home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ny Fodboldnyhedsside
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Ny Fodboldnyhedsside  (Læst 15867 gange)
- MESSI -
Gæst

Sv: Ny Fodboldnyhedsside
« Svar #60: 25 Aug 2009, 17:40 »

Til Yoggidk: (Og de andre der er del af projektet)

Syntes det lyder rigtig spændende det I har gang i, og ville ønske det var noget jeg kunne tage del i.

Men må jo nok erkende at jeg næppe har hverken tiden eller den store viden når det gælder SAS-Ligaen.

Dog kunne det da være et sjovt indlæg, hvis man hver måned havde en artikel om et mindre hold fra f.eks. den by man selv kommer fra. Så skulle man høre om hold som Solrød og Rishøj og dermed skabe lidt mere dybdegående journalistik, samt give dem der kender til klubben en form for tilhørsforhold til jeres site.

Bare et forslag, selv om du allerede har skrevet at I primært vil beskæftige jer med SAS-Ligaen.

Det er nok også vigtigt at I begrænser jer, så ikke I risikerer at miste lyste til at skrive, fordi det bliver for bredt - og det dermed kan være svært at holde fokus. Det ville jeg personligthave det svært med.

Held og lykke med projectet.

God's speed!

- MESSI -

Yoggidk
Gæst

« Svar #61: 25 Aug 2009, 17:41 »

Til Yoggidk: (Og de andre der er del af projektet)

Syntes det lyder rigtig spændende det I har gang i, og ville ønske det var noget jeg kunne tage del i.

Men må jo nok erkende at jeg næppe har hverken tiden eller den store viden når det gælder SAS-Ligaen.

Dog kunne det da være et sjovt indlæg, hvis man hver måned havde en artikel om et mindre hold fra f.eks. den by man selv kommer fra. Så skulle man høre om hold som Solrød og Rishøj og dermed skabe lidt mere dybdegående journalistik, samt give dem der kender til klubben en form for tilhørsforhold til jeres site.

Bare et forslag, selv om du allerede har skrevet at I primært vil beskæftige jer med SAS-Ligaen.

Det er nok også vigtigt at I begrænser jer, så ikke I risikerer at miste lyste til at skrive, fordi det bliver for bredt - og det dermed kan være svært at holde fokus. Det ville jeg personligthave det svært med.

Held og lykke med projectet.

God's speed!

- MESSI -

Desværre MESSI, dette bliver "kun" en side om SAS Ligaen, og dets hold, desværre Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #62: 25 Aug 2009, 17:47 »

Nu kender jeg intet til siden eller hensigterne med siden, men tillader mig nu at svare alligevel.

Det tror jeg ikke, du skal regne med. Så store indtægter får siden jo heller ikke - i hvert fald ikke i starten.
Altså det er sådan set ganske nemt, en af mine venner har sit eget firma, og han laver bare hjemmeside for sjov. Og det er kun et bijob.

+ Så ville det være en del "federe" at have på sit CV Smiley

- MESSI -
Gæst

« Svar #63: 25 Aug 2009, 17:48 »

Okay...

Har I nogle særlige preferencer til SAS-Ligaen, siden I mener at kunne lave en site kun om dette?

Det er ikke ment som en nedladende kommentar, bare rent nysgerrighed.

Kan du evt. afsløre noget ang. sitets kommende navn?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #64: 25 Aug 2009, 17:56 »

Altså det er sådan set ganske nemt, en af mine venner har sit eget firma, og han laver bare hjemmeside for sjov. Og det er kun et bijob.

+ Så ville det være en del "federe" at have på sit CV Smiley

Hvilken fordel skulle det give?

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 25 Aug 2009, 19:38 »

Grænsen til okay niveau. Ja, det er ikke mit job at bestemme det. Det må vi lade de kloge hoveder om.

Men lad mig stille det sådan her op:
 Lise - Færdig uddannet, højt niveau og en høj karakter.
 Henrik - Færdig uddannet, højt niveau og middelmådig karakter, dog med masser af erfaring fra skribentarbejde før i tiden.

Hvem ville I vælge til jobbet? Står der på dine papirer, at du allerede som 15-årig arbejdede med journalistisk og skribentarbejde, vil det helt sikkert kunne give fordele. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Et job vil være lettere at få, hvis du har erfaring med at lave nyheder i otte år fremfor fem.

