home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Palermo - Tidl. Aberdeen, Vanløse | Et eventyr starter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Palermo - Tidl. Aberdeen, Vanløse | Et eventyr starter  (Læst 29334 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #60: 15 Aug 2009, 00:22 »



2. Marts 2010


Nu har jeg så endelig fået spillet et par måneder mere. Dog har jeg spillet helt frem til 2. marts, så denne update, og formodentlig de efterfølgende, kommer ikke til at være i dagbogs format, som det har været indtil nu, da det simpelthen vil være for kedeligt for jer læsere. Well, som sagt, så er jeg ved den 2. marts 2010, dvs. at transfervinduet er overstået, så skal vi ikke lige tage et kig på det først?
Hvis vi starter med indkøbene, så kan jeg ligge ud med Martin Bernburg. Det var rigtig dejligt da han kom til klubben, da jeg følte at vi havde forbedret angrebet enormt. Den anden som kom til i løbet af januar er den unge, skotske oven i købet, højre midtbane- og forsvarsspiller. Navnet på det 17-årige talent er Gerry Smith, og jeg forventer enormt meget af ham.





Det var de enkelte indkøb jeg fik gjort i januar måned. Tre spillere har også forladt Aberdeen, da jeg skulle væk fra minus tallene i mit lønbudget. Først røg Jeffrey de Visscher til Dunfermline for 1,9 millioner kroner. Den næste der forlod os var Neil McVittie, som tog til Dag & Red for 1,1 millioner kroner. Og til sidst måtte løntunge Darren Mackie (22.000/ugen) forlade os, da han blev købt af Leyton Orient for kun 200.000 kroner. Jeg ved godt det ikke er mange penge, men var nødt til det, for at få plus i regnskabet.

For lige at afrunde alle de kampe jeg spillet i 2010 indtil videre, kommer der her en hurtig gennemgang.

JANUAR 2010
Vi lagde ud med at spille d. 4. januar mod St. Mirren. Jay Simpson bliver dobbelt målscore, men vi lader også 2 mål gå ind, så vi tager hjem med 1 point.
Så blev det ellers tid til at spille den første af de to Celtic kampe som ventede. Først gjaldt det kampen i Tennents Scottish Cup's 4. runde. En svær modstander, og jeg håbede på et overraskende resultat. Det fik jeg også, men dog ikke til vores side. Kampen ender hele 4-6 til Celtic. Det positive i denne kamp er at Martin Bernburg får scoret sit første mål i Aberdeens røde trøje, og kan starte måljagten i 2010.
Den 13. januar var vi så tilbage i SPL igen, og endnu engang skulle vi møde Celtic på hjemmebane. Nu skulle jeg virkelig føle at Martin Bernburg var et genialt køb. Celtic kommer foran efter 67 minutter, og da Oliveira bliver udvist efter 84 minutter så det virkelig sort ud. Men Bernburg scorer et udlignende mål med 2 minutter igen, og bliver dagens redningsmand på Pittodrie Stadium i Aberdeen.
Den næste kamp, den 18. januar, vil jeg ikke snakke længe om. Modstanderen hed Hibernian, og de kørte os lige så stille over med 2-0. Et skuffende resultat, og hurtigt videre.
Den sidste kamp i januar skulle spilles den 25. mod Dundee United. En kamp hvor vi er foran 2-0 ved pausen, efter Lee Miller og Hoefkens hver har scoret et enkelt mål. David Goodwillie scorer til 2-1, men bliver dog udvist 10 minutter efter. 2 minutter efter udvisningen er Bernburg på pletten, og slukker kampen med sin scoring til 3-1. En god afslutning på en noget blandet måned.

