home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  7# Her eksisterer kun FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  hvor ender FCK i Ligaen?
1
- 5 (55,6%)
2-4
- 2 (22,2%)
5-8
- 0 (0%)
9-12
- 2 (22,2%)
Antal Stemmer: 9

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 7# Her eksisterer kun FC  (Læst 7240 gange)
Zeman
Gæst
 
7# Her eksisterer kun FC
« : 13 Aug 2009, 20:16 »



Væk med Ståle.
Den 12.05.2008 - København



Solen er netop stået op over København tidligt mandag morgen. Jeg sidder i min gamle Skoda, som ikke mangler mange år, før den går ind under betegnelsen som ”veteran bil”. Jeg kører ind mod indre København, mens jeg lytter til den nyinstallerede radio. –”Vi er i dag alle stået op til en kedelig nyhed. FC København misser muligheden for at vinde SAS Ligaen for tredje år i træk. I stedet går guldet til det nordjyske nemlig Aalborg.” lød det ud af radioen. Jeg slukkede hurtigt igen. Ikke ligefrem den bedste start på dagen. Min hjerteklub FC København havde tabt mesterskabet, og så for næsen af de skide jyder. Det kunne ikke blive meget være. Dog holdte jeg hovedet højt og forsatte min vej til jobbet.

Jeg må forresten hellere lige præsentere mig selv. Jeg hedder Emil Kallestrup Axelsen. Jeg er en 30 årig mand, som bor i udkanten af København. Der har jeg boet siden jeg var en lille dreng og løb rundt ude på gaden
og jagtede en bold. Fodbold har altid været min helt store interesse. Som knægt var jeg da også kun millimeter fra at få en professionel kontrakt. Dog forhindrede en meget voldsom bilulykke det, hvor begge min forældre døde. Jeg selv var så heldig at overleve, dog skulle jeg have amputeret det ene ben. Derfor kunne jeg ikke længere forsætte min karriere med et proteseben. Jeg er enebarn, og siden min forældre døde har jeg været mutters alene. Det eneste sted hvor jeg får en smule socialeoplevelser er hver søndag hvor jeg rejser med FC Københavns fan klub ud og besøger alle de mange stadions i Danmark. Jeg var endda med da vi var på old Trafford for at spille Champions League gruppespil. Det var en af de største oplevelser i mit liv og jeg vil aldrig glemme det. Jeg arbejder for sportsavisen ”vild med sport” hvor vi udelukkende koncentrere os om alt sport. Ikke det mest indbringende job, men jeg har da til dagen og vejen.

Endelig nåede jeg igennem morgen trafikken. Skodaen var også ved at være godt ophedet. Jeg parkerede og gik op på kontoret stille og roligt. Det første jeg hørte da jeg kom op på første salen var idioten morten som råbte et eller andet med at så kunne jeg lærer det. Morten var Brøndby fan, jeg kunne ikke fordrage ham. Han skulle
altid spille så smart hvis Brøndby en sjælden gang skulle have vundet en kamp eller FCK skulle have tabt en. Heldigvis har der ikke været så mange problemer med ham siden Brøndby er kommet i krise.  Jeg sætter mig ind til mit bord og tænder min computer. Derefter, mens computeren starter, går jeg over og ser på den store nyhedsskærm fra Reuters.  Der står at FCK har fyret deres manager Ståle Solbakken. Jeg bliver meget overrasket. Godt nok missede de mesterskabet i år, men at de ligefrem skulle fyrer Ståle, det kom meget bag på mig. Han er ifølge mig en fremragende træner, og har gjort det rigtig godt for FCK. Men det viser blot hvor store forventningerne er i FCK når de fyrer en manager efter hans første fejl. Jeg går straks over til min Computer og begynder at skrive en lang og dybdegående artikel, mens jeg nipper til min kaffe.

