home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Spanske Real Valladolid
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Spanske Real Valladolid  (Læst 26557 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #90: 06 Aug 2009, 13:49 »

Superblog SirYoby! Thumbs Up
Rimelig god slutplacering når man tænker på at det er et hold der ligger til nedrykning, og fantastisk med andenpladsen i pokalen Wink
Fortsæt det gode arbejde!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #91: 06 Aug 2009, 14:10 »

Superblog SirYoby! Thumbs Up
Rimelig god slutplacering når man tænker på at det er et hold der ligger til nedrykning, og fantastisk med andenpladsen i pokalen Wink
Fortsæt det gode arbejde!

Ja, tak, tak. Jeg er også ganske tilfreds med min første sæson. Smiley

Den nye sæsons første opdatering er oppe inden længe.
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #92: 06 Aug 2009, 14:24 »

Hey Toby Smiley
Har slet ikke lagt mærke til denne blog før nu, kæft det må være en herlig måde at skrive sin blog på. Godt fundet på og god stil, jeg har intet imod denne måde. Synes tværtimod den er let og overskuelig.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #93: 06 Aug 2009, 14:32 »

Hey Toby Smiley
Har slet ikke lagt mærke til denne blog før nu, kæft det må være en herlig måde at skrive sin blog på. Godt fundet på og god stil, jeg har intet imod denne måde. Synes tværtimod den er let og overskuelig.

Perfekt. Det er præcis sådan, at jeg ville have, at I skal opleve bloggen.  Peace
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #94: 06 Aug 2009, 14:37 »

1.7.2009 - 30.8.2009
Det har været en sommer med meget aktivitet. I forhold til sidste sæson har der været noget mere gang i svingdøren. Her er et overblik over, hvad vi fik ud af det:

Salg
Óscar Sánchez til Alicante på en fri transfer
Alberto sat fri
Iñaki Bea sat fri
Vivar Dorado sat fri
Luis Preto til Athletic for £650.000
Pedro López til Valencia for £2.800.000
Álvaro Ánton til Numancia for £600.000
Justo Villar til Inter for £500.000
Fabián Canobbio til Empoli for £1.000.000
Borja til Mallorca for £500.000
Sergio García til Mallorca for £220.000
Asier til Carlisle for £275.000
Daniel Parejo til Numancia for £675.000


Indkøb
Mista fra Deportivo for £600.000
Georginio Wijnaldum fra Feyenoord for £1.700.000
Unai Expósito fra Hércules for £90.000
Thiago Alcântara fra Barcelona for £180.000
Morgan Schneiderlin fra Southampton for £2.100.000
Andreas Dahl fra FC Nordsjælland for £850.000
Daouda N'Bow fra Marseille på lejeaftale
Craig Cathcart fra Manchester United på lejeaftale
José Manuel Casado fra Sevilla for £300.000


Størstedelen af alle mine salg var spillere, der enten var reserver eller helt ude af truppen. Det var alle sådan set, lige bortset fra Pedro López og til dels Parejo og Canobbio. Vi arbejdede på at få en ny kontrakt med López, men så kom Valencia - helt som frygtet - med et bud, som opfyldte hans frikøbsklausul, og så var der ikke noget at gøre, og vi mistede en rigtig habil back. Parejo og Canobbio var begge nogle problembørn, der ofte brokkede sig, og derfor røg de af sted.

Alle disse salg gav mig en del penge at gøre godt for - specielt også fordi nogle af spillerne, som vi solgte, var løntunge. Jeg synes helt klart, at vi kommer til at gå forbedret ud af sommerens transfervindue. Den centrale midtbane er forstærket med Schneiderlin og Dahl med de yngre ansigter, Wijnaldum og Alcântara, ventende i kulissen.

Tidligt på de nye sæson pådrog Matías Cahais sig en skade, der næsten ville holde ham ude i et år. Nu mangler han kun to-tre måneder, men med Calvo som den eneste centrale forsvarsspiller i truppen manglede vi nogle makkere til ham, nogle backups i Cahais' fravær. Derfor hentede vi N'Bow og Cathcart på lejeaftaler. To ganske gode spillere.

