home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Jyllands hjerte er Grønt og Hvidt
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Jyllands hjerte er Grønt og Hvidt  (Læst 13100 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Jyllands hjerte er Grønt og Hvidt
« Svar #45: 05 Jul 2006, 21:39 »

Tillykke med skabet!  Smiley

Jamen jeg siger mange tak Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #46: 06 Jul 2006, 20:30 »

Torsdag d.4 Maj. Kamp i
Optakt til Viborg FF (1) - (3) FC København.
Skader hos Viborg FF: Christoffer Karlsson (1 uge) og Steffen Højer (2 uger)
Karantæne hos Viborg FF: Christoffer Poulsen (1 kamp) og Thomas Tengstedt (1 kamp)
Olesen en glad herre efter sit udlignende mål

Der er lidt ændringer i start opstillingen grundet de to der er i karantæne for at få for mange gule kort. Bidstrup afløser Tengstedt på venstre back og Flindt-Bjerg afløser Poulsen på venstre wing plads. Besagno er med på bænken for at få lidt spille tid da jeg tror at han er helt klar til at gå ind på første holdet næste sæson. Ellers er holdet det samme som slog Silkeborg i sidste kamp. FCK har lige spillet kamp for to dage siden i Herning også skal de allerede spille igen men sådan er det jo når man når langt i UEFA cuppen. Derfor tror jeg bestem på at vi vinder i dag da FCK alt andet lige må være trætte af at have spillet kamp for to dage siden. Vi er friske. Vi har lige vundet guld og det skal vi ud og vise foran eget publikum i dag. GAME ON
Viborg FF - FC København
1 - 1

0-0 Rødt kort Nik Besagno (59)
0-1 MÅL Bjarne K. Ingebretsen (73)
1-1 MÅL Jacob Olesen (76)
MOM: Brede Hangeland (FC)
Tilskuer på Viborg Stadion: 5090
Dommer: Lars Vestergaard

Ja jeg er fint tilfreds med det ene point i dag. Vi er fint med ind til Besagno trækker i nødbremsen og fortjent får det røde kort. FCK kommer foran efter et hjørne spark hvor vi ikke får sparket bolden væk også står Ingebretsen lige pludselig fri og score sikkert. Vi kommer dog hurtigt tilbage i kampen da FCK forsvaret er kommet lidt for langt frem og Rasmussen finder Olesen med en fin pasning og Olesen hammer bolden op i hjørnet som så mange andre gange i denne sæson. Et par minutter bagefter har Olesen et forsøg som bliver redet på stregen af Lars Jacobsen. Efter den chance sker der ikke mere i kampen og den ender fortjent nok med point deling selvom FCK nok ville mene at de skulle have vundet.

Søndag d.7 Maj. Kamp i
Optakt til SønderjyskE (11) - (1) Viborg FF.
Skader hos Viborg FF: Christoffer Karlsson (4 dage) og Steffen Højer (2 uger)
Glade SønderjyskE fodboldfans

Der er lidt ændringer start opstillingen igen igen. Poulsen og Tengstedt er tilbage på deres pladser i formationen. Olesen afløser i angrebet en noget tandløs Hoås. Ellers er alt ved det gamle. Vi er taget en tur syd på for at møde SønderjyskE. De kæmper for at undgå nedrykning så den her kamp bliver ikke nem. Vi har ikke rigtig noget at spille for ud over æren. Den sætter jeg nu meget høj så jeg forventer at vi går ud og sætter os igennem og vinder denne kamp. Taber SønderjyskE mens Silkeborg IF får point så er det farvel til SønderjyskE for denne gang i landets bedste række. Så en meget spænende kamp for dem mens vi kan spille frit. GAME ON
SønderjyskE - Viborg FF
1 - 0

1-0 MÅL Baris Ozcan (12)
MOM: Michael Christensen (SønderjyskE)
Tilskuer på Haderslev Fodboldstadion: 3534
Dommer: Kim Milton Nielsen

Ja hvis det er sådan man spiller for sin ære så kan den vidst ligge på et meget lille sted. Nej vi spillede ring. Helt uden gejst og vilje. Det var meget ringe at se på. Sådan spiller vi sku ikke i næste kamp det er helt sikkert. SønderjyskE havde overlevelse at spille for i dag og de gav sig selv 100% for den chance. For med den her sejr har de stadigvæk muligheden for at redde livet i SAS-Ligaen. Når det kommer til os, så skal vi hjem og finde en helt andet vilje frem til den sidste kamp i sæson hjemme mod FCM for det accepter jeg ikke et nederlag. Det vil få konsekvenser af en eller andet form. Vil ikke tabe til det hold.

Onsdag d.10 Maj. Jeg har lige været en tur i Brøndby for at forhandle kontrakt med Denni Avdic. Så han skifter til de nykåret dansk mester Viborg FF d.1 Juli 2006. Viborg har givet 1,3 mio for talentet.

Avdic er en spiller for fremtiden og han skal nok lige have en sæson på andet holdet også tror jeg på at han er klar til at gå ind på første holdet om et års tid.

Torsdag d.11 Maj. Finale i

Finale i Dong Cuppen 2005/06
FC København - Brøndby IF
2 - 0

FC København er der med Vinder af Dong Cuppen 2005/06

Søndag d.14 Maj. Kamp i
Optakt til Viborg (1) - (6) FC Midtjylland.
Skader hos Viborg FF: Jacob Olesen (3 uger)
Viborg klædt på til guldfest

Sæsons sidste kamp. Mod vores rivaler FCM. Der er enkelte ændringer i truppen. Flindt-Bjerg er venstre wing og C. Poulsen er venstre back. Midtbanen er den samme. Forsvaret er næsten det samme. Rask er højre back i stedet for Abildgaard. Hoås er med i angrebet. Højer er ikke frisk nok til denne kamp så derfor er Kenneth Andersen på bænken. Sjølund er makker med Hoås. Kampen i dag skal vi vinde. Så enkelt kan det siges. Vi skal slutte sæson af på hjemmebane mod vores rivaler og den kamp skal vi ikke tabe. Vi har slået FCM to gange tidligere på sæson så jeg håber på alle gode gange tre i dag. Efter kampen får vi jo også pokalen og det ville alt andet lige være noget sjover at få den hvis vi har vundet denne kamp. Så derfor vinder vi sku også i dag. GAME ON
Viborg FF - FC Midtjylland
3 - 0

1-0 MÅL Øyvind Hoås (10)
2-0 MÅL Christian Flindt-Bjerg (Straffe 68)
3-0 MÅL Daniel Sjølund (91)
MOM: Daniel Sjølund (VFF)
Tilskuer på Viborg Stadion: 5439
Dommer: Knud Erik Fisker

Vi er mestrene mestrene mestrene sang hele Viborg i dag under hele kampen  dog lige afbrudt af tre jubel brøl. Vi gik ud og viste at det er os der bestemmer her. Igennem hele kampen var vi først på bolden og vi viste den vilje og gejst som manglede i den sidste kamp. Vi vinder derfor også en utrolig fortjent sejr over FCM. Sejr betyder også at vi slog FCM alle tre gange i denne sæson og det er næsten lige så vigtig som at vi har vundet guld. Kampens første mål er et indlæg fra Rasmussen som Hoås header ind i kassen. Det andet mål er tåbeligt begået straffe som Flindt-Bjerg hammer i kassen og der ved stort set lukker kampen. Helt lukket bliver kampen da Sjølund løber en kontra og score sikket til slut resultatet 3-0. Så nu kan festen for alvor begynde. For vi er Viborg, drengene fra Viborg. Og nåh ja så skal Viborg jo også ud og spille CL bold næste sæson. SUPER VFF SUPER VFF.