Da jeg senere samme dag kom hjem og sad i min to værelsers lejlighed tænkte jeg på hvor fedt det kunne være at blive den nye manager for FCK. Siden bilulykken hvor min fodbold karriere endte, har jeg gået med en lille drøm om at skulle vende tilbage til fodbold verdenen. Det er dog aldrig blevet til noget, ikke udover de mange interviews jeg har gjort med adskillige fodbold spillere. Inden jeg gik i seng overvejede jeg om jeg skulle skrive en ansøgning til Flemming Østergaard, men jeg droppede det. Jeg var for træt. Og chancen for at de ville vælge mig som ny manager var ligeså stor som at Bjarne Riis gjorde comeback i Tour De France.
 




Spiliofomation:
Patch: 9.3.0
Valgte ligaer: Danmark (2) England (1) Spanien (1)
Loadet spillere fra: Sverige, Norge, Finland, Island.

« Seneste Redigering: 19 Aug 2009, 21:31 af Zeman » Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Her eksistere kun FC
« Svar #1: 13 Aug 2009, 20:17 »

« Seneste Redigering: 19 Aug 2009, 16:17 af Zeman » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Her eksistere kun FC
« Svar #2: 13 Aug 2009, 20:23 »

God start Zeman, glæder mig til at høre mere fra København, da det jo som bekendt er mit favorithold. Der er en fejl i blogtitlen, det hedder "eksisterer". Smiley
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Her eksistere kun FC
« Svar #3: 13 Aug 2009, 20:32 »

Ja. God update, men som Ghert siger, mangler der et "r" i titlen Thumbs Up Spiller du med nogen update udover patch?
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Her eksisterer kun FC
« Svar #4: 13 Aug 2009, 20:50 »

God start Zeman. Efter dine seneste crashes med dine blogs, tror jeg fuld og fast på denne holder lang tid, eftersom FCK er mit favorithold Thumbs Up
Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Her eksisterer kun FC
« Svar #5: 13 Aug 2009, 20:57 »

kommer der flere updates i aften?
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Her eksistere kun FC
« Svar #6: 13 Aug 2009, 22:04 »

God start Zeman, glæder mig til at høre mere fra København, da det jo som bekendt er mit favorithold. Der er en fejl i blogtitlen, det hedder "eksisterer". Smiley
mange tak. det er rettet.
Ja. God update, men som Ghert siger, mangler der et "r" i titlen Thumbs Up Spiller du med nogen update udover patch?
mange tak, og det er somsagt rettet.nej spiller bare med den normale 9.3.0
God start Zeman. Efter dine seneste crashes med dine blogs, tror jeg fuld og fast på denne holder lang tid, eftersom FCK er mit favorithold Thumbs Up
mange tak. tror jeg også på.
kommer der flere updates i aften?
ja en mere, men det er kun fordi i ikke får nogen i morgen. tror jeg hverfald ikke Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Aug 2009, 22:16 af Zeman » Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Her eksisterer kun FC
« Svar #7: 13 Aug 2009, 22:15 »



Ansøgningen.
19.05.2008 – København.


Efter FCK fyrede deres træner for en uge siden, har jeg tænkt meget over om jeg skulle skrive den ansøgning til Flemming Østergaard. Der er gået en hel uge siden fyringen, og FCK har endnu ikke meldt noget som helts ud. Jeg
har selv været ud for at interviewe dem, men det eneste svar jeg har fået på mine mange spørgsmål var ” igen kommentar”. Det må betyde, at de har svært ved at finde efterfølgeren til Ståle Solbakken. Det giver mig blot endnu mere løst til at skrive en ansøgning til FC København. Der kan jo aldrig ske noget ved at spørge dem. Dog vil jeg nødig blive skuffet når jeg højest sandsynligt får et rungede nej.  Morten have forsat sine drillerier over på arbejdet, og jeg var ved at blive godt og grundig rasende på ham. Hvis jeg skulle ende som FCK manager engang, så skulle jeg jorder Brøndby så meget at Morten aldrig mere turde gå udenfor en dør i ren og sker skam over sit fodboldhold. Udover mortens drillerier opfordrede min chef mig faktisk til at søge jobbet i FCK. Han sagde at en som viste så meget om fodbold og var så stor fan af dem burde søge jobbet som manager i klubben. Om det var fordi han gerne vil af med mig, eller om det virkelig var fordi han mente det. Det ved jeg ikke, men i hvert fald overbeviste det mig om at jeg hellere måtte skrive en ansøgning.

