home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ski og Snowboard
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ski og Snowboard  (Læst 2454 gange)
Kudska
Førsteholdsspiller

Ski og Snowboard
« : 21 Jun 2006, 13:09 »

Hej..

Ville da lige høre om der var nogen her inde der godt kan lide og stå på ski eller snowboard..?

Hvis ja hvor tager i så hen og er der noget der skal med på Freestyle academy i uge 42..?

Er der nogen der kender nogle sider hvor man kan hente fedt billeder og film hvor de står på ski eller snowboard.?

United-styrer
Gæst

Sv: Ski og Snowboard
« Svar #1: 21 Jun 2006, 13:21 »

Har prøvet det et par gange. En gang en endagstur til Sverige, hvor sneen stort set var væk og en anden gang en lille uge i Norge. Det er ganske sjovt, selvom jeg stadig er utrolig rådden til det.

Freestyle Academy må jeg melde pas til Smiley

Thore
Manager

« Svar #2: 21 Jun 2006, 13:26 »

Har været på skiferie en enkelt gang, det gør jeg aldrig igen, det gik ikk skide godt for mig på de ski  Grin

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Freak
Gæst

« Svar #3: 21 Jun 2006, 14:24 »

Plejer at stå på ski 1-2 uger om året, og oftest i Østrig, det er noget af det bedste jeg ved, og når nu man kan komme afsted gratis med sine forældre en gang i mellem også så er det helt kanon.
Har faktisk også overvejet at tage en sæson som skilærer, er der nogen der har prøvet det?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #4: 21 Jun 2006, 14:44 »

Tager afsted ca. 2 uger om året, pg så et par endagsture og måske bliver det også til deltagelse i et par løb inkl. danmarksmesterskabe t til næste år.

Ski er bare det bedste!  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #5: 21 Jun 2006, 16:07 »

Jeg foretrækker nu hellere sol og varme, fremover ski og koldt vejr Thumbs Up

btw. har ALDRIG stået på ski før Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 21 Jun 2006, 23:43 »

Hiver lige tråden frem igen...

Er der ikke nogen der kender nogen sider hvor man kan hente film eller billeder for folk står på ski eller snowboard

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 21 Jun 2006, 23:44 »

Tager afsted ca. 2 uger om året, pg så et par endagsture og måske bliver det også til deltagelse i et par løb inkl. danmarksmesterskabe t til næste år.

Okay... Er du medlem af en skiklub eller hvad siden du kører løb.?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #8: 22 Jun 2006, 00:16 »

Okay... Er du medlem af en skiklub eller hvad siden du kører løb.?

Jeg er medlem af hareskoven skiklub.

Den er superfed!  Thumbs Up

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 22 Jun 2006, 00:32 »

Jeg er medlem af hareskoven skiklub.

Den er superfed!  Thumbs Up

Okay... Hvad laver man i sådan en skiklub... Og hvad er fordelen ved at være medlem af en skiklub..? Og hvad giver du for at være medlem..?

Har nemlig set der ligger en i Kolding... Men det link de har inde på www.riders.dk virker ikke... Det er noget pis for ville gerne være medlem af den skiklub...

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #10: 22 Jun 2006, 12:45 »

Okay... Hvad laver man i sådan en skiklub... Og hvad er fordelen ved at være medlem af en skiklub..? Og hvad giver du for at være medlem..?

Har nemlig set der ligger en i Kolding... Men det link de har inde på www.riders.dk virker ikke... Det er noget pis for ville gerne være medlem af den skiklub...

Man får en masse fordele. Det kan helt klart betale sig at melde sig ind. Fx var jeg her i uge 7 i Italien og stå på ski. Vi fløj derned, fik 2 timers skitræning hver dag af danske proffesionelle instruktøre. Vi var på hold med nogen på samme niveau med en selv, og ikke mindst samme alder. Man er heller ikke særlig mange på hvert hold, så man lærer uhyre meget.

Udover det får man også en masse endagsture til Valläsen for en billig penge, og så kan man få rabat på en masse ting.

Det kan sgu' betale sig!  Thumbs Up

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 22 Jun 2006, 12:57 »

Man får en masse fordele. Det kan helt klart betale sig at melde sig ind. Fx var jeg her i uge 7 i Italien og stå på ski. Vi fløj derned, fik 2 timers skitræning hver dag af danske proffesionelle instruktøre. Vi var på hold med nogen på samme niveau med en selv, og ikke mindst samme alder. Man er heller ikke særlig mange på hvert hold, så man lærer uhyre meget.

Udover det får man også en masse endagsture til Valläsen for en billig penge, og så kan man få rabat på en masse ting.

Det kan sgu' betale sig!  Thumbs Up

Okay... Ja det lyder da til at være en stor fordel af være medlem... Hvad giver du for at være medlem af den klub..?

Har den klub du er medlem af en hjemmeside...? Og ved du  hvor mange klubber der er i danmark og hvor de ligger henne.?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #12: 22 Jun 2006, 13:09 »

Okay... Ja det lyder da til at være en stor fordel af være medlem... Hvad giver du for at være medlem af den klub..?

Har den klub du er medlem af en hjemmeside...? Og ved du  hvor mange klubber der er i danmark og hvor de ligger henne.?

Jeg kan ikke lige huske hvad det er jeg giver for at være medlem.

Angående hvor mange klubber der er i Danmark, så er der vel omkring en 10-20 stykker vil jeg skyde på. Jeg kender Hobro, Kolding, Værløse (tro jeg) og Hareskoven.

De har vidst alle en hjemmeside.

Skiklubben Hareskov

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #13: 22 Jun 2006, 13:10 »

...og links til andre skiklubber kan du finde her:

http://www.skiklubben-hareskov.dk/linkit/default.asp?catid=161&cattitle=Skiklubber

EDIT:

INDLÆG NR. 1000!!!!!

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 22 Jun 2006, 13:16 »

...og links til andre skiklubber kan du finde her:

http://www.skiklubben-hareskov.dk/linkit/default.asp?catid=161&cattitle=Skiklubber

EDIT:

INDLÆG NR. 1000!!!!!

Mange tak... Men kan ikke bruge nogel at de link der er på siden... Jeg ville gerne se Kolding og Fredericias skiklub men kunne ikke kommer ind på deres hjemmeside...

EDIT
INDLÆG NR. 100!!!!!
« Seneste Redigering: 22 Jun 2006, 13:19 af Kudska » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010