home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 29682 gange)
Enged
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #90: 17 Jul 2009, 01:21 »

Caspper@
Nej, du fortæller jo kun at du tævede ham?
Jeg forstår slet ikke hvorfor man gider bruge tid på det, slet ikke når du selv siger at du er så overlegen, hvorfor så gøre det? Det er ligesom at gå over og så en dreng på 6 fordi han siger at du er grim.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #91: 17 Jul 2009, 01:24 »

Hvor et det trist at høre, at der er så mange der er nogle der har mistet en af sine forældre.
Specielt dig Søgaard. Kan slet ikke forestille mig et liv uden min mor, så det må have været hårdt, selvom du knap kendte hende.
Også trist for jer der har mistet jeres fædre, må virkelig også være noget pis. Har ikke et godt forhold til min far, så ved ikke hvordan et far/søn forhold føles, men trist for jer der har mistet nogle forældre. :/

Fra jeg var 11-17 havde jeg far og søn forhold .. Jeg snakkede meget lidt med min mor da de blev skilt. Idag snakker jeg så ikke med min far, har ikke snakket med ham i over 2 år nu . Men ser tit min mor men hun kan stadig ikke tilgive mig at jeg som 11-årig valgte at bo hos min far .. Så har jeg oplevet vold i hjemmet da de boede sammen . Det kan jeg sku godt blive trist af og tænke tilbage til den tid .. Men jeg har altid selv lært at klare mig .. Jeg har endda boet på gaden i 2 dage .. Men så var det godt jeg har verdens bedste storesøster . Jeg føler mig ikke som jeg er voksen men jeg føler mig da længere fremme end andre på min alder som stadig bor hjemme og ikke betaler husleje ..  Men har aldrig snakket om ting derhjemme da jeg var mindre har altid været genert og holdt på det inde i mig selv .. Men jeg har en kæreste nu som jeg kan snakke med som er fantastisk . Men jeg er kommet videre over det og så må min mor sku selvom hun aldrig vil tilgive at jeg valgte min far frem for hende .
Logged

Vi skal alle være her.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #92: 17 Jul 2009, 01:25 »

Ja trist og sørgeligt at høre med folk, som har mistet forældre...

ja han kunne ha haft sort bælte, men nu vidste han jo hvem han var, så det var nok derfor...
Jeg vejede en gang kun nogle og 60, men smed alligevel en med rocker relationer på jorden hele 2 gange ikke for at være sej, men jeg var sur på ham og han havde sagt grimme ting om en af mine venners kæreste og slået/skubbet ud efter mig og det ville jeg ikke finde mig i...
Jeg har set og oplevet en del vilde ting i mit liv af både triste og sørgelige ting, men lever nu et stille liv, bortset fra at jeg har skizofreni...

Slikkel godt at høre at du klarer dig godt, men hvem var det, som var voldelig din far eller mor?

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 01:28 af Blackstone » Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #93: 17 Jul 2009, 01:27 »

Caspper@
Nej, du fortæller jo kun at du tævede ham?
Jeg forstår slet ikke hvorfor man gider bruge tid på det, slet ikke når du selv siger at du er så overlegen, hvorfor så gøre det? Det er ligesom at gå over og så en dreng på 6 fordi han siger at du er grim.

Vi starter helt fra grunden af:

Jeg kom til en fest sammen med nogen venner, vi sad og snakkede helt stille og roligt, skide hyggeligt sjovt osv. vi bliver fulde. og så ser jeg ham og hans kæreste komme, og så siger jeg, måske lidt højt "der kommer rundetrunden". de hører det ikke, kun mine venner.. og 5 minutter senere kommer han hen og siger "eow, du har kaldt min kæreste for rundetrunte. hvem fuck tror du at du er" og sådan, og står og puster sig op foran mig. så går vi udenfor mig og mine venner og ham. mine venner kigger bare på, og så siger jeg "prøv at hør her.. du er pisse naiv at tro din kæreste er dig tro, hun boller 20 andre udover dig!" eller sådan noget. og så skubber han til mig, hvorefter jeg tager fat i ham og løfter ham op, smider ham ned på en bænk, slår ham 3-4 gange og går min vej.

Istedet for at stå og skubbe frem og tilbage, så bliver det overstået med det samme.
Og hvorfor ikke bare lade ham være? Fordi han skal da ikke stå og spille så sej..
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #94: 17 Jul 2009, 01:28 »

Min værste oplevelse er rigtig mange år tilbage, og derfor kan jeg selvfølgelig ikke huske meget fra den. Jeg har aldrig gået i vuggestue eller noget andet, da jeg er blevet passet af min mormor, som desværre døde af kræft. Hvornår kan jeg sgu ikke huske, men jeg er 17 år nu. Jeg kan stadig huske, at min mor tog mig med på hospitalet tidligt om morgenen, hvor jeg fik kysset hende farvel (om det var før hun døde eller efter, kan jeg heller ikke huske).
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #95: 17 Jul 2009, 01:29 »

