home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The greatest job on Earth.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The greatest job on Earth.  (Læst 6271 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
The greatest job on Earth.
« : 03 Aug 2009, 19:12 »

Ja indrømmet, overskriften lyver en del for størsteparten af sidens brugere, men set fra min side passer overskriften til fulde. Klubben, denne blog vil omhandle, er, min hjerteklub; Brøndby IF.

Modsat min forrige blog om samme klub, som kan læses her, skal man ikke sætte næsen op efter noget 'festfyrværkert', da det vil være en simpel én af slagsen; kort og præcist uden alt for meget udenomssnak. Ligesom denne intro. ;-)

Jeg har sat mig nogen mål, for at gøre spillet mere spænende, som gerne skulle opfyldes:

 - Opnå mindst lige så meget succes her, som i 'Drengene fra Vestegnen'.
 - Handl så realistisk så muligt. Og gerne indenfor de rødder, som klubben er bygget på.
 - Forlad ikke klubben, uanset situtation, før kontraktudløb.

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #1: 03 Aug 2009, 19:12 »

Truppen:
01. Michael Tørnes
02. Anders Randrup
03. Max von Schlebrügge (c)
05. Jan Frederiksen
06. Samuel Holmén
07. Daniel Imhof
08. Mikael Nilsson
09. Alexander Farnerud
10. Ola Toivonen
11. Morten 'Duncan' Rasmussen
13. Peter Madsen
15. Jon Jönsson
16. Stephan Andersen
17. Tobias Mikkelsen
18. Nicolaj Agger
20. Stefan Gislason
21. Thomas Rasmussen
22. Ousman Jallow
23. Michael Krohn-Delhi
24. Mikkel Bischoff
26. Mike Jensen
27. Jan Kristiansen
28. Paul Jatta
29. Daniel Wass
32. Patrick Mortensen
33. Daniel Stenderup
34. Jannich Thrane
35. Mark Leth Pedersen
36. Andreas Granskov
37. Adda Djeziri
38. Kasper Vilfort
39. Jens Stryger Larsen

Køb og salg:
Køb:

Sommeren '07
---
Adda Djeziri, klubløs
Andreas Granskov, klubløs
Daniel Imhof, Bochum (leje)
Ola Toivonen, Malmö FF

Salg:

Sommeren '07
---
Pierre Kanstrup, Hvidovre (leje)

Meritter:
Super Cup '07

Sidst opdateret: 1/9-07
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 19:25 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #2: 03 Aug 2009, 19:17 »

lyder dejligt og spændende med Brøndby! jeg er selv lige startet med dem, og jeg glæder mig helt sikkert til denne blog. Din anden blog om Brøndby var fremragende! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

The_Black_Raven
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #3: 03 Aug 2009, 19:17 »

Hmm.. lyder som en sjov nok blog. Jeg kigger nok forbi og giver en comment.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #4: 03 Aug 2009, 19:44 »

Skønt med en 08 blog!
Følger klart med her Zone!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #5: 03 Aug 2009, 20:03 »

Svensk-engelsk træner til Brøndby
Brøndby IF har til manges overraskelse ansat den svensk-engelske træner, Paul-John Nilsson, på en 2-årig kontrakt.

Der er næppe mange i fodbold-Danmark, der har hørt om navnet Paul-John Nilsson. Men det kommer de til nu, for SAS-Liga klubben Brøndby har nemlig hentet ham ind, som afløser for Tom Køhlert, der nu kan tage på en velfortjent pension. Paul-John Nilsson opnåede som aktiv 7 U-landskampe hos England, men begik sig hele karrieren i den svenske Allsvenskan og Superettan, hvoraf størstedelen af tiden var i barndomsklubben Malmö FF. AIK Stockholm, IFK Göteborg og Landskrona BOiS.

 - Ord kan ikke beskrive, hvor lykkelig jeg er, for at have fået denne mulighed, at træne så stort et hold. Brøndby er i min bog, en af Skandinaviens største klubber, udtalte Paul-John Nilsson ved præsentationen i Michael Laudrup loungen, hvor han ved samme lejlighed sagde, at der var lagt en to-årig strategi for at få klubben tilbage på toppen.

Det ventes ikke, at Paul-John Nilsson vil ændre så meget i Brøndby, såvel i spillertruppen som staben.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


The_Black_Raven
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #6: 03 Aug 2009, 20:05 »

jaa.. fin start, men lidt tynd i det, men du uddyber vel mere i næste update.
Hvor har du forrresten navnet "Paul-John Nilsson" fra?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #7: 03 Aug 2009, 20:24 »

Frit fra fantasien. crazy

Tak for comments so far. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #8: 03 Aug 2009, 20:33 »

Altid dejligt med en blog om Brøndby Smiley Der ser indtilvidere fint ud, selvom du ikke rigtig er kommet igang med bloggen, men jeg vil helt sikkert følge med her  Thumbs Up

Jeg syntes dog at John-Paul Nilsson ville havde været bedre Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #9: 03 Aug 2009, 22:09 »

Nilsson henter trofæ i debut
Start 11: S. Andersen; M. Nilsson, M. von Schlebrügge (c), J. Jönsson, T. Rasmussen; J. Kristiansen, S. Holmén, S. Gislason; M. 'Duncan' Rasmussen, O. Jallow

Der var på forhånd lagt op til et yderst spænende opgør mellem Brøndby IF og AaB, der tørnede sammen i dette års Super Cup. Og kampen blev også spænende til det sidste, i Paul-John Nilssons officielle debut hos Brøndby.