Træningskampene er forløbet ganske fornuftigt. Vi har spillet to svære kampe i form af to opgør imod Chelsea og Liverpool. Imod førstnævnte tabte vi med spinkle 2-1, mens vi spillede 0-0 imod Liverpool. Det var to gode resultater, og de fem øvrige kampe var rene walkovers. 6-0, 9-0, 5-0, 8-0 og 4-0 vandt vi her, og truppen har dermed også fået tanket selvtillid forud for sæsonens første ligakamp hjemme imod Sevilla.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #95: 06 Aug 2009, 15:14 »

Rigtig gode indkøb! Smiley
KIU
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #96: 06 Aug 2009, 15:25 »

30.8.2009 - Valladolid vs. Sevilla
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Calvo, Cathcart; León, Sesma, Schneiderlin, Rubio; Kike, Víctor

Så gjaldt det en ny sæson, og en god start ville være yderst vital. I år har jeg umiddelbart tænkt mig at spille en 4-4-2 i stedet for sidste sæsons 4-2-3-1, og bortset fra Cathcart og Víctor (som vikarierer for Mista og Cahais) bliver det de 11 ovenstående, der generelt vil udgøre startopstillingen.

Til trods for at vi endte over Sevilla i sidste sæson, var de blevet gjort til favoritter til dagens kamp. De er da også blev spået en 7. plads, mens medierne regner med, at vi ender på 13. pladsen. Sevilla levede også op til deres favoritværdighed de første ti minutter, og de havde bragt sig i front efter ni minutters spil. Men så gik den heller ikke længere for gæsterne. Nu tog vi over, og Pedro León fik udlignet efter 19 minutter. Derefter havde vi mange gode afslutninger, og specielt León var flere gange tæt på sin anden scoring, men stillingen forblev 1-1 efter 45 minutter. To minutter inde i anden halvleg fik vi det fortjente føringsmål. Calvo steg til vejrs på et hjørnespark og headede os i front. Herefter kunne vi have gjort det til både 3-1 og 4-1, men der blev ikke scoret mere, og vi vandt til stor tilfredsstillelse 2-1. Spillerne lagde ud med en fremragende præstation.
2-1 (León 19, Calvo 47 - Perotti 9)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #97: 06 Aug 2009, 15:50 »

13.9.2009 - Valladolid vs. Espanyol
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, N'Bow, Cathcart; León, Sesma, Schneiderlin, Rubio; Quique, Víctor

Espanyol havde vundet deres første ligakamp med 3-0 og var bestemt ikke til at spøge med, men eftersom at vi havde hjemmebanefordel, var tre point kravet. Mista var lige kommet sig over en skade, da han for et par dage siden pådrog sig en ny, og da Kike blev skadet imod Sevilla, satsede jeg på 19-årige Quique på toppen ved siden af Víctor. Calvo havde også fået en mindre skade, hvorfor N'Bow var at finde på hans plads.

De mange skader lod heldigvis ikke til at betyde det store i dagens kamp. Vi var forholdsvis hurtigt foran med 2-0 efter to scoringer fra Pedro León, og Espanyol havde ikke haft noget at byde på. Faktisk kom de aldrig frem til noget, hvilket må have betydet, at N'Bow og Cathcart gjorde det fint som makkerpar i dag. Kort før tid lukkede og slukkede Víctor med et fremragende skud fra distancen. Der blev fulgt op på den gode start: 3-0.
3-0 (León 14, 25, Víctor 83)
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #98: 06 Aug 2009, 16:10 »


hej toby! Flot start du har fået dig på sæsonen med to gode sejre!

Hvad er dine forventninger til sæsonen tænkte jeg egentlig på?

Synes det er nogle fornuftige investeringer du har gjordt dig i løbet af sommeren og håber de slår til..
Hvad er Schneiderlins frikøb klausul i øverigt?

Håber det går dig vel!
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #99: 06 Aug 2009, 16:13 »

hej toby! Flot start du har fået dig på sæsonen med to gode sejre!

Hvad er dine forventninger til sæsonen tænkte jeg egentlig på?

Synes det er nogle fornuftige investeringer du har gjordt dig i løbet af sommeren og håber de slår til..
Hvad er Schneiderlins frikøb klausul i øverigt?