FEBRUAR 2010
I februar lagde vi ud med at få en uafgjort med hjem, da vi på udebane spillede mod Partick Thistle. Hvert hold scorer et mål, og begge falder inden for kampens sidste ti minutter. Abdou scorer for os.
Mark Kerr og Inverness CT var modstanderen den 10. februar, men den dato vil jeg hurtigt forsøge at glemme. Ligesom da vi spillede mod Hibernian, gjorde vi det ekstremt dårligt, og taber 2-0. Begge mål falder i første halvleg.
Så begyndte den gode stime ellers. Vi ligger ud med en brandkamp mod Motherwell. Der bliver scoret 6 mål i kampen, og 5 af dem af til vores fordel. Da de første 45 minutter var gået, førte vi elegant 4-1. 1x Lee Miller, 1x jay Simpson, 1x Zander Diamond og 1x Martin Bernburg stod der under Aberdeen på måltavlen. I anden halvleg får Diamond headet endnu en bold i kassen, og vi går hjem med en 5-1 sejr.
Den 21. februar mødte vi giganterne fra Rangers. Der går kun 2 minutter før vi er bagud. Kris Boyd header en bold ind i vores mål, og vi får en skidt start på kampen. Abdou scorer et udlignende mål efter et kvarter, og Eric Addo følger op med endnu et mål 12 minutter efter. Lige før pausen gør Kris Boyd det til slutresultatet 2-2, og vi har sikret os et meget flot point.
Hearts lå før kampen den 1. marts på en 3. plads, og der lå de også senere den dag. Eric Addo header en bold ind efter 4 minutter, og bringer os i front. Hearts' Kingston sparker et langskud i kassen blot fem minutter efter, og så står det endnu engang lige. Diamond kommer højst på et hjørnespark eter 70 minutter, og slukker kampen med 2-1. Fantastisk resultat, og jeg kan se tilbage på en flot måned.

Det var så et overblik over de kampe der er blevet spillet i 2010 indtil videre. I ligaen befinder vi os stadig på en 7. plads, hvilket jeg er ganske tilfreds med. Dog kan vi måske godt hoppe op på en 5. plads hvis resultaterne er med os, men nu må vi se. Der resterer 5 kampe af SPL, og i næste update kommer jeg ind på hvordan de er forløbet, og hvordan vi er endt i SPL. SPL slutter allerede den 3. april  Shockeret

Nå men, læs videre i næste update!




Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #61: 15 Aug 2009, 01:01 »

endelig kom der en update Wink.
men ja, fine resultater. Og fint at du stadig er på den 7 plads, men 5 plads er vel meget bedre, så tag lige Falkirk og Hibernian nu også, imens du er så godt i gang Opstemt!

EDIT: hvilken plads skal man komme på i ligaen for og spille UEFA ? Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #62: 15 Aug 2009, 01:30 »

Øverste to hold kommer til CHL.
3. pladsen kommer til UEFA Cuppen.
4. pladsen kommer til Uefa Intertoto Cuppen.

Så jeg regner ikke med europæisk bold til næste år Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #63: 15 Aug 2009, 11:30 »



3. April 2010


Nu har jeg spillet de sidste fem kampe i den ordinære SPL. Men dagen efter den sidste kamp, 3. april, skulle jeg blive godt og grundigt overrasket. Vi skal ud og spille om ikke at rykke ned? Der er 12 hold i SPL, og de sidste 6 hold skal spille om nedrykning. Jeg blev noget overrasket, da jeg troede vi havde sikret os en fornuftig 7. plads, men så skal jeg alligevel forsøge mig at holde os i live. Nå men, jeg vil lige gennemgå de fem kampe jeg har fået spillet.

Den 13. marts lagde vi græs til kampen mod Hamilton. Lee Miller skyder os i front efter 20 minutter. Vi skal dog hen til det 85. minut før der bliver scoret igen. Denne gang er det imod os, og med fem minutter igen står der 1-1. Pedro Oliveira bliver smidt på banen i stedet for Bernburg, og det skulle jeg ikke fortryde. Oliveira scorer dybt inde i overtiden, og sikrer os 3 dejlige point.

