home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ny Fodboldnyhedsside
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Ny Fodboldnyhedsside  (Læst 15898 gange)
Andersen
Reserveholdsspiller

Sv: Ny Fodboldnyhedsside
« Svar #15: 09 Aug 2009, 22:08 »

Synes I bør finde jer en niché. Jeg ved ikke rigtig hvad, men jeg har i hvert fald meget svært ved at se, hvad I skulle kunne tilbyde i forhold til de allerede prof. sites som Bold.dk, Indkast osv. osv.

Selvom man kender nogen som kender nogen, så er det jo ikke rigtig nok til at holde et site kørende. Der skal være noget specielt, som vækker folks interesse. At sidde og mere eller mindre copy/paste andres opsøgende journalistik er nok heller ikke så interessant for jer.

Men brainstorm lidt på ideen. Det er vel også hovedsageligt for sjov, at I gør det. Så det er vel værd at prøve af Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #16: 09 Aug 2009, 22:13 »

Altså denne side har problemer med at få pengene til at række Peace

Hvis det er tilfældet, så gør I det ikke rigtigt. I burde kunne tjene 5K om måneden.

@Trådopretter
Hmmm. Jeg tror, at I vil få det meget svært. Mht. interviews er der allerede 442.dk, der har fuldtidsansatte, og de har massevis af interviews på video. Så medmindre I kan komme i kontakt med spillere hver uge, er det heller ikke tilstrækkeligt.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #17: 09 Aug 2009, 22:16 »

Hvis det er tilfældet, så gør I det ikke rigtigt. I burde kunne tjene 5K om måneden.

Nej vi burde ikke - vi oplever hver eneste gang, at FM udkommer, at siden er ved at gå ned pga. overbelasting; derfor investerer vi i den bedste server vi kan få, for ellers kan vi ikke holde siden oppe - hvordan skal vi kunne tjene 5k om måneden?

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 09 Aug 2009, 22:19 »

Med så mange besøgende, kunne FmFreaks nok få en klatskilling ind på en masse bannerreklamer.
Men det er ikke lige en vej, som jeg mener er den rette.. (Om det så giver 5k om måneden, aner jeg intet om)

Ellers kunne der jo være brugerbetaling Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #19: 09 Aug 2009, 22:20 »

Vores udgifter er jo enorme. Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #20: 09 Aug 2009, 22:37 »

JG: Ude i hver side af FmF er der den der grå farve, hvor der egentligt bare er tomt. Fyld op med en masse reklamer eller bannere derude, så ville i nok kunne tjene en skilling. Ville det ikke være bedre end ingenting? Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #21: 09 Aug 2009, 22:40 »

JG: Ude i hver side af FmF er der den der grå farve, hvor der egentligt bare er tomt. Fyld op med en masse reklamer eller bannere derude, så ville i nok kunne tjene en skilling. Ville det ikke være bedre end ingenting? Smiley

Størrelserne på 'hullet' er forskellig alt efter folks opløsning - det ville betyde, at der kom irriterende scroll for nogen, hvis det hele ikke lige 'passer' sammen. Smiley

Folk er velkommen til at sende en PB til Sunbao eller andre i crewet, hvis de har forslag - den her tråd skal vi dog lige bevare i henhold til topic. Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #22: 09 Aug 2009, 23:51 »

Nej vi burde ikke - vi oplever hver eneste gang, at FM udkommer, at siden er ved at gå ned pga. overbelasting; derfor investerer vi i den bedste server vi kan få, for ellers kan vi ikke holde siden oppe - hvordan skal vi kunne tjene 5k om måneden?

Jeg ved selvfølgelig ikke, hvad jeres server koster, og hvor meget I tjener på reklamer nu. Men I burde med 3300 unikke besøg om dagen kunne tjene en hel del. Minimum 3K om måneden i hvert fald. Jeg ved godt, hvad andre sider tjener nemlig. I skal have fat i nogle faste annoncører.

