home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Spanske Real Valladolid
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Spanske Real Valladolid  (Læst 26567 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #105: 07 Aug 2009, 13:00 »

4.10.2009 - Racing (4) vs. Valladolid (6)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Calvo, Cathcart; León, Sesma, Dahl, Schneiderlin; Quique, Víctor

Efter to dårlige kampe, hvor meget var ødelagt af skader, havde vi heldigvis Schneiderlin tilbage i truppen til dagens kamp imod Racing, som bestemt ikke ville blive let. Værterne havde lagt fornemt ud med fire sejre og et nederlag.

Vi fik en meget dårlig start, da Racing på et langskud bragte sig foran, inden uret havde rundet tre minutter. Derefter tog vi dog over, og Víctor var flere gange tæt på og havde på en god dag scoret. N'Bow, der var blevet sat ind i stedet for en skadet Calvo, ramte tilmed stolpen. Men Calvo var desværre ikke den eneste, der blev skadet, og dermed fortsatte helvedet. Schneiderlin pådrog sig en ny skade kort før pausen og måtte tages ud. Det ødelagde meget, og vi formåede ikke at komme tilbage. I stedet droppede Asenjo, og Racing sikrede deres sejr. Dermed er en fremragende start blevet fulgt op af tre meget frustrerende kampe.
2-0 (Bedia 3, Tchité 61)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #106: 07 Aug 2009, 13:44 »

18.10.2009 - Getafe (3) vs. Valladolid (6)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, N'Bow, Cathcart; León, Sesma, Rubio, Schneiderlin, Wijnaldum; Víctor

Der var gode nyheder forud for kampen imod Getafe i dag. Både Kike og Rubio var tilbage, og da Schneiderlin ikke havde pådraget sig noget nævneværdigt efter sin skade imod Racing, var vi næsten ved fuld styrke. Nu mangler vi kun Cahais, som stadig har to uger på tribunerne tilbage. Wijnaldum fik i øvrigt chancen fra start i en 4-5-1-formation i dag.

Igen i dag fik vi en skidt start, og Getafe var allerede foran efter 12 minutter. Kort efter at jeg havde været nød til at tage Rubio ud på grund af en ny skade, udlignede M'Bow dog, inden Getafe kort efter skød sig i front igen. På de resterende 60 minutter formåede Víctor og Kike begge at brænde to kæmpe chancer, og det var meget skuffende. Getafe var heldige med at få en 2-1-sejr. Frustrerende igen - og Rubio ude i to-tre uger.
2-0 (Moral 12 Licht 28 - M'Bow 26)


8. Recreativo - 4|1|2 - 9-7 - 13
9. Athletic - 4|1|2 - 8-7 - 13
10. Valladolid - 3|1|3 - 9-7 - 10
11. Betis - 2|3|2 - 8-8 - 9
12. Sevilla - 2|2|3 - 9-11 - 8
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #107: 07 Aug 2009, 13:47 »

Lækkert at se du har fået styr på resultaterne, så håber jeg bare du kan klatre videre igennem denne sæson og de næste der venter. Er stadig vild med denne stil du kører i bloggen, og som jeg sagde sidst jeg skrev herinde, så anser jeg det her for en ægte blog fra rødderne. Man fortæller om sit spil, og får alt det vigtige med, og ikke så meget udenomssnak. Dejligt overskueligt og godt for øjnene.

Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #108: 07 Aug 2009, 14:18 »

Lækkert at se du har fået styr på resultaterne, så håber jeg bare du kan klatre videre igennem denne sæson og de næste der venter. Er stadig vild med denne stil du kører i bloggen, og som jeg sagde sidst jeg skrev herinde, så anser jeg det her for en ægte blog fra rødderne. Man fortæller om sit spil, og får alt det vigtige med, og ikke så meget udenomssnak. Dejligt overskueligt og godt for øjnene.