Den 22. marts skulle vi møde St. Mirren, og det blev en ren lorte kamp for os, kort sagt. Vi kommer dog foran efter 7 minutter, da Bernburg sparker bolden i kassen, men så går det også nedad. 1 minut inde i halvleg reducerer St. Mirren til 1-1. I det 55. minut får vi tilkæmpet os et straffespark, men Nuno Ferreira skyder bolden 10 kilometer over mål. Det blev afstraffet 2 minutter efter, da vi kommer bagud 1-2. Efter 66 minutter lukker St. Mirren kampen, da de scorer til 1-3. Et nederlag, og hurtigt videre.

Den 27. marts var dagen hvor vi endnu engang skulle møde Celtic. Jeg har ikke tal på hvor mange gange vi har mødt dem i denne sæson, og det er endnu ikke blevet til en sejr mod de grønstribede. Dagoberto skyder Celtic i front efter 14 minutter. Steven Fletcher fordobler føringen efter 28 minutter. Martin Bernburg bringer os tilbage i kampen lige før halvleg, og pauseresultatet er 2-1. Dagoberto scorer sit andet mål efter 64 minutter, og Donati gør det til hele 4-1 efter 80 minutter. Bernburg pynter endnu engang på resultatet da han scorer kampens sidste mål til 4-2, efter 85 minutter.

Den 31. marts skulle vi spille en meget vigtig kamp mod Falkirk, som lå på en 6. plads inden kampen. Vi kommer bedst fra start da Ferreira scorer sit første sæsonmål efter små 8 minutter. Falkirk kommer også på måltavlen efter 27 minutter. Inden pausen scorer Falkirk selvmål, og vi kan gå til pause med en et-måls føring. 10 minutter inden slutfløjtet scorer Falkirk til 2-2, hvilket bliver kampens resultat. Vi kunne ellers have smuttet forbi Falkirk, hvis vi havde vundet de to sidste kampe, og Falkirk havde tabt.

Den 3. april skulle vi spille den sidste kamp i SPL i denne sæson. Vi ville gerne slutte sæsonen flot af, men det satte Hibernian selvfølgelig en stopper for. Chris Eagles bringer gæsterne i front efter 35 minutter. Selv samme Chris Eagles bliver i starten af anden halvleg udvist, og vi ligger et enormt pres på Hibernian. Desværre lykkedes det ikke for os at ligge bolden i mål, så vi måtte indse at heldet bare ikke har været med os i denne sæson.

Det var lige en hurtig gennemgang af de netop nu afsluttede kampe. Efter kampen mod Hibernian opdager jeg at vi skal spille fem kampe mere. Modstanderne hedder Motherwell, Inverness CT, St. Mirren, Partick Thistle og Hamilton. Nogle hold vi ikke har fået prængende resultater imod. Alle kampene skal spilles i Bank of Scotland Premierleague Nedrykningsgruppen. Det var en slem overraskelse, at vi nu skal spille for at overleve. Men jeg tager selvfølgelig kampen op, og vil gøre alt for at holde Aberdeen i SPL.

Jeg ved ikke om jeg bliver i Aberdeen i næste sæson, da jeg gerne ville til en klub med en lidt bedre økonomi, og jeg syntes det er irreterende at spille i Skotland, da jeg næsten ikke kan få nogle arbejdstilladelse til de unge talenter jeg har øjne på.

Men læs i næste update om jeg har bestået, og holdt Aberdeen oppe i SPL, eller om skuffelsen ramler ned over os, og vi må forlade ligaen.




Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #64: 15 Aug 2009, 12:44 »

Håber du tager udfordringen op i Aberdeen, ihvertfald en sæson endnu.  Super blog med lækker grafik.

Ser frem til at høre mere
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #65: 15 Aug 2009, 12:51 »

Mange tak Alfster Thumbs Up Nu må vi se Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #66: 15 Aug 2009, 17:32 »



15. Maj 2010 - De sidste kampe i denne sæson


Så fik jeg spillet de sidste kampe i SPL i denne sæson. Og har ikke fået nogle yderligere beskeder om at jeg skal spille flere kampe om nedrykning osv. Vi skulle spille 5 kampe mod de hold der var endt på en 7. Plads og nedad.

