home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  FC United of Manchester
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FC United of Manchester  (Læst 29145 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
FC United of Manchester
« : 03 Aug 2009, 23:07 »

Inspireret af Dafuge Challenge. Som kort sagt går ud på at man tager en nyoprykket hold i den dårligste engelske række. For inspiration tjek www.dafugeschalleng e.com-

Der er nu gået en sæson og de nye hold er indfundet sig i Blue Square South (6 divison). Valget af en af de ny oprykkede klubber er:

FC UNITED OF MANCHESTER


Klubben er etableret i 2005, hvor fans af Manchester United stiftede klubben efter Glazer overtog Manchester United. De spiller på Gigg Lane beliggende i Bury, stadionet kan rumme 11840 tilskuer. Fansene kaldes The Red Labels.




Manageren som skal føre FC United of Manchester til tops er ingen andre end Gary Pallister, som over en periode på 9 år spillede 317 kampe for Manchester United.







Det bliver en hård kamp, da klubben kun har 1 spiller i truppen. Markedet skal nu gennemsøges for spillere som ønsker at være med til at fuldføre klubbens visison.

Målet er af FC United of Manchester skal i Premier League inden 15 sæsoner.


Karriere:
Sæson 9/10 Blue Square North nr.6
Sæson 10/11 Blue Square North nr.8
Sæson 11/12 Blue Square North nr.1, Vinder af Conference Cup.


P.S Jeg har brug for hjælp til at få tekst under billederne samt at få lavet en tekst boks ved siden af Pallister billedet, så teksten fylder mere. Er der en venlig sjæl
« Seneste Redigering: 18 Aug 2009, 08:51 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #1: 03 Aug 2009, 23:19 »

Det lyder rigtig spændene, og glæder mig til at se hvor langt du kan føre det!  Wink
Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #2: 03 Aug 2009, 23:21 »

Total fed udfordring du har givet dig selv der, vil helt sikkert prøve at følge med.
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #3: 04 Aug 2009, 09:15 »

Har lige opdaget bloggen ligger i FM2008. Er der en fra crewet der kunne flytte den over i FM2009

På forhånd tak.

Derudover kommer der ny update iaften.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2009, 10:03 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #4: 04 Aug 2009, 20:15 »

Der skulle nu findes spillere til FC United of Manchester. Klubben holdt åben hus til træningen og mere end 900 spillere dukkede op i sommerpausen.

Få blev udvalgt, og truppen kom til at se sådan ud:


Wigan sendte Lewis Montrose ( En stærk central midtbane, som under opholdet i FC United blev omskolet til def. Midt.) og Craig Mahon (En stærk boksspiller som endte med at elske klubben) på lån i hele sæsonen.

FC United of Manchester deltog i 4 turneringer i sæsonen 2009/2010

Den ældste cup turnering af dem alle, FA Cuppen.
-   Prescot U 3-0, 2 kvalrunde
-   Droylsden U 0-1, 3 kvalrunde

FA-Pokal
-   Bamber Bridge H 4-0, 3 kvalrunde
-   Lewes U 1-1, 1 runde
-   Lewes H 3-1, 1 runde omkamp
-   Histon H 1-0, 2 runde
-   Droylsden H 1-1, 3 runde
-   Droylsden U 0-1, 3 runde omkamp

En ok debut i FA-Pokalen. Dog havde Gary P. sat næsen op efter mere. Men en presset kampprogram og en spinkel trup gjorde det umuligt at performe i alle turneringerne.

Conference Ligacup
-   Barrow H 2-1, 1 runde i Nord
-   Hyde U 0-1, 2 runde i Nord

Blue Square North Divison

Tilbageblik over sæsonen i ligaen: Vi opholdt til meste af sæsonen hvor det var sjovest. På trods af en medieprognose på nr.15 og bookmakerne som spåede os til nedrykning, lykkedes til os at holde FC United of Manchester i top 5 det meste af sæsonen. Vinderen rykker direkte op, 2-5 skal ud i playoff. Da der mangler 5 kampe har vi 6p ned til nr.6. Men så kom de berømte gummiben og med 4 uafgjorte og et smertefuldt nederlag i sidste kamp, blev FC United of Manchester placeret på den grusomme 6 plads. Det var en skuffet Gary Pallister som mødte pressen efter sidste kamp. Det havde vi ikke fortjent, var hans eneste ord.    





