home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Spanske Real Valladolid
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Spanske Real Valladolid  (Læst 26650 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #15: 02 Aug 2009, 16:00 »

28.9.2008 - Athletic (18) vs. Valladolid (16)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Borja; León - Sesma - Medunjanin; Goitom

Borja erstattede den skadede Rubio, Medunjanin var igen at finde på banen fra start, og Goitom fik for første gang chancen fra start, da Athletic var modstanderen i ligaens 4. runde.

Kampen forløb, som mange af de forrige kampe, meget jævnbyrdigt uden at nogle af holdene skabte store chancer. Kort inde i anden halvleg fik Medunjanin dog en god mulighed for at score, da han modtog bolden tæt under mål. Hollænderen missede ikke, og vi var i front med 1-0. Desværre lod det til at motivere værterne, og der skulle ikke engang gå ti minutter, før der var udlignet. Stillingen var nu 1-1, og med ti minutter igen svigtede vores forsvar igen, og hjemmeholdet var nu på sejrskurs. Hvad der lignede en sejr undervejs, endte i stedet med et nederlag, og vi stod igen tilbage med skuffede ansigter.
2-1 (Cerio 56, Llorente 81 - Medunjanin 49)


16. Osasuna - 1|1|3 - 3-5 - 4
17. Mallorca - 1|1|3 - 2-4 - 4
18. Valladolid - 1|1|3 - 3-6 - 4
19. Sporting - 1|0|4 - 3-14 - 3
20. Numancia - 0|1|4 - 1-11 - 1
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #16: 02 Aug 2009, 16:31 »

5.10.2008 - Valladolid (18) vs. Osasuna (16)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Borja; León - Sesma - Medunjanin; Goitom

Trods det dårlige resultat imod Athletic, valgte jeg samme 11 startende til dagens kamp imod Osasuna, hvor kun tre point kunne accepteres.

Heldigvis gik spillerne også ud og leverede det, som de skulle. Vi var atter det bedste hold, og det var fuldt fortjent, da Medunjanin smadrede bolden i nettet kort før pausen til 1-0. I anden halvleg fortsatte vores dominans, og vi burde have gjort det til både 2-0 og 3-0. De store afbrændere, specielt León og Goitom, fik endnu større grund til at ærgre sig over deres spildte målchancer, da Osasuna mod slutningen af kampen udnyttede et lille overtag til at få udlignet, og da skarpheden heller ikke var til stede det sidste kvarter, måtte vi igen tage til takke med kun et enkelt point. Vi burde have vundet, og det var frustrerende, at vi ikke gjorde det, men det gode spil var der dog.
1-1 (Medunjanin 38 - Dady 75)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #17: 02 Aug 2009, 17:06 »

18.10.2008 - Barcelona (1) vs. Valladolid (15)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Víctor - Sesma - Celestini - Borja - Medunjanin; Goitom

Efter tre kampe uden sejr trængte vi til tre point - desværre hed modstanderen nu Barcelona, der med maksimum point efter de første seks runder bestemt ikke havde lagt sløjt ud. Vi kunne dog glæde os over at stjernerne, Messi, Valdés og Eto'o, alle var ude med skader. Vores chancer for sejr var dog stadig meget små, og forventningerne var bestemt ikke store. Et point ville være tilfredsstillende, og derfor var vores tre offensive midtbanespillere også rykket ned ved siden af Borja og Celestini.

Fra starten var det tydeligt at se hvilket hold, som var betydeligt bedst. Barcelona kom til den ene afslutning efter den anden, men det skulle ikke nødvendigvis betyde, at jeg ikke var tilfreds. Pausestillingen var nemlig 0-0, og spillerne havde holdt de skræmmende værter fra store chancer. Desværre skulle den ikke gå længere for keeper Asenjo og co., da Gudjohnson godt ti minutter inde i anden halvleg scorede, og yderligere ti minutter senere øgede han også til 2-0. Der blev ikke scoret mere, vi undgik afklapsning, og derfor var jeg ganske tilfreds.
2-0 (Gudjohnson 56, 65)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #18: 02 Aug 2009, 17:33 »

25.10.2008 - Valladolid (17) vs. Sevilla (9)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; Kike - Sesma - Medunjanin; Goitom

I dag ventede endnu en svær modstander i form af Sevilla. Med stjerner som Fabiano, Kanouté og Navas ville det bestemt ikke blive let, og jeg kunne ikke tillade mig at kræve tre point. Vi havde dog Rubio tilbage i startopstillingen, og jeg troede helt sikkert på, at vi kunne hente et point. Helt som forventet var det Sevilla, der dominerede uden at være alt for skræmmende. Det var svært at gøre noget ved gæsterne, der med Duscher og Maresca på den centrale midtbane var de bedste på banen. Vi havde dog også vores afslutninger, men det var Sevilla, der fortjent kunne bringe sig foran efter 63 minutter. Håbet om point var dog ikke ude for os, og spillerne viste fantastisk moral. Det gav pote, da Sesma med ti minutter igen udlignede og sikrede os et tilfredsstillende point.
1-1 (Sesma 80 - Kanouté 63)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #19: 02 Aug 2009, 19:37 »