Sådan her blev det endelig stilling i Danmarks bedste liga:

Som man kan se så ligger vi nr1. AC Horsens og SønderjyskE rykker ud. AB og Vejle rykker op.

Onsdag d. 24 Maj. Viborg har købt en ny spiller. Der er tale om nr1 på min ønske liste siden jeg startede i klubben. Nemlig Anders Due fra FCN. Due har kostet klubben 14 mio og han er lige præcis den spiller jeg manglede på mit hold.

Virkelig en klasse spiller som vil få mange assist næste sæson.

Onsdag d.28 Juni. Der er lodtrækning til Champions League 2.kval Runde. Viborg FF skal op imod polske Wisla. Den første kamp skal spilles i Viborg. Der er retur kamp ugen efter.

Lørdag d.1 Juli. Truppen er nu klar til næste sæson, efter Avdic og Due er kommet til. Det betyder at vi nu kan begynde at kigge fremad mod næste sæson.
Målet for den kommende sæson kan ikke være til at komme uden om. Vi skal ud og forsvar vores mesterskab. Dong cuppen vil vi ikke satse det store på men man kan jo ikke afvise at vi kommer lang alligevel. I Europa er vi i første om gang med i CL. Der kan man håbe på lidt held, så vi kan komme med i gruppe spillet og sige pænt god dag til de mange dejlige millioner som ligger og venter der. Nu skal vi dog først slå Wisla og det er klart skuffende hvis vi laver en FCK og ryger ud i anden runde af kvalen til CL, så vi ingen gang får muligheden i UEFA cuppen. Det må ikke ske. Vi skal slå Wisla også må vi tag den der fra.

Holdet til næste sæson.

Er der en bestem spiller som I gerne vil se et SS af siger i bare til også skal I få det Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #47: 06 Jul 2006, 20:44 »

Endelig vinder Viborg et mesterskab. Der har været optræk til det et par gange, men hvor er det fortjent, at det er dig, der giver dem guld'et.

Din trup ser rigtig god ud til næste sæson - eller måske mangler du en ekstra målmand?

Nå, men i hvert fald håber jeg på du kommer i CL gruppespillet.  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #48: 06 Jul 2006, 21:04 »

Endelig vinder Viborg et mesterskab. Der har været optræk til det et par gange, men hvor er det fortjent, at det er dig, der giver dem guld'et.

Din trup ser rigtig god ud til næste sæson - eller måske mangler du en ekstra målmand?

Nå, men i hvert fald håber jeg på du kommer i CL gruppespillet.  Thumbs Up

Jamen jeg siger rigtig mange tak for de rosene ord Dusty Smiley Syntes også selv det er fortjent at det er mig der hjemføre Viborgs første sæt guld medajler Smiley Har hørt at der er snak om at rejse en statue af mig i Viborg Opstemt

Hvis Alvbåge holder sig skades fri er jeg dækket godt ind der. Mushica er utrolig stabil i kassen og han er lige nu mit klare første valg der. Så i mine øjne er truppen perfekt lige nu. Smiley

Ja en plads i gruppet spillet i CL og jeg vil være en meget glad mand.

I næste update vil man kun læse om vi er kommet tæter på det mål. Plus at SAS-Ligaen starter så der er nok at se til i næste update Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #49: 07 Jul 2006, 20:23 »

Mandag d.10 Juli. Dette er faktisk sæsons 3. Træningskamp. Har bare valgt at lade min assistent tage sig af de to første som er endt med sejre. 2-0 vandt vi over Ringkøbing og det blev også til en sejr over Fremad Amager på 2-1. Kampen i dag er i mod B 93. Der er kun 8 dage til vi møder FCK i super cuppen så vi skal i form nu. GAME ON
B 93 - Viborg FF
0 - 3

0-1 MÅL Thomas Frandsen (Straffe 18)
0-2 MÅL Anders Due (34)
0-3 MÅL Thomas Frandsen (42)
MOM: Thomas Frandsen (VFF)
Tilskuer på Østerbro Stadion: 6939
Dommer: Knud Stadsgaard

Ja en ganske god trænings kamp hvor vi kommer frem til mange chancer og brænder mange chancer. Dog drejer det sig lige pt om at komme i kamp form også kommer det andet ganske naturligt med.

Torsdag d.13 Juli. Sæsons sidste trænings kamp inden det går løs mod FCK i Super cuppen. Dagens modstander er ingen ringer i Kalundborg. Kampen skal vindes og vi skal fin pudse formen. GAME ON
Kalundborg - Viborg FF
0 - 9

Målscore i dagens kamp:
Øyvind Hoås: 3 mål
Steffen Højer: 2 mål
Thomas Frandsen: 2 mål
Jacob Olesen: 1 mål
Daniel Sjølund: 1 mål
Kampens spiller: Øyvind Hoås (VFF)
Tilskuer på Munkesø Stadion: 3947
Dommer: Nicolai Vollquartz

Ja så skulle selvtilliden være i top efter denne kamp. Vi score stort set på alt i første halvleg. Der stiller jeg dog også med min ideal opstilling. Skal jeg nok komme nærmer ind på inden FCK kampen. Skifter stort set hele holdet i pausen også så falder vi lidt i tempo så derfor er det lidt skuffende at vi ikke når at score ti mål i dag. Men skulle mene at vi er klar til sæson start nu.

Tirsdag d.18 Juli. Finale i Dong Super Cup.
Optakt til FC København - Viborg FF
Skader hos Viborg FF: Michael Rask (1 måned) og John Alvbåge (6 dage)
Højer var bedste VFFer i dag med to mål

Startopstillingen er tæt på at være den samme som lukkede sidste sæson af med en 3-0 sejr hjemme over FCM. Så på mål har Mushica. Højreback er i dag Abildgaard. Venstreback  er C. Poulsen. De to i midten er Jesper Andersen og Thomas Andie. Midtbanen er Wernblom som den defensive kraft og Frandsen som den offensive. De to wings er Due på venstre side og David Rasmussen på højre side. De to angriber i dag er Hoås og Højer. Bænken er i dag Kirk, Tengstedt, J. Poulsen og Sjølund. Det er lige nu den stærkeste opstillingen. Måske Rask er en tand bedre på højreback frem for Abildgaard men ellers bliver det ikke bedre lige nu fra Viborg. Kampen i dag handler mere om æren og at komme ud fra kampen uden for mange skrammer. Der er 5 dage til SAS-ligaen starter så vi skal også vise at vi er er i form og klar til en ny sæson. Kampen i dag tager jeg ikke så alvorligt men vi skal ikke tabe stort. Kunne nu også være sjovt at vinde. GAME ON
FC København - Viborg FF
3 - 3

(5-6 efter straffesparks konkurrence)
0-1 MÅL Steffen Højer (13)
1-1 MÅL Peter Ijeh (38)
1-2 MÅL Anders Due (63)
1-3 MÅL Steffen Højer (68)
2-3 MÅL Bjarne K. Ingebretsen (75)
3-3 MÅL Bjarne K. Ingebretsen (94)
MOM: Steffen Højer (VFF)
Tilskuer i Parken: 42.166

Uha en kamp at starte sæson på. Vi spiller utroligt godt set over hele kampen. Og set over hele kampen er det også fortjent at vi vinder da vi skaber mest i kampen. Der er dog ingen tvivl hos mig efter denne kamp. For mig at se var det nr1 og nr2 der mødte hinanden i dag. Igen er der heller ingen tvivl hos mig når da jeg også kun se at mesterskabs pokalen bliver hvor den er lige nu. Hele kampen igennem viser vi at vi er der hvor vi skal være lige nu og Højer var rigtig god i dag. Due fik også en super debut i den grønne trøje som forventet fristes man næsten til at sige. Så vi tager sæsons første pokal med hjem til Viborg hvor vi nu skal gøres os klar til SAS-Liga start.

