home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Spanske Real Valladolid
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Spanske Real Valladolid  (Læst 26628 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #30: 03 Aug 2009, 20:06 »

30.11.2008 - Valladolid (17) vs. Sporting (16)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Borja; León - Sesma - Canobbio; Víctor

Sporting havde kun skrabet et enkelt point mere sammen end os, og derfor måtte dette opgør betegnes som meget vigtigt. En sejr kunne i bedste tilfælde bringe os tilbage på 15. pladsen.

Opgøret startede skidt, og Sporting så bedst ud i starten. Det havde også kastet en scoring af sig, og på et flot langskud havde de bragt sig i front efter kun to minutter. Men derefter tog vi fuldstændig over, og med seks minutter til pausen kunne Sesma fortjent udligne. Gæsterne havde kun haft en afslutning, og vi burde sådan set have ført, da vi gik ind til anden halvleg. I stedet for et føringsmål til os udnyttede Sporting deres anden afslutning og kom foran igen. Bortset fra Sportings to afslutninger ejede vi kampen, og med en halv time igen fik Sporting en mand udvist, hvilket måske kunne øge vores chancer for sejr. Vi fortsatte i hvert fald vores pres, og vi fik fuldt, fuldt fortjent udlignet. Det var Ronny, der satte et frispark i kassen. Det begyndte at ligne en uafgjort, selvom vi burde have lukket kampen for længst, men heldigvis skulle indskifter Escudero i minut 90 blive matchvinder og sikre en ny ligasejr. Spillerne viste god moral og vendte kampen flot - tre vigtige point!
3-2 (Sesma 39, Ronny 75, Escudero 90 - Carmelo 2, Bilic 49)
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #31: 03 Aug 2009, 20:28 »

Synes faktisk den her blog fanger mig rigtig godt SirToby! Smiley
Selvom der er ikke er noget grafik er den stadig fed fordi du fortæller godt om kampene og så behøver du ikke noget grafik Wink
Fortsæt det gode arbejde!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #32: 03 Aug 2009, 20:56 »

Synes faktisk den her blog fanger mig rigtig godt SirToby! Smiley
Selvom der er ikke er noget grafik er den stadig fed fordi du fortæller godt om kampene og så behøver du ikke noget grafik Wink
Fortsæt det gode arbejde!

Det glæder mig, at du er tilfreds. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #33: 03 Aug 2009, 20:59 »

7.12.2008 - Deportivo (8) vs. Valladolid (16)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Canobbio; Víctor

Rubio var tilbage i startopstillingen til dagens kamp imod Deportivo, hvor vi håbede at kunne komme igennem opgøret ubesejret og undgå at tabe for femte gang i træk.

Mit mandskab spillede den betydeligt bedste første halvleg under min ledelse i dag. Alt lykkedes, og vi var overraskende overlegne. Værterne havde intet at byde på, til trods for at stjerner som Valeron, Guardado og de Guzman var på banen. Vi havde haft tre åbne chancer og førte fuldt fortjent 3-0 ved pausen. Sesma havde nettet to gange, mens León også var kommet på tavlen. Kort inde i anden halvleg kunne Víctor have afgjort kampen på straffespark, men han brændte, og Deportivo var stadig med i kampen. Men selvom de var meget bedre i anden halvleg fik de ikke scoret, og vi havde ydmyget Deportivo på deres græs - og det var en fortjent sejr. En fantastisk præstation.
0-3 (Sesma 17, 38, León 25)
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #34: 03 Aug 2009, 21:11 »

Som sædvanlig en fin blog du laver. Den er enkelt og stilfuld, men dog syntes jeg ikke helt den når højden for dine andre blogge. Der mangler en smule og det er nok også grafikken der gør en del af det jeg syntes jeg mangler. Men skriftligt er det perfekt så KIU Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #35: 03 Aug 2009, 21:20 »

Som sædvanlig en fin blog du laver. Den er enkelt og stilfuld, men dog syntes jeg ikke helt den når højden for dine andre blogge. Der mangler en smule og det er nok også grafikken der gør en del af det jeg syntes jeg mangler. Men skriftligt er det perfekt så KIU Wink

Ja, jeg vidste, at der var fare for, at denne blog ikke vil blive lige så populær som mine tidligere, men jeg nyder at holde det så enkelt, som jeg gør.

Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #36: 03 Aug 2009, 21:38 »

14.12.2008 - Valladolid (14) vs. Málaga (12)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Víctor

Spillerne red på en bølge af selvtillid inden dagens kamp, og tre point burde bestemt være indenfor rækkevidde.

Det var tydeligt at se, at spillerne havde vundet de seneste to kampe med to gode præstationer, og i dag var spillerne igen klar med en rigtig god indsats. Vi satte os på tingene fra starten af, og vi førte fuldt fortjent 2-0 ved pausen efter en scoring hver fra Víctor og Cahais. Málaga fik reduceret hurtigt i anden halvleg, men to fremragende langskud fra Rubio afgjorde kampen, og vi kunne sætte endnu tre point ind på kontoen efter en god 4-1-sejr. Nu ligger vi minsandten på 9. pladsen!
4-1 (Víctor str 6, Cahais 40, Rubio 54, 62 - Duda 50)


7. Deportivo - 6|3|6 - 23-26 - 21
8. Sevilla - 6|3|6 - 18-18 - 21
9. Valladolid - 5|4|6 - 19-20 - 19
10. Villarreal - 5|4|6 - 19-20 - 19
11. Athletic - 4|6|5 - 23-22 - 18
« Seneste Redigering: 03 Aug 2009, 21:44 af SirToby » Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #37: 03 Aug 2009, 21:41 »

Ja, jeg vidste, at der var fare for, at denne blog ikke vil blive lige så populær som mine tidligere, men jeg nyder at holde det så enkelt, som jeg gør.