Thumbs Up

Igen, herligt at du har det på samme måde som mig. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #109: 07 Aug 2009, 14:31 »

25.10.2009 - Valladolid (10) vs. At. Madrid (5)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, N'Bow, Cathcart; León, Sesma, Dahl, Schneiderlin; Víctor, Kike

Vi havde bestemt ikke haft noget let kampprogram de første runder. Vi har mødt umiddelbart middelmådige hold som Getafe, Racing, og Athletic, men problemet har været, at vi mødt dem på lige præcis det tidspunkt, der måske vil være deres bedste i hele sæsonen. De har alle boblet af selvtillid, fordi de har ligget i toppen, og så er de svære at slå. I dag gjaldt det en ny modstander fra toppen, nemlig Atlético Madrid.

Og nedturen fortsatte i dag. Atlético udnyttede deres chancer, og det gjorde vi ikke, og gæsterne sejrede dermed 2-0. Det er svært at acceptere fem kampe i træk uden sejr, når vi lagde så godt ud. Og vi kan desværre ikke trøste os med nogle lettere kampe foreløbig, da de næste to ligakampe står på Deportivo og Barcelona.
0-2 (García 38, Rodríguez str 47)
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #110: 07 Aug 2009, 16:37 »

Æv, ærgerligt du ikke kunne følge den flotte start op. God blog, den bedste på sitet synes jeg.

Ved sidste kamp i hver måned gad jeg godt have en stilling, så man - udover din placering - kan fornemme, hvor langt du er fra de sjove pladser.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #111: 09 Aug 2009, 12:15 »

Æv, ærgerligt du ikke kunne følge den flotte start op. God blog, den bedste på sitet synes jeg.

Ved sidste kamp i hver måned gad jeg godt have en stilling, så man - udover din placering - kan fornemme, hvor langt du er fra de sjove pladser.

Det er super, at du kan lide bloggen.  Peace

Jeg vil fremover vedlægge et SS af stillingen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #112: 09 Aug 2009, 12:16 »

28.10.2009 - Valladolid vs. Recreativo (Den spanske cupturnering, 4. runde, 1. kamp)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, N'Bow, Cathcart; León, Sesma, Dahl, Schneiderlin; Mista, Kike

Assistenten fik lov til at tage styringen og få spillerne tilbage på sejrskurs i dagens cupkamp imod Recreativo. Ligaen bliver prioriteret langt højere end cupturneringen.

Og han gjorde det ganske godt. Vi var det bedste hold, og det burde nok være blevet til mere end en 1-0-sejr. Pedro León stod for et tidligt mål, og han endte så også med at blive matchvinder. Forhåbentlig kan det også få spillerne tilbage på sporet i ligaen.
1-0 (León 7)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #113: 09 Aug 2009, 12:31 »

1.11.2009 - Valladolid (10) vs. Deportivo (9)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, N'Bow, Cathcart; León, Sesma, Dahl, Schneiderlin; Víctor, Kike

Meget tyder på, at vi har et rigtig godt tag på Deportivo. I sidste sæson slog vi dem med 3-0 to gange, og i dag løb vi igen af sted med de tre point. Vi vandt 2-1, men vi burde nok have vundet større, da vi udover målene havde en god mængde store chancer. Lejesvend N'Bow scorede sit andet sæsonmål efter 36 minutter, og fem minutter senere var et selvmål bag endnu et mål til os. Gæsterne fik reduceret kort inde i anden halvleg, men havde ikke mere at sige efter det. Endeligt en sejr i ligaen!
2-1 (N'Bow 36, Rodríguez selvmål 41 - Castro 47)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #114: 09 Aug 2009, 13:18 »

8.11.2009 - Barcelona (2) vs. Valladolid (9)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Sesma, Rubio, Schneiderlin; Víctor, Kike

Kort inden dagens kamp blev N'Bow skadet, og han er ude i godt en måned. Heldigvis var Cahais netop kommet tilbage fra sin skade, og jeg tog chancen og brugte ham fra start. Og jeg havde sådan set heller ikke andre muligheder, da Calvo også var skadet. Rubio var desuden også tilbage.

