home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Spanske Real Valladolid
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Spanske Real Valladolid  (Læst 26607 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #45: 04 Aug 2009, 11:00 »

11.1.2009 - At. Madrid (4) vs. Valladolid (14)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Kike

Vi havde brug for at komme tilbage på sporet i ligaen efter to nederlag, men betingelserne var meget svære, da modstanderen i ligaens 18. runde var Atlético Madrid.

En fantastisk første halvleg fik en til at drømme om samme resultat, som da vi mødte Deportivo. Desværre havde vi brændt et straffespark, og Kike brændt en lige så stor målchance. Værterne havde været tamme, men vi havde ikke udnyttet det. Og helt som frygtet kunne noget forbilledligt invidualisme fra Atlético Madrids Forlán kort inde i anden halvleg sætte hjemmeholdet i gang. De var forvandlede nu, og de nåede at score yderligere to gange. Atlético vandt - men det kunne lige så vel have været os.
3-0 (Forlán 51, García 54, Rodríguez 64)
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #46: 04 Aug 2009, 11:03 »

Hvor er din gamle stil blevet af? Græder
Synes ikke denne stil er så imponerende. Den er for kedelig. Den består jo kun af tekst og handler om en kamp og et resultat på 4-5 linjer? Det er ikke lige mig, men kan bedre lide dine gamle blogs.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #47: 04 Aug 2009, 11:14 »

Hvor er din gamle stil blevet af? Græder
Synes ikke denne stil er så imponerende. Den er for kedelig. Den består jo kun af tekst og handler om en kamp og et resultat på 4-5 linjer? Det er ikke lige mig, men kan bedre lide dine gamle blogs.

Jeg forstår dig, men i denne blog bliver det med sikkerhed ved med at blive sådan, som det er nu. Der er hentet inspiration fra SIs forum, og jeg er ganske tilfreds.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #48: 04 Aug 2009, 11:20 »

13.1.2009
Efter et par ugers stor interesse for min højre fløj, Pedro León, blev jeg i dag spurgt, om jeg havde i sinde at sælge min nøglespiller. Jeg forsikrede, at jeg ikke sælger Pedro León, da han bestemt indgår i fremtidsplanerne for denne klub. Hans talent kan blive meget vitalt for klubbens succes, og spillere som León skal man holde på. Sevilla, Villarreal og sågar Real Madrid skulle angiveligt være ude efter min guldfugl, og indtil videre er det kun førstnævnte, der har budt på spanieren - og der blev sagt nej.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #49: 04 Aug 2009, 12:06 »

14.1.2009 - Valladolid vs. Sporting (Den spanske cupturnering, 5. runde, 2. kamp)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Borja - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Goitom

Nu gjaldt det returkampen i cupturneringen, hvor vi i den modsatte kamp havde sikret et meget fint udgangspunkt med en 1-0-sejr. En lige så god præstation ville med sikkerhed sikre os en billet til kvartfinalen.

Vi var ikke lige så gode som i Gijón, men dårligere kunne heldigvis også gøre det, og vi vandt da også kampen. Vi var ikke så overlegne som i den modsatte kamp, og Sporting kom frem til meget mere. De fik også scoret, men desværre for dem scorede vi tre. I første halvleg scorede Goitom sine første sæsonmål, og i slutningen af kampen slukkede Calvo Sporting-lyset. Sikkert avancement til kvartfinalen.
3-1 (Goitom 2, 45, Calvo 71 - Dastro 24)
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #50: 04 Aug 2009, 12:22 »

Kan faktisk godt lide den nye stil.

Men IMO mangler den lidt mere flower power og grafik Opstemt

KIU Thumbs Up
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #51: 04 Aug 2009, 12:30 »

var det ikke første gang at goitom scorede? men ellers syntes jeg stadigvæk at det er dejligt læsestof
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #52: 04 Aug 2009, 12:31 »

Kan faktisk godt lide den nye stil.

Men IMO mangler den lidt mere flower power og grafik Opstemt

KIU Thumbs Up

Ja, det siger I jo - men I får ikke det i hvert fald ikke foreløbig. Smiley

var det ikke første gang at goitom scorede? men ellers syntes jeg stadigvæk at det er dejligt læsestof

Jo, det står der også. Og super du kan lide det.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #53: 04 Aug 2009, 12:36 »

18.1.2009 - Valladolid (15) vs. Almería (18)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Borja - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Goitom

Almería lå til nedrykning, og da vi samtidig spillede på eget græs, var tre point det eneste, der kunne accepteres.

Som forventet og påkrævet ydede spillerne en præstation, der fortjente alle tre point. Matías Cahais åbnede med sin fjerde scoring efter ti minutter og efter flere muligheder for at øge til 2-0, blev det også fortjent til 2-0, da Pedro León scorede med en halv time igen. En vigtig sejr imod en af vores modstandere i bunden, og vi ligger nu på 14. pladsen, halvvejs i ligaen.
2-0 (Cahais 10, León 62)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #54: 04 Aug 2009, 12:48 »

21.1.2009 - At. Madrid vs. Valladolid (Den spanske cupturnering, kvartfinale, 1. kamp)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Borja - Rubio; León - Sesma - Víctor; Goitom

At. Madrid var næste modstander i vores eventyr i cupturneringen. Vi havde intet at tabe og var allerede tilfreds med vores kvartfinaleplads. Måske var det det ikke tilstedeværende pres, der gjorde, at vi leverede et sensationelt resultat i Madrid.