10/4/10
Aberdeen - Motherwell 1-2
I vores første kamp tager vi imod Motherwell på hjemmebane. Nadjim Abdou ligger ud med at få sit andet gule kort allerede efter en halv time, og vi er i undertal resten af kampen. Efter 74 minutter kan Motherwells Chris Martin bringe gæsterne i front. 4 minutter efter sparker Eric Addo bolden ind til 1-1. Dog skal Chris Martin ødelægge det for os, da han scorer sit andet, og kampens sidste mål i denne kamp. Dermed taber vi den første af de sidste fem kampe.

17/4/10
Inverness CT - Aberdeen 2-2
God første halvleg, dårlig anden halvleg. Andet er der ikke at sige om denne kamp. Martin Bernburg ligger ud med bringe os i front efter blot 3 minutter. Eric Addo sparker os på 0-2, og vi går til halvleg med denne stilling. Man skulle tro at Inverness CT havde bestukket dommer Stuart Dougal i pausen, fordi han dømte virkelig til Inverness’ side. Efter 74 minutter begår Zander Diamond straffespark, og Barry Nicholson bringer Inverness tilbage i kampen. Blot 7 minutter efter begår selv samme Zander Diamond straffespark endnu engang, og selvfølgelig dømmer Dougal det. Barry Nicholson brænder i første omgang, men sparker returen i mål, og så står det hele lige igen. Bernburg bliver i slut minutterne revet omkuld i feltet, men her er Dougal kold, og holder fløjten fra munden. Total skandale. Jeg var da også hurtig ude i pressen efter kampen, hvor jeg langede ud efter dommeren verbalt. 1 minut før tid fik Carl Hoefkens for resten det røde kort, og det er anden kamp i træk hvor vi får en spiller sendt ud med karantæne.

1/5/10
Aberdeen - St. Mirren 2-2
Den 1. Maj havde vi ikke fri fra arbejde. Tværtimod skulle vi ud på en svær opgave mod St. Mirren. Det unge talent, Nuno Ferreira, bringer os i front efter 11 minutters spil. 3 minutter inde i anden halvleg kommer St. Mirren tilbage i kampen, da de udligner til 1-1. Christian Nade gør det også til 1-2. Dog afslutter Lee Miller målfesten ved at scorer det sidste mål i kampen to minutter efter St. Mirrens mål.
Endnu et point, i en mindre god kamp.

8/5/10
Partick Thistle - Aberdeen 1-1
I denne kamp er vi dog karantæne fri, da ingen tabte hovedet  i St. Mirren kampen. Jordan Robertson bringer hjemmeholdet foran efter 11 minutter. Martin Bernburg scorer sin 9. Sæsonscoring efter 56 minutter, og derefter bliver der ikke scoret yderligere.

15/5/10
Aberdeen - Hamilton 1-1
Nu skulle vi spille mod allerede nedrykkede Hamilton. Hamilton får et straffespark efter 22 minutter, og de udnytter også chancen, og bringer sig i front. Lee Miller scorer det længe ventede mål for os efter 73 minutter, og dermed lukker og slukker vores topscorer, Lee Miller, denne sæson.


Jeg sidder nu og har overstået min tredje sæson som manager i bloggen “Et eventyr starter”. Jeg ved ikke om jeg bliver i Aberdeen, da jeg ikke ligefrem bryder mig om at spille i Skotland, og økonomien er heller ikke den bedste. Men nu må vi se. Lige nu er det kun managerposten i FC Frecericia som er ledig, og jeg er ærlig talt ikke interesseret i at spille i 1. eller 2. Division igen. Under klubber med meget usikre managere kan Liverpool, Blackburn, Sevilla, Leverkusen og Dormund nævnes. Jeg har også opdaget at min fremtid er usikker i Aberdeen åbenbart. Jeg endte på en 8. Plads, en plads under hvad jeg havde forventet, så jeg er vel egentlig heller ikke tilfreds. Men, det har været sjovt at prøve kræfter med Aberdeen og Skotland. Og sikke en halv sæson Martin Bernburg fik. Et rigtig dejligt indkøb. Jeg fik ham på en fri transfer, og manden er nu 13 millioner værd.




Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #67: 15 Aug 2009, 18:49 »



Så skete det


Det havde ligget i kortene længe. Jeg har netop sagt op som manager for Aberdeen. Tilliden til mig var ikke stor, fansene var ikke tilfredse, økonomien var dårlig, jeg fik ikke nogle penge til indkøb, og så var jeg simpelthen bare træt af Skotland.
For anden gang i bloggen skal jeg ud og søge nye græsgange at gå på.
Der er en del klubber som pt. står uden manager. Af topklubber kan nævnes:

Rangers
Rangers, som i nok ved, spiller i Skotland, så jeg er ikke meget for at drage tilbage til landet igen. Selvom Rangers er en storklub, som jeg frygtede at møde hver gang, så lokker Skotland ikke nok til, at jeg har lyst til at ansøge om jobbet.

HSV
HSV endte i sidste sæson på en skuffende 12. Plads i Bundesligaen. Dog var det ikke bestyrelsen der fyrede Martin Jol. Han valgte simpelthen selv at gå. HSV vandt dog den tyske pokal sidste sæson, så det kunne være en spændende mulighed.

Manchester United
Manchester United endte med Premier League trofæet mellem hænderne i sidste sæson. Sir Alex Ferguson var dog gammel og slidt, så han har valgt at sige op. Nu står en af verdens bedste klubber uden manager, men vil det være for urealistisk at en tidligere Vanløse og Aberdeen manager fik det job? Tjae, det tror jeg, så det job vil jeg se bort fra pt.

Der er også en del mindre klubber som ikke har nogen på posten lige nu. Heriblandt kan Sheffield United, som spiller i Coca Cola Championship nævnes. Viborg er lige rykket ned fra SAS-Ligaen, men da de nu skal til at spille 1. Divison er jeg ikke så interesseret i jobbet. Norwich som også spiller i CCC står uden manager. Der er flere engelske klubber som spiller i de lavere engelske rækker som står uden manager, men jeg er ikke så meget til de lavere rækker hvis jeg skal være ærlig. AaB, OB og FC Københavns managere er meget usikre, så det kunne lyde interessant. Reading, Hull, Villarreal og Sevillas managere er også under pres, så måske sker der noget i de usikre klubber snart. Vi får se.




Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #68: 15 Aug 2009, 18:55 »

godt du gik fra Skotland Opstemt!
HSV, ville jo være en spændende job, ellers Sevilla og Villareal.
Hvilken division er Hull og Reading i Smiley?
Logged

Kolo Abib Touré

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #69: 15 Aug 2009, 18:56 »

Begge hold ligger i CCC Thumbs Up
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #70: 15 Aug 2009, 19:37 »

Bliver spændende at se hvem du vælger! Vi er jo begge United-fans så håber da du vælger United, men for at se realistisk på det, ville der nok ikke være den største chance for at overtage det varme sæde på Old Trafford Wink

KIU! Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #71: 15 Aug 2009, 21:05 »

Mange tak sindsygt Thumbs Up Jeg vil bare gerne prøve at holde denne blog en lille smugle realistisk, sådan så jeg ikke går fra Vanløse, et smut til Skotland, og så i United Peace Jeg har ikke valgt en klub endnu, men håber snart der kommer en løsning Thumbs Up
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #72: 15 Aug 2009, 21:12 »

Mange tak sindsygt Thumbs Up Jeg vil bare gerne prøve at holde denne blog en lille smugle realistisk, sådan så jeg ikke går fra Vanløse, et smut til Skotland, og så i United Peace Jeg har ikke valgt en klub endnu, men håber snart der kommer en løsning Thumbs Up
God idé med at holde det super realistisk.. Men lad os da håbe at du får nok succes til at komme til United..
Wink
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aberdeen - Tidl. Vanløse | Et eventyr starter
« Svar #73: 15 Aug 2009, 21:40 »



