home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:58:56 rodeoneerer Klubsøgnin... Tom Clancy's The Divis...
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Spanske Real Valladolid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Spanske Real Valladolid  (Læst 26506 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #120: 09 Aug 2009, 20:21 »

13.12.2009 - Almería (13) vs. Valladolid (9)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Sesma, Rubio, Schneiderlin; Víctor, Kike

Det blev ikke nogen køn kamp imod Almería i dag. Værterne var generelt bedst, men når vi kom til chancer, var mulighederne for mål større i sammenligning med Almerías. Desværre skulle et koncentrationssvigt i forsvaret give Almería føringsmålet, men indskiftede Wijnaldum fik heldigvis hurtigt udlignet med sit første mål for klubben. Det endte 1-1, men vi kunne godt have vundet, lige så vel som tabt, og derfor var jeg ganske tilfreds.
1-1 (Álvarez 74 - Wijnaldum 79)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #121: 09 Aug 2009, 23:23 »

20.12.2009 - Valladolid (8) vs. Osasuna (18)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Sesma, Rubio, Schneiderlin; Víctor, Kike

En 8. plads efter 14 runder var ganske tilfredsstillende, og det gjaldt om at bygge videre på de gode resultater i dagens kamp imod Osasuna. Truppen var fortsat fuldstændig fri for skader, og holdet havde aldrig set bedre ud.

Da nr. 7, Athletic, inden kampen havde tabt 1-0 til Barcelona, betød det, at vi med en sejr kunne komme ind i den gyldne top syv - men vi skuffede. Vi havde flere gode chancer, og Víctor fik to gange bolden i nettet, men desværre var der offside begge gange. Vi kunne ikke score, men det kunne Osasuna til gengæld efter 72 minutter på et hjørnespark. Gæsterne vandt meget skuffende 1-0, og vi sluttede dermed år 2009 meget skidt af.
0-1 (Ezquerro 72)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #122: 09 Aug 2009, 23:40 »

2.1.2010
Så er vi hoppet ind i det nye år, og det er blevet fejret med to nye ansigter i truppen. Først og fremmest er Fabio Celestini dog blevet solg til Livorno for £50.000, men den anden vej er kommet to kometer. 18-årige Gai Assulin har skiftet Barcelona-trøjen ud med vores. Vi sikrede hans rettigheder for £450.000. Den anden er 16-årige Lucas, som er hentet i Zaragoza. Hvor Assulin er bedst på venstre fløjen, er Lucas bedst i angrebet. Lucas kostede stort set det samme som Assulin. Forhåbentlig vil Assulin og Lucas udvikle sig til noget stort for os.
Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #123: 09 Aug 2009, 23:48 »

Først og fremmest en super fed blog Toby følger faktisk meget med. Kunne man evt liste dig til at smide ss op af nye spillere?
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #124: 09 Aug 2009, 23:52 »

Spædende spillere. Hvordan ser din økonomi ud? - For jeg tænkte på om du har råd til at købe spillere der har kvalitet til at gå i startopstilligen? Smiley

..Jeg savner også lidt info/fortælling om klubben generelle gang. Noget omkring fans, ledelse, andre hold, transfers i ærkerivalers klubber, osv. Nu hvor du holder bloggen i disse korte og enkle indlæg, (hvilket fungere fint), så håber jeg på at din fortælling kan blive lidt breddere. Du skriver fint, og man får fine detaljer med fra kampe, og info vedr stillinger. Synes bare lige at der mangler lidt før at det fanger mig rigtigt Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #125: 10 Aug 2009, 00:01 »

Spædende spillere. Hvordan ser din økonomi ud? - For jeg tænkte på om du har råd til at købe spillere der har kvalitet til at gå i startopstilligen? Smiley

..Jeg savner også lidt info/fortælling om klubben generelle gang. Noget omkring fans, ledelse, andre hold, transfers i ærkerivalers klubber, osv. Nu hvor du holder bloggen i disse korte og enkle indlæg, (hvilket fungere fint), så håber jeg på at din fortælling kan blive lidt breddere. Du skriver fint, og man får fine detaljer med fra kampe, og info vedr stillinger. Synes bare lige at der mangler lidt før at det fanger mig rigtigt Wink

Lige nu har jeg ikke råd til det, nej. Økonomien er slet ikke prangende.

