home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1148 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  My Perfect Footballer
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: My Perfect Footballer  (Læst 10060 gange)
Cesc
Gæst

My Perfect Footballer
« : 14 Jul 2009, 23:42 »

AVTO; Arsenal TV-stadion, har længe kørt med et koncept som hedder, My Perfect Footballer. Der spørg de spillerne om, hvordan deres perfekte fodbold spiller er. Men det er ikke bare lige til, for det er nogle kategorier man skal sætte spillerne ind i. De er disse kategorier:

- Brain
- Head
- Eyes
- Mouth
- Heart
- Lungs
- Shooting leg
- Tackling leg

Ved hver enkel skal man vælge en spiller, man mener er gode til det - og som man højest sandsynlig beundrer for det! For at give jer lidt inspiration eller mere viden omkring konceptet, så kan i se lidt film med Arsenalspillere, der er blevet spurgt:

Gael Clichy
Robin van Persie
Bakary Sagna
Og mange andre, bare søg "My Perfect Footballer" på Tuben!

God fornøjelse! Husk at begrund jeres valg, da det ikke skal blive en opremse tråd! Min perfekte fodboldspiller kommer om lidt!

Cesc
Gæst

Sv: My Perfect Footballer
« Svar #1: 14 Jul 2009, 23:54 »

Brain: Dennis Bergkamp!
Ingen læste spillet som The Iceman! Han var altid i de rigtige positioner, og han er en sand Arsenal legende! Jeg beundrer ham virkelig for hans måde at læse spillet på, og derfor er han min hjerne.

Head: Sol Campbell
Han var ikke just den højeste af alle spillere, men hans springkraft var/er suveræn. Han kunne vinde nærmest alle hovedstødsdueller, og han er en rigtig fighter på samme tid. Er ikke bange for at slå sig, og er en af de sejeste spillere jeg nogensiden har set!

Eyes: Cesc Fàbregas
Hans blik for spillet. Hans pasninger. Hans måde at gøre tingene på. Jeg elsker den mand! Han er en genialitet, og den måde han hurtigt opfanger hullerne på, gør ham til mine øjne. Han har sådan et godt overblik, og han ser som en falk!

Mouth: Fabio Cannavaro
En født leder. Han har vist sig i så mange år, at være en af de bedste på sit felt. Han er en helt eminent fodboldspiller, der måske til tider er en anelse undervurderet. Jeg føler at han er en klar leder, og han altid er klar på at give sine medspillere en opsang og svinere når det behøves.

Heart: Tony Adams eller John Terry
De to spillere har ofret sig så meget for deres respektive klubber! Begge to kan man kun beundre for deres hjerte og passion for denne sport! Det var sgu’ et rørende øjeblik at se Terry græde i finalen, og Adams siger bare sig selv. Han har hjertet i Arsenal, og jeg håber en skønne dag, at han vender tilbage i klubben!

Lungs: Mathieu Flamini
Han løb, løb og atter løb. Han er en rigtig fighter, og i mine øjne en af de eneste som virkelig giver sig 110 % i hver eneste kamp. Han er ikke nogen fantastisk fodboldspillere, men pga. hans enorme løbekapicitet bliver spillerne omkring ham forbedret markant. Han har lunger som ingen andre – og kæmpe respekt for det

Shooting leg: Thierry Henry eller Alessandro Del Piero
Begge disse spillere har underholdt mig gennem hele mit liv som fodboldsupporter! Begge er store grunde til jeg er fan af Arsenal og Juventus. Del Piero har nok en lidt bedre sans for skud end Henry har det, men Henry er mere målfarlig. En blanding af dem, ville være helt perfekt. Jeg ser de begge som garvede måltyve, og samtidig habile frisparksskytter!

Tackling leg: Gennaro Gattuso
Lige før at ord er overflødige! Gattuso er så vild! Han har lunger som Flamini, og han tackler og tackler gennem hele kampen. Han er slet ikke bange for at slå sig, og han er fuldstændig lige glad med, hvem der er han tramper knopperne i! Kan huske hans tackling mod Cristiano Ronaldo – det var fucking sygt!

Sådan ser My Perfect Football ud!

N17
Manager

« Svar #2: 15 Jul 2009, 00:08 »

Spændende emne.... Nu vil jeg prøve og komme med nogle ting her.

