home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:43:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132849 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Flipproletaren
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Flipproletaren  (Læst 14029 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #15: 09 Aug 2009, 16:25 »

Sådan!

Ufatteligt er ikke dækkende for hvor meget jeg har savnet en blog fra din side, og jeg glæder mig inderligt til at se hvad du kan kreere i denne blog, for vi har jo både med Brøndby, Betis og Blackburn set at du om nogen mestre dette fag, og kan levere skriftlige, såvel som grafiske vidundere. Jeg tror på at du kan skabe endnu en god blog, og jeg glæder mig til at se om du kan holde dampen oppe, for det har du jo vist at du kan tidligere.

Men glæder mig i hvert fald til at læse mere, og se hvad det bliver til... 

Ja, ja, det er jo ikke fordi der er pres på :p Ej, fantastisk kommentar at få en så dygtigt blog-skriver som dig NH, mange tak!

BTW. Beklager der endnu ikke er kommet update - ser pt. sport på 5 kanaler og har været ude at cykle, så tid har der ikke været meget af. Om så det først bliver i aften, skal der dog nok komme update idag!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #16: 09 Aug 2009, 17:23 »



Kaos på den midtjyske hede
-             Vil tredje gang blive lykkens gang?

Selv påstår de, at de er midten af Jylland. I Silkeborg er man dog af en helt anden opfattelse, og med oprykningen til Dansk fodbolds fineste klasse, SAS Ligaen, har ”De Røde” en chance for at vise deres egen farver, fortælle deres egen version. En chance for at erobre de hjerte ”De Sorte Ulve” har siddet så fast på, men som Idrætsforeningen Silkeborg har en drøm om at overtage. Inden da, inden slaget kan skydes i gang og krigen begyndes, skal oprykkerne fra Silkeborg dog have styr på de indre linjer. Længe har man holdt kaosset hemmeligt, men da boblen sprang, stod det klart at klubben var på en kurs der kun ført nedad. Atter en gang.

For nok havde Peder Knudsen opnået oprykning fra Viasat Division, men den unge træner hvis hjemby også var klubbens, begyndte at tvivl på han var den rette – ligesom tvivlen og mistroen til ham voksede udefra. Det lignede et scoop, en god handel og et stort navn da Troels Bech blev præsenteret som personen der skulle overtage Knudsens sæde efter første halvdel af SAS Liga sæsonen. Som tiden gik, og Bechs Esbjerg-mandskab viste fremskridt, blev den tidligere Silkeborg spiller i tvivl om hans tidligere klub nu også var stedet hvor hos hans fremtid lå. ”Efter længere tids overvejelse”, som Bech selv sagde, meldte han endelig pas i juni måned hvor han skulle starte i januar.

Dermed havde klubben et halvt år til at finde Knudsens afløsere, men Peder Knudsen var kommet i yderligere tvivl, som sæson start kom nærmere. Få dage efter Troels Bech meddelte hans exit endnu inden han kom til, var det Knudsen der valgte samme vej. Med blot en måned til sæson start, kunne panikken og kaosset ikke længere skjules hos den Midtjyske lillebror. Noget skulle gøres, hvis ikke de danske mestre anno 1994 skulle ende som et elevator hold der trak det korte strø. Tiden var dog knap, og de der trofast havde støttet holdet måtte slæbes gennem endnu en ydmygelse da Silkeborg IFs bestyrelse præsenteret den mest ukendt og uprøvet chef træner i SAS Ligaen. Gilbert Webb hedder denne, og havde blot rundet 36 fødselsdage.

Webb er som sagt 36, hvilket betyder det er omkring et årti siden han færdiggjorde hans journalist-uddannelse. Siden da har Webb tilbragt et par år i Englands hovedstand, London, hvor han var fodbold-reporter for en større sportsavis. Kort efter årtusinde skiftet flyttede silkeborgenseren dog tilbage til fødebyen, hvor han fortsatte hans opgave som sportsjournalist. I mens påbegyndte han dog en træner-uddannelse, hvilket gjorde han fik et en stilling som ungdomstræner i barndomsklubben Silkeborg IF.

Langsomt men sikkert bevægede Webb sig op i Silkeborgs rækker, hvor han allerede var velkendt. I slutningen af 80’erne krydsede Webb allerede klinger med ”SIF”, som forkortelsen lyder. Her endte det dog med en ulykkelig udgang, da det lovende talent Webb fik ødelagt sit knæ under en træningsøvelse som teenager. Nu står knæ-bindet dog som et symbol på hans vilje, hans vej tilbage. Hvad han ikke selv opnåede som spillere, ønskede han for klubben. En holdning der har ført ham frem, en holdning der gjorde ham andetholdets træner under Peder Knudsen, og end holdning der altså nu har ført ham til det ypperste i hans klub, Silkeborg IF. Om end tiden kan være knap, at han kun besidder magten i en stukken tid, kaosset tid.