Jeg satte mig over til min bærbarcomputer med en god stærk kom kaffe. Jeg havde på fornemmelsen at jeg vil komme til at sidde oppe et godt stykke tid, så kaffe skulle der til. Hvad skulle jeg lige finde på at skrive til en af Danmarks mest magt fulde sportsmænd? Hmm.. det var et godt spørgsmål, men jeg havde dog altid ment at mig og Flemming Østergaard mindede meget om hinanden. Vi elskede begge FCK overalt, vi var begge meget ambitiøse omkring klubbens fremtid og vi elskede begge to denne fantastiske sport. Så måske skulle jeg bare være mig selv og så håbe på at det var lige hvad Østergaard ledte og søgte efter.

Kære Flemming Østergaard.

Jeg har ikke kunnet udgå at hører og se at i står uden en manager fortiden, og er på jagt efter noget friskt blod på den position.  Selvom jeg ikke er kongelig løber der blåt FCK blod i mine åre og det har der gjort i mange år. Jeg er 30 år gammel og arbejder pt. For avisen ”vild med sport”. Jeg har dog længe drømt om at forlade den triste og kedelige verden på kontoret og skifte den ud med de grønne græsplæner og kuglepinden ud med fodbolden. Derfor har jeg nu valgt at skrive en ansøgning til dig nu her hvor du søger en ny manager. Jeg har ikke den store erfaring inden for den ædle manager kunst, dog har jeg en utrolig fodbold viden om både unge talenter og garvede ræve, som jeg ifølge af mit job kender personligt, og derfor måske vil have lettere ved at hente til Parken hvis jeg kom til at stå i spidsen for FCK. Jeg har selv spillet meget fodbold og været tæt på en professionel karriere. Det blev dog ødelagt på grund af en bilulykke. Men nu er jeg altså klar til at vende tilbage til min legeplads. Jeg har store ambitioner om FCK og en masse spændende mål. Jeg håber at du i det mindste vil læse min lille ansøgning og eventuelt skrive tilbage. Jeg forstår da også udmærket godt hvis jeg ikke får jobbet. Men jeg syntes du skal give mig en chance.

Hilsen Emil Kallestrup Axelsen.


Så var brevet skrevet. Jeg var egentligt ret godt tilfreds med det. Jeg skyndte mig at sende mailen til Flemming. klokken var ved at være mange og jeg skulle snart i seng for arbejdede ventede jo i morgen. Sammen med den evigt irriterede Morten. Jeg kunne ikke vente til at få min hævn over ham hvis jeg skulle blive FCK manager.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 2 Her eksisterer kun FC
« Svar #8: 15 Aug 2009, 16:48 »



drømmen går i opfyldelse.
22.05.08


Efter jeg fik sendt min lille ansøgning af sted mod Løvernes Hule. Gik jeg rast løst rundt og kunne ikke tage mig til noget. Jeg tjekkede min e-mail hver anden time eller mere. Kun for at se om Flemming skulle have svaret tilbage. Skulle han vælge at lade helt være med at svare ville jeg blive utroligt skuffet. I går havde jeg ringet ned på mit arbejde og sagt op. Jeg kunne simpelthen ikke klare den stemning som Morten skabt der nede hver eneste dag. Og så følte jeg desuden at det var på tide at komme væk fra mit kedelige kontor liv. Jeg havde taget en drastisk beslutning. Fra nu af vil jeg satse alt på fodbold. Også selvom jeg ikke skulle få stillingen i FCK, så ville jeg forsætte med at lede efter nye jobs rundt om i landet. Om jeg så skulle ende som manager for et Danmarkserie hold. Det vidste jeg ikke, men en ting var sikkert. Fra nu af ville jeg leve af det jeg elsker nemlig fodbold. Slut med de lange timer på kontoret. Slut med at stå bag kameraet nu ville jeg være den der stod foran. Ham der var i linsen og alle mediers søgelys, jeg ville gøre mig til Danmarks største manager nogensinde. Koste hvad det koste ville.   