Jeg undskylder lige for OT.

Yoggidk
Gæst

« Svar #23: 10 Aug 2009, 11:19 »

Okay, min idé er sådan her:

Det skal ikke være en decideret NYHEDSSIDE, men mere en side med:

Artikler
Optakter til kampene
Interviews
og en lille idé kunne være tifoer

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #24: 10 Aug 2009, 11:30 »

Okay, min idé er sådan her:

Det skal ikke være en decideret NYHEDSSIDE, men mere en side med:

Artikler
Optakter til kampene
Interviews
og en lille idé kunne være tifoer

Det kunne faktisk være meget interessant, hvis I satte fokus på fansenes præstationer. Eventuelt med månedens fans, en videosektion osv. Smiley

Det mener jeg ikke, at andre fodboldsider gør brug af.

Yoggidk
Gæst

« Svar #25: 10 Aug 2009, 11:33 »

Det kunne faktisk være meget interessant, hvis I satte fokus på fansenes præstationer. Eventuelt med månedens fans, en videosektion osv. Smiley

Det mener jeg ikke, at andre fodboldsider gør brug af.

Præcis også det jeg tænkte... Plus jeg tænkte vi ville lave en:

Månedens bla bla, som f.eks. Månedens chok, som f.eks. kunne være det med Onyszko, og så lave en artikel om det, og månedens præstation, og lave en artikel om det...

Hvis i forstår?

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 10 Aug 2009, 11:53 »

Ideen med tifos lyder faktisk rigtig interessant. Få sig en snak med tifo-grupperne rundt om i landet. Måske have fokus på hvad der sker i udlandet.

Hvis man vil have sær-fokus og ikke fokus på dag-til-dag nyheder, kunne det være fedt, hvis man kunne tilmelde sig et nyhedsbrev. Sådan at man blev opdateret med hvad der er kommet/kommer i den næste uge/måned.

Yoggidk
Gæst

« Svar #27: 10 Aug 2009, 11:56 »

Ideen med tifos lyder faktisk rigtig interessant. Få sig en snak med tifo-grupperne rundt om i landet. Måske have fokus på hvad der sker i udlandet.

Hvis man vil have sær-fokus og ikke fokus på dag-til-dag nyheder, kunne det være fedt, hvis man kunne tilmelde sig et nyhedsbrev. Sådan at man blev opdateret med hvad der er kommet/kommer i den næste uge/måned.

Nej, ikke udlandet, KUN SAS-LIGAEN Opstemt

Ja, det er specielt det med at sætte fokus på nogle nyheder, og skrive mere om dem, der kan give os en succes, da de andre jo bare skrive en lille smule om det, som dog skriver om alt i hele verden stort set... Det kan vi nok ikke gøre i starten, desværre.

Men synes selv det er en god idé jeg og teamet vi er indtil videre har fundet frem til, og jeg glæder mig til at starte... Vi kan stadig bruge flere, men man skal have et vist niveau rent skriftligt...

Yoggidk
Gæst

« Svar #28: 10 Aug 2009, 12:40 »

Idéen er indtil videre:

-Artikler om forskellige begivenheder, eller spillere, som man bør sætte ekstra fokus på.
-Optakter til alle kampene
-Fan-sektion; Med tifoer mm.
-Interviews
-Månedens... Chok, Profil, Mål, Detalje, Skandale, Begivenhed, Overraskelse og Hold.
-Og evt. Rundens...

Hvad siger i til dette? Smiley

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #29: 10 Aug 2009, 12:42 »

Idéen er indtil videre:

-Artikler om forskellige begivenheder, eller spillere, som man bør sætte ekstra fokus på.
-Optakter til alle kampene
-Fan-sektion; Med tifoer mm.
-Interviews
-Månedens... Chok, Profil, Mål, Detalje, Skandale, Begivenhed, Overraskelse og Hold.
-Og evt. Rundens...

Hvad siger i til dette? Smiley
FANTASTISK  Wink Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010