home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ivory Coast/Elfenbenskysten
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vi er havnet i en svær gruppe til VM. Hvordan klare vi os i gruppespillet.
En sentationel 1. plads
En flot 2. plads
En lidt skuffende 3 plads
En skuffende sidsteplads

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Ivory Coast/Elfenbenskysten  (Læst 9823 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Ivory Coast/Elfenbenskysten
« Svar #30: 12 Jun 2006, 09:28 »

Nu vinder du lige ANC ikke Wink

Jeg skal nok prøve Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #31: 12 Jun 2006, 09:31 »

Så er der en ny afstemning oppe så stem lige Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #32: 12 Jun 2006, 09:32 »

Så er der en ny afstemning oppe så stem lige Wink

Jeg tror da godt, du kan hive en andenplads hjem. Det er godt nok gode hold, men på den anden side burde du på en god dag kunne slå dem alle :-)

MisterFCK
Gæst

« Svar #33: 12 Jun 2006, 13:54 »

Jeg tror da godt, du kan hive en andenplads hjem. Det er godt nok gode hold, men på den anden side burde du på en god dag kunne slå dem alle :-)

Håber jeg også jeg kan:)

MisterFCK
Gæst

« Svar #34: 12 Jun 2006, 14:48 »

6. Februar 2006
African Nations Cup, Kvartfinale - Egypten VS Elfenbenskysten

Optakt:
Op til denne vigtige kamp har jeg fået at vide at Zokora er ude i 2-4 uger og derfor ikke er til rådighed resten af turneringen. Så må Yaya Touré træde ind for ham og så håber jeg han gør det godt. Han har gjort det godt når han har spillet så lidt positiv er jeg da. Men tilbage til kampen. Da Egypten jo er værtsnation får de ekstra stor opbakning og det tror jeg giver dem ekstra styrke. derfor bliver det en svær kamp. Vi kan dog godt vinde alligevel. Den eneste ændring fra sidste kamp er jo at Zokora er skadet og han bytter mod Touré.

Opstilling:

Copa

E. Eboué          K. Touré          A. Meïté          A. Boka

Y. Touré
B. Kalou                                                          S. Kalou
G. Yapi Yapo

Aruna          A. Koné

Bænk:
G. Gnanhouan
Daouda
G. Demel
K. Akale
E. Kroupi
S. Lassissi
C. Konan
J-J. Tizié

Kampen:
1. halveg:
6 min: Soltan laver et inlæg som Farag header til. Den ryger over mål.
12 min: Egypten har hjørnespark. Zidan slår bolden indover. Mido kommer højst og header bolden i mål. 1-0!
13 min: Copa bliver skadet og må gå ud. ØV ticked off
30 min: Yapi Yapo spillede Koné der hurtig drejede omkring og skød men deres målmand reddede bolden.

Pause:
Øv de scorer på en af de få changer de har. Det kan godt være de havde flere changer men det er alligevel lidt surt. Jeg fortæller spillerne at de skal gøre det bedre i anden halveg.

2. haveg:
53 min: Yapi Yapo kommer fri med målmaden men får ikke scoret alligevel.
76 min: Egypten får straffespark og Ghali skal tage. Han brænder heldigvis og vi har stadig en lille muglihed for at komme tilbage i kampen.
92 min: Aruna er åbenbart overbevist om at vi kan komme tilbage i kampen. I overtiden dribler han 4 mand og skyder bolden op i trekanten. 1-1!

Ekstratid - 1. halveg:
-

Ekstratid - Pause
Der skete over hovedet ikke noget i den første ekstrahalveg.

Ekstratid - 2. haveg:
-

Der skete heller ikke noget i anden halveg så vi skulle ud i starffespark.

Straffespark:
E. A. Moneim............. ................... .............scorer
E. Kroupi............. ................... .................scorer
H. Ghali.............. ................... ................... scorer
Y. Touré.............. ................... .................scorer
A. A. Megahed............ ................... ..................scorer
A. Boka............... ................... ..................scorer
O. Hosny.............. ................... ................... brænder
E. Eboué.............. ................... ................... scorer
A. A. Mosalam............ ................... ...........scorer
Aruna.............. ................... ................... ................... ................... ................... .........scorer!!!!!

Match Facts
Boldbesiddelse: 48% - 52%
Tilskuere: 99976
MOM: Gérard Gnanhouan - Elfenbenskysten(8)

Super..........held igt Opstemt Hvis det ikke havde været for Copas skader havde vi måske ikke bundet. Gnanhouan holdt os inde i kampen ved først at redde Ghalis straffespark i den ordinære spilletid og derefter redder Mosalam's skud i straffesparkskonkur encen. Vi spiller ellers en okey kamp. I semifinalen skal vi møde Tunesien.

Det var alt for denne gang. Næste update handler om semifinalen mod Tunesien Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #35: 12 Jun 2006, 15:02 »

Godt at du slog Egypten. Opstemt
Nu går du hele vejen. Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #36: 12 Jun 2006, 15:20 »

Godt at du slog Egypten. Opstemt
Nu går du hele vejen. Thumbs Up

Det kunen da være sjovt Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #37: 12 Jun 2006, 15:29 »

9. februar 2006
African Nations Cup, Semifinale

Optakt:
Dette bliver en meget svær kamp. Tunesien er et godt hold og de vil helt sikkert volde os store problemer. op til kampen er Aruna blevet skadet og Kroupi starter derfor på banen. Heldigvis er Mahan kommet tilbage fra sin skade og er klar til at spille igen. Jeg havalgt at Gnanhouan skal spille fra start i stedet for Copa.

