|
MisterFCK
Gæst
|
|
Nu vinder du lige ANC ikke  Jeg skal nok prøve 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Så er der en ny afstemning oppe så stem lige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Så er der en ny afstemning oppe så stem lige  Jeg tror da godt, du kan hive en andenplads hjem. Det er godt nok gode hold, men på den anden side burde du på en god dag kunne slå dem alle :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Jeg tror da godt, du kan hive en andenplads hjem. Det er godt nok gode hold, men på den anden side burde du på en god dag kunne slå dem alle :-)
Håber jeg også jeg kan:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Godt at du slog Egypten.  Nu går du hele vejen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Godt at du slog Egypten.  Nu går du hele vejen.  Det kunen da være sjovt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
9. februar 2006 African Nations Cup, Semifinale
Optakt: Dette bliver en meget svær kamp. Tunesien er et godt hold og de vil helt sikkert volde os store problemer. op til kampen er Aruna blevet skadet og Kroupi starter derfor på banen. Heldigvis er Mahan kommet tilbage fra sin skade og er klar til at spille igen. Jeg havalgt at Gnanhouan skal spille fra start i stedet for Copa.
Opstilling:
G. Gnanhouan
E. Eboué K. Touré A. Meïté A. Boka
Y. Touré B. Kalou S. Kalou G. Yapi Yapo
E Kroupi A. Koné
Bænk: Copa Daouda G. Demel K. Akale Mahan S. Lassissi C. Konan J-J. Tizié
Kampen: 1. halveg: 14 min: Eli Kroupi løber ud i siden med bolden tæt på baglinjen smækker han bolden ind til Koné der sikkert scorer. 0-1! 17 min: Koné får en god aflevering og løbr fra forsvaret. Han dribler målmanden og scorer. 0-2! 30 min: Yapi Yapo løb ind i feltet med bolden. En forsvarer stempler ham bagfra og vi får starffespark. Eli Kroupi scorer sikkert. 0-3! 43 min: Santos løber frem ad banen. Han undviger Y. Touré's takling og løber videre. Uden for feltet trykker han af. 1-3!
Pause: Vi spiller en god 1. halveg. Jeg siger til sillerne de skal fortsætte det gode spil.
2. halveg: 72 min: Santos river sig fri af forsvaret og løber mod Gnanhouan. han har ikke en change og Santos scorer sikkert. 3-2!
Match Facts Boldbesiddelse: 47% - 53% Tilskuere: 49976 MOM: Santos - Tunesien(8)
Yes. Vi er i finalen. Vi spiller en rigtig god kamp men vi går lidt ned i anden halveg. Lidt heldigt at Santos ikke scorede et 3. mål da han havde changerne til det. I finalen skal vi møde Syd Afrika. Den slog vi i gruppespilelt og jeg er sikker på at vi kan gøre det igen. I vores pulje endte syd Afrika som nr. 2. I kvartfinalen slog de Cameroon ud og i semifinalen vandt de over Libyen.
Det var alt for denne gang i næste update er det tid til den spændende FINALE i ANC 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Fedt. Sydafrika virker endda på papiret en smule lettere end dem, du lige har slået.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Du smadrer da Syd Afrika for groft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Fedt. Sydafrika virker endda på papiret en smule lettere end dem, du lige har slået.
Du smadrer da Syd Afrika for groft  Jeg har lige spillet kampen færdig vil i have updaten?  så i ikke skal vente 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Update nu tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Update nu tak
okey da 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
12. Februar 2006 African Nations Cup, Finale - Syd Afrika VS Elfenbenskysten
Optakt: Uha. Det her bliver en meget spændende kamp. Jeg er så spændt at jeg næsten ikke kan finde på noget at skrive her. Men altså opstilligen er den samme som sidst hvilket betyder at vi stadig må undvære Drogba, Zokora og Aruna. Vi må klare os med "resterne". Vi skal passe meget på Benni McCarthy der i sidste kamp spillede rigtig god og var tæt på at tage sejren fra os et par gange.
Opstilling:
G. Gnanhouan
E. Eboué K. Touré A. Meïté A. Boka
Y. Touré B. Kalou S. Kalou G. Yapi Yapo
E Kroupi A. Koné
Bænk: Copa Daouda G. Demel K. Akale Mahan S. Lassissi C. Konan J-J. Tizié
Kampen: 1. halveg: 6 min: Kolo Touré sendte en lang bolde ind i feltet som Kroupi tæmmede og og sparkede i kassen til 0-1! 37 min: Koné løb ind i feltet. Han er alene med målmanden men bliver fellet af Morris. Morris Bliver udvist og vi får straffespark. Det omsætter Kroupi sikkert til mål. 0-2!
Pause: Vi spillede en fantastisk 1. halveg og vi nærmer os pokalen. Jeg sagde til spillerne at de skulle holde det samme gear.
2. halveg: 72 min: Vilakazi giver os en stor mulighed for at vinde da han får sit andet gule kort på 4 minutter og bliver udvist. Nu spiller vi 11 mod 9. 79 min: Kroupi udnyttede deres undertal ved at drible to mand og skyde på mål. Skydet blev pareret men Kroupi fulgte selv op og scorede. 0-3! 84 min: Det var ikke kun Kroupi der ville score i kampen. B. Kalou sendte et inlæg ind i hovedet på sin lillebror S. Kalou der scorede. 0-4! 93 min: I overtiden viste Kroupi sin målnæse ved at heade bolden i mål efter et inlæg af Y. Touré. 0-5!
Match Facts Boldbesiddelse: 45% - 55% Tilskuere: 99979 MOM: Eli Kroupi - Elfenbenskysten(10)
WE ARE THE CHAMPIONS OG AFRICA NATIONS CUP 2006!!!! Vi spiller en uhyggelig god 2. halveg og Syd Afrika kan ikke følge med. At de får to mand udvist gør det ikke lettere for dem. Eli Kroupi er med de fire scoringer og MOM-titlen meget tæt på en plads i startopstillingen til VM. Den anden angrebsplads skal stå imellem Drogba, Koné og Aruna.
Det var alt for denne gang. I næste update kommer der en masse statistiker fra ANC. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
ELFENBENSKYSTEN VINDER ANC! YEEEEEEEEEES!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|