Fansene har da haft en del at juble over i løbet af sæsonen. 6 plads i ligaen, samt en stærk økonomi af en 6 divisions klub at være. FC United of Manchester havde i sæsonen et snit på over 2000 tilskuer pr. kamp. Rækkens bedste. Balancen hedder nu 980.000 i plus.



En top 3 over FC United spillere må være:
Nr. 1 Andy Todd en 30 årig højrekantspiller som fik sin anden ungdom. Med 15mål og 14assist var han stærkt medvirkende til at klubben endte på 6 pladsen. Andy Todd på på free transfer. Har tidligere optrådt for  bla. Nottingham Forrest og senest Accrington

Nr.2 Craig Mahon, angriberen som kom, så og scorede. Med 20mål topscorer i FC United of Manchester, desværre lykkedes det ikke at få forlænget lejekontrakten. Craig tørner ud for Chester i næste sæson, ligeledes på lejemål.

Nr.3 Jamie Burgin, ligesom Andy Todd bare på venstrekanten. Med 5 mål og 14assist satte han også en fed underskrift på klubbens placering.

Det er værd at bemærke at ovennævnte 3 spillere stod for 51% af målene scoret for klubben.
Samlet statistik over hele truppen for sæsonen 2009/2010


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #5: 04 Aug 2009, 20:23 »

Total fed udfordring du har givet dig selv der, vil helt sikkert prøve at følge med.
Oprettet af: Kamds 
Indsæt Citat
Det lyder rigtig spændene, og glæder mig til at se hvor langt du kan føre det!   

Tak for rosen. Glæder mig I vil følge med.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

cjensen94
Gæst
 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #6: 04 Aug 2009, 21:44 »

Du skal arbejde lidt på dit layout, og prøve at gøre teksten lidt mere fangende Smiley
Det er en rigtig fed udfordring du har gang i, har aldrig selv haft tålmodigheden.

Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #7: 05 Aug 2009, 13:07 »

Du skal arbejde lidt på dit layout, og prøve at gøre teksten lidt mere fangende Smiley
Det er en rigtig fed udfordring du har gang i, har aldrig selv haft tålmodigheden.



Tak for feedback. Kan godt være at jeg ændre layouttet, men jeg vil meget gerne holde den nogenlunde simpel.

Ja det er en fed udfordring. Men man skal bare blive ved, selv om der kommer mange dårlige perioder.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

hejhejmeddig
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #8: 05 Aug 2009, 18:22 »

Godt skravede og føler med lyder vildt spængene
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #9: 06 Aug 2009, 21:29 »

Godt skravede og føler med lyder vildt spængene

Tak for opmærksomheden. Er halvvejs i 2 sæson. Så der kommer formentlig en update i løbet af næste uge.
Skal på ferie fra imorgen.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

hejhejmeddig
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #10: 08 Aug 2009, 03:54 »

Tak for opmærksomheden. Er halvvejs i 2 sæson. Så der kommer formentlig en update i løbet af næste uge.
Skal på ferie fra imorgen.


Lyder Super ;P
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #11: 12 Aug 2009, 20:29 »

Transfers
Af de mange indkøb er det især Sibierski og Eikrem, som jeg har store forventninger til. Sibierski En gammel rotte i fadet som napper sin sidste sæson som pro hos FC United of Manchester. Eikrim en spiller som kommer fra Manchester United’s ungdomshold.



Der gik en del rod i lejespillerne der Wigan blev skiftet ud med Blackburn. Desværre kunne vi ikke få Montrose og Mahon. Alt i en godt skift af spillerne. Nuværende niveau er steget betydeligt under assistentrapportern e.

Sibierski tager en sidste tørn som pro i FC United of Manchester
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #12: 12 Aug 2009, 20:46 »





Conference Ligacup
-   Farsley H 2-1, 1 runde Nord
-   Barrow U 1-2, 2 runde Nord

FA Cup
-   Altringham H 3-1, 2 kvalrunde
-   Guiseley H 2-0, 3 kvalrunde
-   Histon H 1-2, 4 kvalrunde

FA Pokal
-   Aveley H 3-0, 3 kvalrunde
-   Hyde U 1-2, 1 runde

Igen må vi indse at vi ikke rigtig performer i cupperne. Målet for Gary Pallister er at vinde alle cupperne med FC United of Manchester.