Det var 3 dage siden mailen var blevet sendt. Jeg var på vej hen for at tjekke min indbakke for 4. Gang i dag. Jeg var mindst lige så spændt denne gang som alle de andre på at se om han skulle have svaret tilbage. Det havde han sku. Jeg var lige ved at briste af spænding da jeg trykkede på mailen. Han havde ikke skrevet så meget, så det kunne ikke være at for positivt. 

Kære Emil K Axelsen.

Det glæder mig at hører at der er endnu en der er interesseret i jobbet. Du skal vide at du bestemt ikke er den eneste totalt ukendte der har skrevet til mig med forhåbningerne om at kunne blive FCK’s nye manager. Du må dog forstå at det kan være meget svært for mig at sige ja til en fuldstændig ukendt. Også oven i købet en der ikke har nogen som helst erfaring inden for manager faget. Det er dog klart et plus at du kender så meget til fodbold via dit arbejde og har snakket og kende mange af de storstjerner. Det skal du vide. Selvom det jeg nu skal til at sige er noget der går i mod alle mine principper, så er jeg nok nødt til at gøre det hvis denne klub skal bestå.  Jeg
har valgt at takke ja til din ansøgning. Og det har jeg udelukkende på grund af at du er så ukendt som du er og ikke har nogen erfaring. Jeg føler nemlig at den danske fodboldscene har brug for noget fornyelse og det kunne fx være igennem dig. Jeg håber du bliver meget glad for dit nye job i en af Danmarks største klubber nemlig FCK. Jeg regner derfor også stærkt med at du i morgen vil møde op til det lille pressemøde jeg har arrangeret. Hvis ikke mail venligst til mig.

Hilsen Flemming Østergaard.


Jeg kunne slet ikke tro min egne øjne. Var det virkelig sandt? Skulle jeg Emil Axelsen stå i spidsen for nordens mest succesrige klub. Det var ikke til at fatte. Efter jeg havde løbet rundt i lejligheden et kvarters tid falde jeg igen til ro. Min drøm var gået i opfyldelse det var helt fantastisk. Jeg kunne ikke vente til at det skulle blive i morgen og jeg kunne blive præsenteret og komme i gang med mit nye arbejde.   
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 3 Her eksisterer kun FC
« Svar #9: 16 Aug 2009, 13:04 »



Pressemødet.
23.05.2008


Efter det dejlige brev fra min kommende chef Flemming Østergaard. Har jeg levet på en lyserød sky. Jeg har danset rundt let på tå resten af dage og har overhovedet ikke været til at pille ned. Jeg glæder mig bare som meget til at komme i gang med at styre Københavnerne. Jeg havde ikke sovet ret meget den dag, for jeg kunne ikke vente til jeg skulle præsenteres, og for første gang i mit liv være på den sjove side af kameraet. Jeg havde i dag stået meget tidligt op for at gøre mig klar til pressemødet. Man skulle jo helst se lidt godt ud når man skulle i fjernsynet for første gang. Jeg havde over telefonen aftalt med Flemming Østergaard at jeg skulle komme en time før pressemødet startede og det vil sige klokken 13:00.


Klokken var 12:00 og jeg kunne ikke rigtigt vente mere så jeg satte mig ud i den gamle Skoda og satte kursen mod Parken. Selvom der ikke var længere end et kvarters kørsel i myldretiden så kunne jeg ikke vente længere og måtte bare af sted. Mens jeg sad i bilen tænkte jeg på hvor fedt det skulle blive når jeg skulle lede FCK’s mandskab ind på diverse stadions rundt om i Europa. Det skulle blive så fedt.