Søndag d.23 Juli. Kamp i
Optakt til Esbjerg FB - Viborg FF
Skader hos Viborg FF: Michael Rask (1 måned) og Jesper Andersen (1 uge).
Højer afgjorde kampen i sidste sekund

Så går sæson i gang. Holdet i dag er næsten det samme som lige slå FCK i super cuppen. Nik Besagno går ind i forsvaret i stedet for skadet Andersen. Ellers ser jeg ingen grund til at ændre på holdet. Vi starter sæson på ude bane mod EFB og det er et holdt vi har haft det godt med. Vi har ikke tabt til EFB i min korte tid i Viborg. Vi har spillet en kamp uafgjort mod EFB og det skete i Viborg. De to sejre har vi taget her i Esbjerg med en mål score på 7-1. Så vi har det godt mod EFB. Det tror jeg bestem også at vi har efter denne kamp. Vi har holdet til noget stort i denne sæson og vi starter her med tre point. GAME ON
Esbjerg FB - Viborg FF
1 - 2

0-1 MÅL David Rasmussen (2)
0-1 Rødt kort Stephan Petersen (41 EFB)
1-1 MÅL Koullis Pavlou (52)
1-2 MÅL Steffen Højer (92)
Tilskuer på Esbjerg Idrætspark: 7106
Dommer: Martin Wulff

Uha det holdet hårdt. Det lignede længe en uafgjort men så kom Højer lige forbi også vandt vi sku alligevel. Fortjent må man sige. Vi skaber mange chancer men Winde i EFB målet stod et solid kamp i kassen. Rasmussen giver os en god start på kampen dan han sender Dues indlæg i kassen. Der efter har vi et par rimelig chancer for at komme på 0-2 uden at det sker. Efter pausen kommer EFB på 1-1 efter noget tamt forsvars og målmands spil fra vores side. Var ikke helt tilfreds med et jeg så. Vi presser godt på til sidst og en lang bold fra Abildgaard får Højer snittet i kassen til store jubel scener hos alle der var i grønt i dag.

Tirsdag d.25 Juli. Viborg FF har lånt FCKs Espen Ruud. Ruud er en spiller der kan spille mange pladser i det defensive. Han er dog stærkeste som højreback og her er vi lidt tynde så fint at vi kan låne Ruud. Ruud er Viborg spiller sæson ud.

Espen Ruud en meget spænende spiller

Onsdag d.26 Juli. Kamp i
Optakt til Viborg FF - Wisla.
Skader hos Viborg FF: Michael Rask (1 måned) og Jesper Andersen (1 uge).
Der var en stor opbakning fra de frem mødte VFF fans

Så står der europæisk fodbold på menuen i Viborg for første gang siden 2000. Opstillingen i dag har en ændring og den finder vi helt fremme hvor Sjølund går ind i stedet for Hoås. Kampen i dag må vi ikke tabe. Vi skal ud og have et resultat som gør turen til Polen noget nemmer og ikke så nervepirrende. En ting er sikker vi skal spille vores bedste spil i dag hvis det skal lade sig gøre. Vi skal være skarpe inde foran kassen og derfor er det sku dejligt vi har Højer. En sand målmaskine. Jeg tror på at en 2-0 sejr til os er nok til at gå videre. Wisla er et godt hold og et af de stærkeste fra Polen så opgaven er ikke nem. En spænende kamp venter. GAME ON
Viborg FF -Wisla
1 - 0

1-0 MÅL Steffen Højer (22)
MOM: André Barreto (Wisla)
Tilskuer på Viborg Stadion: 5807
Dommer: Gianluca Paparesta

Ja vi fik en sejr som jeg også havde håbet på. Dog venter der nu en meget spænende kamp i Polen. Vi skulle nok have scoret et par mål mere i dag men på den anden side kunne Wisla også nemt have scoret et mål eller to. Der er et par spiller som ikke når deres bedste i dag og en Rasmussen bliver skadet efter et kvarter og må gå ud. Poulsen gjorde en god figur dog uden at spille fantastik. Due spiller heller ikke helt fantastik og han fik et gult kort hvilket ikke er helt godt. Højer som jeg frem hævde inden kampen levrede varen og score hvad der skulle vise sig at være kampens eneste mål. Ham skifter jeg for at spare ham lidt og Hoås kommer ind og bliver skadet så de sidste 4 minutter spiller vi med 10 mand. Dog har vi et skud på overliggeren i over tiden. Så alt i alt er jeg tilfreds med kampen og vi har fine muligheder for at gå videre.

Fredag d.28 Juli. Lodtrækning til CL 3. Kval runde. Hvis vi slår Wisla ud skal vi en tur til Portugal hvor Benfica venter. Den første kamp skal spilles i Portugal.

Søndag d.30 Juli. Kamp i
Optakt til Viborg FF (3) - (5) AGF
Skader hos Viborg FF: Michael Rask (1 måned) og Øyvind Hoås (1 uge)
Fansene nød sejren over GF

Dagens ændringer i truppen er: Espen Ruud afløser Abildgaard på højreback. Christoffer Karlsson afløser Wernblom på midtbanen. Olesen er på bænken i Hoåss fravær. Kampen i dag skal vi vinde. GF er et midterhold måske nedryknings kandidat. Vi skal dog også passe på at vi ikke får nogen skader da der venter en vigtig kamp mod Wisla i CL kvalen. Derfor håber jeg også at vi kan koncentrer os om denne opgave inden den vigtige kamp mod Wisla. Tror jeg også vi kan og jeg tror også at vi tager alle tre point i dag da vi bliver bedre og bedre for hver kamp vi får spillet. GAME ON
Viborg FF - AGF
3 - 1

1-0 MÅL Steffen Højer (14)
2-0 MÅL Jakob Poulsen (43)
2-1 MÅL Eric Gustafsson (46)
3-1 MÅL Daniel Sjølund (72)
MOM: Christoffer Karlsson (VFF)
Tilskuer på Viborg Stadion: 6568
Dommer: Nicolai Vollquartz

En vigtig sejr for os i ligaen. En fortjent sejr til os. Vi spiller klart bedst i dag og sejren kunne nok godt have været lidt større men jeg er tilfreds med kampen og spillet i dag. Desværre udgår Anders Due med en skade og det er nu underst tvivlsomt om han når at blive klar til kampen mod Wisla. Lige tilbage til kampen. GF have ikke meget at byde på og jeg tror de går en ny svær sæson i møde. Vi kommer fint ud af kampen ellers og vi ligger nu nr2 i ligaen.

Sådan her ser stillingen ud efter to kampe:

Som man kan se ligger vi godt til. Mens andre (BIF) ikke ligger så godt til

I næste update kan i læse om disse kampe:
Wisla (ude) CL
OB (ude) SAS-Ligaen
FC København (hjemme) SAS-Ligaen
FC Midtjylland (ude) SAS-Ligaen
Vejle (hjemme) SAS-Ligaen
Silkeborg IF (ude) SAS-Ligaen

Dette skema skal dog tages med en hvis form for forbehold da der forhåbenligt vil blive flyttet nogen kampe på grund af flere CL kampe.

