home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ivory Coast/Elfenbenskysten
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vi er havnet i en svær gruppe til VM. Hvordan klare vi os i gruppespillet.
En sentationel 1. plads
En flot 2. plads
En lidt skuffende 3 plads
En skuffende sidsteplads

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Ivory Coast/Elfenbenskysten  (Læst 9778 gange)
MisterFCK
Gæst

Ivory Coast/Elfenbenskysten
« : 09 Jun 2006, 22:21 »

Ivory Coast/Elfenbenskysten

Som det har gjort på så mange andre på dette forum har VM-feberen også ramt mig. Der for vil jeg lave en landsholdsblog. Jeg havde dog et problem med hvem jeg ville spille med. Og det er spillets skyld. De har ikke taget mit favorit hold, Saudi Arabien med i spillet ticked off ticked off ticked off Derfor valgte jeg Elfenbenskysten. Nu må vi se om jeg kan føre dem til deres første slutrunde.

Der mangler  1 kamp i kvalifikationspulje n. Vi ligger nr. 1 med 2 point ned til Cameroon på 2. pladsen. Netop Cameroon skal vi spille den sidste kamp mod så vi er ikke sikre på at gå videre endnu. Mit mål er selvfølgelig at komme til VM også sætter jeg nye mål derfra.

Det bliver nogle detaljerede kampreferater så i har noget at læse Thumbs Up

Næste update handler om den første venskabskamp mod Frankrig Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jun 2006, 13:08 af MisterFCK » Logged

Dusty78DK
Manager

Sv: Sierra Leone/Elfenbenskysten
« Svar #1: 09 Jun 2006, 22:29 »

Sådan! VM epedimi på FMFreaks!!  Opstemt

Glæder mig meget til at se hvordan det går.  Thumbs Up

Er du færdig med kvalifikationen??

I øvrigt tror jeg godt du kan træne Saudi Arabien. Du skal bare vælge den tætteste liga geografisk (Tyrkiet vil jeg tro) og så tilføje alle spillere fra Saudi Arabien. Så vælger du bare i den lange liste under "lande" når spillet er klar.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #2: 09 Jun 2006, 23:07 »

Fedt men hvorfor står der Sierra Leona ? Huh

Men kommer der en opdatering iaften eller ?

Soccerpop
Gæst

« Svar #3: 09 Jun 2006, 23:11 »

Betyder det så at Lyngby bloggen også er på FERIE, Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
hvis den er kan jeg ligeså god låse mig inde på mit værelse og tude indtil VM er forbi Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #4: 09 Jun 2006, 23:17 »

Fedt med endnu en VM blog!  Thumbs Up

Men mener du ikke Ivory Coast, istedet for Sierra Leone?  Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #5: 09 Jun 2006, 23:21 »

Sådan! VM epedimi på FMFreaks!!  Opstemt

Glæder mig meget til at se hvordan det går.  Thumbs Up

Er du færdig med kvalifikationen??

I øvrigt tror jeg godt du kan træne Saudi Arabien. Du skal bare vælge den tætteste liga geografisk (Tyrkiet vil jeg tro) og så tilføje alle spillere fra Saudi Arabien. Så vælger du bare i den lange liste under "lande" når spillet er klar.

Citat
Der mangler  1 kamp i kvalifikationspulje n. Netop Cameroon skal vi spille den sidste kamp mod så vi er ikke sikre på at gå videre endnu. Mit mål er selvfølgelig at komme til VM også sætter jeg nye mål derfra.
Thumbs Up

Det kan jo godt være. Men lige nu bliver det Elfenbenskysten jeg spiller med Smiley

Fedt men hvorfor står der Sierra Leona ? Huh

Men kommer der en opdatering iaften eller ?
Fedt med endnu en VM blog! Thumbs Up

Men mener du ikke Ivory Coast, istedet for Sierra Leone? Smiley

Sierra Leone er Elfenbenskysten på et andet sprog. Tror nok det er det den hedder på Elfenbensk(eller hvad deres sprog nu hedder)
Der kommer opdatering i aften Thumbs Up

Betyder det så at Lyngby bloggen også er på FERIE, Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
hvis den er kan jeg ligeså god låse mig inde på mit værelse og tude indtil VM er forbi Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Ja det betyder nok en lille ferie. Og når VM er slut skal jeg på ferie i et par uger.

