home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1015 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At miste sin mødom
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: At miste sin mødom  (Læst 55756 gange)
simonob
Landsholdsspiller

Sv: At miste sin mødom
« Svar #165: 28 Jul 2009, 22:40 »

Wink
Er godt klar over, der altid vil være had til enten det ene eller andet. Forstår bare ikke, hvorfor der hades bare for at hade, som jeg opfatter Casppers holdning til bøsser. Skal man så også hade svenskere, for at hade dem? Se positivt på det, jo flere bøsser der er, jo flere tøser er der os andre. Wink

Well, dét skal du ikk spørge mig om.. Wink Jeg deler ikke hans holdning, jeg synes bare man skal acceptere den.. That's it.. Jeg har da også nogle jeg bryder mig mindre om.. Sådan er det bare.. Det har du sikkert også.. Sådan er verden nu engang.. Om folk vil dele hans holdning, skal man selv bestemme, men jeg synes godt man kan respektere den.. Det hjælper alligevel ikk noget at sidde her og skrive hvor stor en klovn han er fordi han synes dit og dat.. Man behøver ikk forstå ham, men man kan sku godt respektere at alle ikk har samme holdning som en selv..  Thumbs Up

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #166: 29 Jul 2009, 19:13 »

Well, dét skal du ikk spørge mig om.. Wink Jeg deler ikke hans holdning, jeg synes bare man skal acceptere den.. That's it.. Jeg har da også nogle jeg bryder mig mindre om.. Sådan er det bare.. Det har du sikkert også.. Sådan er verden nu engang.. Om folk vil dele hans holdning, skal man selv bestemme, men jeg synes godt man kan respektere den.. Det hjælper alligevel ikk noget at sidde her og skrive hvor stor en klovn han er fordi han synes dit og dat.. Man behøver ikk forstå ham, men man kan sku godt respektere at alle ikk har samme holdning som en selv..  Thumbs Up

Nu kan jeg ikke lade være med at gå ind i den her debat. Selvfølgelig skal man respektere andre menneskers holdninger. Men han dømmer uden at have mødt dem, hvilket i min bog tenderer til ubegrundet had. Fordomme er en skidt ting! Jeg kender da også en, der er til golden showers og andet sjovt, som jeg synes er langt mere frastødende end bøssesex. Men så længe man ikke kan lugte det, er det jo ligemeget. Det virker jo ikke som om, han erkender bøsser som hans ligemænd, men snarere som nogle, der ikke kan være sammen med ham, fordi de ikke er som ham, ikke lige så gode. Det kan godt være, at jeg ikke kan lide prettyboys, men jeg kan da godt snakke med dem. Thumbs Up

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #167: 29 Jul 2009, 19:31 »

Nu kan jeg ikke lade være med at gå ind i den her debat. Selvfølgelig skal man respektere andre menneskers holdninger. Men han dømmer uden at have mødt dem, hvilket i min bog tenderer til ubegrundet had. Fordomme er en skidt ting! Jeg kender da også en, der er til golden showers og andet sjovt, som jeg synes er langt mere frastødende end bøssesex. Men så længe man ikke kan lugte det, er det jo ligemeget. Det virker jo ikke som om, han erkender bøsser som hans ligemænd, men snarere som nogle, der ikke kan være sammen med ham, fordi de ikke er som ham, ikke lige så gode. Det kan godt være, at jeg ikke kan lide prettyboys, men jeg kan da godt snakke med dem. Thumbs Up

Det er så Din holdning Wink Det ændrer jo ikk på at Casper har en anden.. Det kan godt være det i DIN verden er forkert at hade nogle pga. deres seksualitet, men hvis det ikk er det i Caspers verden, hvorfor så fare sådan op over det ? Det er jo ikke ulovligt at have den holdning han har, og hvorfor skal han holde den for sig selv, bare fordi han har en anden holdning ? Ligemeget hvor mange der blander sig her, så vil der aldrig blive enighed.. Desuden har jeg ikke selv noget imod bøsser.. Og har heller ikk noget imod Casper fordi han ikk har samme holdning som jeg har.. Sådan er gamet nu engang.. Han bryder jo ikk nogle love ved det, og hvis han bryder de 'regler' du har sat i DIN verden, så er det jo dit problem.. Ikke hans.. Men jeg kan samtidig godt forstå at du, og så mange andre, reagerer som i gør.. Og Casper er blevet bombet med utallige spørgsmål, for at finde frem til hvorfor han har den holdning, men jeg tror ikk vi kan sætte os ind i det alligevel, når vi personligt har det på en anden måde.. Smiley

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #168: 29 Jul 2009, 19:40 »

@simonob.

