home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  My Perfect Footballer
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: My Perfect Footballer  (Læst 10039 gange)
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

Sv: My Perfect Footballer
« Svar #30: 15 Jul 2009, 09:21 »

Rigtig fed tråd. Smiley

Brain: Andres Iniesta.
Måske verdens bedste spiller, hvis man spørger mig. Han læser spillet helt forrygende, og tager altid den rigtige beslutning.

Head: Nemanja Vidic.
Den mand er nok den mest robuste og stærkeste forsvarsspiller i verden, og blev af fansene kåret som årets spiller i Manchester United. Når han øjner en mulighed for at heade til bolden, enten væk fra eget felt eller ind i modstanderens netmasker, så går han 100% til bolden. Intet kan stoppe den mand, når han først springer op og header.

Eyes: Xavi.
Der var jeg slet ikke i tvivl. Han har verdens bedste overblik, og slår de mest geniale afleveringer. Mere er der ikke at sige.

Mouth: Fabio Cannavaro.
Der er jeg enig med Cesc. Han er helt fantastisk, både på og uden for banen. Især VM 2006, der var jeg helt væk i hans måde og spille på. Der har Juventus hentet gjort et kup imo.

Heart: Steven Gerrard og Paolo Maldini.
Mr. Liverpool og Mr. Milan. De er så fantastiske begge to, og de ofrer sig så meget for deres respektive klubber, og har alid spillet der. Jeg kan slet ikke se de to spillere i en anden trøje. De er så fantastiske at have på et hold.

Lungs: Javier Mascherano.
Han løber hele kampen i gennem, hver gang. Han fighter, og giver sig altid 110%. Og så siger han altså heller ikke nej til en glidende tackling, som giver lidt græs på knæene.

Shooting leg: Roberto Carlos.
Bang, og så ligger bolden i kassen. Sådan er det når Roberto Carlos sparker et frispark. Han sparker så hårdt til bolden at intet kan stoppe ham. Jeg beundrer at sådan et lille menneske, kan ligge så meget kraft i et spark. Bliver bare nødt til at smide noget beviser fra YouTube: Det kalder jeg et godt frispark! - Godt skud? - Det her mål gider jeg ikke engang at kommentere!

Tackling leg: Roy Keane.
Hvad skal jeg sige? Når han tackler, så tackler han 110%. Han er ikke alt for sjov at spille mod, og skulle jeg stå over får ham i en kamp, ville jeg nok bare spille bolden så hurtigt som overhovedet muligt. Manden er ligeglad med hvor ondt det gør, bolden skal bare tages fra modstander, om det så er kønt eller ej.

Mvh. Magnus Christiansen.

United-styrer
Gæst

« Svar #31: 15 Jul 2009, 10:22 »

Brain: Eric Cantona
Blandt aktive spillere må den gå til Dimitar Berbatov, der har et gudbenådet talent til at visualisere og udføre det umulige. Bulgareren er en af de største fodboldbegavelser, jeg har set i aktion. Andre kandidater er Andres Iniesta, Paul Scholes, Andrea Pirlo og blandt pensionerede spillere: Eric Cantona og Dennis Bergkamp. Cantona får den. Han havde en særlig evne til at improvisere og skabe det spektakulære.

Head: Nemanja Vidic
Nemanja Vidic tager denne. Han er et bæst, en maskine. Den mest målfarlige midterforsvarer, jeg kan mindes, og han taber stort set aldrig en hovedstødsduel på egen banehalvdel.

Eyes: Michael Laudrup
Alle de største pasningsspillere kan nævnes, Xavi, Paul Scholes, Michael Carrick, Andrea Pirlo, Cesc Fabregas og så fremdeles. Jeg vælger dog Michael Laudrup, en af de bedste kreatører i fodboldhistorien med en unik fornemmelse for den umulige aflevering. Eksemplet med chipafleveringen til Ebbe Sand mod Nigeria er illustrativt.