- Brain: Andres Iniesta
Han evne til at se hullerne i de andres forsvar og enten selv udnytte dem eller spille en medspiller fri, den er eminent og ikke noget, som man ser fra en spiller hver dag. Derfor er han min hjerne. Han kan læse spillet bedre end mange andre.

- Head: Alan Shearer
Hovedet må "gå" til Alan Shearer, der gennem sine mange år i Engelsk topfodbold har scoret en del med hovedet - og det er for mig imponerende, når man ser på hans højde i forhold til mange af de spillere han har stået overfor. Men han har haft en evne til at time sine opspring og sit løb, så derfor er han hovedet.

- Eyes: Michael Laudrup
Her må vi have fat i en af verdens bedste fodboldspilleren gennem tiden, Michael Laudrup. Den danske midtbanekreatør så ting som ikke mange andre når at se - og han var om nogen manden bag Barcelonas DreamTeam.

- Mouth: Peter Schmeichel
Ved munden kommer endnu en dansk spiller. Peter Schmeichel er navnet. Mange gange råbte han, ifølge ham selv, for at holde sig igang hele tiden. Men Uniteds forsvarsspillere blev også hele tiden holdt på mærkerne af en tændt Peter, så derfor har han givet været en vigtig mand bagved.

- Heart: Ledley King
Et hjerte som Ledley King burde alle have. Forsvarsspilleren går altid forrest, men desværre har han været en del skadet. Han fighter for sit hold og for sit fædreland, desværre tror jeg ikke at han har mange år tilbage. Havde han undgået sine knæproblemer, så var jeg ikke i tvivl om, at vi her havde Englands bedste forsvarsspiller.

- Lungs: Steven Gerrard
Lungerne sidder på en anden englænder. Steven Gerrard. Frem, tilbage, frem, tilbage. Hvor der sker noget kan man altid være sikker på, at der befinder Steven sig også. En komplet fodboldspiller og en der også kunne have været på tale til hjertet.

- Shooting leg: Cristiano Ronaldo
Bang bang bang... Man kan sige meget om ham, han er arrogant, han er overlegen, han er Cristiano Ronaldo. Han skud er bedre end nogen anden. Det knækker og brækker i luften, så målmanden har svært ved at bedømme hvor den ender. Jeg ville nødig være ham, der skulle stå ansigt til ansigt med CR9.

- Tackling leg: Roy Keane
Det må være en mand som aldrig trak sig og som altid gik forrest. Roy Keane er mit bud. Han gik nogen gange over stregen, men han vandt respekten hos sine modspillere og var derfor en meget vigtig mand i Man Utds gyldne år.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #3: 15 Jul 2009, 00:10 »

Synes du kommer med nogle gode og interessante indlæg herinde på siden Cesc! Opstemt Respekt for det.
Vil overveje at lave sådan en "my perfect footballer" men skal lige tænke igennem hvem det skal være Opstemt

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4: 15 Jul 2009, 00:15 »

Ligesom Clichy's (Det eneste jeg har set) er Arsenal præget, så er der stor sandsynlighed for at mit bliver Manchester United præget Wink

Brain
Den her går til Dimitar Berbatov. Manden har et rigtigt fantastiskt overblik, og jeg elsker virkelig at se ham spille når det fungerer for ham. Hans teknik og fodboldhjerne er en sand nydelse. Scholes er også en stærk kandidat her.

Head
Jan Koller. Det er en simpel forklaring på hvorfor jeg har valgt ham, og det er fordi at ingen kan slå ham i en luftduel. Måske er det kun pågrund af hans højde, men jaja. Ingen kan slå ham i en luftduel. Andre kandidater er Vidic, Toni og Trezegol.

Eyes
Paul Scholes. Manden er et geni på fodboldbanen, og han kan altid se hvor hans medspillere er, og hvad er den bedste løsning når han har bolden. Han gør sig altid spilbar, og kan slå både lange og korte afleveringer til sine fremadstormende holdkammerater. Scholes er genial. Xabi Alonso og Xavi er også kandidater her.

Mouth
Hvad er det liige den her kategori er? Hvis det er om at råbe og opildne sine medspillere, så vil jeg vælge Roy Keane. Man kunne næsten tro at manden var totalt sindsyg, men han kunne virkelig opildne sine holdkammerater. Keane var perfekt til det han skule gøre, og han er en sand legende. Vieira kunne måske være nævnt her.

