home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  2 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Trinidad og Tobago – Dwight Yorkes sidste chance
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor ender T&T i Kvalen til VM
Nr. 1 - I Levere en sensation
Nr. 2 - En sensation og Tyskland kalder
Nr. 3 - Flot kval og i er med
Nr. 4 - Pas på de stærke hold fra Asien
Nr. 5 - Nr. 6 Nejnejnej hvordan kunne du Skuffet

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Trinidad og Tobago – Dwight Yorkes sidste chance  (Læst 1757 gange)
Nees
Førsteholdsspiller

Trinidad og Tobago – Dwight Yorkes sidste chance
« : 13 Jun 2006, 14:41 »

Trinidad og Tobago – Dwight Yorkes sidste chance

Den sorte stribe symboliserer folket og landets rigdom på olie og naturgas

Så er landet blevet fundet og det blev Trinidad og Tobago, som jo har leveret VM pt. største sensation. Landet Trinidad og Tobago er der sikkert ikke mange der kender til, men det er et lille land, som ligger midt i vandet lidt nord for Venezuela.

Trinidad og Tobago ligger lidt nord for Venezuela

Fakta om landet
Navn: Trinidad og Tobago
Styreform: Parlamentarisk demokrati
Hovedstad: Port-of-Spain
Valuta: Trinidad og Tobago dollar (TTD)
Areal: 5.128 Km2
Indbyggertal: 1.105.000 (lidt under det er bor i København)
Største fodboldstjerne: Dwight Yorke
Mest kendte person: Dwight Yorke

Som sagt er der ikke mange der kender landet Trinidad og Tobago og dem der kender det er nok mest fordi de råder over halvdelen af den frygtede duo fra slutningen af 1990’erne nemlig Dwight Yorke. Det er dog også denne herre de fleste kendere hvis man bare siger landet Trinidad og Tobago.

Dwight Yorke er den mest kendte person fra Trinidad og Tobago

Vi skriver pt. den 30. januar 2005 og kvalifikationen til VM via den Nordamerikanske kvalifikation skal ind i sid tredje runde. Trinidad og Tobago er med i det fine selskab og starter hjemme mod USA. En kamp som skal vise hvor vi står og om det overhoved ville kunne lade sig gøre at komme med til VM.   

De første 5 kampe i vores kvalifikationsrunde
« Seneste Redigering: 13 Jun 2006, 14:45 af Nees » Logged

Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Trinidad og Tobago – Dwight Yorkes sidste chance
« Svar #1: 13 Jun 2006, 14:48 »

Jeg stemt på at du klarer dig igennem, men også kun lige fordi jeg ikke mener truppen er til det, så vidt jeg husker..

Men alligevel vil jeg ønske dig held og lykke med din mission.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 13 Jun 2006, 15:05 »

Jeg stemt på at du klarer dig igennem, men også kun lige fordi jeg ikke mener truppen er til det, så vidt jeg husker..

Men alligevel vil jeg ønske dig held og lykke med din mission.. Smiley

Kerm

Takker, jeg håber da at kunne komme med, men det bliver meget svært  Smiley

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 13 Jun 2006, 15:31 »

3/2 2005

Det er kun 4 dage siden jeg er blevet ansat som landstræner for Trinidad og Tobago og jeg skal allerede udtage min første landsholdstrup til den første kvalifikations kamp mod USA på hjemmebane. Jeg har gennemsøgt hele spillet for spiller fra Trinidad og Tobago. Det lykkes mig at finde et par udmærkede spiller, som ikke var med i landsholdspuljen og måske kan få chancen på landsholdet. Truppen var et par gode målmænd, et par rimeligt gode centrale forsvars og 4-5 gode angriber, men så holder jublen også op. Truppens største svaghed er helt klart hele venstresiden

Tilbage til truppen og udtagelsen

Målmand:
Shaka Hislop (West Ham)
Kelvin Jack (Dundee)

Forsvar:
Ancil Elcock (San Juan Jabloteh)
Anton Pierre (Defence Force)
Kevin Austin (Swansea)
Avery John (New England)
Marvin Andrews (Randers)
Ian Cox (Gillingham)
Craig Demmin (Rochester)
Dennis Lawrence (Wrexham)
Brent Sancho (Gillingham)
Keyeno Thomas (Joe Public)