Kent Madsen og de øvrige der sidder i Silkeborgs ledelse, har nemlig kun garanteret Webb, med de belgiske aner, et halvt år på posten. Derefter vil der blive taget stilling, talt point og vurderet. Hvis Webb vejes for let, kan det meget vel være hans ene chance der er gået forspildt, så fik han ikke hægtet sig på i farten men faldt da finalen stod. Hvis han derimod klare det, præstere – overpræstere – stiller de med afgørelsens tilfredse, har Webb endnu en chance. Faktum er dog hjertet intet betyder uden hjerne. Hvis ikke Silkeborg IF opnår hvad ønsket, urimeligt eller ej, under Webb og hans endnu ikke navn-givet assistent-træner, kan han godt vinke farvel. Han gav det hele så mange chancer, men de giver kun ham én.

Navn; Gilbert Webb
Alder; 36
Uddannelse; Journalist uddannelse
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Flipproletaren
« Svar #17: 09 Aug 2009, 17:45 »

Det navn kan du godt lide Smiley

Som altid er det velskrevet og dejligt holdvalg!
Logged

former zoesuckins

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #18: 09 Aug 2009, 18:14 »

Rigtig rigtig god update, en af de bedste skriftlige jeg har set her, i et stykke tid. Til tider virker det dog som om du selv bliver forvirret, og det gør også læseren forvirret. Men som du er kendt for, er layoutet helt i top! Jeg glæder mig virkelig til at følge med her, og jeg er sikker på at du er klar til at få en plads i blogeliten.

/sommer
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #19: 09 Aug 2009, 18:54 »

Det navn kan du godt lide Smiley

Som altid er det velskrevet og dejligt holdvalg!

Jah, Gilbert Webb er blevet mit alterego, i hvert fald hvad navn angår :p

Mange tak, Zeptor  Rullende Øjne

Rigtig rigtig god update, en af de bedste skriftlige jeg har set her, i et stykke tid. Til tider virker det dog som om du selv bliver forvirret, og det gør også læseren forvirret. Men som du er kendt for, er layoutet helt i top! Jeg glæder mig virkelig til at følge med her, og jeg er sikker på at du er klar til at få en plads i blogeliten.

/sommer

Ja, det var lidt svært at få den kringlet i og med jeg sådan set skulle have to coach opsigelser ind i det :p Ellers vil jeg bare sige mange tak, Sommer. Fantastisk dejlig kommentar...!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Flipproletaren
« Svar #20: 09 Aug 2009, 19:11 »

Er lidt ærgerlig over at du er startet med Silkeborg, da jeg selv lige er startet med dem, og overvejer at lave en blog omkring det save..  Men lidt konkurrence skader aldrig   Thumbs Up

Men en fin blog som altid fra dine hænder af. Du har et højt niveau skriftligt og layoutet kan man ikke sætte en finger på. Så glæder mig til at følge med her..   Keep it up!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #21: 09 Aug 2009, 20:10 »

Er lidt ærgerlig over at du er startet med Silkeborg, da jeg selv lige er startet med dem, og overvejer at lave en blog omkring det save..  Men lidt konkurrence skader aldrig   Thumbs Up

Men en fin blog som altid fra dine hænder af. Du har et højt niveau skriftligt og layoutet kan man ikke sætte en finger på. Så glæder mig til at følge med her..   Keep it up!

Læste godt du skrev at Silkeborg var inde i dine overvejelser :p

Mange tak, Guldbrand Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #22: 09 Aug 2009, 21:59 »



Ansigtsløs manager køber kærligheden
-    De færreste kan endnu sætte ansigt på ham, men Webb er ikke bange for at gå efter stjernerne. (17. juli 2008)

Selvom hans ansættelses sikkerhed er papirtynd, har Gilbert Webb grebet chancen og skrevet kontrakt to store navne. To navne, hvis opvækst og seneste håndfuld år har været vidt forskellige, men samtidig to der kan spille hovedrollerne i Silkeborg IFs overlevelses kamp. Den ene mere pure dansk end frikadeller, mens den anden skal sikre sig opholdstilladelse inden han kan slutte sig til truppen i slutningen af juli måned. Begge er de dog betegnet som betydeligt større navne end ”De Røde” ellers kunne hente til klubben. Desuden er de begge offensivt indstillet og har et tocifret antal landskampe bag sig.