Heart
Roy Keane må da ikke dominere alle kategorier, så jeg lader ham være denne gang. Istedet vælger jeg Nemanja Vidic. Vidic er en helt utrolig fighter, og han giver sig ALDRIG i en duel. Han går 100% ind i hver eneste duel, og er ikke bange for noget. Pågrund af Vidic, så kan Ferdinand virkelig stråle.

Lungs
Ji Sung Park er manden her. Vores lille Koreaner stopper aldrig, aldrig, ALDRIG at løbe, og det er helt utroligt som han kan blive ved. En ægte duracell-kanin. Der er faktist mange spillere der kunne nævnes her, blandt andet Wayne Rooney, Flamini og Gattuso (Ikke at jeg ser ham så meget, men det er det indtryk jeg har fået af ham).

Shooting leg
Tja..der er mange fantastiske afsluttere i verden, men jeg synes alligevel der er en der overstråler dem alle. Navnet er Thierry Henry. Som den man kan/kunne skyde bolde i nettet. Jeg synes ikke man har set ham fra hans bedste side i Barcelona, men i Arsenal var han så hamrende, dødsensfarlig. Hans afslutningsevner var/er bare pureclass, og der er ingen der kan overgå ham efter min mening.

Tackling leg
Selvom jeg ikke kan udstå ham, så vælger jeg Javier Mascherano. Manden er en utrolig tackler, og han tackle bolden fra enhver spiller. Han er uhyre dygtig til det han skal lave på Liverpool holdet, og der er vel at tackle og bryde det andets holds angreb. Er ikke glad for at sige det, men han er pure class på den defensive midtbane.

Det er så mit bidrag til tråden. Damn hvor ville jeg gerne have den fodboldsspiller på Manchester United's hold. Han kunne helt sikkert erstatte Ronaldo Wink

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5: 15 Jul 2009, 00:17 »

Brain: Martin Jørgensen:
Han er ikke dribblestærk længere eller særlig hurtig, men han er klog ! Ved faktisk ikke helt hvad der er over ham, men det er noget intelligent.
Head: Fabio Cannavaro:
Han er meget meget lille, men han har en timing i sit hovedspil som ingen andre, som gør ham vanvittig god med hovedet.
Eyes: Xavi:
Jeg hader Barcelona inderligt meget, men denne lille mand har dog et fantastisk overblik som kun ganske andre få i verden har.
Mouth: Javier Zanetti:
Et overraskede valg for mange måske, men jeg er ikke i tvivl. Inter anføren. Roser når det skal gøres, men giver i den grad også skidebalder når det er det der er brug for.
Heart: John Terry:
Hvem andre end denne mand ? Han er mester Chelsea, og jeg er kæmpe kæmpe Chelsea fan. Er enig i det Cesc skriver, at det beviser bare hvor meget han brænder for Chelsea da han græd i Champions League finalen, men det var også uretfærdigt, det lige skulle være denne mand !
Lungs: Frank Lampard:
Han er min yndlingsspiller, og verdens bedste efter min mening. En af de ting der gør ham god er hans løbearbejde, jeg ved simpelthen ikke hvad den mand er lavet af ? Han løber og løber og løber, og han er heller aldrig skadet ? Det må være jern der er inde i ham.
Shooting leg: Frank Lampard:Jeg bliver nød til at fremhæve den mand igen, han skud er misiler, han skyder ualmindeligt hårdt, og det er et præcist skud, der udover har han en utrolig evne til at lave uhyre vigtige mål.
Tackling leg: Marco Materazzi:
Manden spiller ikke fodbold ! Det er nedslagtning af andre ! Han er ikke bange for nogle og der er ingen kære mor, han slagter for vildt.

Det var min My Perfect Football ! Smiley
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 10:55 af Jakob E » Logged

N17
Manager

« Svar #6: 15 Jul 2009, 00:21 »

Regner med, at man kan kommentere på tingene.

Brain
Den her går til Dimitar Berbatov. Manden har et rigtigt fantastiskt overblik, og jeg elsker virkelig at se ham spille når det fungerer for ham. Hans teknik og fodboldhjerne er en sand nydelse. Scholes er også en stærk kandidat her.