Midtbane:
Carlos Edwards (Luton)
Arnold Dwarika (Uden klub)
Andre Pacheco (Uden klub)
Lyndon Andrews (Uden klub)
Chris Birchall (Port Vale)
Densill Theoblad (PAOK)
Leslie Fitzpatrick (Salt Lake)
Dwight Yorke (Sydney)

Angriber:
Colin Samuel (Dundee United)
Cornell Glen (Colorado)
Stern John (Coventry)
Kenwyne Jones (Southampton)
Scott Sealy (Kansas City)

Dette er blevet de 25 spiller der skal forsøge at levere en sensation. Truppen er sammensat af mange forskellige spiller på mange forskellige alder. De 3 yngste er 20 og den ældste er 37.

Soccerpop
Gæst

« Svar #4: 13 Jun 2006, 15:59 »

Venstre siden er altså ikke så svag som du tror.
Avery john på venstreback og så Leslie Fitzpatrick.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 13 Jun 2006, 16:24 »

Venstre siden er altså ikke så svag som du tror.
Avery john på venstreback og så Leslie Fitzpatrick.

Hay, hay, hay det er mig der er træner og jeg bestemmer hvor holdet er svagest  funny crazy Cool  Jeg vurderet det var der holdet ville få størst problemer, men sådan skulle det ikke være  Skuffet

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 13 Jun 2006, 16:26 »

Yes - VM blog igen!! Håber du kan give veteranen en god afsked  Smiley

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 13 Jun 2006, 18:07 »

9/2 2005

Trinidad og Tobago – USA 1 runde i 3 fase Nordamerikanske kval.

Så er det blevet tid til den første kvalifikationskamp siden jeg kom til for 10 dage siden. Jeg har valgt at stille i en rimelig defensiv taktik grunden til dette er at jeg synes holdet er godt defensiv, men sagtens kan begå sig offensivt. Og det var derfor meget svært at vælge det.

Trinidad og Tobago – USA 1-2 (1-2)
1. Halvleg
1-0 (23) – Carlos Edwards dribler ind i banen og aflevere bolden til Cornell Glen, som resolut afslutter og bolden ryger sikkert i mål.
1-1 (31) – DaMarcus Bealey sender bolden indover hvor Eddie Johnson kommer først ved bagerste stolpe og header den for Shaka Hislop.
1-2 (37) – DaMarcus Bealey sender bolden ind til anfører Claudio Reyna, som afslutter midt på T&Ts og score flot.

Pausen
Vi kan takke Shaka Hislop for at vi ikke var bagud da Cornell Glen scorede. Vi var flere gange heldige også efter USA var kommet foran.

2. Halvleg
1-2 68 – De 2 angriber Stern John og Kenwyne Jones erstatter Andre Pacheco og Cornell Glen
1-2 77 – Arnold Dwarika kommer på banen i stedet for Dennis Lawrence
1-2 93 – Kampens dommer fløjter af kampen af og USA vinder fortjent, mens Nees måske skal finde en ny taktik.

Efter kampe
Vi var heldig med ikke at komme stort bagud i første halvleg, mens vi i anden halvleg var meget uheldige med ikke at score til 2-2. I de 2 andre kampe i gruppen vandt Guatemala hele 4-1 over Jamaica og Cuba slog meget overraskende Mexico med 2-1.

Cornell Glen bragte T&T foran, men det var ikke nok

20/3 2005

Så er det igen blevet tid til at udtage truppen. Det er til kampene mod Jamaica og Cuba begge forgår på udebane og vi skal nok have 4 point i de 2 kampe hvis vi stadigvæk skal have en chance for at komme til VM.

Målmand:
Shaka Hislop (West Ham)
Kelvin Jack (Dundee)

Forsvar:
Kevin Austin (Swansea)
Avery John (New England)
Marvin Andrews (Randers)
Ian Cox (Gillingham)

Midtbane:
Carlos Edwards (Luton)
André Boucaud (Peterborough)
Densill Theoblad (PAOK)

Angriber:
Colin Samuel (Dundee United)
Dwight Yorke (Sydney)
Stern John (Coventry)

Desværre er Leslie Fitzpatick og Cornell Glen skadet og derfor ikke med i truppen.

