home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 468 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Palermo - Tidl. Aberdeen, Vanløse | Et eventyr starter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Palermo - Tidl. Aberdeen, Vanløse | Et eventyr starter  (Læst 29328 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo - Tidl. Aberdeen, Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #75: 26 Aug 2009, 15:39 »

Det her er en super spændende blog. Jeg har ikek set den før, og blev vildt overrasket at du skamroser mig og udnævner mig til at have inspireret dig. Får helt røde ører. Men tak, det varmer en gammel Freaks' hjerte  Wink

Jeg kan se det er længe siden du opdaterede. Det synes jeg er lidt ærgerligt. Håber ikke bloggen er død.

Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo - Tidl. Aberdeen, Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #76: 26 Aug 2009, 15:56 »

Det her er en super spændende blog. Jeg har ikek set den før, og blev vildt overrasket at du skamroser mig og udnævner mig til at have inspireret dig. Får helt røde ører. Men tak, det varmer en gammel Freaks' hjerte  Wink

Jeg kan se det er længe siden du opdaterede. Det synes jeg er lidt ærgerligt. Håber ikke bloggen er død.



Tusind tak Dusty! Thumbs Up Haha, men det er skam sandt. Efter jeg havde læst et par af dine blogs, så var lysten bare enorm Smiley Bloggen er skam ikke død, skifter bare imellem 08 og 09. Den ene dag har jeg 08 åbent, og den anden dag 09. Har også et par andre sjove saves i 08 som der også er blevet spillet lidt på, men bloggen er bestemt ikke død Thumbs Up
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo - Tidl. Aberdeen, Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #77: 26 Aug 2009, 17:10 »



1. September 2010


Nu har jeg egentlig fået overstået transfervinduet, og opstarts sæsonen her i Palermo. I løbet af august måned har jeg kun lavet et enkelt indkøb. Jeg manglede en enkelt mand mere nede i forsvaret, så derfor investerede jeg 75 millioner kroner i den unge schweizer Johan Djourou. Johan er ankommet fra den engelske storklub Arsenal. Han har også spillet 25 kampe for Schweiz. I Arsenal har han ikke rigtig slået igennem. I sidste sæson spillede han kun 2 kampe for Arsenal, men i de to kampe scorede han et mål og lavede et oplæg. I forrige sæson var han udlånt til italienske Brescia, og her spillede han 35 kampe, med en gennemsnitskarakter på omkring 7.00. En god investering, og helt sikkert en spiller jeg kan tjene på i fremtiden.

Johan Djourou


I august har vi spillet 4 kampe. 1 venskabskamp, 2 Coppa Italia kampe og vores første Serie A kamp. Vi tager dem bare fra en ende af.


4/8/10
Cadiz - Palermo 0-0
Efter kampen mod Almeria skulle vi endnu engang møde et spansk hold. Dette var også bare en venskabskamp, som var den sidste inden sæsonen begyndte. Dog bliver det til et tamt 0-0 opgør, men vi viste god figur i forsvaret, og Amelia holdte buret rent.

18/8/10
Ascoli - Palermo 1-2
Første runde i Coppa Italia. Modstanderen var underdogsne fra Ascoli. Efter 33 minutter placerer Mark Bresciano flot bolden oppe i hjørnet, og bringer os på 0-1. Lige før slutfløjtet er det nyindkøbte Terron som header en bold i kassen, efter et hjørnespark. Ascoli får dog et trøste mål i overtiden, men vi vinder sikkert, og er videre til næste runde.

21/8/10
Piacenza - Palermo 2-5
Anden runde af Coppa Italia skulle vise sig at blive meget målrig. Piacenza spiller til dagligt i Serie B, så vi skulle nærmest vinde dette opgør. Iaquinta sparker kampen i gang efter 18 minutter, da han flot ligger bolden ind på et straffespark. Piacenza svarer dog igen efter 26 minutter, da Ubeda gør det til 1-1. Mit angreb er dog farligt i dag, og med blot to minutters mellemrum formår vi at gøre det til 1-3. Først er det Gouffran som scorer efter 37 minutter, og to minutter efter kan Iaquinta scorer sit andet mål i kampen, og bringe os foran 1-3. Inden pausen kan Ubeda dog også score sit andet mål, da han gør det til pausestillingen 2-3. Gouffran slukker Piacenzas drømme efter 79 minutter, da også han kommer op på to scoringer i denne kamp. Davide Lanzafame lukker opgøret lige før slutfløjtet, og sikrer os en dejlig 2-5 sejr.

28/8/10
Brescia - Palermo 0-1
Så gjaldt det min premiere i Serie A. Johan kom først til Palermo den 29. August, så han nåede ikke at optræde mod sin tidligere klub. Der falder kun en enkelt scoring i dette spændende opgør. Yoann Gouffran scorer sin 3. Sæsonscoring efter 67 minutter, og sikrer os 3 point i vores premiere kamp. Hvilken start!

Medieprognosen lyder på en 13. Plads, hvilken jeg sagtens tror vi kan leve op til. Dog er mit mål bare at overleve i Serie A. Et meget realistisk mål ifølge mig selv. Det overrasker mig lidt at de store klubber i Serie A næsten ikke har forbedret sig i transfervinduet. AS Roma, Juventus og Lazio har slet ikke lavet nogle indkøb. Klubber som Inter, AC Milan, Napoli, Udinese, Fiorentina og Sampdoria har kun købt få spillere ind, og de fleste er enten lejet eller købt på fri transfer. Det er lidt af en overraskelse syntes jeg.