En fantastisk defensiv præstation - specielt fra Asenjo og Cahais - samt en formidabel skarphed foran mål sikrede en yderst overraskende 3-1-sejr, og det var til trods for, at vi var bagud efter kun et minut. Cahais fik hurtigt udlignet deres føring, og kort før pausen bankede Goitom bolden i nettet til 1-2 med et fantastisk skud. Skulle værterne have fået en skideballe i pausen, hjalp det i hvert fald ikke: Pedro León øgede til 3-1 efter 49 minutters spil. Atlético formåede ikke at skabe åbne chancer i de resterende minutter, og vi havde sikret os et resultat, som vi bestemt ikke havde turde håbe på.
1-3 (Banega 1 - Cahais 6, Goitom 40, León 49)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #55: 04 Aug 2009, 16:38 »

25.1.2009 - Valladolid (14) vs. Mallorca (20)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Borja - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Goitom

Dagens modstander vandt i ligaens 1. runde 1-0 over os. Siden da har holdet ikke vundet en eneste kamp i ligaen, og derfor ville pointtab være lidt af en katastrofe.

Det startede meget skidt for os. Mallorca havde hurtigt haft to store chancer, men heldigvis brændte de begge. Vi kom bedre med i løbet af første halvleg, men det var alligevel gæsterne, der kunne bringe sig foran kort før pausen, hvilket var fortjent. Efter pausen ramte vi træværket to gange, ellers havde vi ikke noget at byde på, og Mallorca vandt for anden gang i sæsonen 1-0 over os. En kæmpe skuffelse at ligaens dårligste mandskab to gange formår at slå os.
0-1 (Angulo 45)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #56: 04 Aug 2009, 16:45 »

28.1.2009 - Valladolid vs. At. Madrid (Den spanske cupturnering, kvartfinale, 2. kamp)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Borja - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Goitom

Der skulle følges op på et absolut fantastisk resultat, da vi skulle spille returkamp imod At. Madrid. Vi havde en kæmpe chance for at fuldføre sensationen og booke billet til semifinalen imod enten Valencia eller Sevilla.

Efter en god indledende halv time, hvor vi burde have bragt os i front, viste gæsterne pludselig den effektivitet, som vi selv manglede. Først scorede García efter 32 minutter, og minuttet efter øgede hovedstadsklubben også til 0-2. De lignede nu holdet, der ville sikre videre avancement, og da de scorede til 0-3 efter 56 minutter, var de ikke langt fra semifinalebilletten . Men heldgivis begyndte vi at skabe chancer mod slutningen af kampen, og et brag af et skud fra Álvaro Rubio gav nyt håb. Atlético jagtede en scoring i det sidste kvarter af kampen, men i stedet skulle kampen tage en ny drejning. To minutter inde i overtiden modtog Sesma bolden på venstre kanten, og med et lavt indlæg fandt han indskiftede Kike, der scorede en af sæsonens hidtil vigtigste mål - med to sene scoringer er vi nu klar til semifinalen! Valencia slog Sevilla med samlet 5-3 og bliver dermed modstanderen.
2-3 (Rubio 75, Kike 90+2 - García 32, Rodríguez 33, Miguel 56)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #57: 04 Aug 2009, 22:13 »

1.2.2009 - Villarreal (7) vs. Valladolid (14)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Borja - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Goitom

Efter sensationen imod Atlético Madrid kunne man håbe på, at spillerne havde flere overraskelser i benene til dagens udebanekamp imod Villarreal. Vi blev ikke spået mange chancer imod Villarreals utal af stjerner.

Og værternes favoritværdighed blev også bekræftet i løbet af kampen. Deres forward, Joseba Llorente, var i strålende humør, til trods for at det kun var blevet til en ligascoring hidtil, og leverede et hattrick i dagens opgør. Oven i hatten fandt Giuseppe Rossi også vej til nettet, mens Pedro León med få minutter igen kunne pynte på resultatet. Villarreal var bedst, men vi burde have mindsket nederlaget. Enten ved at have scoret mere på de chancer vi havde eller ved at være mere disiplineret i defensiven. Topscorer Sesma pådrog i løbet af kampen en skade, der vil holde ham ude i fem til seks uger.
4-1 (Llorente 18, 27, 70, Rossi 47 - León 85)


12. Sporting - 7|2|12 - 29-51 - 23
13. Athletic - 5|8|8 - 26-32 - 23
14. Valladolid - 6|4|11 - 22-32 - 22
15. Málaga - 5|5|11 - 22-39 - 20
16. Osasuna - 4|7|10 - 22-33 - 19
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #58: 04 Aug 2009, 22:32 »

4.2.2009 - Valladolid vs. Valencia (Den spanske cupturnering, semifinale, 1. kamp)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Borja - Rubio; León - Escudero - Medunjanin; Goitom

Blot en uge efter at vi havde sendt Atlético Madrid ud af cupturneringen, gjaldt det den først semifinale imod Valencia. Escudero erstattede den skadede Sesma på venstre kant.

Jeg havde op til kampen overvejet at bruge Víctor på toppen i stedet for Goitom, der ikke havde imponeret i de tidligere kampen. Jeg valgte dog at starte med svenskeren - og det fortrød jeg ikke. Først slog han til efter ti minutters spil, og kun to minutter efter øgede han minsandten også til 2-0. Det var en helt forrygende start, og det lod til, at spillerne gemte på flere overraskelser. Valencia begyndte dog at få et overtag nu, og spillere som David Villa og David Silva begyndte at vise deres egenskaber. Til trods for mange store chancer fik de ikke scoret, og i stedet kunne Rubio på et fantastisk langskud øge til 3-0 i minut 83. Valencia havde haft scoringsmulighedern e, og det havde vi også - men vi var betydeligt skarpere. En fantastisk, fantastisk 3-0-sejr.
3-0 (Goitom 10, 12, Rubio 83)
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #59: 04 Aug 2009, 22:36 »

Kan godt lide din simple stil. Gode resultater.
Logged

former zoesuckins

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010