Mouth: Roy Keane
Det kan ikke være andre end Roy Keane. Mage til indpisker vil fodboldverdenen aldrig få igen, og hans evne til at opægge holdkammeraterne til kamp var uvurderlig.

Heart: Roy Keane
Det er på ny Keano, af samme grunde som ved ovenstående kategori. CL-semifinalen mod Juventus i ’99 er et glimrende eksempel på hans selvopofrelse. United var nede 0-2 på udebane (1-3 samlet), og Keane var dømt ude til en eventuel finale efter en advarsel, da den iltre irer leverede en af de mest mageløse præstationer nogensinde i Manchester United og førte holdet til den historiske finale mod Bayern München.

Lungs: Ji-Sung Park
Den er vanskelig. Spillere som Steven Gerrard, Ji-Sung Park og David Beckham kandiderer. Ja, det må blive duracell-kaninen Park.

Shooting leg: David Beckham
David Beckham har verdens bedste sparketeknik. I én-mod-én-situationer kommer nerverne i vejen, men spørgsmålet går på benet, og her ville enhver topangriber formodentlig med glæde bytte sit ud med Beckhams højreben. Hans indlæg er uden sidestykke, og modsat Cristiano Ronaldo, der skyder fire frispark i muren og ét i mål, er Beckhams frispark altid nærgående.

Tackling leg: Roy Keane
Jeg er tilbøjelig til at vælge Per Nielsen. Han kunne fandeme lave glidende tacklinger. Den er svær, der er og har været mange gode. Roy Keane, Nemanja Vidic og sikkert også nogen fra andre hold end United. Keano tager den igen.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 10:29 af United-styrer » Logged

Nissen89
Ynglingespiller

« Svar #32: 15 Jul 2009, 10:45 »

Brain Iniesta. Han er simpelthen fantastisk, han tænker fodbold som ingen andre gør.
Head Mario Jardel. Hvem husker ikke denne fantastiske brasilianer, muligvis den bedste angriber på hovedet igennem historien
Eyes Xavi. Det ses på alle hans assists sæson efter sæson. Han ser huller som ingen andre ser.
Mouth Ferdinand. Efter min mening var det Man Utd forsvar ikke ret meget uden ham.
Heart Puyol. Der er mange at vælge imellem, men bliver nød til at se lidt farvet på det.
Lungs Tevez. Han løber solen sort, kamp efter kamp.
Shooting leg Ronaldo Luís Nazario. Fantastisk, intet mindre. Han sparkede stort set alt ind, med begge ben
Tackling leg Vidic. Sommetider går han måske over stregen, men for det meste er det rene og hårde tacklinger

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

verdenskrig
Manager

« Svar #33: 15 Jul 2009, 10:57 »

Nu har han jo scoret en del mål på frispark, så bare fordi du er uenig er det jo ikke en universel sandhed. Selv da Beckham var skiftet til Madrid fik Carlos jo lov at sparke ind i mellem - det siger ikke så lidt synes jeg, når også Zidane og Figo stod klar i kulissen. Ydermere scorede han oftere end hver 8. kamp i La Liga, hvilket må siges at være rimelig godt for en VB.

Ja ved godt han har scoret et par mål for Real, og hans spark er ikke dårligt, men det handler jo lige så meget om smagssag.. Jeg mener ikke at en spiller der har sådan et alt eller intet spark kan komme i betragtning til at have et af verdens bedste spark ever Peace.. At andre så foretrækker det er fair nok Smiley.. Skrev også IMO et par gange

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #34: 15 Jul 2009, 11:57 »

Hjerne: Zidane. Han har spillet i de store klubber. Hans overblik er jo verdensklasse . Han styrede jo hele det Franske landshold. Selvom jeg ikke bryder mig så meget om ham så må jeg bøje mig her.

Hovedspil: Martin Laursen. Han viste klassen i den sidste sæson for Aston Villa . Trist han var ramt af skader så tit . Han var klasse på det hovedspil .. dog lavede han også mål uden at bruge hovedet . Vi husker jo alle kampen i Parken hvor han score langt inde i overtiden.