Ikke overraskende er det danske islæt den kontrakt frie Peter Løvenkrands, der tidligere har gjort sig på international scene. I en alder af 28 måtte ”Løven” dog slutte hans udenlandseventyr i denne omgang, efter Newcastle opsagde hans kontrakt. Udbrændt er den lyn-hurtige kantspiller dog ikke, derimod er han mere opsat end nogle sinde på at vise sig frem for Morten Olsen og resten af Fodbold Danmark. Om det er fløj Løvenkrands kommer til at spille er dog ikke sikkert, da han i sin sidste sæson hos Skotske Rangers var en skarpskytte, der blot ventede på næste chance til at forøge hans målscore.

Alene i denne sæson blev det til fjorten mål for de blå i Skotland, hvilket gjorde den tyske danskerklub Schalke 04 kastede sin kærlighed på ham. Efter to middelmådige sæsoner, måtte Peter dog vinke farvel til livet på den tyske side af Nordsøen, da han atter søgte mod det skotske højland. Helt derop nåede han dog ikke, men tæt på grænsen mellem Skotland og England, befandt hans nye klub, Newcastle, sig. Her fik Løvenkrands aldrig en chance for at slå sit navn fast på holdkortet, men måtte i stedet se sin kontrakt opløst endnu inden han havde fundet sig til rette i det nordengelske. Derfor kan Silkeborg enten blive et kickstart mod endnu en udenlandstur, eller den endelig erkendelse af talentet ikke er hvad det har været.

Det andet køb Gilbert Webb har foretaget ser ud til at være et endnu større ”Scoop”, om end han har alderen med sig. Det chilenske stortalent Carlos Villanueva, der har været kædet sammen med mange europæiske klubber, har taget turen over Atlanten, efter Silkeborg har givet hans klub 13 millioner i retur. Forude venter dog en hård kamp for at gøre Villanuevas ophold i landet lovligt. Det bliver dog ikke første gang Silkeborg må kæmpe for angriberen med den gode teknik: Allerede i de indledende forhandlinger, meldte den norske storklub Rosenborg sig, og de fik ligesom Silkeborg et bud på 13 millioner accepteret. Til manges store overraskelse valgte Villanueva de små i den hurtigt udviklende danske liga, hvilket betyder oprykkerne fra Silkeborg kan ende op med et af SAS Ligaens dyreste køb, hvis ikke det dyreste.

Om Webb og Silkeborg er færdige med indkøb er stadig et åbent spørgsmål, med mere end en måned at boltre sig i for de der vil forstærke deres økonomi eller holdkort. Blandt de andre nye der har fået kontrakt hos Silkeborg IF, er to talentspejder der omgående blev sendt til Nordamerika hvor de skal lede efter billige forbedringer til et Silkeborg hold der allerede står stærkere end længe set eller forventet.



Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Flipproletaren
« Svar #23: 10 Aug 2009, 08:39 »

Utroligt gode indkøb til Silkeborg! Smiley
Bruger du den almindelig patch? fordi der er Silkeborg da ikke i sasligaen?
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #24: 10 Aug 2009, 15:17 »

Utroligt gode indkøb til Silkeborg! Smiley
Bruger du den almindelig patch? fordi der er Silkeborg da ikke i sasligaen?

Tak Smiley
Som skrevet bruger jeg en 09/10-update, der gør transfer m.m. for denne sæson (fx Ronaldo til Real osv.) er gennemført, selvom jeg er i 08.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Flipproletaren
« Svar #25: 10 Aug 2009, 15:32 »

Okay Smiley
hvor har du den update fra?
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #26: 10 Aug 2009, 18:56 »

Okay Smiley
hvor har du den update fra?


Update; Champione update 1.8 (Fra 27. juli 2009 ca.)


Google det  Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #27: 10 Aug 2009, 19:06 »

God start på denne blog, Nibali. Synes dog at de to indkøb er rigtig urealistiske, og jeg vil gerne have at en blog skal være så realistisk som muligt. Og jeg tror ikke på dette tidspunkt at Silkeborg kunne hente to så gode spillere. Men det er et spil, hvor alt kan lade sig gøre.

Følger stadig med, da jeg er en kæmpe fan af dig som blogskriver. :-)
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Flipproletaren
« Svar #28: 10 Aug 2009, 19:10 »

@ Nibali
Hvad skal jeg søge på? Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #29: 10 Aug 2009, 19:11 »

Champione update 1.8 - det siger sig selv Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010