home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Optøjer ved Brorsons kirken
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Optøjer ved Brorsons kirken  (Læst 19171 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #15: 13 Aug 2009, 22:14 »

Som man siger: Vold løser intet.
Hvorfor slå på hende otte gange, OTTE GANGE?! Er en gang ikke nok? Og hvorfor slå hende i ryggen? Hvad havde de gjort hvis hun nu blev invalid, politiet tænker sig ikke om nogle gange, de gør bare hvad de passer sig. De må sgu tænke om hvor de slår, det ville være fair nok hvis de havde slået hende på armene og benene..

vi kan hurtigt blive enige om at vold ikke løser noget men nogle gange må de bruge det ...  hun sad på jorden med 3 andre og de skulle rykke sig og så har politiet nok sagt det til dem også. Så hvis de ikke adlyder må man bruge kniblen det er jo fair nok hvis de ikke adlyder politiet det er trods alt dem som bestemmer selvom man mener noget andet . .. men politiet gør bare deres arbejde ...
Logged

Vi skal alle være her.

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #16: 13 Aug 2009, 22:14 »

Nu er jeg normalt pro politiets aktioner, da jeg som reelt mener, at de bare forsøger at forsvare sig selv (f.eks. imod Ungdomshusets tosser), men det, de viste i nyhederne her for lidt siden, var jo hjernedødt. Aktivisterne sad jo stille og roligt, men alligevel valgte politiet at tæske dem med knipler. Hende, der fik otte slag i ryggen, kunne jo næsten ikke gå efterfølgende. Det skulle lige have været en, jeg kendte!
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #17: 13 Aug 2009, 22:15 »

Politiet skal advare op til flere gange inden de anvender magt. Hvilket de sikkert også har gjort mange gange. Når demonstranterne så ikke vælger, at høre efter, så har politiet ret til at bruge magtmidler.
Det er sjovt som demonstranter altid ser uskyldige ud næste dag, når de har "tabt". Så er politiet de onde, men hvis de bare tænker sig lidt om, så er fejlen nok hos dem, da politiet har en klar plan før sådan en aktion.
Jeg er sikker på, at der også er blevet optaget videoer, hvor politiet advarer demonstranterne, men de bliver selvfølgelig slettet for politiet er jo de onde i den her sag.. eller...
Har heller aldrig sagt at politiet ikke skulle slå dem. Men som demonstranterne skulle tænke sig om, skulle politiet altså også. De må lige styre deres aggresivitet lidt, at slå på en kvinde 8 gange, også 2 gange i ryggen er overdrevet imo
Logged

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #18: 13 Aug 2009, 22:15 »

Ja, indordn jer og følg reglerne, ellers kan i godt smutte
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #19: 13 Aug 2009, 22:16 »

Jeg tror at du har misforstået reglerne lidt der Smiley hvis en massemorder går derind, betyder det jo heller ikke at de ikke må gå derind og anholde ham Wink
Nemlig. Hvis der sad 19 mordere i en kirke, ville jeg ikke være nabo. Et brud på en regel, er vel et brud på en regel. Man kan ikke bare sige, at nu laver vi lige om på reglen, fordi de har været ærlige. Huh

Jeg hørte også en dame sige til nyhederne, at hun aldrig havde prøvet noget så brutalt i mit liv. Mine børn var rædselsslagne og nogle tissede i bukserne. Der må da være en grund til at hun er flygtet fra sit eget land Huh Noget så brutalt at hun vil forlade landet, men hun vil godt blive i Danmark efter dén oplevelse Huh ?
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #20: 13 Aug 2009, 22:17 »

vi kan hurtigt blive enige om at vold ikke løser noget men nogle gange må de bruge det ...  hun sad på jorden med 3 andre og de skulle rykke sig og så har politiet nok sagt det til dem også. Så hvis de ikke adlyder må man bruge kniblen det er jo fair nok hvis de ikke adlyder politiet det er trods alt dem som bestemmer selvom man mener noget andet . .. men politiet gør bare deres arbejde ...
Jaja, politiet gør bare deres arbejde, my ass!
Det er jo lige blevet bevist at nogle politifolk går ind for vold. Og ja, selvfølgelig skal de da bruge kniplen som jeg også skrev i mit tidligere indlæg, men at slå 8 gange også 2 gange i ryggen er for voldsomt.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #21: 13 Aug 2009, 22:18 »

Falke: Generelt er din mening om politiet ikke særlig positiv! Jeg undrer mig dog over, hvordan du direkte kan hade en autoritet, som i hverdagen sikrer din sikkerhed..
Fair nok, de er ikke perfekte i deres arbejde hver gang. Er du det?
Hvis pigen ikke flytter sig eller viser tegn på at vil flytte sig, så skal de blive ved med at slå, da de skal have opløst demonstrationen.
Så vidt jeg kunne se, så slog de hende mere på siden af ryggen og ikke direkte på rygsøjlen.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #22: 13 Aug 2009, 22:19 »

