home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Flipproletaren
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Flipproletaren  (Læst 14030 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Flipproletaren
« : 08 Aug 2009, 21:26 »



INTRO
Dybt i sig bar han drømmen. At det hele én dag ville blive virkeligt, at han ikke ville virke som en over ambitiøs person uden kontakt med jordens overflade. For sandheden var han havde begge ben plantet solidt i jorden, men blot så muligheden hvor de andre så udfordringen. Han vidst hvad han ville, og han vidste hvordan han skulle få det. Endnu var han ukendt, ansigtsløs og ligegyldig. Lige nu var han bare en funktion, et arbejde i en klub. Men en dag ville han være klubben, og ikke omvendt. Han ønskede det hele, og mente muligheden for at få det var der. Det krævede dog lidt ud over normen. At man turde fører sig frem, at man turde være bedst. Selvom han og de øvrige var opfostret til at lade være, drømte han. Om en tid hvor han ville stå som lederen – som den bedste. Indtil nu var han dog en over ambitiøs træner i en middelmådig klub, i bedste fald. 

INTRODUKTION
” Vær velkommen, hver en sulten gæst”, Som Stewart Stardust (Anden) engang sang så lystigt. Jeg har ikke væltet blogs ud her på FmFreaks, men andetsteds har jeg som minimum rundet min tiende story, som de kaldes der. Her på siden er jeg da helle ikke ukendt med blog-erhvervet, bestemt ikke. Tidligere har Liverpool, Blackburn og Real Betis dannet grundlag for blogs fra min hånd, mens det har været Hamburg SV og Brøndby IF, der har været holdene i de seneste to års blogkonkurrencer. Med sidste nævnte (I 2009) opnåede jeg en tredjeplads i selv samme konkurrence, hvilket var en stor overraskelse for undertegnet, men helt afgjort en fantastisk en af slagsen.

Siden da har jeg ikke kastet mig ud i det store skriverier om mine FM-hold, men længe har lysten været der og nu følte jeg tiden var moden. Derfor byder jeg jer velkommen til min tredje, og efter alt at dømme sidste, da FM10 begynder at synes ude i horisonten, fortælling om Football Manager anno 2009, Flipproletaren.

Jeg vil i øvrigt lige fortælle eksperimentet med at få den anden, den der er grundlag for navnet, vinkel først vil komme inde i slutningen af først eller anden sæson. Før jeg bider over for meget, vil jeg være sikker på jeg bryder mig om maden, for at bruge en metafor.

INFORMATIONER OM SPILLET

Ligaer
Danmark (2. div. og op), England (Coca Cola league 2 og op), Tyskland (2. Liga og op), Italien (Serie B og op), Norge (1. Div. og op), Spanien (Liga Adelante og op) & Sverige (1. Div. Elite og op)

Påbegyndt; 5. August 2009 (22:59)

Tid Brugt; 1D 5T 08M (26. november 2008)

Patch; 9.3.0.0

Update; Champione update 1.8 (Fra 27. juli 2009 ca.)

NB (!) Selvom det er en 09/10 DB jeg spiller med, er alle transfer fra start af – og sæsonen er 08/09
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #1: 08 Aug 2009, 21:28 »

MIN (!)
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

cjensen94
Gæst
 
Sv: Flipproletaren
« Svar #2: 08 Aug 2009, 21:33 »

Lyder godt med en blog fra din side, fulgte "Den Lukrative Rendesten" og den var særdeles god. Håber denne når samme højder Smiley
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Flipproletaren
« Svar #3: 08 Aug 2009, 21:34 »

Troede du ventede til 10, men en glædelig overraskelse! Smiley
Logged

former zoesuckins

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #4: 08 Aug 2009, 21:35 »

Spændende, Nibali! Tunge

Jeg ved jo udemærket hvad du kan både i form af dine værker her og på Geeks, så jeg glæder mig til at se om du får tilberedt maden som den skal være. (Wink)
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Flipproletaren
« Svar #5: 08 Aug 2009, 21:41 »

lyder meget spændende vil følge med.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #6: 08 Aug 2009, 22:11 »

Lyder godt med en blog fra din side, fulgte "Den Lukrative Rendesten" og den var særdeles god. Håber denne når samme højder Smiley

Mange tak! Jeg har lært en del af Brøndby-eventyret i april måned, så forhåbentligt kan denne blog blive endnu bedre - det må i hvert fald være målet.