26/3 2005

Jamaica (6) – Trinidad og Tobago (5) 2 runde i 3 fase Nordamerikanske kval.

Tid til den anden kamp i kvalen til VM. Jeg kan sige det enkelt, der skal kunne sættes 3 point ind på kontoen efter denne. Hvis det ikke lykkes ser der faktisk allerede meget sort ud. Jeg har ændret taktikken da vi faktisk kom frem til noget da vi spillede 5-3-2 og 4-3-3 så jeg har satset på en diamant og håber det lykkes.

Jamaica – Trinidad og Tobago 2-1 (1-1)
1. Halvleg
0-1 (15) – Kenwyne Jones vinder en duel med Shavar Thomas og slipper fri. Inden i straffesparksfeltet sender han den på tværs til en helt fri Dwight Yorke, som sikkert score.
1-1 (25) – Jermaine Johnson dribler ned langs højresiden og sender et indlæg indover hvor en helt fri Luton Shelton sikkert udplacere Shaka Hislop i målet.

Pausen
Et meget nedtrykt Trinidad og Tobago hold kan noget ufortjent gå til pausen med sølle 1-1.

2. Halvleg
2-1 (46) – 45 sekunder inde i anden halvleg sender Robert Scarlett bolden ind til Jermaine Johnson som sikkert score.
2-1 (54) – Stern John kommer på banen i stedet for Densill Theoblad
2-1 (67) – Scott Sealy erstatter Carlos Edwards og taktikken bliver 4-3-3
2-1 (80) – André Boucaud kommer på banen i stedet for en udkørt Andre Pacheco
2-1 (93) – Kampens dommer fløjter kampen af og Jamaica vinder meget ufortjent.

Efter kampen
Vi spiller rigtig godt og burde have vundet sikkert, men på 2 heldige mål vinder de kampen og sender vores VM drømme langt væk. I gruppens 2 andre kampe vandt USA også med 2-1 over Cuba og Mexico kom på tavlen med en 4-1 sejre over Guatemala.

Dwight Yorke bragte T&T foran, men igen tabte de 2-1

30/3 2005

Cuba (4) – Trinidad og Tobago (6) 2 runde i 3 fase Nordamerikanske kval.

En sejr eller en stor fiasko sådan kan denne kamp beskrives hvis vi ikke kommer fra denne kamp med point tror jeg ikke det ville kunne lade sig gøre at komme med til VM, men på den anden siden hvorfor skulle vi ikke have heldet til at vinde disse kampe.

Cuba – Trinidad og Tobago 2-4 (2-1)
1. Halvleg
1-0 (4) – Adam Sánchez Martínez sender et frispark ind i det lille felt, her kommer William Castillejo forrest og score sikkert med hoved.
1-1 (21) – Carlos Edwards sender et indlæg indover, her passere den Stern John og Dwight Yorke inden Collin Samuel kan prikke den over stregen.
2-1 (27) – Juan Manuel Palau sender modtager bolden på kanten af feltet her dribler han ind og sender et indlæg til William Castillejo, som sikkert score.

Pause
Meget ufortjent må vi gå til pause nok engang bagud med 2-1 og jeg begyndte at overveje hvorfor det gik som det gik.

2. Halvleg
2-2 (47) – Stern John modtager bolden fra Collin Samuel og dribler lidt med bolden inden han sender den ind til Dwight Yorke som skyder første gang og score sikkert.
2-2 (61) – Scott Sealy og Dennis Lawrence kommer på banen i stedet for Stern John og Marvin Andrews.
2-2 (75) – Chris Brichall kommer på banen i stedet for en brugt Carlos Edwards
2-3 (83) – Densill Theoblad sender bolden over en halv banelængde hvor Dwight Yorke tager den med og afslutter den bliver dog reddede, men ryger ud til Chris Brichall som sikker score
2-4 (89) – Collin Samuel sender et indlæg indover her kommer en helt udækket Dwight Yorke til og score sikket.
2-4 (94) kampens dommer fløjter kampen af og Nees kan juble over sin første sejre.

Efter kampen
Yes så lykkes det, men det var ikke godt. Først da vi kommer foran 3-2 efter 83 minutter begynder vi at spille det spil jeg gerne ser vi spiller. Vi må håbe dette kan vende det hele til vores fordel. Gruppens 2 andre kampe endte med 2 gange 2-0 til henholdsvis Guatemala over USA og Mexico over Jamaica.