Og i Brøndby lejren fik man den bedst tænkelig start man kan ønske sig. Alexander Farneruds frispark blev ganske vidst headet væk, men Jan Kristiansen fik hurtigt samlet bolden op og sendt indover, hvor Ousman Jallow helt umarkeret, sikkert kunne heade de blå-gule foran allerede i det 9. minut.

Små ti minutter senere var det så de røde-hvides tur til at juble. Et par hurtige kombinationer fra midtbanen og frem til Brøndbys målfelt, og Andreas Johansson kunne sende en gylden aflevering ind til Anders Due, der sikkert omsatte chancen.

Her efter bølgede kampen og tilbage, men takkede være de to målmand, Stephan Andersen og Kenneth Stenild, skulle man helt hen i overtiden før sejrsherren kunne findes. Alexander Farneruds hjørne blev sikkert omsat til scoring, og kæmpe jubel i Brøndby lejren, da kaptajn Max von Schlebrügge umarkeret kunne heade Super Cup trofæet hjem til Brøndby for syvende gang i klubbens historie.

Brøndby IF 2-1 AaB (1-1)
1-0 Ousman Jallow (9')
1-1 Anders Due (21')
2-1 Max von Schlebrügge (90')
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


The_Black_Raven
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #10: 03 Aug 2009, 22:14 »

God update.. men det kunne være sjovt nok hvis man hørte lidt om selve trænerens overvejelser og handlinger under kampen
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #11: 03 Aug 2009, 22:22 »

FM 08 blogs kan man ikke få nok af, så dejligt at du også er igang Zone Thumbs Up

KIU! Wink
Logged


The_Black_Raven
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #12: 03 Aug 2009, 22:30 »

FM 08 blogs kan man ikke få nok af, så dejligt at du også er igang Zone Thumbs Up

KIU! Wink

Hørt! hehe  funny
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #13: 04 Aug 2009, 17:50 »

God update.. men det kunne være sjovt nok hvis man hørte lidt om selve trænerens overvejelser og handlinger under kampen

Som nævnt i introen, så kommer der ikke meget af dette.

Jeg har dog, på tegnebordet pt., en idé om at lave en status report, så at sige, efter hvert måned, hvor der sættes ord på måneden og overvejelser til fremtidige opgaver. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #14: 04 Aug 2009, 19:16 »

A walk in the park; Glentoran slået ud af UEFA Cup'en
Med to sikre sejre blev nordirske Glentoran sendt ud af dette års UEFA Cup.

Paul-John Nilsson havde valgt at give mange reserver og talenter spilletid såvel i hjemme- som udekampen mod fyraftensholdet fra Nordirland, Glentoran, der dog viste tænder i de første 45 minutter af det første opgør, der blev spillet på Brøndby Stadion.

Således kunne Alan Moffett midtvejs i første halvleg udligne til 1-1, efter Daniel Wass havde bragt hjemmeholdet i front allerede i kampens indledning. I pausen blev der snakket med store ord i Brøndbys omklædningsrum, for ind kom et hold, der nu kæmpede som gale. Og det blev udnyttet, da Glentoran samtidig var gået en anelse længere tilbage med deres udebane mål i mente.

Allerede i det første minut kunne Nicolaj Agger udnytte et indlæg fra Mike Jensen, hvor det også var tydeligt at se, at gæsterne ikke var kommet på plads. Det mål fik dog ikke til at stoppe Brøndbys offensiv, der blev mere og mere farlige, men den nordirske keeper stod en brandkamp.
Han var dog uden chance, da Mike Jensen med godt 25 minutter igen tordnede bolden op i det ene målhjørne.

Der kom dog en streg i regningen godt ti minutter senere, da Tobias Mikkelsen blev slagtet. Højrefløjen ventes nu, at være ude det meste af efteråret. Kort før tid måtte også reservespilleren Jannich Thrane tages ud med en skade. Han ventes dog kun ude i op til to uger.

Dermed havde Brøndby nu det bedste udgangspunkt inden returopgøret, hvor Glentoran skulle op og score to gange mod Stephan Andersen på eget græs. Det skete dog ikke, selvom Brøndby havde mange gengangere fra sidst.

Ligesom i det første opgør var ikke det just pænt og flot offensivt fodbold, der var til stede på Oval (Glentorans hjemmebane), men de fremmødte fik alligevel tre mål, at gå hjem på. Kort før pause var det Mike Jensen, der bragte Brøndby foran, og efter pausen øgede Ousman Jallow og indskiftede Michael Krohn-Delhi til slutfacit: 0-3.

Dermed er Brøndby sikkert videre til 2. kvalifikationsrunde, hvor man møder Ípróttafélag Akranes, forkortet til ÍA. Brøndby starter hjemme i første opgør.

Glentoran (h): D. Wass, A. Moffett, N. Agger, M. Jensen.
Glentoran (u): M. Jensen, O. Jallow, M. Krohn-Delhi.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010