home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  7# Her eksisterer kun FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  hvor ender FCK i Ligaen?
1
- 5 (55,6%)
2-4
- 2 (22,2%)
5-8
- 0 (0%)
9-12
- 2 (22,2%)
Antal Stemmer: 9

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 7# Her eksisterer kun FC  (Læst 7239 gange)
styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5 Her eksisterer kun FC
« Svar #15: 17 Aug 2009, 22:58 »

fantastisk blog om landets bedste fodboldhold Opstemt.

Forsæt med den..  please!!!!
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Zeman
Gæst
 
Sv: 5 Her eksisterer kun FC
« Svar #16: 18 Aug 2009, 15:35 »

fantastisk blog om landets bedste fodboldhold Opstemt.

Forsæt med den..  please!!!!
mange mange tak Opstemt
selvfølgelig forsætter den, har haft lidt bøvl med mit fm men det er oppe og kører så regner med en update i dag Opstemt
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Her eksisterer kun FC
« Svar #17: 18 Aug 2009, 16:21 »



Juli og august.


Jeg er faldet rigtig godt til i FC København. Alle har taget godt i mod mig og er flinke og rare ved mig. Jeg har absolut ingen problemer med nogen i klubben endnu hvert fald. Hver dag når jeg står op glæder jeg mig som en lille hund til at komme på arbejde. Jeg har fået en ny bil, da det ikke går at ankomme i min gamle Skoda. Hvad ville alle journalisterne så ikke tro om mig? At FCK ikke har råd til at give mig en bedre løn? Nej det går ikke. Derfor er jeg begyndt at kører med lidt mere stil. Min nye bil er den smart Audi TT som jeg rigtig glad for. Jeg har fået en god start på måde SAS Liga og UEFA Cup, så jeg kunne snart ikke være mere tilfreds. Alt har flasket sig for mig i de første par måneder.

SAS Ligaen.

SAS Ligaen kunne ikke starte på en bedre måde end den gjorde. Vi skulle møde Brøndby i min debut kamp i SAS Ligaen og det var helt perfekt. Så kunne jeg få min hævn over morten allerede i første kamp.
Jeg var stort set klart til sæsonen skulle begynde, det eneste jeg manglede var en god taktik. Derfor gik jeg i gang med at brygge på en. 
BIF – FCK 0 – 2
FCK – VBK 1 – 0
ACH – FCK 1 – 2
FCK – AaB 1 – 2
FCK – OB 0 – 1
FCM – FCK 0 - 2
Jeg fin pudsede den i mine mange venskabskampe og jeg kunne sidde flere timer hver dag bare for at få taktikken til at gå op. Det blev dog også til en række fine resultater i venskabskampene med blandt andet en 1 – 0 sejr over franske Lille og Saint-Etienne. Begge to meget flotte resultater. Nu skulle taktikken så stå sin første rigtige prøve. Modstanderen var som sagt Brøndby og jeg glædede mig rigtig meget. Vi var på udebane, men alligevel regnede jeg med en sejr. Der gik også kun 17 minutter før vi var på rette spor for der bragte Nordstrand os foran 0 – 1. Vi havde kontrol over det, resten af første halvleg. I anden halvleg kom vi så hurtigt på 0 – 2 og igen var det Nordstrand der nettede for os. Det blev også kampens resultat. En perfekt start for mig og jeg var meget stolt. Dog skulle jeg blive endnu mere stolt i den næste kamp som var mod Vejle. Godt nok lyder en 1 – 0 sejr over dem ikke af meget, men når man holder et hold af SAS Liga klasse fra at få så meget som et eneste skud i hele kampe, så vidner det om en rigtig stærk defensiv. Sejrene forsatte med at vælte i hus og vi skulle da helt hen til femte kamp før vi løb ind i et point tab. Kampen var mod OB og skulle spilles i parken. Vi var favoritter, men OB overraskede da de efter 26 minutter bragte sig foran ved mål af Chris Sørensen. Og så hjalp det jo heller ikke meget at Kevin Larsen fik direkte rødt. Vi rejste og dog hurtigt og fik en flot 2 – 0 sejr over FCM i Herning. Alt i alt en flot start på SAS Ligaen.