Cristian Manzetti vender hjem


Så er ventetiden overstået. Cristian Manzetti vender hjem til sit hjemland. I kan nok gætte klubben bare ved at kigge på det banner jeg har valgt til min periode i denne klub. Cittá di Palermo er navnet på den klub som jeg skal slå min vinger ud i, i den næste periode. Palermo rykkede i 08/09 sæsonen ned i Serie B, men i sidste sæson formåede de suverænt at vinde Serie B, og nu vil de så have mig til at undgå at de rykker ned fra Serie A. Nu sidder i sikkert og tænker hvorfor en succesfuld manager som førte Palermo op i Serie A har forladt klubben. Men som jeg skrev i den sidste update, så har Manchester United været på jagt efter en mand der kunne tage over for Sir Alex, og ham har de hapset i Palermo. Så nu skal jeg fører en klub frem, som leder over spillere som Simon Kjær, Vincenzo Iaquinta, Yoann Gouffran og Matias Fernandez, en trup som jeg sagtens kan se blive oppe i Serie A i denne sæson.
Jeg har et transferbudget på hele 535 millioner kroner. Dette skyldes at Francesco Guidolin, den tidligere manager, købte ind for 32 millioner i sidste sæson, men solgte spillere for hele 840 millioner kroner. Mellem spillerne som forladte klubben var bl.a. Gareth Barry (FC Porto 190 millioner) Mathieu Bodmer (Roma 210 millioner) og lidt flere spillere der blev solgt for over 100 millioner kroner stykket. Så jeg har en del penge at gøre godt med, men jeg har også en stærk trup allerede, så jeg ved ikke hvor mange jeg kommer til at bruge. Men en ting er sikkert! Jeg glæder mig til at få skudt næste sæson i gang. Med…

Cittá di Palermo!





Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo - Tidl. Vanløse, Aberdeen | Et eventyr starter
« Svar #74: 16 Aug 2009, 16:48 »



1. August 2010


Så har jeg fået overstået den første måned i Palermo. Det var også den første transfer måned, og den har jeg udnyttet til at lave et par indkøb, samt salg.
Først får i lige en gennemgang af mine indkøb so far:

Francesco Inglese
Francesco Inglese var delejet af Brescia, men jeg valgte at købe de sidste 50% af ham, for 8,5 millioner kroner. Han er pt. 20 millioner kroner værd.

Casper Larsen
Jeg havde også et øje på Casper da jeg var i Aberdeen, men havde ikke finanserne til at købe ham. Casper er blevet købt fra OB for 2,7 millioner kroner. Han er 18 år, og jeg har ærlig talt bare købt ham for at kunne tjene en sjat penge på ham senere hen.

Marcello Gazzola
Truppen manglede en ordentlig højre back. Løsningen på dette problem blev Marcello Gazzola, som kom til Palermo fra Catania for 15 millioner kroner.

Darijo Srna
Et navn som mange FM spillere nok kender. Jeg har købt Srna fordi han er en klasse spiller, og fordi at han kan dække en del pladser på banen, inklusiv højre back. Srna er blevet hentet ind fra Aston Villa for en sum på 95 millioner kroner.

José Carlos Terrón
Terrón er et ungt forsvarstalent som jeg købt ind fra selveste FC Barcelona. Jeg stod og manglede en central forsvarsspiller, og fandt den 19-årige gut rendende som reserve i Barcelona. 55 millioner kroner var hvad der skulle til, for at få ham til at skifte klub. En spiller som jeg mener kan blive i klubben i mange år.

John Goossens
En ung hollandsk venstre kant. Han skal mest agere backup for Bresciano, men måske udvikler han sig til en fast mand på holdet. John er ankommet fra Ajax for 43 millioner kroner.

Samlede udgifter: 220 millioner kroner.



