home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  FC United of Manchester
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FC United of Manchester  (Læst 29037 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #15: 17 Aug 2009, 23:42 »



Blue Square Division North
Efter 6 og 8 plads i de foregående sæsoner, så begyndte FC United of Manchester kampen for oprykning. Det skulle da også vise sig at det ikke var helt umuligt. I starten af sæsonen lå vi længe og kæmpede om 1 pladsen med AFC Telford. Omtrendt halvvejs var stillingen således:


Men når FC United of Manchester først tog 1 pladsen, så slap de den ikke igen. Mesterskabet blev vundet med 2 kampe tilbage.
Endelig slutstilling




En super sæson for FC United of Manchester med 2 vundne trofæer. Målet i næste sæson er at få en placering i den bedste halvdel i Blue Square Premier Division, samt at vinde FA Pokal turneringen.

Denne fremgang i klubben gik ikke ubemærket hen og Gary Pallister blev tilbudt følgende job,


Jobbet blev selvfølgelig afslået.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Overblik over truppen i 3 sæson


Nr.1 Magnus Eikrem, med 34 assist og 8 mål, var han hovedårsagen til klubbens success. Kontrakten er forlænget i 5år, da andre klubber er begyndt at vise interesse.
Nr.2 Paul-Jose Mpoku, ny mand på offensiv midt, efter Sibierski’s pension. 15mål og 2 assist i sin første sæson. Han er derudover blivet indkaldt til det Congolesiske A-landshold i en alder af 20. Mpoku er derudover belgisk pas. Har ligesom Eikrem også fået en 5 årig kontrakt.
Nr.3 Tommy Amos, nu angriber i truppen, som har fået masser af spilletid efter Jamie Clarke’s lange skade. 16 mål og 10 assist, ganske udmærket.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #16: 17 Aug 2009, 23:50 »

Rigtig stort tillykke med oprykningen. Super fedt at du fortsat har lysten selvom de to første sæsoner ikke lige gav oprykning. Super indkøb du har lavet, glæder mig til at følge holdets videre færd. Det kunne være godt med nogle flere updates, specielt for at få folk til at blive ved med at læse din blog.
Logged

Simonlyhne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #17: 18 Aug 2009, 00:24 »

Super spændende blog Smiley

- Følger klart med her!
Logged

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #18: 18 Aug 2009, 20:40 »

Super spændende blog Smiley

- Følger klart med her!

Tak for kommentaren også til FULHAM FC.

Er glad for at I kigger med.

Jeg er nået ca 25% af 4 sæson. Så der går nok lige nogle dage før der er ny update.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #19: 25 Aug 2009, 15:48 »

Resultat af afstemningen.

Spørgsmål:  Hvad sker i Blue Square Premier Division  (Afstemning slut: I går kl. 23:44:52) Nedrykning
0 (0%)
Placering i dårligste halvdel
4 (40%)
Placering i bedste halvdel
3 (30%)
Oprykning
3 (30%)
Vinder af rækken
0 (0%)
 
Lås Afstemning
Rediger Afstemning
Fjern Afstemning 
Antal Stemmer: 10

Kan meddele at sæsonen formentlig bliver afsluttet i løbet af idag eller imorgen. Så der er updatering senest i morgen aften.

Kan dog oplyse at sæsonen ikke kommer til at gå som nogle af de muligheder som fik stemmer. 


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #20: 25 Aug 2009, 15:56 »

Det gør der jo så.. Der er både stemt på "øverste halvdel af tabellen" og "nederste halvdel" - så uanset hvad sker der jo noget der er stemt på.. Men man kan jo næsten regne ud at du er blevet nummer 1, eller rykket ned så? Opstemt
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #21: 25 Aug 2009, 21:40 »

Det gør der jo så.. Der er både stemt på "øverste halvdel af tabellen" og "nederste halvdel" - så uanset hvad sker der jo noget der er stemt på.. Men man kan jo næsten regne ud at du er blevet nummer 1, eller rykket ned så? Opstemt

Ja kan godt se hvad du mener :-)

Men det jeg mente var at det der vil ske af en af de muligheder som ikke havde fået stemmer.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #22: 25 Aug 2009, 21:59 »

Du har jo nok lige afsløret alt for meget. Nu er jeg, IMO, ret sikker på at du vinder rækken Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #23: 09 Jun 2010, 22:32 »

Bloggen lukkes efter fejlen på fmfreaks..  Pænt bittert at så meget tid på en blog over 17 sæsoner er væk.

Nåvel spillet har jeg da stadig og vil stadig opfylde det manglende mål at slå Sir alex på første pladsen på hall of fame.

Men blogger ikke om det.

R.I.P FC United of Manchester
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #24: 23 Jun 2010, 14:58 »

Trist du stoppede med din blog, kan du så ikke afsløre hvor du ligger nu? Premier League? Opstemt har du fået ham væltet af toppen på de 15 sæsonen du skulle bruge? Opstemt
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #25: 28 Jun 2010, 18:14 »

Trist du stoppede med din blog, kan du så ikke afsløre hvor du ligger nu? Premier League? Opstemt har du fået ham væltet af toppen på de 15 sæsonen du skulle bruge? Opstemt

Orker ikke at skrive om 15 sæsoner mere... 

Nåede alle mål undtagen at slå Sir alex på hall of fame.. men den har jeg formentlig nappet når denne sæson er overstået.
Har 5 Champions League titler i rap og 4 mesterskaber i rap..  HAr stadig savegamet, så af til spiller jeg da lidt videre.
HAr fået bygget nyt stadion med plads til 30000 og balancen i klubben er over 2mia.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #26: 09 Aug 2010, 12:41 »

Der kommer nogle oversigter over alle de foregående sæsoner.

Spillet er stadig igang af og til.

Vil prøve at lave en oversigt over alle ligaplaceringerne, samt alle deltagelserne i de forskellige cupper igennem alle sæsonerne.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #27: 09 Aug 2010, 12:50 »



Spillet startede i sæsonen 2009/2010, da FC United rykkede op i Blue Square North Division. Efter blot 10 sæsoner var klubben af finde i Premier League. De lykkedes endelig at vinde Premier League i syvende forsøg og siden har FC United siddet alene på tronen i England.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #28: 09 Aug 2010, 19:25 »



FA cuppen har været længe undervejs. FC United skulle helt hen til 10 sæson før at klubben nåede 3 runde. FC United har indtil videre været i 3 finaler, hvor 2 er vundet.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #29: 20 Aug 2010, 08:46 »



Carling Cuppen har været ikke været prioriteteret ret højt i Gary Pallister tilgang til tingene. Dog er det lykkedes at vinde cuppen to gange i karrieren. Der var dog en enkelt sæson 2016/17 hvor vi faktisk nåede kvartfinalen, selvom vi på daværende tidspunkt spille i League One. Undervejs blev bla. West Ham og Tottenham slået ud, inden Aston Villa blev endestationen i kvartfinalen.   

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010