene. det vil jeg så gøre Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #57: 26 Jun 2006, 23:04 »

Synes også du skal fortsætte i samme stil. Håber Lars vil klare det godt inde i midten i fremtiden Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #58: 26 Jun 2006, 23:42 »

Synes også du skal fortsætte i samme stil. Håber Lars vil klare det godt inde i midten i fremtiden Thumbs Up

Jeg kan afsløre at han hurtigt er kommet ud i højre side igen.

Mikkellas
Gæst

« Svar #59: 26 Jun 2006, 23:51 »

Du må give ham nogle piller så han vokser, så han kan komme ind i midten Thumbs Up

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010