Håber det går dig vel!

Jo, tak.  Thumbs Up

Målene må være at forbedre sidste års ligaplacering og dermed komme ind i top ti. Top syv og europæisk fodbold ville være fantastisk, og jeg vil da gå efter det.

Har sikret mig, at den er på fine £15.000.000.

Og tak igen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #100: 06 Aug 2009, 16:27 »

20.9.2009 - Valencia vs. Valladolid
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, N'Bow, Cathcart; León, Sesma, Schneiderlin, Rubio; Kike, Víctor

Grundet de to sejre i de første to kampe var jeg fortrøstningsfuld forud for dagens kamp imod storholdet, Valencia. Vi kunne glæde os over, at Silva, Joaquín og Albelda ikke var med, men de havde stadig Villa på toppen, og vi var helt sikkert klar over, at vi godt kunne løbe ind i en sæk. Derfor krævede det masser af arbejde i dag.

Holdet spillede en fremragende første halvleg. De skabte to store chancer, som de scorede på, og Valencia viste ingenting, der var et mål værd. Vi førte 2-0 ved pausen - yderst, yderst tilfredsstillende. I anden halvleg skabte værterne dog nogle store chancer, men så slog Asenjo i den grad til med drømmeredninger. Det gjorde ham til kampens bedste spiller, mens et mål hver fra Kike og Víctor sikrede os en 2-0-sejr. Hvilken start!
0-2 (Kike 18, Víctor 29)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #101: 06 Aug 2009, 16:52 »

23.9.2009 - Athletic (2) vs. Valladolid (1)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, N'Bow, Cathcart; León, Sesma, Schneiderlin, Rubio; Kike, Víctor

Med to flotte præstationer i træk fra makkerparret, N'Bow og Cathcart, var Calvo atter at finde på bænken, da vi jagtede den sjette ligasejr i træk og den fjerde i denne sæson. Det var nummer et mod nummer to, da Athletic også havde lagt ud med tre sejre.

Det blev aldrig til nogen god kamp fra vores side, men alt blev næsten også ødelagt af skader - det var et helvede. I løbet af de 90 minutter nåede Schneiderlin, Rubio, Kike, Víctor og Mista alle at blive skadet. Efter kampen kunne det konstateres, at Rubio og Kike begge er ude i to-tre uger, mens Schneiderlin er ude i en lille uge. Mista og Víctor slap heldigvis. Men kampen var som sagt ikke prangende. Athletic sad på det hele, og derfor var vi ganske tilfredse med, at kampen endte 0-0. Et fint resultat.
0-0
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #102: 06 Aug 2009, 17:50 »

Hej Toby,
jeg har ikke læst mere end et par enkelte updates, men det er sgu en cool måde at gøre det på - respekt.
Desuden lækkert at se, du stadig har dampen oppe, mens jeg selv har tabt lysten til FM, en lyst, jeg håber at kunne få ved at kigge mere i denne blog.

:-)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #103: 06 Aug 2009, 21:37 »

Hej Toby,
jeg har ikke læst mere end et par enkelte updates, men det er sgu en cool måde at gøre det på - respekt.
Desuden lækkert at se, du stadig har dampen oppe, mens jeg selv har tabt lysten til FM, en lyst, jeg håber at kunne få ved at kigge mere i denne blog.

:-)

Dejligt at høre. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #104: 06 Aug 2009, 21:38 »

27.9.2009 - Valladolid (3) vs. Recreativo (9)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, N'Bow, Cathcart; León, Sesma, Dahl, Medunjanin; Quique, Víctor

De mange skader betød mange ændringer i startopstillingen til kampen imod Recreativo. Dahl og Medunjanin startede for første gang i sæsonen, og Quique havde taget plads ved siden af Víctor.

Holdet led tydeligvis i dag. De manglede Rubio og Schneiderlin på midtbanen, og det betød, at Recreativo løb af sted med en fuldt, fuldt fortjent 2-1-sejr. Efter vi var kommet foran ved Medunjanin, stod der Recreativo på det hele. De fik hurtigt udlignet på straffespark, og med tyve minutter igen scorede de sejrsmålet.
1-2 (Medunjanin 11 - Colunga str 15, Bouzón 68)
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010