29.10.2008 - Castellón vs. Valladolid (Den spanske cupturnering, 4. runde, 1. kamp)
Line-up: Asenjo; López - Marcos - Calvo - Cahais; Borja - Dorado; León - Escudero - Canobbio; Oldoni

Med en hjemmebanekamp i form af returkampen in mente var denne kamp bare en, der skulle overståes. Spillere som Medunjanin, Rubio og Cahais blev sparet, og vi håbede på et fornuftigt resultat, som ville betyde, at videre avancement ville være indenfor rækkevidde til returkampen. Opgøret endte 0-0, vi fik sparet nogle af de vigtigste ansigter, og vi fik et godt udgangspunkt. Jeg var tilfreds.
0-0
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #20: 02 Aug 2009, 19:58 »

2.11.2008 - Real Madrid (3) vs. Valladolid (18)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; León - Escudero - Celestini - Rubio - Medunjanin; Goitom

Det hårde kampprogram fortsatte, og nu stod den på Real Madrid på Santiago Bernabéu. Som imod Barcelona skulle vi være meget påpasselige og defensive, hvis vi skulle have noget med hjem fra hovedstaden - og igen kunne spillerne spille uden pres, da Real Madrid var kæmpe favoritter.

Absolut helt som forventet sad værterne fuldstændig på tingene, og vi havde næsten ingen ting at sige. Real Madrid vandt fuldt fortjent 4-1, og det eneste positive var at vi udnyttede den ene af vores to chancer. Vi måtte erkende, at vi blev kørt over.
4-1 (Raúl 14, 90+3, van Nistelrooy str 47, Higuaín 78 - Cahais 86)
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #21: 02 Aug 2009, 20:03 »

Det her er hvad jeg vil kalde en ægte blog. Det startede vel netop sådan her, ikke så mange dikkedarer, bare et rigtig godt overblik over en karriere, hvor vi får alt det nødvendige at vide. Ikke de bedste resultater endnu, men jeg håber at du med dine evner kan hæve det i fremtiden. Glæder mig til at se mere. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #22: 02 Aug 2009, 20:35 »

9.11.2008 - Valladolid (19) vs. Valencia (4)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; León - Escudero - Celestini - Rubio - Medunjanin; Víctor

Med Barcelona, Sevilla og Real Madrid som de seneste tre modstandere i ligaen, kunne vi godt trænge til lettere modstandere. Desværre kunne vi ikke få det, og Valencia var modstanderen i ligaens 10. runde, hvor en sejr ville lune gevaldigt. Desuden havde jeg et par dage inden dagens kamp tilbudt Sergio Asenjo ny kontrakt, da Villarreal viste interesse for målmanden. I dag skrev han så under på kontrakten, der løber til 2013 og samtidig øgede hans frikøbsklausul fra £8.250.000 til £20.000.000.

Som alle havde kunne forvente, kom vi igen op imod overmagten, men det var bestemt ikke så slemt som imod Real Madrid. Valencia bragte sig i front på frispark efter 11 minutter, men der skulle blot gå 12 minutter, før Álvaro Rubio havde udlignet til kæmpe jubel på Nuevo José Zorrilla. Derefter gjorde spillerne det helt fantastisk i defensiven, og til tider kom vi også til afslutninger - bl.a. da Cahais brændte en stor chance efter hjørnespark. Stillingen var dog stadig 1-1, og Valencia havde ikke meget at byde ind med, men marginalerne viste sig ikke at være på vores side: Med seks minutter tilbage af den ordinære spilletid kunne Valencias Morientes stige til vejrs og heade bolden i nettet til 1-2 til gæsterne. I overtiden havde Borja et farligt langskudsforsøg, der havde fortjent bedre skæbne. Opgøret endte 1-2, og drengene fik ros.
1-2 (Rubio 23 - Silva 11, Morientes 84)


16. Sporting - 2|2|6 - 13-30 - 8
17. Almería - 1|4|5 - 15-19 - 7
19. Mallorca - 1|4|5 - 6-11 - 7
19. Valladolid - 1|3|6 - 7-16 - 6
20. Numancia - 1|1|8 - 4-18 - 4
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #23: 02 Aug 2009, 20:57 »

jeg var skeptisk i starten, men syntes faktisk at det her er ret dejligt. det er fedt kun at hører om kampene og som i den seneste update, en kontraktforlængelse . håber det snart vender for dig så dit ophold ikke bliver alt for kort i klubben.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #24: 02 Aug 2009, 21:05 »

Kunne bedre lide din "New Man Archie" blog, bryder mig ikke om måden du laver updatesne nu. Altså Én kamp ad gangen. Men hvis du vil prøve noget nyt er det selvfølgelig dit valg Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #25: 03 Aug 2009, 16:38 »

12.11.2008 - Valladolid vs. Castellón (Den spanske cupturnering, 4. runde, 2. kamp)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Víctor

Denne returkamp imod Castellón var yderst vigtig. Det gjaldt ikke bare om at avancere til 5. runde, men det var bestemt også væsentligt at få lidt selvtillid tilbage i spillerne. En sejr var simpelthen påkrævet.