Overblik : Michael Laudrup både på landsholdet og på klubhold havde han kanont overblik . Bedst husker vi vel kattepote finten mod Nigeria .

Kommunikation: Der er ingen idag som kan nå Peter Schmeichel. Jeg synes han er den bedste og pt kan jeg ikke finde nogle som slår ham.

Hjerte: Per Nielsen. Startede i klubben som 5-årig og har aldrig spillet i andre klubber siden. 547 kampe for samme klub taler jo for sig selv.

Lunger: Essien. Jeg synes altid han knokler for Chelsea på den skide midtbane. Han er en vigtig brik på det hold. Jeg håber aldrig de sælger ham.

Spark: Juninho [ Lyon ]
Han er den bedste til frispark. Det næsten lige meget hvor langt ude eller hvilken vinkel så sidder den bare i kassen.

Tacklinger: Max Von Schelbrugge . Om Brøndby er foran eller bagud så kaster han sig ned i alt han er jo nærmest som en klippe/mur i det forsvar . Han er Superligaens bedste Central Forsvar . Man kan altid regne med ham.

Vi skal alle være her.

Cesc
Gæst

« Svar #35: 15 Jul 2009, 12:25 »

@ MagnusChristiansen
Præcis. Cannavaro har stadig heltestatus i Torino, altså da de to falske mesterskabet blev hentet til klubben. Han var så god for Juve, og selv om han måske ikke kommer til at få så meget spillestil i den kommende sæson, så bliver han vigtig for klubbens unge spillere på træningsbanen - og måske også de lidt ældre. Han går sikkert direkte ind og fortæller sin mening og alt, da han er sådan som person, og han er tidligere Juve-dreng. Cannavaro har haft en stor karriere, men synd for Napoli, at han ikke vælger at slutte den der. Som Juvefan er jeg dog glad for, at han kommer til klubben!

Et fantastisk billede at have udadtil!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #36: 15 Jul 2009, 12:29 »

Enig, jeg kunne også sagtens have placeret Cannavaro der, men jeg synes der er et eller andet over hans hovedsoil der er unikt. Han er så lille, men med en ufattelig timing. Men fuldstændig enig, han kunne sagtens være "The Mouth" Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #37: 15 Jul 2009, 12:37 »

Det undrer mig, at så mange vælger Schmeichels mouth. Schmeichel kommunikerede ikke; han skændede på sine holdkammerater og klandrede dem ofte for hans egne fejl. Flere af hans tidligere holdkammerater har udtalt, at de fandt hans råb anstrengende. Schmeichel var jo ikke leder på Manchester Uniteds hold, ikke engang de facto.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #38: 15 Jul 2009, 12:42 »

Det undrer mig, at så mange vælger Schmeichels mouth. Schmeichel kommunikerede ikke; han skændede på sine holdkammerater og klandrede dem ofte for hans egne fejl. Flere af hans tidligere holdkammerater har udtalt, at de fandt hans råb anstrengende. Schmeichel var jo ikke leder på Manchester Uniteds hold, ikke engang de facto.
Nej det kan godt være men et eller andet kunne han åbenbart gøre ved sit forsvar.

Han har vundet hvad der er værd at vinde med klubhold og han har vundet EM 1992 . Så jeg synes han høre hjemme der.

Edit : Ben Foster har ham som idol og kan godt lide den måde han var som Målmand ..
http://www.onside.dk/node/36964
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 12:45 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 15 Jul 2009, 13:13 »

Brain Andres Iniesta. Manden læser spillet som ingen andre og var i sidste sæson' sidste halvdel verdens bedste.

Head Nemanja Vidic. Vinder 9,5 ud af 10 luftdueller. Ganske enkelt oversag til at Man Utd er så gode bagud.

Eyes Xavi Hernandez. En bunke assist' hvert år taler sit tydelige sprog. Måske den bedste til at lægge målgivende aflevringer.

Mouth Roy Keane. Enestående spiller som på alle måder gjorde sine medspillere bedre. Tacklede som en sindsyg og dirigerede som en tamburinmajor.

