home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23339
  1 Bruger, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: shophianargis
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Adidas +F50 Tunit
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Adidas +F50 Tunit  (Læst 10349 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #30: 11 Jul 2006, 21:11 »

Hej alle....

Jeg er den lykkelige ejer af et par electric yellow +F50'ere og første gang jeg spillede med dem, efter at have skiftet knopperne ud..... Så længe man har sin skrutvinge af en knop nøgle med at ligge i tasken eller ude på sidelinjen kan det ikk gå helt galt, da man bare en gang imellem lige løfter og kigger/mærker efter dem......

Held og lykke til de næste der køber dem....

PS: Sportsmaster i Rødovre Centret har alle de "store, dyre modeller", og som regel mange par af de samme størrelser......

Good Luck
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #31: 11 Jul 2006, 21:18 »

PS: Sportsmaster i Rødovre Centret har alle de "store, dyre modeller", og som regel mange par af de samme størrelser......

Good Luck

Der er bare lidt langt til Rødovre Ubeslutsom

Hvis der er nogen i Kolding-området der ved hvor de kan skaffes, ville det være super! Kys
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #32: 11 Jul 2006, 21:22 »

Der er bare lidt langt til Rødovre Ubeslutsom

Hvis der er nogen i Kolding-området der ved hvor de kan skaffes, ville det være super! Kys

Det er da nu ikke Wink

Men prøv en sportsforretning evt. eller søg på nettet Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #33: 11 Jul 2006, 21:28 »

Det er da nu ikke Wink

Men prøv en sportsforretning evt. eller søg på nettet Smiley

Jeg har søgt overalt på nettet, og været i alle sportsbutikkerne, pånær en Sportigan butik..

Det eneste sted jeg kan finde nogen, til en ordenlig pris, er på Intersport's netbutik, som -KNM- linkede til!

Bare træls at skulle betale en 50'er for at blive medlem først Ubeslutsom
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #34: 11 Jul 2006, 21:33 »

Jeg har søgt overalt på nettet, og været i alle sportsbutikkerne, pånær en Sportigan butik..

Det eneste sted jeg kan finde nogen, til en ordenlig pris, er på Intersport's netbutik, som -KNM- linkede til!

Bare træls at skulle betale en 50'er for at blive medlem først Ubeslutsom

Så må du prøve hos dem. For at det ikke er løgn, så er Sportigan den eneste sportsforretning på Ærø! Shockeret

I sidste ende, må det vel blive Intersport?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #35: 11 Jul 2006, 21:36 »

Så må du prøve hos dem. For at det ikke er løgn, så er Sportigan den eneste sportsforretning på Ærø! Shockeret

I sidste ende, må det vel blive Intersport?

Ja, men har spurgt diverse steder efter dem, så må jeg bare vente på svar!
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #36: 11 Jul 2006, 22:01 »

Hvorfor vælger man også at bo i udlandet?Huh  funny

Huh....... Spøg til side: vidste ikk du boede i Kolding, men mon ikk det er til at opdrive et sådant par fodstøvler?Huh
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #37: 11 Jul 2006, 22:03 »

..men mon ikk det er til at opdrive et sådant par fodstøvler?

Næh, eneste sted jeg kunne finde dem, var de et nummer for små!
Logged


Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #38: 11 Jul 2006, 22:15 »

Men er der nogle herinde der skulle vide hvor man eventuelt bare kan købe en løs sål til Tunit, eller ihvertfald bare har støvlerne hjemme?  
For som jeg skrev er unisport nogle spassere og jeg har ikke fået sålen tilbage, og da jeg ringede idag har jeg blot fået at vide at jeg først kan få dem om en uge fordi "det skulle være restordre" og "de var taget på ferie"    
La la la ævl og bævl
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #39: 11 Jul 2006, 22:19 »

Men er der nogle herinde der skulle vide hvor man eventuelt bare kan købe en løs sål til Tunit, eller ihvertfald bare har støvlerne hjemme?   
For som jeg skrev er unisport nogle spassere og jeg har ikke fået sålen tilbage, og da jeg ringede idag har jeg blot fået at vide at jeg først kan få dem om en uge fordi "det skulle være restordre" og "de var taget på ferie"   
La la la ævl og bævl


Jeg har også skrevet med Unisport i dag, angående F50+, og jeg synes, som altid, at de er utrolig flinke at snakke med!
Logged


chelidze90
Gæst
 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #40: 11 Jul 2006, 22:21 »

Næh, eneste sted jeg kunne finde dem, var de et nummer for små!

Har du kigget i Stadium? Og i Intersport oppe i centeret, kan du købe flere forskellige overdele Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #41: 11 Jul 2006, 22:22 »

Har du kigget i Stadium? Og i Intersport oppe i centeret, kan du købe flere forskellige overdele Smiley

Hvad mon du snakker om? Huh
Logged


chelidze90
Gæst
 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #42: 11 Jul 2006, 22:25 »

Hvad mon du snakker om? Huh

Jaaa, du snakker om fodboldstøvler, så spørger jeg om du har kigget oppe i centeteret. Derefter iger jeg til dig, at du kan købe nogle andre overdele oppe i Intersport, hvis det var det du ville have.

Så er det skåret ud Peace
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #43: 11 Jul 2006, 22:25 »

Jeg har også skrevet med Unisport i dag, angående F50+, og jeg synes, som altid, at de er utrolig flinke at snakke med!
 
Jamen de er da osse så vældig flinke at snakke med. Men ord er én ting, handling er en anden. Desuden er de logisk nok osse mere snakkesalig når det handler om salg, end reklamation og handling eller mangel på samme.  ticked off
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adidas +F50 Tunit
« Svar #44: 11 Jul 2006, 22:28 »

Jaaa, du snakker om fodboldstøvler, så spørger jeg om du har kigget oppe i centeteret. Derefter iger jeg til dig, at du kan købe nogle andre overdele oppe i Intersport, hvis det var det du ville have.

Så er det skåret ud Peace

Ja, men var du lidt smart, havde du læst tråden, og fundet ud af at det ikke et Tunit modellen jeg søger Wink

For så vidt jeg ved, kan ma ikke lige skifte overdelen på F50+? Rullende Øjne
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010