Opstilling:

G. Gnanhouan

E. Eboué          K. Touré          A. Meïté          A. Boka

Y. Touré
B. Kalou                                                          S. Kalou
G. Yapi Yapo

E Kroupi          A. Koné

Bænk:
Copa
Daouda
G. Demel
K. Akale
Mahan
S. Lassissi
C. Konan
J-J. Tizié

Kampen:
1. halveg:
14 min: Eli Kroupi løber ud i siden med bolden tæt på baglinjen smækker han bolden ind til Koné der sikkert scorer. 0-1!
17 min: Koné får en god aflevering og løbr fra forsvaret. Han dribler målmanden og scorer. 0-2!
30 min: Yapi Yapo løb ind i feltet med bolden. En forsvarer stempler ham bagfra og vi får starffespark. Eli Kroupi scorer sikkert. 0-3!
43 min: Santos løber frem ad banen. Han undviger Y. Touré's takling og løber videre. Uden for feltet trykker han af. 1-3!

Pause:
Vi spiller en god 1. halveg. Jeg siger til sillerne de skal fortsætte det gode spil.

2. halveg:
72 min: Santos river sig fri af forsvaret og løber mod Gnanhouan. han har ikke en change og Santos scorer sikkert. 3-2!

Match Facts
Boldbesiddelse: 47% - 53%
Tilskuere: 49976
MOM: Santos - Tunesien(8)

Yes. Vi er i finalen. Vi spiller en rigtig god kamp men vi går lidt ned i anden halveg. Lidt heldigt at Santos ikke scorede et 3. mål da han havde changerne til det. I finalen skal vi møde Syd Afrika. Den slog vi i gruppespilelt og jeg er sikker på at vi kan gøre det igen. I vores pulje endte syd Afrika som nr. 2. I kvartfinalen slog de Cameroon ud og i semifinalen vandt de over Libyen.

Det var alt for denne gang i næste update er det tid til den spændende FINALE i ANC Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #38: 12 Jun 2006, 15:44 »

Fedt. Sydafrika virker endda på papiret en smule lettere end dem, du lige har slået.

Soccerpop
Gæst

« Svar #39: 12 Jun 2006, 16:05 »

Du smadrer da Syd Afrika for groft Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #40: 12 Jun 2006, 16:13 »

Fedt. Sydafrika virker endda på papiret en smule lettere end dem, du lige har slået.
Du smadrer da Syd Afrika for groft Opstemt

Jeg har lige spillet kampen færdig vil i have updaten? Opstemt så i ikke skal vente Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #41: 12 Jun 2006, 16:18 »

Update nu tak

MisterFCK
Gæst

« Svar #42: 12 Jun 2006, 16:19 »

MisterFCK
Gæst

« Svar #43: 12 Jun 2006, 16:20 »

12. Februar 2006
African Nations Cup, Finale - Syd Afrika VS Elfenbenskysten

Optakt:
Uha. Det her bliver en meget spændende kamp. Jeg er så spændt at jeg næsten ikke kan finde på noget at skrive her. Men altså opstilligen er den samme som sidst hvilket betyder at vi stadig må undvære Drogba, Zokora og Aruna. Vi må klare os med "resterne". Vi skal passe meget på Benni McCarthy der i sidste kamp spillede rigtig god og var tæt på at tage sejren fra os et par gange.

Opstilling:

G. Gnanhouan

E. Eboué          K. Touré          A. Meïté          A. Boka

Y. Touré
B. Kalou                                                          S. Kalou
G. Yapi Yapo

E Kroupi          A. Koné

Bænk:
Copa
Daouda
G. Demel
K. Akale
Mahan
S. Lassissi
C. Konan
J-J. Tizié

Kampen:
1. halveg:
6 min:  Kolo Touré sendte en lang bolde ind i feltet som Kroupi tæmmede og og sparkede i kassen til 0-1!
37 min: Koné løb ind i feltet. Han er alene med målmanden men bliver fellet af Morris. Morris Bliver udvist og vi får straffespark. Det omsætter Kroupi sikkert til mål. 0-2!

Pause:
Vi spillede en fantastisk 1. halveg og vi nærmer os pokalen. Jeg sagde til spillerne at de skulle holde det samme gear.

2. halveg:
72 min: Vilakazi giver os en stor mulighed for at vinde da han får sit andet gule kort på 4 minutter og bliver udvist. Nu spiller vi 11 mod 9.
79 min: Kroupi udnyttede deres undertal ved at drible to mand og skyde på mål. Skydet blev pareret men Kroupi fulgte selv op og scorede. 0-3!
84 min: Det var ikke kun Kroupi der ville score i kampen. B. Kalou sendte et inlæg ind i hovedet på sin lillebror S. Kalou der scorede. 0-4!
93 min: I overtiden viste Kroupi sin målnæse ved at heade bolden i mål efter et inlæg af Y. Touré. 0-5!

Match Facts
Boldbesiddelse: 45% - 55%
Tilskuere: 99979
MOM: Eli Kroupi - Elfenbenskysten(10)

WE ARE THE CHAMPIONS OG AFRICA NATIONS CUP 2006!!!! Vi spiller en uhyggelig god 2. halveg og Syd Afrika kan ikke følge med. At de får to mand udvist gør det ikke lettere for dem. Eli Kroupi er med de fire scoringer og MOM-titlen meget tæt på en plads i startopstillingen til VM. Den anden angrebsplads skal stå imellem Drogba, Koné og Aruna.

Det var alt for denne gang. I næste update kommer der en masse statistiker fra ANC. Wink

Soccerpop
Gæst

« Svar #44: 12 Jun 2006, 16:24 »

ELFENBENSKYSTEN VINDER ANC! YEEEEEEEEEES!

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010