Smiley

Det er også helt fint, og det fungere tydeligvis så keep it simple Wink
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #38: 03 Aug 2009, 21:43 »

14.12.2008 - Valladolid (14) vs. Málaga (12)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Víctor

Spillerne red på en bølge af selvtillid inden dagens kamp, og fire point burde bestemt være indenfor rækkevidde.

Det var tydeligt at se, at spillerne havde vundet de seneste to kampe med to gode præstationer, og i dag var spillerne igen klar med en rigtig god indsats. Vi satte os på tingene fra starten af, og vi førte fuldt fortjent 2-0 ved pausen efter en scoring hver fra Víctor og Cahais. Málaga fik reduceret hurtigt i anden halvleg, men to fremragende langskud fra Rubio afgjorde kampen, og vi kunne sætte endnu tre point ind på kontoen efter en god 4-1-sejr. Nu ligger vi minsandten på 9. pladsen!
4-1 (Víctor str 6, Cahais 40, Rubio 54, 62 - Duda 50)


Ligemeget hvor godt de spiller, så tvivlerjeg på at de kan få hele 4 points for kampen  Wink

Men ellers en god blog. Dejlig let at læse og følge med i, og opdateringerne kommer hurtigt. Keep It Up  Thumbs Up

7. Deportivo - 6|3|6 - 23-26 - 21
8. Sevilla - 6|3|6 - 18-18 - 21
9. Valladolid - 5|4|6 - 19-20 - 19
10. Villarreal - 5|4|6 - 19-20 - 19
11. Athletic - 4|6|5 - 23-22 - 18
Logged

19-18!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #39: 03 Aug 2009, 21:45 »

Hehe, super set, jemil. Jeg ved godt nok ikke, hvad jeg tænkte på, da jeg skrev fire. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #40: 03 Aug 2009, 21:58 »

21.12.2008 - Valladolid (9) vs. Betis (3)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Víctor

Med ti sejre i de første 15 kampe havde Betis overrasket alt og alle, og trods tre sejre i træk ventede der med sikkerhed en svær kamp. Men selvtilliden, som de 11 startende bar rundt på, burde dog kunne sikre os tre point i årets sidste kamp.

Det var tydeligt at se, at Betis som os også badede i selvtillid. De var generelt de bedste, men det var så heller ikke værre, end at det kunne have fået begge veje. Desværre havde Betis marginalerne på deres side, og i anden halvleg scorede de først på straffespark og øgede kort efter efter et hjørnespark. Efter seks kampe i træk uden nederlag var vi endeligt besejret.
0-2 (Martínez str 48, González 61)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #41: 03 Aug 2009, 22:14 »

2.1.2009
I dag fik truppen et nyt ansigt. Med mine to centraltliggende offensive midtbanespillere, Medunjanin og Canobbio, ude med skader kunne vi godt bruge en ny en af disse slags. Derfor blev 19-årige Daniel Parejo i dag hentet til klubben, og det blev han gratis. Han indgik ikke i Real Madrids planer og kunne hentes for et stort rundt nul. Parejo er en kreativ playmaker, der forhåbentlig kan udvikle sig til noget større for os.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #42: 03 Aug 2009, 22:39 »

4.1.2009 - Espanyol (16) vs. Valladolid (12)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Parejo; Víctor

For en sjælden gangs skyld var vi favoritter i en udebanekamp, og jeg så også muligheden for at hente alle tre point som rimelig god, da vi i dag mødte Espanyol i Barcelona. Den nye mand, Parejo, var med fra start på grund af skader.

Opgøret forløb slet ikke, som vi havde håbet på. Hjemmeholdet var klart de bedste på banen, og det var fuldt fortjent, at de løb af sted med en 2-0-sejr. Spillerne havde det ikke i sig i dag, og udover et skud på stolpen fra Ronny havde vi ikke meget at byde på. Nu gælder det om at rejse sig.
2-0 (Tamudo 29, Nenê 57)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #43: 03 Aug 2009, 23:30 »

7.1.2009 - Sporting vs. Valladolid (Den spanske cupturnering, 5. runde, 1. kamp)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Kike

Der var bestemt interesse i at avancere til kvartfinalen i cupturneringen, og derfor var vi glade for at have trukket en modstander som Sporting og undgik giganter som Barcelona og Real Madrid. Jeg så mulighederne for videre avancement som gode, men først skulle et godt udgangspunkt sikres.

Vi spillede en rigtig god første halvleg og burde have ført ved pausen - oven i købet måske med 2-0. Men Kike og Pedro León manglede begge skarpheden, da store chancer tilbød sig. Sporting havde slet ikke haft noget at sige, og i anden halvleg blev det ikke til meget fra nogle af de to mandskaber. Med tre minutter igen tilbød der sig dog en stor chance til Escudero, og den udnyttede han, hvilket betød, at vi alligevel smuttede af sted med sejren, og det var fortjent. Et godt udgangspunkt.
0-1 (Escudero 87)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #44: 03 Aug 2009, 23:57 »

Da jeg skulle til at starte min sidste blog, overvejede jeg at lave det på stort set samme måde som dette. Jeg havde bare et topbanner på de første par test opdateringer. Men jeg ombestemte mig, lige da jeg startede bloggen.. Kort sagt, jeg nyder den måde du laver bloggen på.

Hvis du eksempelvis havde et topbanner som passede ind, ville bloggen - IMO - være mere eller mindre fejlfri. Dog fanger overskriften mig heller ikke rigtigt.

Men, men, men.. KUTGW! Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010