home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The greatest job on Earth.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The greatest job on Earth.  (Læst 6269 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #15: 05 Aug 2009, 19:18 »

Fire ind, én ud.
I Brøndby er man fint tilfredse med truppen, der er forstærket med hele fire mand.

Der var ikke gået mange dage, efter Nilssons ankomst, før man kunne præsentere to mand. Begge med det tilfælles, at; de er en del af fremtidsplanerne på Vestegnen, men som i denne sæson ikke skal sætte næsen op efter meget spilletid på førsteholdet; de er begge unge danskere - og så er de kommet til på en fri transfer.

Der er tale om den tidligere AB- og Werder Bremen angriber, Andreas Granskov og Adda Djeziri, der har fortid i Frem, Glasgow Rangers og Leicester.
Mellem den første og anden spillerunde, forstærkede Brøndby sig med hvad der må betegnes som værende to profiler.

Første mand til, at skrive under på en kontrakt var den canadiske landsholdsspiller, Daniel Imhof, der er ankommet på en lejeaftale gældende for resten af efteråret. Imhof, der er lejet i tyske Bochum, kan skrive 32 landskampe på sit CV, samt en masse kampe for både St. Gallen og Bochum.

 - Min fremtiden i Bochum så sort ud, så jeg er rigtig glad for, at Brøndby ville se mig an. Jeg håber på, at jeg kan tilspille mig længere tid i klubben, som jeg har fået et rigtigt godt indtryk af, lød det fra Imhof ved præsentationen.

Den anden mand, var Nilssons ønskespiller, en spiller han ønskede at få til klubben fra dag 1. Det svenske angrebstalent Ola Toivonen, der er hentet i Malmö FF, er sommerens sidste handel i Brøndby, og med tilgangen af den blonde svensker, er man nu oppe på fem angribere i førsteholdstruppen. Og det passer Paul-John Nilsson fint.

 - Vi har mange kampe indenfor forhåndsvis kort tid, men med tilgangen af Imhof og Ola, råder vi nu over den perfekte trup, har Paul-John Nilsson udtalt i et interview med Ekstra Bladet.
Eneste afgang er Pierre Kanstrup, som man har sendt til nabo klubben, Hvidovre, på en 1-årig lejeaftale.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #16: 05 Aug 2009, 21:23 »

Screenshots af de fire nye i Brøndby, indlæg #2 er ligeledes opdateret.

Adda Djeziri
Andreas Granskov
Daniel Imhof
Ola Toivonen
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #17: 05 Aug 2009, 21:40 »

Det ser jo fornuftigt ud Thumbs Up Glæder mig til at se hvordan Toivonen klarer sig i løbet af sæsonen. KIU Zone Thumbs Up
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #18: 06 Aug 2009, 21:11 »

Fin start for Brøndby
Brøndby har fået en ganske fin, lovende start på SAS-Liga sæsonen 07/08.

Fem kampe er spillet i sæson 07/08, og sæsonstarten for de blå-gule har været ganske lovende. Og selvom man kan se tilbage på få skuffelser, så er Paul-John Nilsson optimitisk for fremtiden i Brøndby.

Sæsonen begyndte mod de evige rivaler fra FCK, i Parken. Det var ventet, at hjemmeholdet ville vinde, men sådan gik det ikke. For i kampens døende minutter slog første Alexander Farnerud, og i overtiden Peter Madsen, til, og sikrede Brøndby en yderst overraskende start.

Men allerede runden efter måtte man se to point forsvinde i overtiden, da Peter Utaka udlignede Alexander Farneruds scoring, og dermed måtte de to ventede tophold dele i porten. Og en uge efter ville intet fungere i hjemmekampen mod Randers FC, som kunne tage hjem med en 0-2 sejr.

 - Randers kampen var katastrofal, vi forsøgte og forsøgte, men intet ville virke for os denne dag. Men så må vi bare tage revanche næste gang, længere er den ikke, fortalte Nilsson efter opgøret.

Der var dog fremgang at spore, da man herefter mødte Horsens. Men det var ikke nok til sejr, da man måtte nøjes med sæsonens anden 1-1 resultat. Ola Toivonen scorede sit første mål i Brøndby trøjen, i denne kamp. Og den blonde svensker scorede også, da Brøndby hjemme mødte FC Midtjylland, som ikke fik et eneste ben på banen. Toivonens landsmand, Alexander Farnerud kom også på tavlen, i 2-0 sejren.

 - Vi fik endelig udbytte af vores spil og chancer i dag, og resultatet skal bruges til at bygge videre på. Vi gør det godt, men har haft manglet det sidste held; det skulle gerne være vendt nu, sagde Toivonen efter kampen.

Stillingen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #19: 07 Aug 2009, 17:32 »

Magien tilbage i Brøndby
Han kom til som den tilbage vendte søn, men skuffede voldsomt. Nu øjner han succes.

Der var ventet storsejr fra tilhængernes side, i begge opgør mod islandske ÍA, i en anden kvalifikations runde til UEFA Cup'en. Eks-anføreren Stefan Gislason havde forude for det første opgør udtalt, at de ikke måtte undervuderes, men at sejr naturligvis var påkrævet.

Og der var på intet tidspunkt, at ÍA viste de ville vinde. Selvom Brøndby igen stillede op med masser af reserver og ungdomsspillere.

Allerede efter otte minutters spil bragte Peter Madsen Brøndby på sejrskurs, hvorfor spørgsmålet herefter var hvor stort man ville vinde. Og det viste sig, at blive en stor sejr. Så stor at man kan tale om ydmygelse af islændingene. For Peter Madsen var langt fra færdig med sit show, hjemme til Vilfort Park. Hele fire mål blev det til i 6-0 sejren. Jan Kristiansen og Nicolaj Agger scorede en gang hver.

En streg i regningen var dog, at Adda Djeziri, som kom ind i pausen, allerede måtte tages ud igen efter fem minutter med en skade, der ventes at holde ham ude i 1½-2 måneder.

I returkampen fortsatte Brøndbys reserver de positive takter, og endnu en gang endte det med storsejr. Og endnu en gang med Peter Madsen i en hovedrolle, for allerede i kampens indledning kom han endnu en på tavlen. Og så var stilen lagt. Et kvarter senere stod der 0-3, efter Mikkel Bischoff og Jan Kristiansen havde scoret på den stakkels islandske keeper. Der var dog lidt oprejsning, da de reducede kort efter pausen, men det varede kort, da Mikkel Bischoff scorede sit andet mål i kampen.

Brøndby er dermed videre med samlet 10-1. I tredje, og sidste, kvalifikationsrunde møder man tjekkiske Slavia Prag. Endnu en gang starter man på hjemmebane.

ÍA (h): 6-0: Peter Madsen x 4, Jan Kristiansen, Nicolaj Agger
ÍA (u): 4-1: Peter Madsen, Mikkel Bischoff x 2, Jan Kristansen, Sverrir Björnsson.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: The greatest job on Earth.
« Svar #20: 08 Aug 2009, 15:56 »

Peeeeeter Madsen Opstemt

Spændende om du kan udrette det samme, som i "Drengene fra Vestegnen" bloggen Opstemt





Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010