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 07 Jul 2006, 20:26 »

Hvad sker der lige for brøndby..? Hvem har de tabt til..?

Må sige det er en rigtig lækkert blog du her har gang i DonThomas.. Plus det er også nogle rigtig gode resultater du har fået..

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #51: 07 Jul 2006, 21:38 »

Hvad sker der lige for brøndby..? Hvem har de tabt til..?

Må sige det er en rigtig lækkert blog du her har gang i DonThomas.. Plus det er også nogle rigtig gode resultater du har fået..

Jo tak for de pæne ord om min blog Kudska Smiley. Syntes også selv det går ganske godt Hævet Øjenbryn Wink

Jo BIF har tabt til FCM ude med hele 5-0 Shockeret også tabte de til FCN hjemme med 2-0 Shockeret

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #52: 09 Jul 2006, 20:10 »

Onsdag d.2 Aug. Kamp i
Optakt til Wisla (0) - (1) Viborg FF
Skader hos Viborg FF: Michael Rask (3 uger), Øyvind Hoås (6 dage) og Steffen Højer (1 måned) Der til skal lægges at Anders Due spiller kampen på en indsprøjtning.
VFF er klar til næste kval runde i CL

Til at uheld har vi fået et par skader på et par nøgle positioner i løbet af ugen. Spiller som ikke måtte blive skader et blevet skadet. Højer vores topscorer i sæson og Due vores bedste spiller til at ligge op til mål er skadet men spiller dog kampen i dag. Det betyder at vi i dag skal have vores mål fra Olesen og Sjølund. Håber de er opgaven voksen. Venstre wing i dag er fra start Due men det er nok kun 45 min, han er det. Så må vi se hvem der tager over der fra. Ellers skal vi ud og kæmpe ræven ud af bukserne i dag. Jeg er utroligt spændt på om vi kan klare den. En 1-0 føring er ikke særlig meget og inden skaderne var jeg rimelig sikker på at vi nok skulle klare det men nu er jeg mere usikker. Håber vi løfter vores spil så vi kan gå videre. GAME ON
Wisla - Viborg FF
0 - 2

0-1 MÅL Pontus Wernblom (17)
0-2 MÅL Jakob Poulsen (77)
MOM: Pontus Wernblom (VFF)
Tilskuer på Reymonta: 7418
Dommer: Markus Nobs

SÅDAN. Helt da op hvor jeg stolt over det drenge levere i dag. Det er top klasses fodbold det vi spiller i dag. Vi har helt styr på den her kamp. Selvfølgelig kommer Wisla frem til nogen chancer som er farlige men det tog Mushica sig af. Wernblom banker bolden i kassen efter 17 minutter. Hans første mål i Viborg trøjen. Det kunne ikke komme på et bedre tidspunkt. Efter det mål dør kampen lidt og vi får et par pæne chancer som vi ikke udnytter desværre for vi kunne have lukket kampen i første halvleg. Jakob Poulsen kommer for anden kamp i træk ind fra bænken og score så han banker for alvor på til en start plads må man sige. Et super resultat er vi er nu sikker på at få mindst 4 kampe mere i Europa. Super.

Søndag d.6 Aug. Kamp i
Optakt til OB (5) - (3) Viborg FF
Skader hos Viborg FF: Michael Rask (3 uger), Steffen Højer (1 måned), Anders Due (3 uger) og Pontus Wernblom (3 uger)
Olesen en vigtig faktor for VFF i dag

Skader vælter ned over os lige pt og det kunne næppe være på et være tidspunkt ind dette. Der er kamp onsdag og søndag det meste af August måned. Dog er det ikke noget at græde over da vi jo ikke kan gøre ned ved det nu. Så må de der er friske spille. Angrebet  er det samme som i sidste kamp og samme mand er på bænken (Avdic). Karlsson tager over for Wernblom på midtbanen. C. Poulsen rykker jeg frem som venstre wing og Tengstedt ind som venstreback. Poulsen afløser Rasmussen som højrewing. Rasmussen er dog på bænken. Forsvaret er det samme og vi har i dag Espen Ruud på bænken der. Kampen i dag må betegnes som en af de rigtig svære kampe. Vi har dog vundet her før mod OB og jeg håber det kan gentages i dag. Vi har en meget vigtig kamp mod Benfica efter denne kamp og jeg ville gerne have sparet et par spiller men skader gør det ikke muligt. Vi skal ud og have point i dag. Tror jeg på at vi kan få bare vi spiller rimelig ok og score på vores chancer. GAME ON
OB - Viborg FF
1 - 2

0-1 MÅL Jacob Olesen (7)
0-2 MÅL Jacob Olesen (33)
1-2 MÅL Espen Hansen (54)
MOM: Jacob Olesen (VFF)
Tilskuer på Fionia Park: 8348
Dommer: Knud Stadsgaard

Ja vi gjorde lige præcis det der skulle til for at vinde i dag også heller ikke mere. Vi spiller en ok kamp og det gør vi kun fordi vi vinder. Jeg mener at var vi kommet bagud havde vi tabt denne kamp for vi spiller uden tempo i kampen og vi var aldrig kommet tilbage i den her kamp. Men Olesen var heldigvis med i dag og han score to vigtig mål. Vi kan også sende en pæn tak til Mushica i kassen for han stod sku godt i dag. OB skaber dobbelt så mange chancer som vi gør i kampen men de manglede skarpheden foran kassen og det kan vi jo også sige pænt tak for. Tre vigtig point kommer ind på kontoen og dem er der ingen som kan tage fra os.

Onsdag d.9 Aug. Kamp i
Optakt til Benfica - Viborg FF
Skader hos Viborg FF: Michael Rask (2 uger), Steffen Højer (1 måned), Anders Due (3 uger) og Pontus Wernblom (3 uger)
Hoås skabte håb for Viborg med sit mål til 2-3

Så er det nu vi skal stå vores store prøve i Europa. Benfica er et af de bedre hold i Europa og måske det bedste i Portugal lige pt. Så der er ingen tvivl om at det bliver svært i dag. Vi skal alle spille op til vores bedste og lidt til hvis vi ikke skal tabe stort her nede. Opstillingen er den samme som lige har slået OB i SAS-Ligaen. Kan vi kommer fra Portugal med et resultat som gør at intet er afgjort til retur kampen vil jeg være stærkt tilfreds. Vi skal ud og forsvare de danske farver og jeg tror på at vi kan gå ud og lave et rigtig resultat i dag. Vi er under tippet og der er ikke nogen som tror på os og det passer os ganske fint. For vi skal nok vise folk at i fodbold kan alt ske. Især når drengene fra Viborg er med. GAME ON
Benfica - Viborg FF
3 - 2

1-0 MÅL Andrey Karyaka (9)
1-1 MÅL Jacob Olesen (31)
2-1 MÅL Danny 39)
3-1 MÅL Antonio Coelho (59) 
3-2 MÅL Øyvind Hoås (80)
MOM: Antonio Coelho (Benfica)
Tilskuer på Estádio do Sport Lisboa e Benfica: 34.970
Dommer: Reto Rutz

En super kamp. Dog skabt mest af Benfica også os der haltede efter det meste af kampen. Vi havde dog vores øjeblikke og dem udnyttede vi til at score to vigtige mål i. Dog må man sige at vores fejl blev straffet hårdt og kontant fra Benfica side. En fejl oppe på banen resulterede i et mål til dem. Deres sidste mål mener jeg var et mål som ikke skulle være anerkendt da Crespo var i en for mig klar offside position da han modtog bolden og der ved let kunne spille Coelho fri til scoring. Heldigvis får vi et mål til sidst fra Hoås. Avdic var meget tæt på at skabe sensationen da han var millimeter fra at score til 3-3 men det blev ved 3-2 men Hoås har skabt håb.