Endelig nåede jeg frem til parken. Der var ikke så mange biler så det var nemt at få en parkeringsplads tæt på indgangen. Jeg gik ind og satte mig i informationen og ventede på Flemming. Det var der vi havde aftalt at møde, men der var hele 40 minutter til at skulle være der så jeg havde god tid til at tænke over hvad jeg ville sige til de mange journalister.  Jeg havde tænkt meget på at lave FCK om til et nordisk hold med alle de store nordiske stjerne på, men jeg viste ikke rigtigt om det var noget jeg ville realisere. Men jeg skulle hver fald snart til at finde ud af det, for der var ikke meget mere end en måned til transfervinduet åbnede. Jeg kendte mange nordiske talenter, så en nordisk hold ville da helt sikker være en mulighed. Dog viste jeg også godt at det ville blive meget svært at få succes i Europa hvis jeg skulle spille med blot nordiske spillere, men alligevel syntes jeg det kunne være meget fedt at skabe nordens stolthed og så kun med nordiske spillere.

Så kom Flemming endelig. Han var klædt i sit sædvanlige jakkesæt og jeg var klædt i en hvid FCK t-shirt. Han førte mig ind i et lille rum som åbenbart lå bag ved presselokalet. Et slags forberedelses rum. Jeg havde været i selve presselokalet utallige gang, men aldrig her på den anden side. Flemming sagde at jeg bare skulle tage det helt 
roligt og være mig selv. Der kom en lille fin dame og lagde make up på mig. Det var også første gang jeg havde prøvet at få det stads på mig, men det var nu meget sjovt. Så gik Flemming og jeg hen til døren og ud i det store presserum. Flemming havde knap nok taget fat i dør håndtaget før man kunne hører en masse kameraer linser blitze. Jeg blev en smule for skreget, så jeg tvivler på de første billede blev særlig gode. Derefter satte vi os ned ved et langbord. Der kom også to rimelig store gutter i jakkesæt og satte sig ved siden af os. Flemming startede med at sige at han var meget glad for endelig at have fundet en ny mand der skulle stå ved roret for FCK. Derefter sagde han ” der er sikkert ikke ret mange af jeg der kender ham over hovedet, han er da også ganske ny inde for dette her fag som manager, men alligevel har jeg valgt at tage mit livs største chance ved at ansætte den tidligere journalist Emil K Axelsen. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle ansætte ham, da han jo som sagt ikke har nogen erfaring inden for jobbet som manager. Men jeg tog mod til mig og ansatte ham. Hvorfor jeg har valgt ham i stedet for en af de mere garvede ræve er at jeg føler det er på tide med en smule forandring i danske fodbold. En smule nyskabelse hvis vi skal bestå og blive en endnu større fodbold nation.” jeg blev helt forlegen over at det netop var mig der var så uendeligt heldig at få jobbet som manager.  Derefter var det min tur til at sige et par ord. ” jeg tror ikke der er en eneste i denne sal der forstår hvor glad jeg er for at have fået chancen af Flemming Østergaard. Jeg står ham i evig glæd og håber blot jeg kan levere en masse flotte resultater for København og på den måde bare betale en lille smule igen af alt hvad jeg skylder ham. Jeg kan ikke vente til at komme i gang med at træne gutterne og jeg har også allerede lagt en indkøbs strategi for dagen. Jeg vil udelukkende købe nordiske spillere."

100 spørgsmål senere sad jeg igen i min gamle Skoda på vej hjem igen og var på vej hjem. Jeg syntes selv jeg havde håndteret pressen ganske godt og jeg følte at jeg kunne sove trygt i nat.           
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 4 Her eksisterer kun FC
« Svar #10: 16 Aug 2009, 15:05 »



Transfer
13.07.2008


Efter at have været i klubben lidt over en måned så har jeg også fået gjort min to eneste indkøb. Jeg har haft en lille måned til at lærer truppen at kende og det har været meget nyttigt. Jeg har handlet ind på to positioner. Der er end til videre ikke nogle spillere der er røget den anden vej, og lige nu ser det heller ikke ud til der er nogen der er interesseret i mine spillere. Dog er transfer vinduet blot lige begyndt så det kan sagtens nå at komme en række klubber der skulle blive interesseret i nogle af mine spillere. Som sagt vil jeg forsøge at skabe et hold bestående af udelukkende nordiske spillere. Derfor er de to nye spillere der er blevet købt ind også fra norden. Nærmere bestemt Sverige og Norge. Udover de er nordiske er de også begge meget unge og har et stort potentiale. Så det skal blive meget spændende at følge dem her er Københavner klubben.