Blue Square Divison North
En meget sløj sæsonstart gjorde det stort set umuligt at rykke op. Jeg har en formodning om at alle de nye spillere, har haft indflydelse på dette. Vi har kæmpet med en dårlig holdånd og stabilitet.
Vi løber ind i 0-6 ude mod Hickley og kampen efter vinder vi 7-0 mod Altringham. Det vidner placeringen også om. Vi ender nr. 8, som er en højeste ligaplacering vi har haft i denne sæson. Første halvdel af sæsonen lå vi længe og rodede rundt ved nedrykningsstregen.

 
Det hjalp heller ikke at der gik rod i lånespillerne, da der blev skiftet moderklub en måned inde i sæsonen. Blackburn er ny moderklub.

Vi har været alt for ustabile og truppen skal nu trimmes til 3 sæson. Økonomien sejler også og pengene fosser ud af kassen. Balancen er nu på 560K. Det mest positive fra denne sæson var at vi er det mest scorende hold i rækken.

Top 3
Nr1. Jamie Clarke,. FC United’s dyreste indkøb og spilleren med den dyreste løn. Men 23 mål i sæsonen har han været en vigtig brik i kampen for oprykning.
Nr.2 Magnus Eikrem, som startede meget sløjt på off. Midt. Han er nu omskolet til højre off. Midt, hvor han virkelig har formået at gøre sig gældende.
Nr.3 Shane White, centerforsvar’en som nu har spillet begge sæsoner for klubben og har virkelig været farlig i denne sæson med 11 mål.

Overblik over truppen.


« Seneste Redigering: 18 Aug 2009, 20:47 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #13: 15 Aug 2009, 21:03 »



Optakten til 3 sæson I FC United of Manchester. Efter en skuffende 8plads i sidste sæson er der røget en del hoveder i klubben. Der er saneret godt ud i truppen og det betyder nu et plus på lønbudget og en stigende balance.

Der er kommet nye til, gamle spillere har ikke fået forlænget kontrakter. De spillere som ikke lever op til Pallister’s forventninger for ikke forlænget kontrakten. Af denne grund for spillerne kun 1 årige kontrakter, medmindre talentet er åbenlyst. Magnus Eikrem er en af de få som har fået 5 årig kontrakt.

Oversigt over transfers, hvor der er store forventninger til Mpoku.












Målet i denne sæson må være oprykning, der satset ikke så meget på lånespillere så, Michael Hall er den eneste låne spiller i denne sæson. Gary Pallister mener at truppen er så stærk at oprykning bestemt er en mulighed.

Derudover kunne vi godt tænke os at komme længere i cupperne, disse vil få større prioritet i denne sæson.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #14: 17 Aug 2009, 23:23 »



Sæsonen er nu færdigspillet og må betegnes som den bedste nogensinde i FC United of Manchester.

FA Cup
-   Stalybridge U 1-0, 2 kvalrunde
-   Harrogate H 2-1, 3 kvalrunde
-   Southport U 2-0, 4 kvalrunde
-   Northampton U 0-3, 1 runde

Vi nåede længere end tidligere sæsoner, men måtte se os slået af League 2 holdet Northampton. Sæsonmål med hensyn til FA Cup er indfriet.

FA Pokal
-   Lewes H 3-0, 3 kvalrunde
-   Eastbourne Boro H 1-1, 1 runde
-   Eastbourne Boro U 0-2, 1 runde omkamp

Meget skuffende at ryge ud allerede i 1 runde. Eastbourne Boro udligner til 1-1 5 min før tid, vi har mange chancer for at lukke kampen inden de udligner. Meget skuffende exit.

Conference Ligacup
-   Burscough H 4-1, 1 runde Nord
-   Guiseley U 2-0, 2 runde Nord
-   Gateshead H 2-2, 3 runde Nord (Blue Square Premier Divison hold)
-   Solihull Moors U 2-1, Kvartfinale
-   Stafford H 3-1, Semifinale
-   Luton Town, Finalen

Kampen mod Gateshead
, som lå nr. 5 i Blue Square Premier, blev vundet på straffe.

Finalen skulle spilles mod Luton Town, som lå nr. 6 i Blue Square Premier. Taktikken som har været brugt fra start i FC United of Manchester.
 


En stor sejr for FC United of Manchester. Det første trofæ I klubbens meget korte levetid. Fansene, bestyrelsen og Gary Pallister var selvfølgelig ovenud lykkelig for trofæet.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010