Søndag d.13 Aug. Kamp i
Optakt til Viborg FF (1) - (2) FC København.
Skader hos Viborg FF: Michael Rask (1 uger), Steffen Højer (1 måned), Anders Due (3 uger) og Pontus Wernblom (3 uger)
Olesen scorede Viborgs eneste mål i dag

Top kamp på Viborg stadion. Nr1 mod Nr2. Jeg har valgt at lave et par ændringer i forhold til Benfica kampen. Tengstedt er røget ud på bænken. C. Poulsen er venstreback også prøver jeg Hoås som venstrewing. J. Poulsen er højre wing i dag. Ellers er holdet det samme som fik kæmpet et flot resultat hjem i Portugal. Nu skal vi glemme den kamp også fokuser på denne svære opgave som ligger foran os i dag. FCK er nok det hold vi skal forvente at komme til at kæmpe med guldet om. FCK har da også fået et god start på sæson hvor de har vundet to og spillet en uafgjort. Vi har vundet tre kampe af tre mulige. Sidste gang vi mødte hinanden i Viborg blev det 1-1 og sidste gang vi mødte hinanden var i Dong supercuppen hvor det blev 3-3. Så det er meget lige opgøre vi har haft mod hinanden før og jeg forventer det samme i dag. Håber dog på at vi har det ekstra som gør at vi vinder kampen. GAME ON
Viborg FF - FC København
1 - 1

1-0 MÅL Jacob Olesen (9)
1-1 MÅL José Paolo Guerrero (44)
MOM: Jacob Olesen (VFF)
Tilskuer på Viborg stadion: 6001
Dommer: Peter Rasmussen

Det her resultat skal vi mere ind glade for. Vi spiller langt under hvad vi normalt kan og kun manglende skraphed fra FCKs side gør at denne kamp ender med et point til hver hold. Olesen bliver dagens helt fra vores side med et flot mål. Et indlæg fra højre side kommer han højest op til og kan sikkert heade den ind i kassen. Dog udgår han med en skade bare 5 minutter efter og nu kan vi kun vente i spænding for at høre hvor lang tid vi så skal undvære ham. FCK stor utroligt godt på banen og har nogen rigtig farlige spiller helt fremme og efter hvad jeg har set i dag tror jeg det bliver rigtig svært at forsvars vores mesterskab. Dog mangler vi en håndfuld af vores bedste spiller. Vi kan spille langt bedre ind det vi viste i dag.
Note: Jacob Olesen er ude i op til to uger.

Onsdag d.16 Aug. Kamp i
Optakt til FC Midtjylland (2) - (1) Viborg FF.
Skader hos Viborg FF: Michael Rask (6 dage), Steffen Højer (3 uger), Anders Due (2 uger), Pontus Wernblom (2 uger) og Jacob Olesen (2 uger)
VFFs fans nød dagen på SAS-Arena

Igen har jeg været nød til at ændre i min start opstillingen. Hoås flyttes frem i angrebet op ved siden af Sjølund. Avdic er på bænken. C. Poulsen er venstrewing og Tengstedt er venstreback. David Rasmussen er dagens højrewing. J. Poulsen er på bænken. Espen Ruud går ind som højreback i stedet for Abildgaard ellers er forsvaret det samme. Jesper Andersen er på bænken. Kampen i dag er en ny top kamp. Denne gang betyder det bare så meget mere om vi vinder eller taber. Vi spiller mod FCM som er vores største rivaler og der er et stort had de to klubber imellem. Lige nu ligger vi nr1 men taber vi så går FCM forbi og det ville ikke være til at leve med. Vi vandt her to gange sidste sæson så troen på at vi kan vinde igen er selvfølgelig stor. Vi skal ud og kæmpe røven ud af bukserne for de tre point og for vores fans. Vi må ikke tabe denne kamp. GAME ON
FC Midtjylland - Viborg FF
2 - 7

0-1 MÅL Øyvind Hoås (1)
0-2 MÅL Øyvind Hoås (5)
0-3 MÅL Daniel Sjølund (11)
1-3 MÅL David Nielsen (15)
2-3 MÅL Dennis Sørensen (48)
2-4 MÅL Daniel Sjølund (49)
2-5 MÅL Øyvind Hoås (56)
2-6 MÅL Christoffer Karlsson (61)
2-7 MÅL Denni Avdic (90)
MOM: Øyvind Hoås (VFF)
Tilskuer på SAS-Arena: 8925
Dommer: Peter Rasmussen

SÅDAN. Den bedste kamp vi har spillet i min tid i klubben. Vi viser en utrolig vilje samt skarphed foran kassen som ikke set tidligere. Vi får jo en drømme start på kampen da vi føre 0-3 efter 11 minutter. FCM kæmper sig fint tilbage i kampen og får scoret til 1-3 på et hjørnespark. Det samme gentager sig lige efter pausen. Vi slår dog hurtigt tilbage og lukker kampen på to hurtige mål af vores angriber. Efter målet til 2-6 af Karlsson som var et rent drømme mål da han af dribler hele FCM forsvaret skifter jeg ud for at spare lidt på mine spiller dør kampen ganske naturligt. Dog får Avdic lov til at lukke den her uventet målefest med et flot mål, hans første i den grønne trøje. Super kamp som giver masser af selvtillid.
Note. FCM havde kun lukket et mål ind, inden dagens kamp.

Søndag d.20 Aug. Kamp i
Optakt til Viborg (1) - (11) Vejle Boldklub.
Skader hos Viborg FF: Steffen Højer (2 uger), Anders Due (6 dage), Pontus Wernblom (1 uge) og Jacob Olesen (4 dage) og Kushtrim Mushica (1 uge)
Rasmussen redde det ene point til Viborg

Ja så skal der igen rokkers lidt rundt startopstillingen. Mushica vores første målmand er blevet skadet så Alvbåge for chancen for at vinde sin plads tilbage. Ellers er der ingen ændringer på holdet. Dagens kamp er en kamps om vi skal vinde. Det er en general prøve på retur kampen mod Benfica. Vi skal vise samme skraphed som i FCM kampen og vi skal vise at vier klasser bedre ind Vejle. Lige nu er vi tæt på topformen så den her kamp vinder vi sikkert tror jeg på. GAME ON
Viborg FF - Vejle Boldklub
2 - 2

0-1 MÅL Kim Kristensen (15)
0-2 MÅL Kenneth Knudsen (21)
1-2 MÅL Øyvind Hoås (39)
2-2 MÅL David Rasmussen (72)
MOM: Kenneth Knudsen (VB)
Tilskuer på Viborg stadion: 5378

Nej jeg er skuffet. Efter kampen mod FCM troede jeg sku vi var oppe at ringe men det var vi sku åbenbart ikke. Nej vi spiller ring. Vi virker ligeglad med kampen og viser slet ingen vilje og gejst og spiller vi sådan her mod Benfica ja så taber vi sku stort. Vi skal være glade for det point vi får i dag også må vi ellers videre. VB gjorde det godt i dag og lod os ikke komme i gang. De scorede to hurtige mål og det ene var et rent drop af Alvbåge som taber bolden ind i målet. Er dog tilfreds med at vi får os kæmpet op på 2-2 og det betyder at vi stadig er ubesejret i ligaen.