Så vil jeg lige spørge dig om du ikke har andet at tage dig til end at læse blogs på FMF? Skal du have nogle forslag til hvad du kan lave? Du kan jo se VM! Eller læse denne blog!!! Eller læse en anden blog!!!! Eller noget helt 4.!!!! Smiley Grin Grin Opstemt crazy funny Huh Peace Forseglede Læber Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up ticked off Græder

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #6: 09 Jun 2006, 23:27 »

Nej, Sierra Leone er et helt andet land.

Ivory Coast er Elfenbenskystens navn på engelsk, men Sierra Leone er navnet på et andet land.  Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #7: 09 Jun 2006, 23:30 »

Ivory Coast er Elfenbenskystens navn på engelsk, men Sierra Leone er navnet på et andet land.  Smiley

Så er jeg vist ikke så klog som jeg selv tror Peace

Det bliver rettet nu Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #8: 09 Jun 2006, 23:33 »

Nu når jeg tænker efter ved jeg det faktisk godt Opstemt Grin
« Seneste Redigering: 09 Jun 2006, 23:36 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #9: 09 Jun 2006, 23:35 »

11. august 2005

Til venskabskampen mod Frankrig er følgene 26 spillere i truppen:

Målmænd:
Copa
Gérard Gnanhouan
Jean-Jacques Tizié

Forsvar:
Arthur Boka
Mamadou Coulibali
Daouda
Guy Demel
Emmauel Eboué
Saliou Lassissi
Mahan
Abdoulaye Meïté
Kolo Touré

Midtbane:
Kanga Akalé
Emerse Faé
Tchiressoua Guel
Bonaventure Kalou
Salomon Kalou
Yaya Touré
Gilles Yapi Yapo
Didier Zokora
Aruna
Marc-Eric Gueï

Angribere:
Ibrahima Bakayoko
Didier Drogba
Cedric Konan
Arouna Koné

Det er værd at bemærke at ingen af spillerne spiller i den hjemlige liga

17. august 2005

Optakt: Frankrig VS Elfenbenskysten
Denne kamp skal bruges til at teste forskellige spillere og formationer. Frankrig vil uden tvivl give os hård modstand men vi burde have en change for at stå imod.

Opstilling:

Copa

E. Eboué          K. Touré          A. Meïté          A. Boka

D. Zokora
B. Kalou                                                          K. Akalé
G. Yapi Yapo

D. Drogba          A. Koné

Bænk:
G. Gnanhouan
Daouda
G. Demel
Y. Touré
Aruna
S. Kalou
I. Bakayoko
Mahan
C. Konan

Kampen:
3 min: Malouda modtager bolden ude på venstrekanten. Han tager et træk og lægger et inlæg. Inlægget sidder lige i panden på Henry. 1-0.
18 min: Koné spiller en bold i dybden til Drogba. Drogba dribler en fransk forsvarer og skyder på mål. Desværre røg bolden over.
36 min: Drogba har bolden lige uden for feltet. Han lægger den tilbage til Kalou der skyder første gang. Bolden ryger ved siden af.
44 min: Evra løber fremad ude påkanten. Han ser Malouda i feltet og lægger bolden ind over. Malouda tvinger bolden ned i det ene hjørne. 2-0.
Pause
56 min: Kapo spiller en fri Wiltord lige uden for feltet. Wiltord knalder bolden mod trekanten men Copa laver en akrobatisk redning.
80 min: Trezeguet Modtager bolden uden for feltet. Han tager et træk og skyder. 3-0.
88 min: Trezeguet dribler to mand og ser at Copa står dårligt placeret han skyder på mål. 4-0

4-0 til Frankrig

Vi spiller en rigtig god 1. halveg hvor vi kommer frem til mindst lige så mange changer som Frankrig. Vi mangler dog skarphed i afslutningerne og derfor vinder Frankrig. I halvegen skifter jeg 6 mand ud og det kunne man godt ser på vores spil. Vi levede slet ikke op til forventningerne i 2. halveg og derfor kunne Frankrig fortjent score de tio sidste mål.

Det var alt for denne gang. Næste update kommer nok i morgen Smiley

Hvis i vil se SS af noget så sig til Wink

MisterFCK
Gæst

Sv: Ivory Coast/Elfenbenskysten
« Svar #10: 10 Jun 2006, 13:24 »

Så er der oprettet en afstemning så stem lige Thumbs Up Og i må også godt kommentere jeres valg i bloggen

Rooland
Manager

« Svar #11: 10 Jun 2006, 13:35 »

God blog.
Prøv at sæt Didane På holdet han scorer ret mange mål i en af mine spil.

