home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Rate mit talent 09!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 105 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent 09!  (Læst 166505 gange)
SoAP
Gæst

Sv: Rate mit talent 09!
« Svar #405: 08 Feb 2009, 21:56 »

Han er ganske udemærket

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #406: 08 Feb 2009, 21:58 »

Han har da noget at leve op til med det navn Opstemt
Men umiddelbart ser han da ud til at gøre det meget godt

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #407: 08 Feb 2009, 22:00 »

Han er kanon god. Og det gør det bare 100 gange federe at han er tysker og hedder Messi Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #408: 08 Feb 2009, 22:11 »

Nu da i er så godt igang, kan nogle så give en vurdering af nogle af mine talenter? Smiley

Ham her synes jeg er virkelig lovende. Min scout siger også, at han har potenciale til at blive ligeså god som Rooney. Det vil ikke gå alt for længe før han får chancen på førsteholdet
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/6ML21981.jpg

Gaudin synes jeg også er en temmelig spændende spiller. Han er meget god teknisk, men hans styrke vil der blive trænet på.  Mine scouts siger at han kan blive ligeså god som Ronaldo
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/AyR22057.jpg

Og så er der Di Maio. Jeg kan simpelthen ikke finder nogle svagheder hos ham, og han er kun lige fyldt 16! Han vil blive brukt rigtig meget i fremtiden, da han også er meget alsidig.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/VL522206.jpg

Lol til at du er John Barnes. En mand som spillede i Liverpool i 10 år og fik over 300 kampe. Opstemt

Men ellers er det gode talenter. Peace Auriemma er teknisk god af sin alder, hurtig og kan også blive en stærk spiller. Ham synes jeg er bedst. Gaudin er jeg ikke ret vild med. Han er teknisk god, men langsom og en halvdårlig dribler. Men han er vel også kun 15, så det kan der rettes op på. Peace De Maio er jeg i tvivl med. Han er god fysisk og mentalt, men han har for mange spidskompetencer efter min smag. Er ikke glad for allround spillere. Peace

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #409: 08 Feb 2009, 22:20 »

Og så er der Di Maio. Jeg kan simpelthen ikke finder nogle svagheder hos ham, og han er kun lige fyldt 16! Han vil blive brukt rigtig meget i fremtiden, da han også er meget alsidig.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/VL522206.jpg

Hans svaghed er da offensivt. Wink Så svagheder er der da.. Hans finishing, off the ball & composure er jo ikke ligefrem stærk.. (:

Dog et godt talent du har fundet.. Det var bare fordi du ikke kunne svagheder Opstemt

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #410: 08 Feb 2009, 22:28 »

jaja, men livets lov er jo at ingen skal være perfekt så det er da bare godt at han ikke er suværen til alt ( Rullende Øjne )

LFC: Jeg manglede et fodboldlegende, og så kom jeg pludselig i tanke om John Barnes. Kunne ikke huske hvor han havde spillet og så tog jeg bare ham Opstemt

19-18!

plutonium
Manager

« Svar #411: 09 Feb 2009, 10:02 »

Han er ganske udemærket

Han mangler lidt forudseenhed og koldblod, men derudover er han en meget komplet forsvarsspiller. Super god! Men de to stats kommer med alderen, og når han er en 27-32 år, så vil han kunne blive verdens bedste forsvarsspiller, hvis du spørger mig. Fabelagtigt talent!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

cube
Manager

« Svar #412: 09 Feb 2009, 10:13 »

Nu ved jeg ikke hvor mange erfaringer i har med Andreas Laudrup men han er da overraskende god i FM!

Klik på billedet

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

anden1214
Ynglingespiller

« Svar #413: 09 Feb 2009, 10:46 »

klasse det der cube

jeg lever for fck

Don Abramovich
Manager

« Svar #414: 09 Feb 2009, 12:16 »

Nu ved jeg ikke hvor mange erfaringer i har med Andreas Laudrup men han er da overraskende god i FM!

Klik på billedet
Han er da hvertfald rimelig god Smiley

Hvad hedder dit skin?

Boier
Ynglingespiller

« Svar #415: 09 Feb 2009, 14:03 »

cube
Manager

« Svar #416: 09 Feb 2009, 14:07 »

Han er da hvertfald rimelig god Smiley

Hvad hedder dit skin?

Tumma.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #417: 09 Feb 2009, 15:44 »

Hva sys i?
Jeg har lige solgt ham for 100 mio. + 50% næste salg

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/H4690446.jpg

plutonium
Manager

« Svar #418: 09 Feb 2009, 15:51 »

Hans alder taget i betragtning en god spiller, men han har nogle mangler. Som back mangler han indlæg, og som central forsvarsspiller mangler han markering. Desuden mangler han aggressivitet og koldblod.

Fysisk er han meget lav og dårlig i springkraft for en central forsvarsspiller, og han er hverken stærk eller specielt hurtig (hurtig nok, men en back må gerne være endnu hurtigere).

Jeg vil sige han har muligheder qua sin alder, men han mangler faktisk en del for at blive en virkelig stjerne. Godt salg fra din side, da han har potentiale til at udvikle sig i den rigtige retning, og så kunne du måske tjene 100 mio mere hjem, hvis du er rigtig heldig!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #419: 09 Feb 2009, 15:53 »

Hans alder taget i betragtning en god spiller, men han har nogle mangler. Som back mangler han indlæg, og som central forsvarsspiller mangler han markering. Desuden mangler han aggressivitet og koldblod.

Fysisk er han meget lav og dårlig i springkraft for en central forsvarsspiller, og han er hverken stærk eller specielt hurtig (hurtig nok, men en back må gerne være endnu hurtigere).

Jeg vil sige han har muligheder qua sin alder, men han mangler faktisk en del for at blive en virkelig stjerne. Godt salg fra din side, da han har potentiale til at udvikle sig i den rigtige retning, og så kunne du måske tjene 100 mio mere hjem, hvis du er rigtig heldig!
Det sidste lyder rigtig godt Peace

Skal siges at han fortrækker at spille back

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 105 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010