Selvfølgelig må folk have den holdning de vil. Men når man udtaler sig så dumt og fordomsfuldt som Casper gør, så må man forvente at få en ordentlig en over nallerne. Det er trods alt et debatforum. Det også lovligt at være nazist i Danmark. Men det betyder jo ikke, at 99,9 % af danskerne synes Jonni Hansen og resten af gutterne i DNSB er nogle kæmpe kegler. Det Casper skrev var barnligt, plat og utrolig fordumsfuldt.

Tænk hvis du selv var homoseksuel. De er sgu bare mennesker.. de skal behandles pænt. Og fordomme gør deres liv meget svært. Nok ikke særlig sjov, at leve i et samfund, hvor noget så essentielt som ens seksualitet ikke var accepteret hos mange mennesker.

Indtil videre synes jeg i hvert fald, at folks reaktion har været 100 % fair.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #169: 29 Jul 2009, 19:45 »

@simonob.

Selvfølgelig må folk have den holdning de vil. Men når man udtaler sig så dumt og fordomsfuldt som Casper gør, så må man forvente at få en ordentlig en over nallerne. Det er trods alt et debatforum. Det også lovligt at være nazist i Danmark. Men det betyder jo ikke, at 99,9 % af danskerne synes Jonni Hansen og resten af gutterne i DNSB er nogle kæmpe kegler. Det Casper skrev var barnligt, plat og utrolig fordumsfuldt.

Tænk hvis du selv var homoseksuel. De er sgu bare mennesker.. de skal behandles pænt. Og fordomme gør deres liv meget svært. Nok ikke særlig sjov, at leve i et samfund, hvor noget så essentielt som ens seksualitet ikke var accepteret hos mange mennesker.

Indtil videre synes jeg i hvert fald, at folks reaktion har været 100 % fair.

Well, jeg er enig i at man ikk bør hade folk udfra deres seksualitet.. Det bør man heller ikk i min verden.. Jeg prøver bare at understrege, at hvis man går ind og hader Casper nu, fordi han hader bøsser, så er man da ikk en skid bedre selv ?
I min verden bør man heller ikk hade bøsser.. Det ku jeg heller ikk selv drømme om.. Jeg kender til nogle der er homoseksuelle.. De er ikk i min tætteste omgangskreds, men jeg kender til dem.. Og dem har jeg da ikke spor imod.. Det nytter bar ikk noget at begynde at kaste alt muligt lort i hovedet på hinanden, fordi man i bund og grund ikke har samme holdning.. Det er egentlig det jeg prøver at nå frem til.. Wink

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #170: 29 Jul 2009, 20:15 »

Well, så er vi sådan set enige. Smiley

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #171: 29 Jul 2009, 21:00 »

... efter at have læst hele tråden igennem, har jeg både grint højlydt, og brækket en blyant i forargelse.

Man skal selvfølgelig respektere andre menneskers holdninger, vi har jo forskellige holdninger alle sammen. Men når det så er sagt, så kan jeg så fortælle, at jeg har meget svært ved at respektere Cassper's intolerante og fordumsfulde tilgang til homoseksuelle. Cassper, du kan ikke fordrage homoseksuelle, fordi du afskyr tanken om to mænd, der har sex? Og fordi du ikke kan lide dette indre billede, får du alle mulige afskyelige fordomme om dem - også som mennesker?!

Jeg tror bare, du er usikker på din egen seksualitet, og ved du hvad? Jeg tror, du har brug for at få dig en homoseksuel ven, I har nok mange fælles synspunkter, I kan snakke om. Synspunkter, du er alt for homofobisk til at dele med omverdenen.

Jeg vil smide 400-500 kroner på, at du har haft seksuelle fantasier om din ven og dig i en jacuzzi, og dermed er nødt til at afvise alt homoseksuelt blot for at være mand nok udadtil.

- en tus' oveni herfra!

Jeg har for længst indset, at homoseksualitet eksisterer, og det vil det altid gøre. Jeg har intet imod bøsser, faktisk heller ikke dem der rager en anden mand på røven - det svarer jo til, at en mand rager en lækker pige på røven? Men altså hvis det var mig, ville  jeg selvfølgelig se det som meget ubekvemt, og meget ubehageligt...