Troede du ventede til 10, men en glædelig overraskelse! Smiley

Ja, det troede jeg også, men lysten til PCM og "American Dreams" forsvandt, og så skrev jeg pludselig på en FM blog. Smiley

Spændende, Nibali! Tunge

Jeg ved jo udemærket hvad du kan både i form af dine værker her og på Geeks, så jeg glæder mig til at se om du får tilberedt maden som den skal være. (Wink)

Nu er jeg ikke kendt som den store kok, men så længe jeg selv kan spise måltiden er jeg tilfreds :p Mange tak, LFC!

lyder meget spændende vil følge med.


Mange tak Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Flipproletaren
« Svar #7: 08 Aug 2009, 22:19 »

Fedt Nibali! Smiley
Fulgte din Brøndby blog "en lukrativ rendesten" og den var utrolig god, så tror på at det her også bliver godt Smiley
glæder mig til at hører mere Wink
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #8: 08 Aug 2009, 23:15 »

Fedt Nibali! Smiley
Fulgte din Brøndby blog "en lukrativ rendesten" og den var utrolig god, så tror på at det her også bliver godt Smiley
glæder mig til at hører mere Wink

Mange tak, Baliian! Lige pt. roder jeg med lidt taktik til holdet, så næste update må I vente til med imorgen - også selv det er skrevet en håndfuld på forhånd. Smiley

R.I.P Daniel Jarqué
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Fernando
Gæst
 
Sv: Flipproletaren
« Svar #9: 08 Aug 2009, 23:35 »

vil da også følge med det lyder spændene Wink
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #10: 09 Aug 2009, 12:51 »

vil da også følge med det lyder spændene Wink

Superb Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #11: 09 Aug 2009, 12:57 »

Rigtig godt læse stof, og det fanger mig rigtig meget, du giver mig helt lyst til at læse mere.
Men rigtig flot arbejde KIU! Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #12: 09 Aug 2009, 13:10 »

Jeg kan godt lige bloggens titel, samt din intro. Det tyder på at du vil skabe en storklub, hvor det er dig der er den vigtigste brik.
Desuden håber jeg at bloggen lever op til titlen - dermed sagt at jeg håber at den bliver lidt mere fin, og lidt bedre end andre blogs. Jeg savner virkeligt en god og fangende blog, og det tror jeg at du kan levere.

Jeg følger med indtil videre.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #13: 09 Aug 2009, 13:53 »

Rigtig godt læse stof, og det fanger mig rigtig meget, du giver mig helt lyst til at læse mere.
Men rigtig flot arbejde KIU! Peace

Mange tak, AndreasNord!

Jeg kan godt lige bloggens titel, samt din intro. Det tyder på at du vil skabe en storklub, hvor det er dig der er den vigtigste brik.
Desuden håber jeg at bloggen lever op til titlen - dermed sagt at jeg håber at den bliver lidt mere fin, og lidt bedre end andre blogs. Jeg savner virkeligt en god og fangende blog, og det tror jeg at du kan levere.

Jeg følger med indtil videre.

"Jeg kan godt lige bloggens titel, samt din intro. Det tyder på at du vil skabe en storklub, hvor det er dig der er den vigtigste brik." - Ja, målet er selvsagt at tage klubben til nye højder. Også fordi vores manager her ikke vil ende som "en i flokken", men derimod stå ud og være noget specielt.

"Desuden håber jeg at bloggen lever op til titlen - dermed sagt at jeg håber at den bliver lidt mere fin, og lidt bedre end andre blogs. Jeg savner virkeligt en god og fangende blog, og det tror jeg at du kan levere." - Det må tiden jo vise, om bloggen bliver som navnet; Bedre og finere uden på, men som resten inden i :p Ej, jeg takker for til troen og håber jeg kan leve op til den - tak DM!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flipproletaren
« Svar #14: 09 Aug 2009, 14:17 »

Sådan!

Ufatteligt er ikke dækkende for hvor meget jeg har savnet en blog fra din side, og jeg glæder mig inderligt til at se hvad du kan kreere i denne blog, for vi har jo både med Brøndby, Betis og Blackburn set at du om nogen mestre dette fag, og kan levere skriftlige, såvel som grafiske vidundere. Jeg tror på at du kan skabe endnu en god blog, og jeg glæder mig til at se om du kan holde dampen oppe, for det har du jo vist at du kan tidligere.

Men glæder mig i hvert fald til at læse mere, og se hvad det bliver til... 
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010