Hvis en arbejdsgiver skulle kigge på det "jounalist-arbejde" man lavede som 15-årig, ville han også kigge på kvaliteten i det.. Og derudover ville det trække gevaldigt ned på Henrik, at han sprang fra projekter konstant..

Så skal vi ikke bare sige, at Henrik skal være glad for, at hans frivillige "arbejde" som 15-årig, formentlig ikke betyder det store, når man er færdig uddannet journalist!!?

cjensen94
Gæst

« Svar #66: 26 Aug 2009, 13:19 »

Hvilken fordel skulle det give?
Hvis du nu skal søge om ander jounalist agtige job, kan jeg forstille med at det ville give lidt mere at det var et firma, end en hobby Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #67: 26 Aug 2009, 14:30 »

Hvis en arbejdsgiver skulle kigge på det "jounalist-arbejde" man lavede som 15-årig, ville han også kigge på kvaliteten i det.. Og derudover ville det trække gevaldigt ned på Henrik, at han sprang fra projekter konstant..

Så skal vi ikke bare sige, at Henrik skal være glad for, at hans frivillige "arbejde" som 15-årig, formentlig ikke betyder det store, når man er færdig uddannet journalist!!?

Hvor fik du den fra med at Henrik springer fra en masse projekter? Pga. hans lave karakter? Huh

Det er meget muligt, at det skriftlige arbejde man lige præcis udførte da man var 15 ikke i sig selv tæller alverden hverken negativt eller positivt, men jo tidligere du begyndte at beskæftige dig med det du søger job som, jo bedre uden tvivl. Som arbejdsgiver ville jeg klart foretrække en der har praktisk erfaring, frem for en der har siddet og studeret bøger i fem år, hvis jeg kunne se at "praktikeren" havde niveauet på hans tidligere arbejde Smiley

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 27 Aug 2009, 00:30 »

Hvor fik du den fra med at Henrik springer fra en masse projekter? Pga. hans lave karakter? Huh

Det er meget muligt, at det skriftlige arbejde man lige præcis udførte da man var 15 ikke i sig selv tæller alverden hverken negativt eller positivt, men jo tidligere du begyndte at beskæftige dig med det du søger job som, jo bedre uden tvivl. Som arbejdsgiver ville jeg klart foretrække en der har praktisk erfaring, frem for en der har siddet og studeret bøger i fem år, hvis jeg kunne se at "praktikeren" havde niveauet på hans tidligere arbejde Smiley

Du fangede åbenbart ikke min kommentar med Herik...

Ærlig talt, så er der squ ingen arbejdsgivere, der ser på hvad folk lavede som 15-årig.. Derudover kunne jeg da aldrig finde på at skrive på mit CV, at jer har været med til at hjælpe til på denne side.. Et CV skal ikke bare proppes til med alt man kan finde på..

Bave
Gæst

« Svar #69: 27 Aug 2009, 00:32 »

Ærlig talt, så er der squ ingen arbejdsgivere, der ser på hvad folk lavede som 15-årig.. Derudover kunne jeg da aldrig finde på at skrive på mit CV, at jer har været med til at hjælpe til på denne side.. Et CV skal ikke bare proppes til med alt man kan finde på..
Det kunne jeg heller ikke.
Men mon det ville gøre nogen forskel? Altså om det ville give en fordel på nogen måde.

verdenskrig
Manager

« Svar #70: 27 Aug 2009, 00:57 »

Lyder som en spændende ide, og vil da helt sikkert benytte mig af jeres side hvis den kommer op og køre Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #71: 27 Aug 2009, 08:23 »

Du fangede åbenbart ikke min kommentar med Herik...

Det er så også det jeg skriver. Jeg skriver ikke at det man laver som 15-årig bliver genmen-gloet af evt. arbejdsgivere, men er startet allerede som 15-årig, ville det uden tvivl være et plus for mig som arbejdsgiver :)Self skal et CV ikke proppes med hvad som helst, men hvis man mener at man har en god reference fra dengang man var 15, evt. som en måde at vise sin udvikling på, så ville jeg gøre det Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010