Heart Ryan Giggs. Over 800 kampe for Man Utd må siges at være enestående og kan ikke matches af andre i verden og giver sig altid 100% når han er på banen.

Lungs Michael Essien. Løber solen sort i hver kamp.

Shooting leg Frank Lampard. Sparker fantastisk til en fodbold og er hjertet i chelsea.

Tackling leg Javier Mascherano. En fantastisk fodboldspiller som ofre sig i hver en tackling.

Bobbler.
Brain: Zinidine Zidane
Head: Sol Cambell
Eyes: Michael Laudrup
Mouth: Oliver Kahn
Heart: Steven Gerrard
Lungs: Dirk Kuyt
Shooting leg: Cristiano Ronaldo
Tackling leg: Gennaro Ivan Gattuso

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

-LFC-
Manager

« Svar #40: 15 Jul 2009, 14:07 »

Brain: Zinedine Zidane
Det største geni der nogensinde har betrådt en fodboldbane. Alle andre... GO HOME!

Head: Sami Hyypiä og Jan Koller
Det var måske mere for nogle år siden, men den finske stålpande taber stadig meget få hovedstødsdueller. En legende som jeg vil savne rigtigt meget. Jeg bliver dog også nødt til at sige Jan Koller.

Eyes: Xavi
Ingen tvivl her. Xavi er den mest geniale playmaker i verden pt. Andrea Pirlo var en potentiel udfordrer for noget tid siden, men han har desværre tabt niveauet.

Mouth: Fabio Cannavaro.
En af de få italienere jeg beundrer. Virkelig en fantastisk forsvarsspiller trods manglende højde. Men at styre sit forsvar mestrer han til fulde.

Heart: Steven Gerrard
Mr. Liverpool har haft så mange chancer for at komme til en mesterklub for at vinde de forbandede mesterskaber. Alligevel er han blevet og har istedet været med til, at Liverpool nu kæmper om mesterskabet. En konge. Paolo Maldini er også værd at nævne.

Jeg undrer mig ufatteligt meget om hvorfor han ikke er faldt sammen endnu.

Shooting leg: Roberto Carlos og David Beckham
Havde jeg været målmand på professionelt topniveau havde jeg højest sandsynligt opfundet en grund til ikke at spille, hvis jeg skulle møde hans hold. Et uhyggeligt skud. Nogengange rammer han den afhelvede til, men når den ligger der, så er det oftest et vanvittigt mål. Den mest stabile er dog klart David Beckham. Hans frispark truer hver evigt eneste gang.

Tackling leg: Javier Mascherano
For mig er der kun én mulighed her. Mascherano. Manden erobrer masser af bolde hver evigt eneste kamp pga. hans timing er fantastisk i tacklingerne. Han er i mine øjne den suverænt bedste i verden til at time en glidende tackling. Claude Makélélé er også værd at nævne.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 14:08 af -LFC- » Logged

Cesc
Gæst

« Svar #41: 30 Jul 2009, 19:44 »

Synes hurtigt luften gik ud af denne ellers i mine øjne meget spændende tråd - jeg håber flere folk vil komme med deres perfekte fodboldspiller!

Smiley

alek9000
Manager

« Svar #42: 30 Jul 2009, 20:05 »

- Brain - Andres Iniesta
Verdens bedste, synes jeg. Ufattelig lav fejlprocent og med et fantastisk blik for spillet.

- Head - Nemenja Vidic
Stor, stærk og robust prædikerer meget godt denne enorme serber, der for det meste finder vej til netmaskerne via sit hovede. Vigtig del af United.

- Eyes - Xavi Hernandez
Det er en ren fornøjelse at se Barcelona spille i små trekanter, og ingen gør det bedre end Xavi og Iniesta. Xavi er lidt mere defensiv end Iniesta, så han skal lægge flere præcise afleveringer end Iniesta, der laver de små genialiteter på kanten af feltet.