Fra jeg var 11-17 havde jeg far og søn forhold .. Jeg snakkede meget lidt med min mor da de blev skilt. Idag snakker jeg så ikke med min far, har ikke snakket med ham i over 2 år nu . Men ser tit min mor men hun kan stadig ikke tilgive mig at jeg som 11-årig valgte at bo hos min far .. Så har jeg oplevet vold i hjemmet da de boede sammen . Det kan jeg sku godt blive trist af og tænke tilbage til den tid .. Men jeg har altid selv lært at klare mig .. Jeg har endda boet på gaden i 2 dage .. Men så var det godt jeg har verdens bedste storesøster . Jeg føler mig ikke som jeg er voksen men jeg føler mig da længere fremme end andre på min alder som stadig bor hjemme og ikke betaler husleje ..  Men har aldrig snakket om ting derhjemme da jeg var mindre har altid været genert og holdt på det inde i mig selv .. Men jeg har en kæreste nu som jeg kan snakke med som er fantastisk . Men jeg er kommet videre over det og så må min mor sku selvom hun aldrig vil tilgive at jeg valgte min far frem for hende .

Det er jeg sgu ked af at høre mester.
Det er ikke noget værre end vold i hjemmet, og især hvis man selv ser det.
Men godt at høre at du er kommet vidre, og flot også, for det kan sgu være svært at glemme sådan noget.
Vildt at du har boet på gaden o: - selvom det kun var i 2 dage, er det alligevel ret vildt.
Må man have lov at spørge om, hvorfor du ikke snakker med din far mere?
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #96: 17 Jul 2009, 01:31 »

Fra jeg var 11-17 havde jeg far og søn forhold .. Jeg snakkede meget lidt med min mor da de blev skilt. Idag snakker jeg så ikke med min far, har ikke snakket med ham i over 2 år nu . Men ser tit min mor men hun kan stadig ikke tilgive mig at jeg som 11-årig valgte at bo hos min far .. Så har jeg oplevet vold i hjemmet da de boede sammen . Det kan jeg sku godt blive trist af og tænke tilbage til den tid .. Men jeg har altid selv lært at klare mig .. Jeg har endda boet på gaden i 2 dage .. Men så var det godt jeg har verdens bedste storesøster . Jeg føler mig ikke som jeg er voksen men jeg føler mig da længere fremme end andre på min alder som stadig bor hjemme og ikke betaler husleje ..  Men har aldrig snakket om ting derhjemme da jeg var mindre har altid været genert og holdt på det inde i mig selv .. Men jeg har en kæreste nu som jeg kan snakke med som er fantastisk . Men jeg er kommet videre over det og så må min mor sku selvom hun aldrig vil tilgive at jeg valgte min far frem for hende .

Det er sgu godt gået ihvertfald. Respekt. Jeg synes det er kanon at du stadig klare det sådan, og at din mor selv må vælge om hun vil tilgive dig. Respekt!!  Thumbs Up
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #97: 17 Jul 2009, 01:32 »

Det er jeg sgu ked af at høre mester.
Det er ikke noget værre end vold i hjemmet, og især hvis man selv ser det.
Men godt at høre at du er kommet vidre, og flot også, for det kan sgu være svært at glemme sådan noget.
Vildt at du har boet på gaden o: - selvom det kun var i 2 dage, er det alligevel ret vildt.
Må man have lov at spørge om, hvorfor du ikke snakker med din far mere?
Altså de 2 dage jeg ikke havde noget sted at bo der var jeg hos min søster.
Jeg lånte ham en masse penge .. så sagde jeg at han bare kunne afdrage om måneden men jeg hørte så ikke fra ham i nogle måneder også fik jeg fat på og så spurgte jeg ind til de penge og så sagde han jeg nok skulle få nogle af dem når han fik løn . men der skete aldrig noget . så lagde jeg en besked på hans svare at han kunne kontakte mig når han havde pengene . vi snakker 5000 kr .
Logged

Vi skal alle være her.

Enged
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #98: 17 Jul 2009, 01:33 »

@Caspper
Det er da stadig fuldkommen unødvendigt, hvis det endelig var nogen som skulle slå først burde det da være ham, det er jo ham der bliver provokeret.
Men fuck da det, det er der ikke noget at gøre ved nu Wink

@Slikkel
Når man hører sådan noget så mærker man lige pludselig hvor priviligeret man er Ubeslutsom
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #99: 17 Jul 2009, 01:35 »

Altså de 2 dage jeg ikke havde noget sted at bo der var jeg hos min søster.
Jeg lånte ham en masse penge .. så sagde jeg at han bare kunne afdrage om måneden men jeg hørte så ikke fra ham i nogle måneder også fik jeg fat på og så spurgte jeg ind til de penge og så sagde han jeg nok skulle få nogle af dem når han fik løn . men der skete aldrig noget . så lagde jeg en besked på hans svare at han kunne kontakte mig når han havde pengene . vi snakker 5000 kr .