Onsdag d.23 Aug. Kamp i
Optakt til Viborg FF (2) - (3) Benfica.
Skader hos Viborg FF: Steffen Højer (2 uger), Pontus Wernblom (2 dage) og Kushtrim Mushica (1 uge)
Domkirke byen Viborg er i CL

Så er det nu det sker. Skal vi skal vi ikke i CL. Der er nogen små ændringer i start opstillingen igen igen. C. Poulsen rykker ned som venstreback i stedet for ustabile Tengstedt som har fundet plads på bænken. Derfor rykker J. Poulsen ud på den for ham uvante plads som venstrewing. Abildgaard er tilbage som højreback da Espen Ruud er sparet i de internationale kampe. Ellers er holdet det samme som mod Vejle. Efter Vejle kampen er min tro på at vi kan slå Benfica ud dalet en del må jeg sige. Vi skal virkelig spille super bold i dag også skal vi score på vores chancer og for alt i verden ikke komme bagud. Kan vi holde 0-0 langt hen i kampen ville det være helt perfekt. Vi skal holdet hovedet koldt også bare spille vores spil og gøre vores bedste, så må vi se hvor langt det rækker. GAME ON
Viborg FF - Benfica
3 - 0
(Samlet går Viborg FF videre med 5-3)

1-0 MÅL Daniel Sjølund (24)
2-0 MÅL Thomas Frandsen (Straffe 31)
3-0 MÅL Christoffer Karlsson (60)
MOM: John Alvbåge (Målmand VFF)
Tilskuer på Viborg stadion: 9558
Dommer: Lubos Michel

VERDENSKLASSE. SENSATION. Ja der er sku brug for de store ord efter sådan en kamp her. Viborg FF er ganske sensationelt i Champions League. Det er sku næsten ikke til at fatte. Vi spiller lige op med Benfica selvom de har de fleste chancer i kampen formår vi alligevel at hænge på. Vi får et mål underkendt for offside efter 5 minutter. Det får dog ingen betydning da vi laver et af de flotteste mål i min tid klubben. Et super opspil lige efter fodboldens ABC havner bolden ved Sjølund som hammer bolden sikkert i kassen til vild jubel hos de grønne.  Det mål betyder at vi tør lidt mere og vi rykker spillet længer frem på banen og så får vi tilkendt et straffe spark som Frandsen sikkert score på. Der efter har Benfica bolden mest og kun takke været verdensklasse spil i målet af Alvbåge gør at Benfica ikke kommer på tavlen i dag. Karlsson lukker kampen da der angler en halvtime da han løber ind i feltet og header bolden i kassen. Der efter er der nogen små chancer til Benfica men ikke noget Alvbåge ikke kan klare og derfor skal vi nu spille CL bold lidt mere i denne sæson.
Note. Viborg FF kom i gruppe med AC Milan, CSKA Moskva og Panathinaikos.   

Søndag d.27 Aug. Kamp i
Optakt til Silkeborg IF (9) - (2) Viborg FF
Skader hos Viborg FF: Steffen Højer (4 dage)
Preece dagens mand hos SIF

Det er lidt ændringer i truppen i forhold til vores Benfica kamp. Jesper Andersen er tilbage i startopstillingen i stedet for Andie. Andie sidder så på bænken. Espen Ruud går ind som højreback i stedet for Abildgaard. Ellers er holdet det samme dog har vi Due tilbage på bænken og der er nu kun Højer tilbage på skadeslisten. I dag skal vi ned på jorden igen efter vi har været helt oppe efter Benfica kampen. Der skal nemlig tre point ind på vores konto i dag. Det er et lokal opgør mod SIF og det bliver bestem ikke nemt i dag. Dog håber jeg at vi kan vise samme spil som i sidste kamp for så vinder vi også. GAME ON
Silkeborg IF - Viborg FF
0 - 0

0-0 Rødt kort Muhammed Akinci (16)
Tilskuer på Silkeborg stadion: 6091
Dommer: Henning Jensen

KÆMPE SKUFFELSE. JA igen må jeg ty til de store ord. Dog de negative denne gang. Vi formår slet ikke at sætte SIF under pres på noget tidspunkt selvom vi spiller med en mand i overtal i i ca 75 minutter. Det er ganske enkelt for dårligt. Kampens største chance til falder SIF da de får en fri løber men heldigvis klare Alvbåge den situation. Det skal så også lige sige at David Preece i mine øjne var kampens bedste spiller i det han havde flere klasse redninger i kampen. Vi må desværre tage til takke med et point for anden gang i træk. Ikke optimalt.

Onsdag d.30 Aug. Kamp i
Optakt til Køge Boldklub - Viborg FF
Sjølund scorede to flotte mål i dag

Hov. Der er ingen skader hos VFF lige nu. Helt utroligt. En kamp i Dong Cuppen som skal vindes. Due er med fra start igen efter sin skades pause. J. Andersen og Abildgaard er de to i midten af forsvaret. Wernblom er også tilbage efter sin skade. Angrebet er det samme som sidst selvom Højer er klar igen. Køge er et hold som vi meget gerne skulle kun slå. Vi har dog haft lidt problemer mod hold som vi gerne skulle så her i starten af sæson. Håber vi laver om på det i dag. GAME ON
Køge Boldklub - Viborg FF
0 - 4

0-1 MÅL Christoffer Karlsson (2)
0-2 MÅL Øyvind Hoås (9)
0-3 MÅL Daniel Sjølund (20)
0-4 MÅL Daniel Sjølund (86)
MOM: Christoffer Karlsson (VFF)
Tilskuer på Køge stadion: 3287

Sådan sikkert videre. Der var aldrig tvivl om resultatet i dag. Vi gjorde det der skulle til og ikke meget mere. Vigtig er det helt sikkert at vi kommer hurtigt foran i kampen og der ved får ro ind på holdet. Der var en del spiller som spillede deres første kamp efter en længer pause så det var faktisk en vigtig kamp for et par stykker men Due og Wernblom som jeg tænker på her mangler naturligvis lidt i nu inden de er helt oppe i omdrejninger. Det skal dog nok komme ganske hurtigt.
Note. Aab venter i næste runde for Viborg FF. Kampen skal spilles i Aalborg.

Sådan her ser stillingen ud efter 7 spillede kampe i SAS-Ligaen:

Ja vi har tabt et lille skridt i forhold til FCK. Det lille skridt skal nok findes i Silkeborg og Vejle kampene.

I næste måned venter disse kampe for Viborg FF:
Aab (hjemme) SAS-Ligaen
CSKA Moskva (ude) Champions League
AB (ude) SAS-Ligaen
Aab (ude) Dong-Cuppen
Brøndby IF (hjemme) SAS-Ligaen
Panathinaikos (hjemme) Champions League

Dusty78DK
Manager

« Svar #53: 09 Jul 2006, 21:40 »

Stærk præstation at få lille Vibrog ind og spille med de store i CL. Det er bare for sejt gået!  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #54: 09 Jul 2006, 21:43 »

Stærk præstation at få lille Vibrog ind og spille med de store i CL. Det er bare for sejt gået!  Thumbs Up

Jo tak.. ja det er sku stort at komme i CL med Viborg.. Så må vi se hvor langt jeg kan nå med Viborg i CL.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #55: 09 Jul 2006, 23:38 »

Hold da op! En rigtig rigtig flot blog! Måden du stiller det op på osv Smiley Jeg skal nok være en trofast læser fremover! Resultatmæssigt, ja så kunne det jo heller ikke være meget bedre.. Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #56: 10 Jul 2006, 14:57 »

Hold da op! En rigtig rigtig flot blog! Måden du stiller det op på osv Smiley Jeg skal nok være en trofast læser fremover! Resultatmæssigt, ja så kunne det jo heller ikke være meget bedre.. Smiley

Uha nogen flotte ord.. Det er jeg sku stolt over at høre Smiley Det jo bare super godt at høre..