Jeg vil også sige, at jeg inderligt håber på, at disse homofober vågner op en nat, helt svedige og smurt ind i sæd efter at have haft en våd drøm, om et hedt samleje op af køkkenbordet, med en homoseksuel, det kunne virkelig sætte jeres homofobiske tanker i perspektiv - undskyld, hvis det forarger nogen.

... og så til allersidst vil jeg spørge dig, om du har det på samme måde med lesbiske? Det tvivler jeg på. Nu hvor du påstår, at du ikke selv er homoseksuel, går jeg da ud fra, at du så er til piger. Hygger du dig så kun til heteroseksuelle piger, eller tager du sig også en hånder til lesbiske piger der giver hinanden oralsex?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #172: 30 Jul 2009, 11:28 »

Jeg har intet imod bøsser, faktisk heller ikke dem der rager en anden mand på røven - det svarer jo til, at en mand rager en lækker pige på røven? Men altså hvis det var mig, ville  jeg selvfølgelig se det som meget ubekvemt, og meget ubehageligt...

Jeg vil lige knytte en kort kommentar til dette. Jeg tror også at de fleste piger synes at det er irriterende og ubehageligt når fyre gør og tager dem på røven i byen. Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #173: 30 Jul 2009, 11:57 »

Jeg vil lige knytte en kort kommentar til dette. Jeg tror også at de fleste piger synes at det er irriterende og ubehageligt når fyre gør og tager dem på røven i byen. Wink

Haha, ja. Jeg overvejede også, om jeg skulle flette det ind, men så kom jeg i tanke om alle de liderlige tøser, som der også er nogle af Rullende Øjne Grin

Zone 43
Manager

« Svar #174: 01 Aug 2009, 01:28 »

Acceptere og respektere, at det er hans holdning. Det eneste jeg, og mange andre, vil vide, er hvorfor, han har den holdning - udover han synes det er klamt. Det er ikke ligefrem terrorister, kannibaler e.l., der er tale om. Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #175: 01 Aug 2009, 01:31 »

Respekterer I så også racister? (:

verdenskrig
Manager

« Svar #176: 01 Aug 2009, 01:46 »

Respekterer I så også racister? (:

Nej!.. Men syntes det er sjovt den hele tiden skal bringes på banen.. Nu snakker vi det her emne, hvorfor skal racisme så hele tiden blandes ind..

Det ville f.eks nok være dumt af mig at kunne lide racister når jeg har et par venner som er af anden etnisk baggrund Rullende Øjne .. Jeg har ingen venner der er bøsse( i hvertfald ik hva jeg ved af) derfor kan jeg lettere tillade mig at afsky dem!..

Og her snakker vi to mænd der har kærligheds hygge med hinanden, hvilket jeg anser som puhbad crazy.. Det har sorte trods alt ikke!

edit: og inden en klipper mit hovede af, vil jeg da gerne have lov at sige at jeg godt ved at bøsser også er gode mennesker indeni Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zulue
Manager

« Svar #177: 01 Aug 2009, 01:51 »

Hvorfor er det sjovt at de hele tiden skal bringes ind på banen? Jeg havde ikke forestillet mig at der var så mange der følte afsky til homoseksuelle, af den ene grund, at jeg ikke kan se hvad de gør galt - udover at jeg, ikke selvfølgelig, men I ved hvad jeg mener -- synes at bøssesex er ulækkert, men det har sku da intet med bøssemennesket at gøre. Så må man altså lige komme ud over den der grænse, at AD, man kan altså slet ikke klare ham den homoseksuelle, for tænk hvor han sidst har haft sjoveren oppe, puuh, den lugter sikkert stadig af prut -- eller hvad man nu tænker på, det er simpelthen for umodent. Nå. Men, altså, racisme er vel lidt det samme - det er en "speciel race" man simpelthen blot afskyr, om det er hudfarve eller seksuel orientering er vel i bund og grund ligemeget.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #178: 01 Aug 2009, 01:56 »

Hva er der bevet af topic!!!!
- Kom gerne med historier om jeres første knald!

Zulue
Manager

« Svar #179: 01 Aug 2009, 01:57 »

Hva er der bevet af topic!!!!
- Kom gerne med historier om jeres første knald!
Det er noget helt andet, helt korrekt, haha. (-; Fremragende tråd.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010