Collin Samuel var mere eller mindre med i alle T&Ts mål

Stillingen efter de første 3 runder

United-styrer
Gæst

« Svar #8: 13 Jun 2006, 18:27 »

USA-kampen var vel, hvad man kunne forvente. Til gengæld lidt ærgeligt, at du tabte til Jamaica. Der er langt igen, du kan sagtens nå det. Jeg tror, du napper tredjepladsen :-)

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 13 Jun 2006, 20:06 »

USA-kampen var vel, hvad man kunne forvente. Til gengæld lidt ærgeligt, at du tabte til Jamaica. Der er langt igen, du kan sagtens nå det. Jeg tror, du napper tredjepladsen :-)

Jo det var da klart at jeg ikke regnede med at slå USA, men sådan som kampen forløb synes jeg det ville have været mere fortjent med 2-2 måske, men også en fortjent sejr til dem på 2-1 så ja sådan en kamp var det... Nederlagtet til Jamaica var bare dumt...

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 14 Jun 2006, 17:29 »

29/5 2005

Igen er det blevet tid til at udtage landsholdet. Nok engang er det 2 vigtige kampe vi står foran. Især den første mod Guatemala hvor vi næsten taler om en 6 points kamp. Den anden er på udebane mod Mexico og derfor forventer jeg ikke så meget af holdet andet at vi kommer derfra med æren i behold.

Målmand:
Shaka Hislop (West Ham)
Kelvin Jack (Dundee)

Forsvar:
Kevin Austin (Swansea)
Avery John (New England)
Marvin Andrews (Randers)
Ian Cox (Gillingham)

Midtbane:
Carlos Edwards (Luton)
André Boucaud (Peterborough)
Densill Theoblad (PAOK)
Collin Samuel (Dundee United)
Leslie Fitzpatrick (Salt Lake)

Angriber:
Dwight Yorke (Sydney)
Cornell Glen (Colorado)
Stern John (Coventry)

Jeg blev meget forbavset da jeg skulle udtage truppen stort set alle spiller, uanset om de spiller fast eller ej er faldet rigtig meget i stats og det er faktisk kun de spiller der har været skadet der ikke er det. Jeg har endnu ikke bestemt mig for hvem der skal spille i angrebet. Alle 5 angriber har haft stor succes i deres klubber siden sidste gang og især Stern John stråler som en sol med 10 mål i 11 kampe derudover har Dwight Yorke scoret 6 mål i 8 kampe. Jeg håber meget de 2 der bliver valgt i front kan fortsætte deres stime.

4/6 2005

Trinidad og Tobago (4) – Guatemala (3) 4 runde i 3 fase Nordamerikanske kval.

En meget vigtig kamp for begge hold. Vi kunne komme med om de direkte pladser ved VM mens Guatemala kunne komme afgørende væk fra os andre der kæmpede med om pladsen. Der var derfor store forventninger til denne kamp.

Trinidad og Tobago – Guatemala 1-2 (1-2)
1. Halvleg
0-1 (16) – På kampens første chance slipper Carlos Ruiz fri og bringer sikker Guatemala foran
0-2 (20) – Den erfarende Ancil Elcoc dummer sig meget da hans tilbage lægning til Shaka Hislop bliver alt for hård og upræcis.
1-2 (33) – Efter et frispark bliver der klumpspil bolden ender hos Cornell Glen, som så meget offside ud, han sender den sikkert over i modsatte side til reducering

Pause
Nok engang må vi gå til pausen bagud. De første 30 minutter var ikke gode, men på en lidt heldigt mål får vi troen tilbage.

2. Halvleg
1-2 (63) – Chris Birchall kommer på banen i stedet for Carlos Edwards
1-2 (78) – Scott Sealy erstatter en træt Cornell Glen
1-2 (90) – Højre backen Ancil Elcock forlader banen til fordel for Stern John
1-2 (93) – Kampens dommer fløjter af og Guatemala vinder noget ufortjent kampen.

Efter kampen
Skide irriterende vi har en 2-3 store chancer os vi bare skal sparke ind. Det kan bare ikke passe endnu et 2-1 nederlag hvordan kan det blive ved. Vores angriber scorer ikke som de skal og det er vores problem. Jamaica og Cuba spillede 1-1 mens USA og Mexico tog sige en 2-2 kamp.

