home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1205 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Adidas +F50 Tunit
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Adidas +F50 Tunit  (Læst 10882 gange)
Simoni
Førsteholdsspiller

Adidas +F50 Tunit
« : 14 Jun 2006, 22:41 »

Hej alle! 
Jeg er netop blevet den lykkelige indehaver af et par pragtfulde par fodboldstøvler som navnet på emnet refererer  til.   
Har opdaget at der er en lille blanket hvori der står hvilke størrelser de forskellige knopper skal være, og hvor de skal sidde. 
Det er på sin vis genialt, hvis bare at de numre på størrelserne på blanketten er de samme som kan findes på selve knopperne.  MEN DET ER DE IKKE!!!!!!  ticked off     ticked off
Dette er muligvis grunden til at jeg tabte en knop under en kamp her til aften.   
Er der andre der har erfaringer med dette, og muligvis kan fortælle mig om hvordan ialverden det skal sammensættes?HuhHuh  crazy

Gosser
Manager

Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #1: 15 Jun 2006, 09:24 »

De almindelige F50+ er way much better, synes jeg Cool

Men angående dit spørgsmål, jeg ved det dælme ikke Ubeslutsom

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 15 Jun 2006, 13:13 »

Har dem ikke men spiller med nogle der også har Tunit og de taber også deres knopper .

Soccerpop
Gæst

« Svar #3: 15 Jun 2006, 14:01 »

Kender kun en der har 50+ Tunit,
men han har vist ingen problemer så vidt jeg ved Huh

MisterFCK
Gæst

« Svar #4: 15 Jun 2006, 14:41 »

Jeg kender et par stykker der ejer dem og de taber også knopperne tit. Spild af penge siger jeg ticked off

arsenalistic
Manager

« Svar #5: 15 Jun 2006, 16:38 »

Skidesmart af Adidas! I taber deres knopper og må købe nye Opstemt

Go you Gunners!

9530-This
Ynglingespiller

« Svar #6: 16 Jun 2006, 23:35 »

Hej alle!
Jeg er netop blevet den lykkelige indehaver af et par pragtfulde par fodboldstøvler som navnet på emnet refererer til.
Har opdaget at der er en lille blanket hvori der står hvilke størrelser de forskellige knopper skal være, og hvor de skal sidde.
Det er på sin vis genialt, hvis bare at de numre på størrelserne på blanketten er de samme som kan findes på selve knopperne. MEN DET ER DE IKKE!!!!!! ticked off ticked off
Dette er muligvis grunden til at jeg tabte en knop under en kamp her til aften.
Er der andre der har erfaringer med dette, og muligvis kan fortælle mig om hvordan ialverden det skal sammensættes?HuhHuh crazy

Jeg har fundet ud af det Simoni, jeg fortæller det i morgen til kamp  crazy

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Baune
Gæst

« Svar #7: 16 Jun 2006, 23:39 »

Sjovt .. Jeg taber aldrig knopperne på mine Tunit F50+ sko. Shockeret

9530-This
Ynglingespiller

« Svar #8: 16 Jun 2006, 23:43 »

Sjovt .. Jeg taber aldrig knopperne på mine Tunit F50+ sko. Shockeret

Jeg tabte en den første gang jeg spillede med dem, men det var fordi jeg glemte at stramme dem godt, som man skal huske at gører hver gang man spiller med dem.

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Gosser
Manager

Adidas F50+
« Svar #9: 11 Jul 2006, 09:03 »

Jeg bruger lige denne tråd til at komme med et spørgsmål:

Jeg har et par vidunderlige blå F50+ (ikke Tunit), men de er ved at være en smule slidte.

Jeg leder derfor efter et par nye F50+, men kan ikke finde dem så mange steder mere, og gør man endelig det, koster de det samme som dengang de udkom!

Jeg fandt dog et par i Stadium i går, til den herlige pris af 600,- bobs, men de var desværre et halvt nummer for små Ubeslutsom

Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe disse støvler, til en ordenlig pris, indland eller udland?