Det er sgu også lidt mærkeligt at låne penge af sin søn..
Ikke for at rakke ned på din far, overhovedet ikke, men der er bedre alternativer, 5 kilo er sgu mange penge for en fyr på din alder.
Men igen, stor repspekt for at du har det okay nu. Thumbs Up
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #100: 17 Jul 2009, 01:36 »

Det er sgu godt gået ihvertfald. Respekt. Jeg synes det er kanon at du stadig klare det sådan, og at din mor selv må vælge om hun vil tilgive dig. Respekt!!  Thumbs Up

Har det bare sådan at hvis folk kommer og siger de har det hårdt og sådan så vil jeg gerne høre hvad der er hårdt . og der er ikke nogen som skal lære mig om hvordan man klare sig selv . kun hvis de virkelig selv har haft det hårdt.

Jeg er så glad for jeg har min søster , hun er sku min bedste ven .. jeg ved jeg altid kan komme til hende .. da jeg ikke havde noget sted at bo for 3 måneder siden boede jeg 2 uger hos hende hvor hun gav mad og slik i de 2 uger så det rart . nu bor jeg for mig selv og jeg elsker det virkelig meget .. Der er sku ingen som kan bestemme over mig .
Logged

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #101: 17 Jul 2009, 01:37 »

Det er sgu også lidt mærkeligt at låne penge af sin søn..
Ikke for at rakke ned på din far, overhovedet ikke, men der er bedre alternativer, 5 kilo er sgu mange penge for en fyr på din alder.
Men igen, stor repspekt for at du har det okay nu. Thumbs Up

Jeps .. Jeg havde stadig konfirmations penge og så min hårdt tjente opvasker penge .. men som sagt det er en død ting , det er bare penge . Jeg overlever sku nok ... jeg forventer heller ikke at se dem .
Logged

Vi skal alle være her.

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #102: 17 Jul 2009, 01:42 »

Har det bare sådan at hvis folk kommer og siger de har det hårdt og sådan så vil jeg gerne høre hvad der er hårdt . og der er ikke nogen som skal lære mig om hvordan man klare sig selv . kun hvis de virkelig selv har haft det hårdt.

Jeg er så glad for jeg har min søster , hun er sku min bedste ven .. jeg ved jeg altid kan komme til hende .. da jeg ikke havde noget sted at bo for 3 måneder siden boede jeg 2 uger hos hende hvor hun gav mad og slik i de 2 uger så det rart . nu bor jeg for mig selv og jeg elsker det virkelig meget .. Der er sku ingen som kan bestemme over mig .

Må være dejligt..

Jeg ser sgu også frem til at jeg flytter hjemmefra og skal passe mig selv!  Thumbs Up Heldigvis bliver jeg da hjulpet lidt på vej økonomisk af min far.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #103: 17 Jul 2009, 01:46 »

Ja trist og sørgeligt at høre med folk, som har mistet forældre...

ja han kunne ha haft sort bælte, men nu vidste han jo hvem han var, så det var nok derfor...
Jeg vejede en gang kun nogle og 60, men smed alligevel en med rocker relationer på jorden hele 2 gange ikke for at være sej, men jeg var sur på ham og han havde sagt grimme ting om en af mine venners kæreste og slået/skubbet ud efter mig og det ville jeg ikke finde mig i...
Jeg har set og oplevet en del vilde ting i mit liv af både triste og sørgelige ting, men lever nu et stille liv, bortset fra at jeg har skizofreni...

Slikkel godt at høre at du klarer dig godt, men hvem var det, som var voldelig din far eller mor?

Vh.Blackstone
Lyder som om du har haft et meget begivenhedsrigt (Måske for meget) liv allerede i en alder af 26 (?). Godt at høre, at du er ovenpå. Jeg har selv valgt og leve et stille og roligt liv, hvor jeg bevidst har undgået ungdomsmiljøet i Kastrup fordi jeg har hørt hvordan det er gået flere af mine gamle venner. Blandt andet har min bedste ven, da jeg var mindre, som desværre er røget lidt ud i noget og er f.eks. blevet slået ned samt har fået kastet æg på ruden, mens han sad inde på sit værelse. Lignende er sket for flere andre gamle venner, som jeg heller ikke har kontakt med i dag. Valgte, at det gad jeg bare ikke selv... Peace
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #104: 17 Jul 2009, 01:47 »

Der er sku også sket mange ting for mig, men det væreste var nok for omkring 1 år siden, da min kæreste og jeg var ude at gå en hygge tur, og en af hendes veninder ringer og siger at hun har fundet min kæreste cykel, som var blevet taget, min kæreste bliver rigtig glad og vil over efter den, og hende veninder fortæller af den ligger i noget der hedder islandshøjsparken, og jeg siger hurtigt at der kan jeg ikke gå hen for der er nogen jeg er uvenner med, men min kæreste siger at der ikke sker noget, og jeg ville ikke lade hende gå alene der hen, så jeg gik med og da vi kommer der hen står der 10 "perler" og jeg tænker bare shit. Det hele går fint indtil de låser min cykel og ham jeg er uvenner kommer, han går over og slå mig i hovedet og i maven og alle de andre begynder også at slå, der var kommet lidt flere og de var omkring 20. Jeg fik hjerne rystelse og min blod og væske afløb i hovedet er gået i stykker eller hvad man siger og virker ikke helt som andres.

Undskyld ordet perle, men vidste ikke hvad jeg ellers skulle skrive.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010