Kommer en ny update her senere i aften Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #57: 10 Jul 2006, 17:42 »

Lørdag d.9 Sep. Kamp i
Optakt til Viborg FF (2) - (9) Aab.
Skader hos Viborg FF: Christoffer Karlsson (1 måned)
Højer er tilbage med mål efter sin skade

Ja vi har kun en mand skadet og det betyder at holdet er tilbage i fulde omdrejninger. Alvbåge står igen på mål. Ruud og C. Poulsen her back pladserne. Besagno og Abildgaard er de centrale forsvarerspiller i dag. Wernblom og Frandsen har den centrale midtbane. Wingsene i dag er Due og Rasmussen. Helt fremme finder vi i dag Hoås og Højer. En sejre er det blevet til ud af fire mulige mod Aab. Så nej det er ikke just en ønske modstander vi i Aab. Dog er det lidt anderledes denne gang da der er en ny træner i Aab i forhold til sidste sæson. Nemlig den gamle Viborg træner Ove Christensen. Han kender selvfølgelig holdet ganske godt bortset fra at der har været mange udskiftninger siden hans tid på holdet. Jeg tror vi vinder fordi vi har mange spiller som er sultende efter at komme i gang efter skader. Højer, Due og Wernblom er alle spiller der har været væk længe og de er vigtige alle tre for holdet og de kan gå ind og gøre en forskel for os. Det tror jeg de gør og de tre point bliver her i Viborg. GAME ON
Viborg - Aab
3 - 1

1-0 MÅL Øyvind Hoås (6)
1-1 MÅL Fredrik Winsnes (18)
2-1 MÅL Øyvind Hoås (26)
3-1 MÅL Steffen Højer (46)
MOM: Øyvind Hoås (VFF)
Tilskuer på Viborg stadion: 5.905
Dommer: René Christensen

En sublim sejr vi vinder i dag. Aab har spillet vi laver målene. En herlig for deling af tingene syntes jeg. Hoås begynder mere og mere at slå igennem oppe foran nu syntes jeg. Det hjælper selvfølgelig også at han nu har to gode spiller til at slå indlæg ind over. Nemlig Due og Rasmussen.  De har begge to et oplæg i dag til Hoåss mål. Aabs mål kommer efter en fejl fra Besagno som holder for længe på bolden og det koster så. Det gik han skuffende noget ned på og blev skiftet ud i anden halvleg. Højer er tilbage med mål. Han snitter et firspark fra Rasmussen i kassen. Vigtig at vi får tre point i dag efter to kampe med uafgjort.

Tirsdag d.12 Sep. Kamp i
Optakt til CSKA Moskva - Viborg FF
Skader hos Viborg FF: Christoffer Karlsson (1 måned)
Love gjorde det onde ved Viborg

Der er en enkelt ændring i startopstilling til dagens kamp. Thomas Andie går ind i det centrale forsvar ved siden af Besagno. Det betyder at Abildgaard må tage plads på bænken. Besagno spillede godt nok en ringe kamp mod Aab men jeg tror på at han vil spille sig op. Andie er med i kraft af sin kæmpe rutine. Ellers stiller vi i stærkeste opstilling til Viborgs første CL gruppe kamp. Dette er ikke det første opgør de to klubber imellem. I 2000 slog Viborg nemlig CSKA Moskva ud af UEFA cuppen efter en 0-0 løsning i Moskva og en sikker sejr på 2-0 efter forlænget spille tid. Det er dog sket meget med begge hold siden da. CSKA har imellem tiden som bekendt vundet UEFA cuppen. Jeg tror godt vi kan tage point i dag mod CSKA fordi hvis vi kan slå Benfica så kan vi sku også slå CSKA. Vi skal helt sikkert ikke lave for mange fejl hvis vi vil have point med hjem. Vi skal spille koncentreret fodbold i dag også skal vi udnytte de chancer som vi helt sikkert vil få i løbet af kampen. GAME ON
CSKA Moskva - Viborg FF
2 - 1

0-1 MÅL Thomas Frandsen (8)
1-1 MÅL Vagner Love (27)
2-1 MÅL Vagner Love (67)
MOM: Vagner Love (CSKA)
Tilskuer på Dinamo: 12.765
Dommer: Wolfgang Stark

Så tæt på også alligevel så langt fra må være det første jeg tænker på efter den her kamp. Vi får en ønske start det vi slår til på en kontra og Frandsen kan lobbe bolden i kassen. Der efter har CSKA naturligvis bolden mest og vi må leve på kontra. De for lidt heldig udlignet da Alvbåge går forket af et indlæg og Vagner Love skal bare sætte panden på bolden. Lige inden pausen får vi to skader. Besagno og Højer må forlade banen med skader. Det får en stor betydning er jeg sikker på. Det er to vigtige spiller som gik ud der. Vagner Love var deres farligste spiller og han header CSKA for ganske sikkert. Så laver jeg en udskiftning lige efter. Da der mangler små 7 minutter bliver Hoås skadet og vi må spille en mand i under tal resten af kampen. Vi er dog lige ved at få scoret men det blev ved de 2-1 og vi får en hæderlig start på CL gruppe spillet.

Søndag d.17 Sep. Kamp i
Optakt til AB (12) - (1) Viborg FF
Skader hos Viborg FF: Christoffer Karlsson (3 uger), Nik Besagno (1 uge) og Øyvind Hoås (2 måneder)
Ikke en god dag for Viborg FF

Ja de to nye skader betyder at der er nogen ændringer i startopstillingen frem mod dagens kamp mod AB. Mushica er tilbage i kassen efter at Alvbåge ikke virker alt for sikker. Abildgaard tager over for skadet Besagno. Rasmussen er på bænken efter en skuffende kamp fra hans side i Moskva. J. Poulsen afløser ham. Angrebet i dag udgøres af Højer og Sjølund med Olesen på bænken. En ting er sikkert i dag. Vi skal vinde denne kamp. AB er lige rykket op og meget tyder på at de rykker ud igen. I denne sæson har vi haft lidt problemer med hold som vi gerne skulle slå så håber vi kan gå ud og vise hvorfor det er vi at forsvarende danske mester. Vi har ikke rigtig råd til at sætte point til lige nu hvis vi skal holde trit og have styr på FCK. GAME ON
AB - Viborg FF
2 - 1

1-0 MÅL Abubakar Yahuza (6)
2-0 MÅL Niels Lodberg (28)
2-1 MÅL Thomas Frandsen (Straffe 76)
MOM: Valmir Bytyqi (Målmand AB)
Tilskuer på Gladsaxe stadion: 1.235
Dommer: Henning Jensen

Hold kæft for noget lort. Det er sku utroligt så ringe vi spiller i dag. Vi ligger hårdt ud med at blive fanget i en kontra som de score sikkert på. Så skulle man jo ellers tro at det kunne vække os men næh nej vi tager da lige en lur mere for så kan Lodberg jo lige få lov til at score sit første mål for AB. Andet ville jo også være synd for ham. Der efter sker der lidt men med de skud vi har i dag er der sku ingen fare på færre og dem kun min bedstemor sku også havde reddet sidder man og tænker når man ser kvaliteten af de skud vi har på mål i dag. Så vi skal helt frem til et kvarter før tid før vi kommer på tavlen på et straffespark men selv heller ikke det kan sætte os i gang. Så selvom vi har flest skud på mål syntes jeg faktisk at AB´s sejr er fortjent.