Kevin Larsen.

Kevin var den første spiller jeg fik overtalt til at rykke pløkkerne op og flytte hele vejen til København. Kevin er en meget talentfuld spiller som jeg hentede i Tromsø. Der opnåede han på 2 år at spille 22 kampe og score 2 mål. Ganske flot af den unge venstre back. Kevin er fra Norge og er født og opvokset i Sandefjord. Han taler flydende dansk og vil derfor ikke have de store problemer med at forstå mine instrukser. Han har også spillet 13 landskampe for det norske U21 landshold, dog venter han stadig på sin A-landsholds debut. Han er 22 år gammel og meget ambitiøs. Så det passer meget godt til mit nye hold. Han er helt bestemt et af nordens største talenter og det er derfor en fremragende handel efter min mening. Kevin kan både spille back og Wingback venstre 100 % dog er det min mening at jeg vil omskole ham til at kunne spille den Offensive fløje på venstre side. han blev som sagt hentet i Tromsø, men før han spillede der slog han sine folder i den norske klub Lyn. Der nåede han at spille 44 kampe og score 6 mål. Han er stadig meget ung og har meget at lærer, men det vil jeg give ham tid til i FCK. Han blev hentet for 900.000 Euro og har nu skrevet under på en 4 årig lang kontrakt med FC København 3.400 Euro om ugen.



Ken Fagerberg.
Den næste spiller jeg så fik hentet til klubben var Ken Fagerberg. Endnu et meget ung og talentfuld spiller som jeg fik fingrene i hos Superliga rivaler FC Midtjylland. Der nåede han blot at spille 13 kampe og score 3 mål. Udmærket af den meget unge Fagerberg. Fagerberg kommer fra Sverige og har løbet rundt og spillet fodbold i Göteborgs gader hvor han er født og opvokset. Også han kan forstå flydende dansk og det er meget dejligt for så spare vi da lidt penge på tolke. Han er blot 19 år gammel. Og alligevel har han allerede opnået en kamp for det svenske U21 landshold. Det blev dog ikke til nogen mål i den kamp, men alligevel var det en stor dag for den unge svensker. Han blev som sagt hentet i FC Midtjylland, men før han kom der til brillerede han for tilskuerne i Örgryte.  Der fik han noget at spille hele 22 kampe og scorer ikke mindre end 12 mål. Det var meget flot hvis man tænker på at han blot var 17 år gammel den gang. Igen tvivl om at han bliver en vigtig spiller for FC København i år og bliver en af de store profiler i ligaen. Det er måske en mulig topscore vi har her hvem ved. Fagerberg blev hentet i Midtjylland for 4.000.000 Euro. En stor portion penge for en så ung spiller. Han har nu skrevet under på en 4 årig kontrakt til 2.200 Euro om ugen.         
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 Her eksisterer kun FC
« Svar #11: 16 Aug 2009, 19:20 »

dejlig blog, du skriver godt, og nogle gode indkøb Wink!
kommer der en update mere i dag ?
Logged

Kolo Abib Touré

Zeman
Gæst
 
Sv: 5 Her eksisterer kun FC
« Svar #12: 16 Aug 2009, 19:38 »

dejlig blog, du skriver godt, og nogle gode indkøb Wink!
kommer der en update mere i dag ?
mange mange tak. jeg har pt en smule bøvl med mit manager, men får jeg det op og kører i dag kommer der måske en update  Thumbs Up
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 Her eksisterer kun FC
« Svar #13: 16 Aug 2009, 19:40 »

god blog godt opsat. følger helt klart med!
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 5 Her eksisterer kun FC
« Svar #14: 16 Aug 2009, 20:01 »

god blog godt opsat. følger helt klart med!
mange tak. det er jeg glad for at hører Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010