MisterFCK
Gæst
|
|
Glæder mig til at følge med i bloggen. Held og lykke  Er glad for at du lyttede til "folket"...
Lykke til i Bundeslandet!
Tak & Tak  Hvornår er Kompany skiftet til HSV og hvad skulle de punge ud med??
IRL skifter han den 1/7 2006 men da jeg jo har planer om at spille dette spille længere tid skiftede han bare med det samme  Jeg så det inde på Footballworld.dk og der stod det ikke. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Simoni
|
|
kan man forvente en snarlig update??
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
kan man forvente en snarlig update??
Det ved jeg ikke helt. Jeg har ikke fået skrevet så meget endnu. grunden til det er et par forhindringer jeg blev nødt til at lave først. Men jeg har fået spillet et par kampe. jeg regner dog med at ville lave en lidt lang update til at starte med. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Tak & Tak  IRL skifter han den 1/7 2006 men da jeg jo har planer om at spille dette spille længere tid skiftede han bare med det samme  Jeg så det inde på Footballworld.dk og der stod det ikke.  Okay. Det lyder fedt. Klasse spiller de får der 
|
|
|
|
|
|
|
|
Simoni
|
|
Det ved jeg ikke helt. Jeg har ikke fået skrevet så meget endnu. grunden til det er et par forhindringer jeg blev nødt til at lave først. Men jeg har fået spillet et par kampe. jeg regner dog med at ville lave en lidt lang update til at starte med.  Okay.. Lyder da godt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
God start  Håber du kan fuldføre din mission. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
God start  Håber du kan fuldføre din mission.  Det håber jeg også  Men den der mission var det, det der med at ende i top3  Hvorfor er jeg ond. Hvis det ikke var for mig havde den lyngby-blog overhovedet ikke eksisteret 
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hvorfor er jeg ond. Hvis det ikke var for mig havde den lyngby-blog overhovedet ikke eksisteret  Nå ja det er rigtigt, men jeg ved at du kun stopper for at pine mig
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Det håber jeg også  Men den der mission var det, det der med at ende i top3  Hvorfor er jeg ond. Hvis det ikke var for mig havde den lyngby-blog overhovedet ikke eksisteret  Ja. Kan man ikke kalde det en mission?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Nå ja det er rigtigt, men jeg ved at du kun stopper for at pine mig
Nemlig MUHAHAHA  .................. ..eller nej det er fordi jeg ikke kan finde motivation til spillet, som jeg iøvrigt har skrevet et par gange nu  Ja. Kan man ikke kalde det en mission??  Sikkert nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
HSV er en af de klubber i det tyske som jeg godt kan lide at se spille selv om de var jo var skyld i at Ebbe Sand ikke noget at blive tysk mester for nogen år siden men skal nu alligvel blive spænende at se hvad du kan få ud af klubben. God start på bloggen med en fin indledning om HSV og ser ganske godt ud efter de første par kampe og Pulhac skal blive spænende at følge også.
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
HSV er en af de klubber i det tyske som jeg godt kan lide at se spille selv om de var jo var skyld i at Ebbe Sand ikke noget at blive tysk mester for nogen år siden men skal nu alligvel blive spænende at se hvad du kan få ud af klubben. God start på bloggen med en fin indledning om HSV og ser ganske godt ud efter de første par kampe og Pulhac skal blive spænende at følge også.
:)Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|