Det var så de indkøb som jeg har foretaget mig i løbet af juli måned, og der er stadig en hel måned tilbage at lege i. Nu kommer der så lige en hurtig gennemgang af salgene.

Samir Ujkani
Samir rendte rundt på reserveholdet. Han er en 22-årig albansk målmand, som jeg har solgt for 14 millioner kroner til Cittadella.

Paolo Hernán Dellafiore
Her kommer så det største salg i min karriere til dato. Den tidligere Palermo manager var interesseret i at får Dellafiore med sig til Manchester United. Dellafiore var omkring 40-50 millioner værd. Han er en stærk forsvarsspiller, så jeg ville ikke slippe ham for hvad som helst. Manchester bød så 43 millioner kroner for ham. Jeg forhøjede for sjov til 200 millioner kroner, bare for at slippe af med dem, da jeg ikke regnede med at de ville gå med til det. Et par dage senere får jeg så en besked om at min bestyrelsesformand har accepteret et bud på 200 millioner kroner for ham. Paolo underskrev kontrakten med United, og jeg kunne tilføje 200 millioner til min konto. De 200 millioner har så også været grund til mange af de andre køb. Terrón er erstatningen, som skal spille pladsen i midterforsvaret i stedet for Dellafiore.



Det var de salg jeg har fået lavet indtil videre. Jeg blev noget overrasket da Manchester United gik med til de 200 millioner, men det er kun til min fordel.


Jeg har også spillet et par venskabskampe i løbet af juli måned, dem får i da også lige med i denne update.

15/7/10
Gela - Palermo 0-2
Vi gæstede Gela denne sommerdag, og det var samtidig min første kamp for Palermo. Takket værd Vondracek’s hjørnesparks taktik kvitterede Simon Kjær med to hovedstøds mål, og sikrer os en 0-2 sejr.

18/7/10
Cesena - Palermo 0-5
I denne kamp viser vi at vi har et stærkt hold. Bresciano scorer efter 9 minutter, og starter målfesten. Efter 24 minutter scorer Cesena selvmål, og bringer os på 0-2. Iaquinta scorer efter 27 minutter på et hovedstød, og gør det til 0-3. Inden pausen scorer Simon Kjær til 0-4, endnu engang via hjørnespark. Iaquinta lukker kampen da han gør det til slutresultatet 0-5 efter 78 minutter.

21/7/10
Laval - Palermo 0-1
Kampens eneste målscorer bliver nok som ingen overraskelse Simon Kjær, som endnu engang viser at han kan scorer med hovedet. Dog spiller vi ikke nogen prangende kamp, og jeg er ikke glad selvom vi går hen og vinder.

24/7/10
Mechelen - Palermo 0-3
Endelig en kamp hvor Gouffran får gang i sine støvler. Han scorer efter 17 minutter, og bringer os allerede på sejrskurs. Fabio Simplicio forøger til 0-2 efter 56 minutter, og Iaquinta slukker kampen med en scoring til 0-3 efter 74 minutter. Simplicio får dog det røde kort i slutminutterne, men det er ikke noget jeg tager særlig tungt.

30/7/10
Palermo - Almeria 2-3
Det her var kampen mod den sværeste modstander i venskabskampene. En kamp som nærmest bliver afgjort i de sidste minutter. Gouffran bringer os på 1-0 efter 12 minutter, og han bliver også dobbelt målscorer efter 82 minutter. Derefter går vi helt i staver, og ender med et 2-3 resultat. Negredo scorer først til 2-1, derefter laver Taborda to mål, og vender kampen til Almerias fordel. Jeg var rimelig bitter bagefter. Længe leve de sidste 10 minutter af en kamp, i FM.


Det var de venskabskampe jeg har fået spillet i denne måned. Jeg har en kamp tilbage mod Cadiz før turneringen starter den 29. August. Jeg ved ikke om der kommer flere indkøb eller salg, men du skal i hvert fald læse videre i næste update!






Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010