home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1061 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Filmoverførelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Filmoverførelse  (Læst 692 gange)
SoAP
Gæst

Filmoverførelse
« : 05 Aug 2009, 20:31 »

Hej, jeg har et problem. Jeg har nu et par gange prøvet på at overføre film til min iPod Nano, men jeg ved ikke helt hvordan man gør. Altså hvis der nogen der kunne give en hurtig gennemgang til hvordan man overfører en film til iTunesbiblioteket, så ville jeg være meget glad.

På forhånd many thanks.

plutonium
Manager

Sv: Filmoverførelse
« Svar #1: 05 Aug 2009, 20:33 »

Download programmet Videora (det er en Ipod converter til film-filer), så er det super nemt! Den tilføjer automatisk filmene til biblioteket, når de er blevet konverteret!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2: 05 Aug 2009, 21:05 »

Hej, jeg har et problem. Jeg har nu et par gange prøvet på at overføre film til min iPod Nano, men jeg ved ikke helt hvordan man gør. Altså hvis der nogen der kunne give en hurtig gennemgang til hvordan man overfører en film til iTunesbiblioteket, så ville jeg være meget glad.

På forhånd many thanks.

Hvis det er en dvd, du vil lægge over, skal du først overføre dvd'en til computeren, som jeg lige har givet en hurtig forklaring på i "iPod"-tråden. Men ellers, skal du bare bruge Videora iPod Converter Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #3: 05 Aug 2009, 21:18 »

Da jeg ikke ved hvilken Nano du har - Men skal du se filmen på iPod'en eller vil du bruge den som usb, så du kan se filmen på evt. ps3'en? I så fald er det bare at gå ind i Denne Computer -> iPod mappen -> overføre filmen over til iPod mappen.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010