Som forventet var Barcelona klart bedst i første halvleg. De havde dog kun en åben chance, som de udnyttede, og så blev det også til et brag af et skud fra Montolivo, der også gik i nettet. Vi havde også haft vores chancer, men vi var for uskarpe. Kort inde i anden halvleg fik Mista så en af kampens største chancer, men han brændte. Håbet om point blev endnu større, da Barcelonas Eto'o kort efter blev udvist. Men vi fik ikke udnyttet vores overtalssituation, og Barcelona vandt fortjent 2-0. Med lidt held havde vi fået point.
2-0 (Montolivo 23, 32)
« Seneste Redigering: 09 Aug 2009, 13:23 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #115: 09 Aug 2009, 15:06 »

11.11.2009 - Recreativo vs. Valladolid (Den spanske cupturnering, 4. runde, 2. kamp)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Sesma, Rubio, Schneiderlin; Víctor, Kike

Min assistent var atter manden, der styrede tingene til dagens returkamp imod Recreativo, og han gjorde det godt. Det blev til endnu en 1-0-sejr, og denne gang blev den sikret på et sent mål. Víctor sikrede det videre avancement med et mål efter 85 minutter. Et glimrende resultat.
0-1 (Víctor 85)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #116: 09 Aug 2009, 15:32 »

22.11.2009 - Valladolid (12) vs. Levante (19)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Sesma, Rubio, Schneiderlin; Víctor, Kike

Alt andet end sejr i dagens kamp ville ikke være i nærheden af godt nok: Der skulle tre point på kontoen.

Og spillerne leverede heldigvis også det, de skulle. Levante blev ikke ligefrem kørt over, men spillerne udnyttede chancerne, og derfor endte gæsterne med at få en sæk på 4-0. Cathcart og Schneiderlin scorede deres første mål i Valladolid-trøjen, mens angriberne, Víctor og Kike, også kom på tavlen. Tre sikre og fortjente point.
4-0 (Cathcart 33, Víctor 36, Schneiderlin 72, Kike 87)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #117: 09 Aug 2009, 19:05 »

25.11.2009
I dag fik jeg et ganske fristende tilbud fra Athletic, som i øjeblikket ligger placeret på 11. pladsen i ligaen. De tilbød mig jobbet som deres nye manager med £17.500.000 til rådighed til transfers samt et lønbudget, der er over dobbelt så stort som mit nuværende i Valladolid. Samtidig havde de gode spillere som Iraola og to gange Llorente, der fristede. Det var værd at overveje, men jeg skulle ikke bruge lang tid. Der blev sagt nej, da jeg ikke ville miste alt det, som jeg havde bygget op i Valladolid, og så er det heller ikke længe siden, at jeg skrev under på en ny kontrakt med klubben.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #118: 09 Aug 2009, 19:45 »

29.11.2009 - Betis (12) vs. Valladolid (10)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Sesma, Rubio, Schneiderlin; Víctor, Kike

Det blev ikke nogen let kamp imod Betis i dag. De sad på betydeligt mest, og vi havde en gang imellem nogle gode muligheder, men chancerne var ikke store. Betis' chancer var heller ikke store, men de havde flere af dem, og derfor løb de af med sejren. Med 25 minutter igen formåede Sergio García frækt at lobbe bolden over Asenjo og blev dermed matchvinder.
1-0 (García 66)


10. Betis - 4|4|4 - 11-11 - 16
11. Almería - 5|1|6 - 18-16 - 16
12. Valladolid - 5|1|6 - 15-13 - 16
13. Zaragoza - 4|3|5 - 12-17 - 15
14. Villarreal - 4|2|6 - 16-19 - 14
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #119: 09 Aug 2009, 20:12 »

6.12.2009 - Valladolid (12) vs. R. Sociedad (19)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Sesma, Rubio, Schneiderlin; Víctor, Kike

Pointtab ville naturligvis være utilgiveligt i dagens kamp imod bundholdet, Real Sociedad, og det blev da også til tre point - men det var ikke efter en overbevisende indsats. Det blev til en spinkel 1-0-sejr, som Pedro León stod for med et flot mål i første halvleg. Alt i alt var sejren fortjent, men det er ikke ufarligt at føre 1-0 i så lang tid, men heldigvis havde Real Sociedad ikke rigtig noget at byde på. Sæsonens sjette ligasejr.
1-0 (León 29)
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010