home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Rate mit talent 09!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 105 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent 09!  (Læst 166493 gange)
plutonium
Manager

Sv: Rate mit talent 09!
« Svar #420: 09 Feb 2009, 16:16 »

Hans højde og springstyrke taget i betragtning e det nok også det smarteste Wink

Med lidt held og lykke bliver han en stjerne, der kan indbringe dig rigtig mange penge, grundet din videresalgsklausul Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #421: 09 Feb 2009, 19:59 »

plutonium
Manager

« Svar #422: 09 Feb 2009, 20:23 »

Rigtig god teknisk, hvor kun langskud bør forbedres.
Hans fysik lader lidt tilbage at ønske, hvor især naturlig form skal forbedres, hvis han skal kunne holde niveau i hårde perioder. Desuden ville en bedre balance forbedre ham en del.
Som central midt mangler han mod og en smule i aggressivitet. Derudover ville koldblod pynte. Som offensiv midtbanespiller ville han kunne drage fordel af sin kreativitet og forudseenhed. Desværre er hans flair lidt lav, da den ellers ville gavne hos en kreatør med god teknik som ham her.

Ville omskole ham til offensiv midt og bruge ham dér, hvis taktikken kan bære det.

Ellers et godt talent, selvom alderen er lidt høj for et talent med henblik på udvikling.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #423: 09 Feb 2009, 21:19 »

Tak. Kan desværre ikke bruge ham på OMC

borum
Ynglingespiller

« Svar #424: 09 Feb 2009, 23:49 »

Min ven fandt ham i hans save:P købte ham af ac milan for en.. stor sum Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #425: 09 Feb 2009, 23:57 »

omg

It's all, part of the plan.

sebman
Reserveholdsspiller

« Svar #426: 10 Feb 2009, 00:12 »

Synes selv han er han er et stort talent, for en klub som BIF, men hvad synes i??
http://img156.imageshack.us/img156/6435/henningthomsenop2.jpg

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

borum
Ynglingespiller

« Svar #427: 10 Feb 2009, 00:23 »

Rigtig god midtmidt du har fået dig der. helt bestemt værd at bruge på midten i bif!

sebman
Reserveholdsspiller

« Svar #428: 10 Feb 2009, 00:27 »

Rigtig god midtmidt du har fået dig der. helt bestemt værd at bruge på midten i bif!

Han var også grunden til at Banega blev solgt, men godt at hører at jeg ikke er helt ved siden af Smiley

Bonusinfo:  købte ham fra FCK for 2,5 mil Thumbs Up

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #429: 10 Feb 2009, 16:15 »

Hans tekniske stats er det vildeste jeg nogensinde har set.
MEN hvis han er angriber mangler han seriøst noget naturlig form og koldblodighed.
Hvis han derimod er wing, mangler han både naturlig form, udholdenhed og en smule hurtighed.
Men ellers er han jo fuldstændig sindsyg, men har små mangler.

vondracek
Gæst

« Svar #430: 11 Feb 2009, 14:02 »

SILVA, CENTRAL MIDTBANESPILLER, BRASILLIEN
Jeg blev efter min første sæson i Real Sporting de Gijón overtaget af en investor, som har givet mig mulighed for at bygge et helt nyt hold op. Til denne opgave fik jeg kigget på den ovenstående brasilianske midtbanespiller, som først og fremmest skulle være reserve for førsteholdet. Dog viste det sig hurtigt, at han udviklede sig utrolig hurtigt, hvilket min assistent træner også har fået nævnt en del gange indtil videre. Næsten hver uge har han steget i nye attributes, hvilket selvfølgelig har medført, at op til flere topklubber allerede nu er interesseret i at købe ham. Jeg har dog ingen intentioner om at sælge ham, idet jeg virkelig selv synes at han er et utrolig stort talent. Som I kan se på dette screenshot, som er taget af ham den 25. august, og på ovenstående billede, som er taget den 25. januar, så har han blandt andet steget i afleveringer, afslutninger, dribling, indlæg, langskud, markering, straffesparksskytte, tackling, hele tre attributes i udholdenhed, samt mange andre vigtige. Om det er min træning eller hans talent ved jeg ikke, men jeg er ihvertfald glad for ham. Hvad siger I?
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 14:04 af Vondracek » Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #431: 11 Feb 2009, 14:09 »

SILVA, CENTRAL MIDTBANESPILLER, BRASILLIEN
Jeg blev efter min første sæson i Real Sporting de Gijón overtaget af en investor, som har givet mig mulighed for at bygge et helt nyt hold op. Til denne opgave fik jeg kigget på den ovenstående brasilianske midtbanespiller, som først og fremmest skulle være reserve for førsteholdet. Dog viste det sig hurtigt, at han udviklede sig utrolig hurtigt, hvilket min assistent træner også har fået nævnt en del gange indtil videre. Næsten hver uge har han steget i nye attributes, hvilket selvfølgelig har medført, at op til flere topklubber allerede nu er interesseret i at købe ham. Jeg har dog ingen intentioner om at sælge ham, idet jeg virkelig selv synes at han er et utrolig stort talent. Som I kan se på dette screenshot, som er taget af ham den 25. august, og på ovenstående billede, som er taget den 25. januar, så har han blandt andet steget i afleveringer, afslutninger, dribling, indlæg, langskud, markering, straffesparksskytte, tackling, hele tre attributes i udholdenhed, samt mange andre vigtige. Om det er min træning eller hans talent ved jeg ikke, men jeg er ihvertfald glad for ham. Hvad siger I?
Rigtig fint talent, også fedt at han ikke er regen. Det er virkelig vigtigt at han er steget i udholdenhed, fordi hans naturlige form er så dårlig, det er lidt skidt for en midtbanespiller.
han mangler også lidt i de mentale stats, men det kommer forhåbentlig med alderen han er jo kun 19.
Hvis han fortsætter udviklingen har du en klassespiller på højde med de helt store.

alek9000
Manager

« Svar #432: 11 Feb 2009, 14:44 »

plutonium
Manager

« Svar #433: 11 Feb 2009, 14:56 »

Han har en god alder, og kan måske blive en god midtbane kreatør.

Men han mangler VIRKELIG meget for at være et super stjernetalent. Hans fysik er so-so, det mentale er lidt svagt og hans evner er ikke overbevisende. Han har en god teknik og boldbehandling (rigtig god endda), men han mangler defensive egenskaber.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #434: 11 Feb 2009, 15:10 »

Han har en god alder, og kan måske blive en god midtbane kreatør.

Men han mangler VIRKELIG meget for at være et super stjernetalent. Hans fysik er so-so, det mentale er lidt svagt og hans evner er ikke overbevisende. Han har en god teknik og boldbehandling (rigtig god endda), men han mangler defensive egenskaber.

Puha! Der synes jeg virkelig du er galt på den..

Han er 15 år, og har massere tid til at udvikle sig.. Ja selvom han har 5 i uden bold kan den komme op 15 hvis det skulle være.. Jeg må sige, at det er stort talent, og der er ingen mangler what so ever!

Han mangler mindst lige så meget offensivt som defensivt.. Hvis du synes han mangler defensive stats hehe.

Desuden kommer de mentale stats med tiden, og jeg er sikker på de er højt oppe når han er 18 Smiley

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 105 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010