Tak Smiley

Baune
Gæst

« Svar #10: 11 Jul 2006, 10:29 »

Hvis du kan nøjes med F10+, så har jeg et link:

Unisport

DelPiero
Gæst

« Svar #11: 11 Jul 2006, 10:43 »

Næh du et par dejlige hummel støvler, er noget man kan bruge.

Gosser
Manager

« Svar #12: 11 Jul 2006, 11:07 »

Næh du et par dejlige hummel støvler, er noget man kan bruge.

funny

Hvis du kan nøjes med F10+, så har jeg et link:

Unisport

Tak for linket, men F10+ er ikke just gode Smiley

Simoni
Førsteholdsspiller

Sv: Adidas F50+
« Svar #13: 11 Jul 2006, 11:11 »

Jeg bruger lige denne tråd til at komme med et spørgsmål:

Jeg har et par vidunderlige blå F50+ (ikke Tunit), men de er ved at være en smule slidte.

Jeg leder derfor efter et par nye F50+, men kan ikke finde dem så mange steder mere, og gør man endelig det, koster de det samme som dengang de udkom!

Jeg fandt dog et par i Stadium i går, til den herlige pris af 600,- bobs, men de var desværre et halvt nummer for små Ubeslutsom

Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe disse støvler, til en ordenlig pris, indland eller udland?

Ja hvis unisport ikke har dem, ved jeg ikke rigtig. For ellers synes jeg simpelthen bare du skal gå ned i din lokale sportmaster eller intersports butik, og købe dem der. For jeg har personligt rigtigt dårlige erfaringer med at købe over nettet.  
Fx de støvler som jeg har startet denne tråd op omkring. Måtte desværre sende sålen ind til Unisport for at få en ny, og det var noget de skulle bestille hjem, men det varede kun 5 dage, SAGDE DE. Og jeg var jo så kistelykkelig da jeg hurtigt regnede ud at det passede med at jeg lige kunne få dem, inden jeg drog til spanien på en fodboldtyr. Men næ nej, de kunne åbenbart ikke få dem alligevel før ugen jeg var i spanien, hvilket resulterede i at jeg måtte ud og købe et par helt nye støvler til 600.kr i intersport. Nu her hvor jeg kom hjem igår regnede jeg jo så stærtk med at de var kommet, men fandme om man skulle blive skuffet igen  ticked off ticked off ticked off

« Seneste Redigering: 11 Jul 2006, 11:12 af Simoni » Logged

Gosser
Manager

Sv: Adidas F50+
« Svar #14: 11 Jul 2006, 11:22 »

Ja hvis unisport ikke har dem, ved jeg ikke rigtig. For ellers synes jeg simpelthen bare du skal gå ned i din lokale sportmaster eller intersports butik, og købe dem der. For jeg har personligt rigtigt dårlige erfaringer med at købe over nettet.   
Fx de støvler som jeg har startet denne tråd op omkring. Måtte desværre sende sålen ind til Unisport for at få en ny, og det var noget de skulle bestille hjem, men det varede kun 5 dage, SAGDE DE. Og jeg var jo så kistelykkelig da jeg hurtigt regnede ud at det passede med at jeg lige kunne få dem, inden jeg drog til spanien på en fodboldtyr. Men næ nej, de kunne åbenbart ikke få dem alligevel før ugen jeg var i spanien, hvilket resulterede i at jeg måtte ud og købe et par helt nye støvler til 600.kr i intersport. Nu her hvor jeg kom hjem igår regnede jeg jo så stærtk med at de var kommet, men fandme om man skulle blive skuffet igen  ticked off ticked off ticked off

Surt Ubeslutsom

Jeg har ellers altid kun haft gode erfaringer med køb på nettet!

Problemet med at købe dem i en af de lokale sportsbutikker, er at de ikke har dem nogen steder Skuffet

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010