- Mouth - Daniele de Rossi
De Rossi ligger i hjertet af AS Roma, hvor han har spillet, siden han startede med fodbold. Han udstråler en fantastisk karisma og vindermentalitet. Og så er han ikke bleg for at kommunikere. Et forbillede for enhver dreng med fodboldambitioner.

- Heart - Raul
På størrelse med den spanske kongefamilie fristes man næsten til at sige. Ingen bliver større i Real Madrid end Raul. Et sandt ikon.

- Lungs Ivica Olic
Det er helt ufatteligt, hvad den mand kan kapere. Jeg har vel nærmest aldrig set ham gå i en fodboldkamp.

- Shooting leg Wesley Sneijder
Mange kunne have fået denne 'pris', men Sneijder løb med den. Vanvittigt langskud samtidig med, at han sparker fremragende dødbolde.

- Tackling leg Michael Essien
Måske ikke så meget tackling, men mere defensivt arbejde i det hele taget. Skal en lukkes ned af Essien, ser man ham ikke i resten af kampen.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #43: 30 Jul 2009, 20:28 »

Så skal jeg da lige hjælpe med at sætte gang i den igen Wink

Head: Zinedine Zidane
Ingen tænker mere og bedre fodbold på banen end han gør. Overblik, tankegang og teknikken er/var fantastisk!

Eyes: Guti
Når han gider har han nok det bedste overblik på en fodboldbane i verden. Desværre er det dog ikke altid fødderne gør hva han tænker, men det skal ikke ændre hans evne for at se huller.

Mouth: Cannavaro
En fantastisk forsvarsspiller der virkelig forstår at tage en rolle som forsvarsgenerel virkelig seriøs. Selvom han måske ikke er den bedste forsvarsspiller hvad angår talent, så kan ingen tage hans leder- og kommunikationsevne fra ham.

Heart: Raul
Klublegenden vil altid have Real Madrid i hjertet, og det kan også ses på banen, hvor han altid er der på banen hvor det kniber, får aldrig kort, og han er generelt verdensbedste til at repræsentere den største klub i verden.

Selv i 120. minut er han den eneste spiller på banen der tonser rundt som sindssyg. Ingen har større arbejdsstyrke eller udholdenhed end ham.

Shooting leg: Juninho
Manden med verdens bedste dødbolde og langskud. Han er måske en anelse overvurderet til spillets andre kvaliteter, men sparke til en bold, det kan han!

Tackling leg: Mascherano
Der er ingen der tackler bedre, mere og vigtigere end ham. Sjældent han har forkert timing selvom manden tit bliver liggende nogle ekstra sekunder.

Vuelve la ilusión

Newton Heath
Manager

« Svar #44: 30 Jul 2009, 20:47 »

Brain: Zinedine Zidane
Ikke så meget at sige til den, dog er Berbatov også en glimrende kanditat til den titel.

Head: Nemanja Vidic
Har aldrig set den mand tabe en hovedstødsduel, så jeg er heller ikke tvivl her.

Eyes: Xavi Hernandez
Barcelona-manden har et fantastisk overblik, og beundrer ham virkelig for de præstationer han til tider leverer.

Mouth: Roy Keane
Overhovedet ingen tvivl. Han brugte sine talegaver mere end nogen, og derfor er en selvfølgelig berrettiget denne plads.

Heart: Ryan Giggs
Med mere end 800 kampe for United er han uden tvivl hjertet, og han giver sig jo fuldt ud, og præsterer stort set hver gang.

Lungs: Ji-Sung Park
Ingen tvivl, manden spæner rundt i hver eneste kamp og kæmper sin røv i laser. Dette er også en af de hovedsaglige grunde til at han overhovedet er i starteren for United.

Shooting leg: Cristiano Ronaldo
Satan, den mand kan sparke til en bold. Hans skud har så mange aspekter, og kan dykke på de mest mærkværdige måder, som ingen andre kan. Dog skal David Beckham også nævnes her.

Tackling leg: Roy Keane
Ingen er i nærheden af Keane her. Han tackler altid for fuld udblæsning, og var selvfølgelig også god til det.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010