Og det kunne godt være, jeg skulle forsøge at fokusere på lidt mere end bare kampene, ja. Jeg vil prøve.  Smiley

Først og fremmest en super fed blog Toby følger faktisk meget med. Kunne man evt liste dig til at smide ss op af nye spillere?

Lucas: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/Lucas.png
Assulin: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/Assulin.png

Og tak!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #126: 10 Aug 2009, 00:02 »

3.1.2010 - Zaragoza (10) vs. Valladolid (9)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Sesma, Rubio, Schneiderlin; Mista, Kike

Selvom Zaragoza var oprykkere, ville dagens kamp ikke blive nogen walkover. Med en 10. plads efter 15 runder var de ikke til at kimse af. At åbne det nye år med en sejr ville dog lune, og tre point var helt sikkert også, hvad vi gik efter.

Det blev ikke nogen stor kamp i dag, før uret rundede de 70 minutter. Zaragozas Ewerthon kunne efter 74 minutter banke hjemmeholdet i front, og da de generelt havde været bedst, så det sort ud for os. Heldigvis skulle Cahais hurtigt få udlignet på et hjørnespark, og i overtiden fik Mista minsandten en kæmpe mulighed for at sikre os alle tre point. Desværre manglede køligheden, og han har stadig sit første mål til gode. I øvrigt gjorde jeg lidt af et sats i pausen, da jeg satte både Assulin og Lucas på banen. Sidstnævnte formåede ikke at gøre meget ud af sig, mens Assulin faktisk kom frem til en stor mulighed, som han brændte.
1-1 (Ewerthon 74 - Cahais 79)
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #127: 10 Aug 2009, 00:06 »

Lige nu har jeg ikke råd til det, nej. Økonomien er slet ikke prangende.

Og det kunne godt være, jeg skulle forsøge at fokusere på lidt mere end bare kampene, ja. Jeg vil prøve.  Smiley

Lucas: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/Lucas.png
Assulin: http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/Assulin.png

Og tak!
Okay, men har du heller ikke mulighed for at leje spillere der bare sidder på bænken i de store klubber, da må næsten være nogle der kunne styrke truppen lidt.

Det glæder mig at du vil prøve, håber at det fanger mig. Peace
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #128: 10 Aug 2009, 00:29 »

6.1.2010 - Betis vs. Valladolid (Den spanske cupturnering, 5. runde, 1. kamp
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Calvo, Cathcart; Rubio, Sesma, Medunjanin, Dahl; Víctor, Kike

Inden dagens kamp var både Schneiderlin og León ude med skader, og da vi var færdige med dagens kamp kunne Expósito og Víctor tilføjes skadeslisten. Samtidig fik vi heller ikke det bedste resultat. Det var assistenten, der styrede løjerne, og det endte ud med et 3-1-nederlag, som dog slet ikke afskriver os med hjemmebanekampen in mente.
3-1 (Oliveira 3, Morientes 12, Huszti str 26 - Kike 33)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #129: 10 Aug 2009, 00:38 »

10.1.2010 - Real Madrid (1) vs. Valladolid (9)
Line-up: Asenjo; Dahl, Ronny, Cahais, Cathcart; Assulin, Sesma, Rubio, Medunjanin; Mista, Kike

Vi var fortsat ret handicappede, da vi i dag skulle op imod Real Madrid. Det ville i forvejen blive en meget svær kamp, men med fire skader oven i hatten ville det blive endnu sværere.

Ganske som forventet blev det en kamp, som Real Madrid sad næsten fuldstændig på. Da der var spillet 75 minutter førte de 3-0, men de burde have ført større, men i stedet skulle Rubio pludselig få reduceret på et flot langskud. Og efter 90 minutters spil fik Cahais minsandten pyntet endnu mere på resultatet med en hovedstødsscoring til 3-2. Vi tabte, men der var bestemt positive ting at tage med: Vi fik ingen sæk og scorede to mål, og der blev spilletid til de fire unge kometer, Wijnaldum, Assulin, Lucas og Alcântara.
3-2 (van Nistelrooy 14, Robben 29, Léo 59 - Rubio 79, Cahais 90)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #130: 10 Aug 2009, 10:25 »