Nu er jeg normalt pro politiets aktioner, da jeg som reelt mener, at de bare forsøger at forsvare sig selv (f.eks. imod Ungdomshusets tosser), men det, de viste i nyhederne her for lidt siden, var jo hjernedødt. Aktivisterne sad jo stille og roligt, men alligevel valgte politiet at tæske dem med knipler. Hende, der fik otte slag i ryggen, kunne jo næsten ikke gå efterfølgende. Det skulle lige have været en, jeg kendte!

undskyld det kan godt være jeg er helt forkert på den .. De sad i vejen for politiet , hvis nogle stod i vejen for dit arbejde ville du så ikke bede dem fjerne sig ? altså de sad midt på vejen .. det er jo heller ikke normalt ... så det er fint nok de får sig en lærestreg de unge mennesker .. Hvis nu der f.eks var en som kastede en brosten efter dig ville du så ikke tage hårdt fat i vedkommende hvis du var politibetjent og du fik fat på ham/hende ? det tror jeg nok du ville så jeg forstår godt politiet tager hårdt fat ..
Logged

Vi skal alle være her.

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #23: 13 Aug 2009, 22:19 »

Jeg støtter politiet 100 %, hvis ikke de fatter at flytte sig, jamen så må de få det på den hårde måde! Det kan sgu ikke være så svært at respektere en autoritet iført en uniform som en politibetjent!

At afviste asyl ansøgere opholder sig ulovligt, ja så skal de også ud, set fra politiets syn, og også fra regeringens, som har lavet loven. Politiet udføre en opgave fra regeringen, og det er os der har valgt den nuværende regering, eller ikke jeg selv, da jeg personligt, ved sidste folketingsvalg stemte blankt, fordi jeg ikke troede på en skid af løfterne, men alligevel ville vise mig, men det er en anden snak.
Kort sagt, det er os selv, i første ende eller sidste om man vil, der har bestemt det.

Hvor ender vi ikke henne, hvis politiet ikke må fjerne personer der ikke opfører sig ordentligt?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #24: 13 Aug 2009, 22:21 »

Ja, indordn jer og følg reglerne, ellers kan i godt smutte

Kan man være meget andet end Lazio-fan hvis man lukker ådan noget vrøvl ud?
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #25: 13 Aug 2009, 22:23 »

Falke: Generelt er din mening om politiet ikke særlig positiv! Jeg undrer mig dog over, hvordan du direkte kan hade en autoritet, som i hverdagen sikrer din sikkerhed..
Fair nok, de er ikke perfekte i deres arbejde hver gang. Er du det?
Hvis pigen ikke flytter sig eller viser tegn på at vil flytte sig, så skal de blive ved med at slå, da de skal have opløst demonstrationen.
Så vidt jeg kunne se, så slog de hende mere på siden af ryggen og ikke direkte på rygsøjlen.
Ja jeg er ikke særlig glad for politiet, for har aldrig oplevet dem gøre noget godt for mig. Derimod har de slået på nogle af mine venner, uden grund.
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #26: 13 Aug 2009, 22:23 »

undskyld det kan godt være jeg er helt forkert på den .. De sad i vejen for politiet , hvis nogle stod i vejen for dit arbejde ville du så ikke bede dem fjerne sig ?

Jeg så bare, at de sad ned. Om de sad i vejen, aner jeg ikke noget om. Og hvis der var nogle, der sad i vejen for mit arbejde, ville jeg nok ikke tæske dem, nej.

Hvis nu der f.eks var en som kastede en brosten efter dig ville du så ikke tage hårdt fat i vedkommende hvis du var politibetjent og du fik fat på ham/hende ? det tror jeg nok du ville så jeg forstår godt politiet tager hårdt fat ..

Hvad har det med sagen at gøre? De kastede ikke brosten eller var voldelige.
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #27: 13 Aug 2009, 22:24 »

Kan man være meget andet end Lazio-fan hvis man lukker ådan noget vrøvl ud?

Jeg er enig i det som Lazio-fan siger noget hen af vejen .

F.eks dem som voldtog hende på 14 år i vorbasse skal da være glad for de kom hertil landet og så er det jo fint nok de bliver udvist når de laver noget lort .. de må tage det som en gave at komme til Danmark .. men jeg mener ikke at Alle indvandre skal ud af landet.
Logged

Vi skal alle være her.

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #28: 13 Aug 2009, 22:24 »

Jeg hørte også lige i Go Aften Danmark at pigen der blev slået 8 gange, er med i Go Morgen Danmark i morgen. Hvis jeg kan få det med imorgen tidlig, glæder jeg mig meget til at høre hvad hun siger ...
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Optøjer ved Brorsons kirken
« Svar #29: 13 Aug 2009, 22:26 »

Ja jeg er ikke særlig glad for politiet, for har aldrig oplevet dem gøre noget godt for mig. Derimod har de slået på nogle af mine venner, uden grund.

Så snart politiet gør noget, så er det uden grund, men alligevel er det dem du går til, hvis du har haft indbrud eller ligende, men når de fanger tyvene, gør de jo noget så forfærdeligt som at sætte dem i et luksus fængsel, hvor de helt sikkert får traumer af at være. ....
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010