MisterFCK
Gæst

« Svar #12: 10 Jun 2006, 14:18 »

29. august 2005

Truppen til den sidste gruppekamp mod Cameroon er følgende 26 spillere valgt:

Målmænd:
Copa
Gérard Gnanhouan
Jean-Jacques Tizié

Forsvar:
Arthur Boka
Mamadou Coulibali
Daouda
Guy Demel
Emmauel Eboué
Saliou Lassissi
Mahan
Abdoulaye Meïté
Kolo Touré

Midtbane:
Kanga Akalé
Emerse Faé
Tchiressoua Guel
Bonaventure Kalou
Salomon Kalou
Yaya Touré
Gilles Yapi Yapo
Didier Zokora
Aruna
Marc-Eric Gueï

Angribere:
Ibrahima Bakayoko
Didier Drogba
Cedric Konan
Arouna Koné

Det er alle de samme spillere som til kampen mod Frankrig.

4. September 2005

Elfenbenskysten VS Cameroon(VM kval)

Optakt:

En uhyggelig vigtig kamp. HVis vi vinder kommer vi til VM. Hvis Cameroon vinder skal de til VM. Men hvis kampen ender uafgjort skal vi stadig til Tyskland. VI har derfor en lille fordel men vi vil stadigvæk kæmpe fo en sejr. Opstillingen er den samme som mod Frankrig pånær en ting. Der er blevet taget et par udskiftere væk da jeg havde for mange med.

Opstilling:

Copa

E. Eboué          K. Touré          A. Meïté          A. Boka

D. Zokora
B. Kalou                                                          K. Akalé
G. Yapi Yapo

D. Drogba          A. Koné

Bænk:
G. Gnanhouan
Daouda
G. Demel
Y. Touré
Aruna
S. Kalou
I. Bakayoko

Kampen:
1. Halveg:
10 min: Drogba ryster sig fri fra forsvaret og styrer direkte mod Kameni. Kameni kommer dog godt ud og får pareret bolden væk.
17 min: Eto'o dribler Kolo Toure og skyder mod trekanten. Heldigvis skyder han over.
21 min: Koné modtager bolden på midten af banen han løb helt hen til feltet hvor han trykker af. Bolden røg forbi stolpen.

Pause:
VI har spillet en rigtig god halveg og jeg er meget tilfreds. JEg siger til spillerne at vi kan vinde kampen. Jeg skifter en halvskadet Koné ud og sætter Salomon Kalou ind i angrbet.

2. halveg:
66 min: B. Kalou spillede bolden til S. Kalou. S. Kalou hamrede bolden mod mål men Kameni reddede igen.
75 min: Eboué løb med bolden på kanten. Han så Yapi Yapo åp midten af banen og spillede hurtigt bolden. Yapi Yapo spillede Drogba i dybten. Drogba skød ørste gang. 1-0!
94 min: Eto'o bliver spillet fri af en holdkammerat og scorer sikkert. Heldigvis er der dømt offside.

Match facts:
Boldbesidelse: 56% - 44%
Tilskuere: 43722
MOM: Gilles Yapi Yapo - Elfenbenskysten(8)

Yes. Så er 1. mål noget. At kvalificere sig til VM. Vi spiller en rigtig god kamp og sejren var fortjent. Vi var dog lidt heldige fordi de brændte et par store changer men det er jo målene der tæller.

Det var alt for denne gang.

Jeg vil meget gerne have kommentere hvis der er mulighed for det. Det skal i øvrigt siges at jeg kun har tænkt mig at spille til VM er over stået i dette spil. Ikke til det stopper IRL. Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #13: 10 Jun 2006, 14:20 »

God blog.
Prøv at sæt Didane På holdet han scorer ret mange mål i en af mine spil.

TAK Thumbs Up

Jeg kan ikke finde ham Didane i mit spil Skuffet Jeg har ellers loadet alle spillere fra landet

MisterFCK
Gæst

« Svar #14: 10 Jun 2006, 14:22 »

Nu har jeg lige fundet ud af at jeg mangler at spille en kamp i kvalifikationen. Men da jeg ikke kan inhentes af nogle andre er vi alligevel med til VM Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010