Følg med i næste update, hvor vi rigtig har fået startet sæsonen!






Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo - Tidl. Aberdeen, Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #78: 26 Aug 2009, 21:47 »



1. Oktober 2010 - Næsten perfekt


September måned var næsten en perfekt måned for os. Jeg tabte kun 1 ud af 5 kampe, det vil jeg kalde en godkendt måned. Lad os bare kaste os ud i det.

1/9/10
Catania - Palermo 1-1 (1-3)
Månedens første kamp var tredje runde af Coppa Italia. I denne runde skulle vi møde Catania, og det skulle virkelig vise sig at blive en spændende kamp. En rigtig pokal kamp. Iaquinta sparker os i front efter 13 minutters spil. Catania svarer igen efter små 60 minutter, og gør det til 1-1, hvilket bliver resultatet i den ordinære spilletid. Omkampen bliver også uden scoringer, hvilket resulterer i en straffesparks konkurrence. Matias Fernandez er den første som skal sparke, og han gør det sikkert til 0-1. Catania brænder deres første spark, og her går det allerede vores vej. Iaquinta ligger bolden ind til 0-2, og endnu engang brænder Catania. 0-2 til os og 3 spark tilbage. Srna bringer spænding tilbage i kampen, ved at brænde sit skud, og samtidig scorer Catania på deres tredje spark. 1-2, to spark tilbage. Luduena ligger bolden til rette, og sparker bolden ind i modsatte side af, hvor målmanden kaster sig. Izco fra Catania bliver den tredje mand for hjemmeholdet som brænder. Dermed sikrer vi os adgang til næste runde af pokal turneringen. Her venter mægtige AC Milan. Men hvis vi spiller som vi har gjort i løbet af september, så tror jeg sagtens vi kan vinde.

5/9/10
Palermo - Reggina 2-0
Så var det Serie A tid igen. Reggina var modstanderen her den 5. September. Nyindkøbte Djourou får en fantastisk vigtig rolle i denne kamp. I første halvleg formår ingen af holdene at score, men i anden halvleg viser Djourou hvorfor han er blevet hentet til Palermo. Johan header to bolde i kassen i anden halvleg, og sikrer os en meget vigtig sejr. Fantastisk!

19/9/10
Lecce - Palermo 3-5
En sand målfest. Andre ord kan jeg ikke bruge til indledning til denne kamp. Iaquinta viser skarphed, og bringer os på 0-1 efter 20 minutter, og så sker der ellers løjer. Cacia udligner for Lecce efter en halv time, og bringer Lecce tilbage i kampen. Gouffran vil også på måltavlen i dag, hvilket han gør ved at score efter 37 minutter. Han forøger til 1-3 tre minutter efter, hvilket også bliver pause stillingen. Efter 52 minutter scorer Iaquinta sit andet mål, og gør det til 1-4. Gouffran laver hattrick efter 56 minutter, da han nærmest lukker kampen til 1-5. Dog var kampen langt fra færdig endnu. Blot 3 minutter efter Gouffran havde fuldført sit hattrick reducerer Lecce til 2-5, og 2 minutter efter står der 3-5 på måltavlen. Presset falder dog lidt da Lecce’s Matheus Vivian bliver udvist. Iaquinta kan åbenbart godt lide den røde farve, for han modtager samme type kort i overtiden. Totalt dumt. Men vi sikrer os endnu 3 point.

26/9/10
Palermo - Cagliari 4-0
Endnu en Serie A kamp skulle spilles, og for anden kamp i træk laver Gouffran hattrick. Det er dog Matias Fernandez som sparker kampen i gang, da han med et langskud bringer os foran 1-0 efter 14 minutter. Efter 17 minutter scorer Gouffran sit første mål i kampen. 3 minutter inde i anden halvleg scorer Yoann sit andet mål i kampen, og fuldfører sit hattrick 2 minutter efter. Samtidig lukker og slukker han kampen med resultatet 4-0. Han har virkelig fået en fantastisk start på sæsonen.

29/9/10
Siena - Palermo 3-1
I kampen mod Siena, i slutningen af september, kunne vi ikke holde det niveau som vi havde spillet med de seneste kampe. Porta bringer Siena foran efter 21 minutter, og lige før halvleg scorer Fierro til 2-0. Jeg vælger at skælde spillerne ud i halvlegen, for at se om det skulle kvikke dem lidt op. Det gjorde det ikke, og 6 minutter før tid scorer Corvia til 3-0, og slukker lyset for os. Gouffran scorer dog et trøstemål i overtiden, men det kan vi sku ikke rigtig bruge til noget. Et nederen nederlag. Nederen. Iaquinta blev for resten skadet i denne kamp, og er ude i 3 uger. Gouffran blev også skadet, og er ude i en uge. Nederen.

Faktisk syntes jeg det har været en godkendt måned. 4 sejre og et nederlag. Det bringer os på en fjerdeplads i ligaen, efter 5 kampe.  Yoann Gouffran er også topscoren i Serie A, med 8 mål i 5 kampe. Han har scoret 4 mere end Zlatan på andenpladsen.






Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010