Onsdag d.20 Sep. Kamp i
Optakt til Aab - Viborg FF.
Skader hos Viborg FF: Christoffer Karlsson (3 uger), Nik Besagno (1 uge) og Øyvind Hoås (2 måneder)
Bræmer scorede kamps afgørende mål

Efter den skuffende præstation mod AB har jeg valgt at skifte hele holdet ud i denne Dong Cup kamp. Alvbåge er på mål. Forsvaret er i dag med Mojo Kingsley og J. Andersen i midten og Rask er tilbage som højreback. Tengstedt er venstreback i dag. Bidstrup er den defensive midtbane spiller i dag. Poul Obiefule er den offensive midtbane i dag. Højre wing er Rasmussen og venstre wing i dag er det unge talent Tobias Nielsen fra egne rækker. Fremme i dag er Olesen og Avdic. Kan godt ske at vi ryger ud nu men ville sku ikke se på de samme spiller en gang til efter den indsats de lage for dagen mod AB. Så nu er der andre der kan få chance for at vise at de skal spille noget mere mens de andre kan tænke over hvad de har gjort. GAME ON
Aab - Viborg FF
2 - 1

1-0 MÅL Per Nilsson (24)
1-1 MÅL Jacob Olesen (58)
2-1 MÅL Simon Bræmer (73)
2-1 Jakob Poulsen brænder straffe (86)
MOM: Thomas Augustinussen (Aab)
Tilskuer på Aalborg stadion: 4.786 

Ja så tabe vi den tredje kamp i træk med 2-1. Det ser sku håbløst ud lige nu. Vi spiller helt uden vilje og gejst som aldrig set før. Der skal sku til at ske noget radikalt hvis det skal gå helt galt nu. Selvfølgelig er der mange ændringer i dag men havde da håbet på at de spiller så vil vise at de skulle være mere med ind de er nu men det gjorde de ikke og det er skuffende. Jeg kan fint leve med at vi er ude af Dong cuppen da det betyder færre kampe i sæson men indsatsen er langt under det forventede. Vi skal have fat i vores arbejdshandsker også skal vi sku til at kæmpe mere for det. Meget mere.

Søndag d.24 Sep. Kamp i
Optakt til Viborg FF (2) - (4) Brøndby IF 
Skader hos Viborg FF: Christoffer Karlsson (2 uger) og Øyvind Hoås (2 måneder)
Viborgs fans kunne juble over 2-2 md BIF

Så er vi lige som nået der til hvor jeg ikke gider at tabe mere. De 11 som skal sørge for at vi vinder i dag er: Mushica som målmand. J. Andersen og Abildgaard som centrale forsvarsspiller i dag. Backsene er Espen Ruud som højre og C. Poulsen som venstre. Wernblom er Frandsen er de to centrale midtbane spiller.  Due er venstrewing og højre wing er i dagens anledning  Jakob Poulsen. De to som skal score vores mål i dag er Højer og Olesen. Så det var kun Olesen der fik genvalg efter pokal kampen mod Aab. Der er ikke råd til at tabe i dag for så begynder FCK at forsvinde ude i horisonten og tror de bliver mere ind svære at hentet hvis de kommer for langt foran. Så derfor skal vi sku vinde i dag. GAME ON
Viborg FF - Brøndby IF
2 - 2

0-1 MÅL Johan Elmander (32)
0-2 MÅL Martin Ericsson (42)
1-2 MÅL Daniel Sjølund (65)
2-2 MÅL Pontus Wernblom (84)
MOM: Pontus Wernblom (VFF)
Tilskuer på Viborg Stadion: 5.964
Dommer: Anders Hermansen

Ja endeligt byrde jeg vel nok være glad for at få point i dag. Det er jeg bare ikke. Jeg kan ikke komme mig over hvordan det er vi spiller lige pt. Det er sku så ringe at det er helt utroligt. BIF byrde have vundet den her kamp men heldigvis får vi på en eller anden måde point ud af opgøret i dag. Vi kan så bare ikke rigtig bruge det til noget. Vi har nu ikke vundet i 4 kampe i streg og det er sku noget være lort. Vi får en god start på kampen tror vi da men dommeren ser noget som ingen andre kun se nemlig en offside som ikke var der. Ja så score de to hurtige mål. Jeg vælger at skiftet tre mand ud i pausen og Sjølund siger pænt tak for det da han score. Det udlignende mål er et frispark fra højre. Due sender bolden ind over og her når Wernblom så højst og header bolden i kassen til 2-2 som også blev kampens resultat.

Onsdag d.27 Sep. Kamp i
Optakt til Viborg FF (4) - (3) Panathinaikos.
Skader hos Viborg FF: Christoffer Karlsson (2 uger), Øyvind Hoås (2 måneder) og Jesper Andersen (3 måneder)
Mantzios var ikke en flink gæst i Viborg

I stedet for skadet Jesper Andersen spiller i dag Besagno da Abildgaard lige nu tænker mere på at få en ny kontrakt ind at spille fodbold. Sjølund spiller i stedet for Olesen fremme. Jakob Poulsen er ude til fordel for Rasmussen på højrewing. Ellers er holdet det samme som mod BIF. Nu står der CL bold på programmet så skal blive spænende at se om det kan løfte vores spil fra lort til super godt. Vi spiller hjemme og skal vi have nogen chance for at gå videre fra denne gruppe skal vi vinde vores hjemmebane kampe mod Panathinaikos og CSKA også håbe på point mod AC Milan. Dog som vi spiller lige nu vinder vi ingen kampe i CL så håber og troen på at vi kan tage point i dag kan ligge på et meget lille sted her inden kampen går i gang. GAME ON
Viborg FF - Panathinaikos
0 -1

0-0 Rødt kort Mikael Nilsson (56)
0-1 MÅL Vangelis Mantzios (65)
MOM: Daniel Anderson (Målmand Panathinaikos)
Tilskuer på Viborg stadion: 8.696
Dommer: Ali Uluyol

Kampen i dag er et perfekt bevis på at det bare ikke køre for os lige nu. Havde vi bare haft lidt mere tur i den så havde vi sku vundet. Vores angriber er helt uden selvtillid lige nu og hammer bare løs til bolden uden lige at tænke sig om. Det kunne jo være man kun score hvis man lige gad at ramme målet. Så står vi lige og tager en famøs lur også score de på en kontra. Sejren er vel okay for vi spiller ikke bedre lige nu men vil mene at vi havde fortjent bedre og vi skulle have haft point i dag.

Sådan her ser stillingen ud i SAS-Ligaen efter 10 kampe:

Som man kan se har FCK fået et lille forspring og vi skal tages os sammen hvis vi skal have dem hentet inden det er forsendt.

I næste måned skal vi spille mod følgende hold:
FC Nordsjælland (hjemme) SAS-Ligaen
Esbjerg FB (hjemme) SAS-Ligaen
AGF (ude) SAS-Ligaen
AC Milan (ude) Champions League
OB (hjemme) SAS-Ligaen
FC København (ude) SAS-Ligaen
AC Milan (hjemme) Champions League

Zone 43
Manager

« Svar #58: 10 Jul 2006, 18:14 »

Ikke det bedste måned Skuffet

Det bliver der vel lavet om på i næste update?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #59: 10 Jul 2006, 19:10 »

Ikke det bedste måned Skuffet

Det bliver der vel lavet om på i næste update?

Det gør der helt sikkert Opstemt.. øh håber jeg da  Ubeslutsom Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010