Efter en noget sløj første halvleg begyndte vi at sidde på tingene i anden, og Víctor, der endnu ikke har scoret, ramte bl.a. overliggeren. Til enorm frustration fik vi dog ikke scoret i den ordinære spilletid, men heldigvis, trods mange trætte spillere, fik vi endelig hul på bylden i den forlængede spilletid. De to centrale forsvarsspillere, Calvo og Cahais, scorede hver et mål, og vi vandt 2-0. Super vigtigt forud for bundkampen imod Numancia.
2-0 (Cahais 95, Calvo 102)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #26: 03 Aug 2009, 17:25 »

16.11.2008 - Numancia (20) vs. Valladolid (19)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Víctor

Endnu en hamrende vigtig kamp ventede her. Numancia, som kun havde hentet tre point i de første kamp, burde være mulige at slå, og vi gik uden tvivl efter alle tre point. Sesma var tilbage på fløjen, og spillerne var ikke så mærkede efter de 120 minutter imod Castellón, som jeg havde frygtet.

Det blev en meget, meget jævnbyrdig kamp, hvor man godt kunne se, at der var vigtige point på spil. Hverken Numancia eller os kom frem til store, åbne chancer. Jeg synes dog, at Víctor burde have scoret sit første mål i sæsonen i denne kamp, og han havde bl.a. en afslutning på stolpen. Med ti minutter igen blev han skiftet ud til fordel for den 20-årige Kike, men det var ikke ham, der skal skulle tage overskrifterne - det var Sesma: Med fem minutter igen kom Pedro López fri på højre kanten, og han kunne lægge et meget præcist indlæg indtil Jonathan Sesma, der scorede hans tredje sæsonmål. Og hvilket vigtigt mål at score. Vi har atter vundet en kamp i ligaen, og nu ligger vi minsandten på 15. pladsen med to point ned til stregen.
0-1 (Sesma 85)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #27: 03 Aug 2009, 19:01 »

17.11.2008
Mallorca fyrede i dag deres manager, og det satte straks mig i forbindelse med klubben. Umiddelbart havde jeg ingen kommentar til rygterne, og jeg forventer sådan set heller ikke, at jeg snart vil være at finde i Mallorca, som ikke har vundet i flere kampe i træk og blandet andet tabt til et af bundholdene, Sporting.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #28: 03 Aug 2009, 19:40 »

23.11.2008 - Valladolid (15) vs. Getafe (6)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Borja; León - Sesma - Medunjanin; Víctor

Først og fremmest skal det siges, at Mallorca den 19. november hyrede Víctor Fernández som deres nye manager, og dermed blev rygterne om mig som ny Mallorca-manager manet til jorden.

Dagens modstander, Getafe, havde overrasket ved at ligge på 6. pladsen efter 11 runder, og med tre sejre på stribe i bagagen var de ikke til at kimse af. Jeg følte dog stadig, at tre point var indenfor rækkevidde. Rubio pådrog sig en skade imod Numancia og var erstattet af Borja, ellers var det de samme ansigter i startopstillingen.

Den første halve time af kampen forløb yderst pænt. Vi kom til afslutninger, og Getafe havde intet at byde på. Víctor havde da også bragt os i front efter 24 minutter, men kort før pausen skulle Getafe desværre få udlignet på en af deres første afslutninger. Pausestillingen var 1-1, men vi burde have ført. Anden halveg var slet ikke så rig på chancer som første, og kampen endte uafgjort. Vi havde over dobbelt så mange afslutninger som gæsterne, men vi var trods alt ikke favoritter, og derfor var jeg ganske tilfreds.
1-1 (Víctor 24 - Guerrón 38)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #29: 03 Aug 2009, 20:02 »

29.11.2008
Jonathan Sesma valgte i dag et pjække fra træning, og det kostede en advarsel til venstre fløjen - en advarsel han ikke kunne acceptere. Sesma føler, at harmonien i truppen er dårlig, at holdet præsterer under niveau, og han har mistet tilliden til mine evner. Nu må vi se, om det koster ham startpladsen i morgendagens kamp imod Sporting.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010