13.1.2010 - Valladolid vs. Betis (Den spanske cupturnering, 5. runde, 2. kamp
Line-up: Asenjo; Calvo, Ronny, Cahais, Cathcart; Wijnaldum, Casado, Medunjanin, Rubio; Kike, Lucas

Jeg har ikke haft meget indflydelse på cupturneringen i år, og det fik jeg heller ikke i dag, da min assistent atter var manden, der skulle styre mandskabet. Efter et 3-1-nederlag i første kamp, så det ikke specielt lovende ud, men en 2-0-sejr ville gøre det.

Georginio Wijnaldum bragte holdet foran efter kun 12 minutter, og dermed så det pludselig godt ud. Men mere skulle det altså ikke blive til, og derfor fik Betis billetten til kvartfinalen. Nu skal vi dog ikke koncentrere os om cuppen mere, ej heller spilde kræfter på den, og det er helt bestemt positivt.
1-0 (Wijnaldum 12)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #131: 10 Aug 2009, 17:22 »

17.1.2010 - Valladolid (12) vs. Málaga (17)
Line-up: Asenjo; Calvo, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Assulin, Wijnaldum, Rubio; Lucas, Kike

Der var chancer til Lucas, Assulin og Wijnaldum til dagens kamp imod Málaga på grund af mange skader, og selvom holdet var svækket, burde vi hente tre point.

Holdet spillede en rigtig god første halvleg. De kom frem til mange gode afslutninger, og vi førte også fortjent 2-1 ved pausen. Cahais og Rubio havde scoret, og Lucas havde bl.a. også smadret et skud på overliggeren. Til anden halvleg havde vi mange trætte spillere, og det kunne godt ses, at vi manglede noget kvalitet at sætte på banen. Det betød, at Málaga var tættest på kampens næste mål, men heldigvis fik de ikke scoret. Vi vandt kampen 2-1.
2-1 (Cahais 6, Rubio 35 - Silva 41)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #132: 10 Aug 2009, 18:27 »

24.1.2010 - Villarreal (16) vs. Valladolid (10)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; Kike, Assulin, Schneiderlin, Rubio; Lucas, Víctor

Schneiderlin, Expósito og Víctor var tilbage i startopstillingen efter skader, mens León havde pådraget sig en ny skade. Villarreal har haft en forfærdelig sæson, og derfor håbede jeg på point.

Men et forfærdeligt første kvarter ødelagde kampen for os. Værterne havde scoret hele tre gange, men heldigvis begyndte spillerne derefter at tage sig sammen. Rubio reducerede kort før pausen, og kort efter havde Lucas en kæmpe chance. I anden halvleg havde vi også et par tætgående forsøg, men i stedet skulle Villarreal lukke og slukke kort før tid.
4-1 (Nihat 7, 9, 88, Ambrosini 15 - Rubio 42)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #133: 10 Aug 2009, 18:38 »

31.1. 2010 - Espanyol (12) vs. Valladolid (10)
Line-up: Asenjo; Expósito, Ronny, Cahais, Cathcart; León, Assulin, Schneiderlin, Rubio; Kike, Víctor

I dag gjaldt det endnu en udebanekamp, og det ville igen ikke blive let. Men i dag tilsmilede heldet os, og vi løb af sted med en 2-1-sejr. Espanyol skabte betydeligt mest i løbet af kampen, men en scoring efter hjørnespark fra Cahais samt et mål fra Kike i overtiden sikrede os tre point. Det var fantastisk at få tre point i en kamp, hvor vi ikke spillede specielt godt. Det var årets blot anden udebanesejr.
1-2 (Hurtado 57 - Cahais 25, Kike 90+1)

Ligastilling
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #134: 10 Aug 2009, 18:40 »

Kan egentlig meget godt lide din stil. Updates på et par linjer kan hurtigt gå hen at blive grimt og amatør-agtigt, men du holdet det meget pænt, og man kan godt se, at du har blogerfaring. Dog synes jeg ikke, holdet er specielt spændende. Læser dog lidt med her, da du gør det godt! Smiley

KIU.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010