UEFA CUP

FCK har via deres 3. Plads sidste år Kvalifikacere sig til UEFA Cuppens første kvalrunde. Der hed modstanderen Racing FC og kom fra Luxembourg. Ikke ligefrem den største klub i Europa og FCK var da også favoritter. Den første kamp blev spillet i parken og FCK skulle brugen en sejr. Det fik de da også og kunne tage til Luxembourg med en 6 – 0 føring. Dernede gik det ikke meget bedre for Racing og de måtte lide et pinligt 0 – 7 nederlag. Men FCK var ligeglade og var der med sikkert videre til anden kvalrunde. Denne gang hed modstanderen Borac og den første kamp skulle spilles på deres hjemmebane. Vi spillede lang fra op til vores bedste og måtte derfor også tage hjem med en skuffende 1 – 1. Hjemme i Parken var det dog et helt andet hold Borac mødt og der var det dem der måtte tage skuffet hjem efter de havde tabt med hele 4 – 0. Nu venter vi så på at vi skal spille den sidste kvalrunde. Den skal spilles mod norske Viking og det ser vi meget frem til et opgør om norden.


FC København    15 P
SønderjyskE    11 P
FC  Midtjylland    10 p
Aalborg BK    10 P
Esbjerg FB    10 P       
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Her eksisterer kun FC
« Svar #18: 19 Aug 2009, 16:16 »



September og oktober 2008.


Efter min meget gode start i FC København, kunne det næsten kun gå tilbage af. Det havde det da også gjort i de 2 seneste måneder, men alligevel var vi da stadig med i alle de turneringer vil startede med at være med i. Så det er ikke helt galt. Det kører stadig godt mellem mig og spillerne og alle ser ud til at være meget glade for mig. Jeg er da også glad for dem. Især Kvist har imponeret mig meget. Den alsidige spiller har i hans 13 kampe som midtbane formået af score hele 6 mål lagt op til 4. Meget flot klaret af den unge og talentfulde danske landsholdspiller. Mange havde regnet med at han skulle sidde på bænken det meste af året, men jeg har givet ham en chance, og den må man sige han er greben i allerhøjeste grad. Jeg er virkelig stolt af Kvist.

SAS Ligaen.

Det er primært i SAS Ligaen at vi ikke har formået at gøre det ligeså godt som de første 2 måneder. Vi har ikke
spillet ligeså flot defensivt spil, og har derfor lukket lidt for mange mål ind. Der er nu overstået en 3. Del af sæson
FCK – RFC 2 – 1
EFB – FCK 2 – 1
FCK – FCN 3 – 1
FCK – AGF 0 – 0
SES – FCK 3 - 2

og vi ligger stadig godt til i toppen. Så målet om mesterskabet er stadig inde for række vide. Dog har AaB taget føringen i SAS Ligaen og skubbet FCK ned fra den plads. Den 14. August skulle vi spille mod Kronjyllands stolthed Randers FC. Der gik ikke mere en 10 minutter også kunne man se Thomas Kristensens navn på måltavlen for FCK. God start for Københavnerne som skruede tempoet en anelse ned efter det hurtige mål. I anden halvleg blev det så til 2 – 0. Dog fik de tapre kronjyder reduceret til 2 – 1. Derefter gik det ned af bakken for FCK som tabte 2 – 1 til vesterhavsklubben Esbjerg FB. Derefter blev det da godt nok til en flot 3 – 1 sejr over holdet fra Farum, men så forsatte nedturen også med først en 0 – 0 mod AGF og derefter et 3 – 2 nederlag til SønderjyskE. To dårlige måneder for FCK i SAS Ligaen. Derfor er de da også blevet henvist til anden pladsen efter de første 11 kampe. AaB har overtaget første pladsen og har hele 3 point ned til det nærmeste hold. Ikke så godt for dem der holder med FCK, men der er hele 22 kampe tilbage af sæson, og så lyder 3 point pludselig ikke af så meget.

Ekstra bladets turnering.