Cornell Glen gjorde sit til at T&T ikke skulle tabe, men det var ikke nok

8/6 2005

Mexico (2) – Trinidad og Tobago (6) 5 runde i 3 fase Nordamerikanske kval.

Efter det dumme nederlag til Guatemala for 4 dage siden skulle vi have 1 point på udebane mod Mexico som må betegnes som en af de hold der godt kan komme langt ved en eventuel slutrunde og derfor bliver det meget svært, men heller 1 point ude end at skulle vinde resten af kampene.

Mexico – Trinidad og Tobago 12-0 (5-0)
1. Halvleg
1-0 Kikin Fonseca (18)
2-0 Pável Pardo (21)
3-0 Ramoncito Morales (25)
4-0 Omar Bravo (37)
5-0 Kikin Fonseca (40)

Pause
Det er næsten ikke til at fatte 5-0 ved pausen. Jeg valgte at ændre til en noget mere defensiv taktik i håbet om et kontra mål og ikke flere mål til dem.

2. Halvleg
6-0 Sergio Santana (53)
7-0 Ramoncito Morales (57 str.)
Brent Sancho bliver vist sit andet gule kort og må forlade banen (77)
8-0 Pável Pardo (78)
9-0 Omar Bravo (79)
10-0 Paco Palencia (82)
11-0 Sergio Santana (84)
12-0 Omar Bravo (86)

Efter kampen
Ja det gik jo ikke som forventet. Jeg har valgt ikke lige at fortælle om de par mål der bliver scoret da jeg næsten er i chok. 12-0 mit største nederlag i CM/FM historien og jeg kan næsten ikke fatte hvordan et hold kan spille så dårligt. Fejlen ligger faktisk ikke i at de spiller sig i gennem kun 3 af deres mål var ikke langskudsmål. Det kunne tyde på at vi skulle have stoppet deres opspil lidt før. Dagens 2 andre kampe endte med en sejre til Gutemala på 2-0 over Cuba og Jamaica spillede 1-1 mod USA.

Brent Sancho gjorde det ikke let for T&T da han blev udvist.

Ja 12-0 hvad kan man sige

Stillingen halvvejs i kvalifikationen

United-styrer
Gæst

« Svar #11: 14 Jun 2006, 17:35 »

Ja, det ser jo ikke hamrende godt ud. Du må bare klø på og håbe på et mirakel.

Zone 43
Manager

« Svar #12: 14 Jun 2006, 19:25 »

12-0 Shockeret Det var da noget af en røvfuld!

Men det kan vel kun blive bedre nu.

Held og lykke Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 14 Jun 2006, 19:28 »

så er der kun en vej og det er fremad, det kan sgu ikke bliver værre  Græder...klø på det skal nok komme Thumbs Up

"You´ll Never Walk Alone"

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 14 Jun 2006, 20:48 »

så er der kun en vej og det er fremad, det kan sgu ikke bliver værre  Græder...klø på det skal nok komme Thumbs Up

Ja tak for opbakningen, men jeg må nok melde pas. Efter kampen mod Mexico skulle jeg møde USA her tabte jeg 5-0. Dermed skulle vi slå Jamaica og Cuba hjemme, men vi faldt i og tabte 2-0 til Jamaica. Der var derfor kun et minimalt håb for at gå videre, men det krævede 9 point i de sidste 3 kamp, måske kunne 7 gøre det med lidt held, men det lykkes ikke 1-1 hjemme mod Cuba og chancerne var alt for små. Det mest irreterende var at de scorede 3 minutter før tid. Vi tabte ærgeligt til Mexico med 3-2 hvor de scorede 4 minutter før tid. I den sidste kamp var der ikke noget at spille om Guatemala var sikre på at blive nr. 1 og vi kunne ikke nå noget og kampen endte 0-0. Der er ikke kommet nye spiller til og da næsten alle de bedste har rundet de 32 må jeg nok se i øjene at det ikke blev til noget VM bold under min ledelse.

Jeg har endnu ikke bestemt om der kommer en blog med et andet hold, som jeg er sikker på at kunne kvalifikasere, men det får vi at se.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010