Ekstra bladets turnering, Danmarks svar på FA Cuppen og Copa del Rey. Dog knap er der knap så stor en ære i at sige man har vundet Ekstra bladets turnering, i forhold til FA Cuppen. FCK satser meget på denne turnering og deres mål er selvfølgelig at kunne løfte trofæet når sæsonen lager mod enden. FCK trådte først ind i turneringen i 3. Runde, og der hed modstanderen Vanløse. Kampe skulle spilles på Vanløse idrætspark i Vanløse, og FC København var selvfølgelig kæmpe favoritter til at løbe med sejren.  Og på sølle 14 minutter afgjorde Dame N’Doye da også det hele da han scorede et fremragende hattrick. Så FCK kom hurtigt i front 0 – 3. Det var også det de førte med ved halvleg. I anden halvleg tog Kvist og Wendt over og stod for e to mål som vi fik i anden halvleg. Kampen endte 0 – 5 til FCK og de kunne drage videre i deres Pokaleventyr. I næste runde lå Herfølge fra første Division og ventede på FCK. Den kamp blev dog mere spændende. Selvom FCK allerede efter 5 minutter var foran og alle troede at de ville meje Herfølge ned måtte de tror om. Herfølge gav ikke ham uden kamp, og lige inden halvleg fik de også udlignet. Fagerberg blev skiftet ind til anden halvleg. Det var slet ikke nogen dum ide fra Axelsens side for i det 84 minut afgjorde Fagerberg kampen da han scorede til 1 – 2 til FCK. Hvem de skal møde i næste runde er stadig udvis.

UEFA CUP.

FCK havde klaret sig videre for de to første runder i UEFA Cuppen ved at først slå Racing ud og derefter Borac. Nu ventede der så den endelige kamp om kvalifikation til UEFA Cuppens gruppe spil. Kampen skulle spilles mod 
norske Viking. Slaget om norden. Overskrifterne var mange i både de danske og de norske aviser. Alle aviserne var dog enige om at FC København måtte være favoritter. Den første kamp skulle spille i København. Hele familien Danmark fulgte med. Det samme gjorde Familien Norge. Det var dog de danske familier der først kunne juble da Ailton efter 26 minutter dukkede op og headede bolden ind bag i Viking målet. Dog udlignede Viking kort inden kampen var slut så det hele skulle afgøres på de kolde baner i Norge. To uger senere skulle FCK og Viking så igen mødes i det andet opgør. Det var Viking der havde det bedste udgangspunkt efter den første kamp som endte 1 – 1. Igen kom FCK hurtigt foran denne gang var det Thomas Kristensen der scorede et dejligt mål. Og endnu engang udlignede Viking kort inden slut fløjt. Derfor var der dømt ekstratid. For 3 gang i træk bragt FCK sig foran og Viking udlignede. Så kampen endte 2 – 2. Derfor var FCK nu videre på reglen om udebanemål. Få dage senere blev der trukket lod til gruppe spilet og FCK havnede i gruppe B sammen med Hamburg, Heerenveen, Racing og Anderlecht. FCK skulle spille deres først gruppespils kamp mod den nok sværeste modstander i gruppen nemlig Hamburg. En svær kamp for FCK og den blev ikke lettere af at den skulle spilles på udebane. 20 minutter inden i kampen kom det første mål. Desværre var det til det forkerte hold. Det var Ivica Olic der havde bragt HSV foran. Ikke den bedste start for FCK. FCK forsatte dog deres fight, men de måtte hurtigt indse at modstanderen var for stor. Kampen endte 2 – 0.   



S A S L I G A E N
Aalborg    25 P
København    22 P
Brøndby    21 P
Midtjylland    20 P
Esbjerg    17 P

U E F A C U P P E N
Hamburg   3 P
Heerenveen    1 P
Racing    1 P
Anderlecht    0 P
København    0P

Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 7# Her eksisterer kun FC
« Svar #19: 19 Aug 2009, 21:32 »

afstemning oppe !!!
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 7# Her eksisterer kun FC
« Svar #20: 23 Aug 2009, 12:21 »

som tidligere sagt har jeg haft en smule problemer med mit FM. og nu har jeg så fået formateret min computer, men det svære er alle mine saves blevet slettet, så derfor kan jeg heller ikke længere forsætte denne blog..
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010