Han har det med at stå de rigtige steder, på de rigtige tidspunkter. Men derfra og til at kalde ham fodboldhjerne osv, der synes jeg er langt. For mig at se, så er han ikke den store tekniker. Jo han kan nogle ting med bolden, meen, synes du kunne have valgt mange andre før ham. F.eks. Paul Scholes, når du nu kun kigger så meget på United spillere. Men mener der er mange andre steder, som burde være der i stedet for ham.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #7: 15 Jul 2009, 00:30 »

My Perfect Footballer

Brain: Andrés Iniesta
- Han var en fantastisk spiller. En komplet midtbane spiller, der altid spiller klogt. Han har en godt overblik, er sikker med bolden og har en utrolig teknik. Iniesta er en af de bedste midtbane spillere. Han er min ynglingsspiller og jeg elsker at se ham spille. Han er den lidt mere offensive type, end f.eks. Xavi, og har ikke helt så godt et overblik som Xavi. Men til gengæld har han er utrolig teknik, og han scorer altid en del mål. En afgørende og betydningsfuld spiller for Barcelona. Derfor er han min "Brain".

Head: William Gallas
- Gallas er en spiller jeg i gennem lang tid har elsket og beundret. Han er en meget klog spiller der altid kæmper godt for sit hold. Han har sin force i sit hovesspil og rotine. Han er dygtig med hovedet og har før afgjort kampe for sit hold med denne evne. Gallas er en forsvarsspiller der ikke er bange for at tackle, og sådan mener jeg at alle forsvarsspillere bør være. Jeg har altid haft en forkærlighed for Gallas. Derfor er han min "Head".

Eyes: Xavi Hernández
- Han er en af de spillere jeg beundre mest. Han har et fantastisk overblik og er virkelig dygtig til at finde sine medspillere. Han er meget sikker med bolden, og lægger sjældent en fejl aflevering. Han evne til at se muligheder før de skabes er virkelig fantastisk. Hver gang jeg ser ham spille beundrer jeg ham for hans evne til at placere sig på banen, spille sine medspillere frie. Han er en mand et hvert hold ville ønske de havde, han har evner som kun få i verden besidder. Derfor er han min "Eyes".

Mouth: Steven Gerrard
- Gerrard er endnu en af de spillere jeg bare elsker. Hans måde at spille fodbold på er fantastisk, og han har altid været en spiller jeg har beundret. Hans evner på banen er fantastiske, og han er der altid når Liverpool er i problemer. Han er ufattelig vigtig for Liverpool, både som anfører og som person. Når man tænker Liverpool tænker man også Gerrard. Han har et rigtig godt overblik, gode leder egenskaber, og en skøn teknik. Derfor er han min "Mouth".

Heart: Francesco Totti
- Jeg har altid beundrede ham for den passion han bringer ind i sit spil. Han lever og ånder for AS Roma. Han er en mand der altid har været der for Roma på de afgørende tidspunkter. Han er en klog spiller, der ikke nok med at han kan score mange mål, så er han også dygtig til at spille som den "hængende angriber", der trækker ned i banen og modtager bolden, hvorefter han spiller sin medspiller fri til skud. Han har viet sit liv til Roma. Derfor er han min "Heart".

Lungs: Park Ji-Sung
- Her er ord vist overflødige. Den mand er fantastisk på en fodboldbane. Jeg elsker at se ham spille. Hver gang han er på banen kan man være sikker på at han yder 100%. Jeg har aldrig oplevet ham levere en halv hjertet præstation. Han energi som duracel-kanin, og er en af de spillere i verden der løber længst i de kampe han spiller. Spillere som ham kan man kun ønske sig flere af. Derfor er han min "Lungs".

Shooting leg: David Beckham
- Her mener jeg igen heller ikke der er meget at rafle om. Beckham er kendt for hans sparke teknik, og han er fantastisk til den. Det er altid en fornøjelse at se ham sparke til en bold. Hvilke mål han ikke har scoret i sin karriere. Han var utrolig vigtig for United og har altid været vigtig for de hold han nu har spillet for. En mand der er kendt for perfekt spark, mange oplæg og dejlige mål. Derfor er han min "Shooting leg".

Tackling leg: Gennaro Gattuso
- Der må valget vist falde på Gattuso. Den mand er nærmest umulig at komme forbi. Hans timing af tacklinger og hans aggressivitet er og har altid været vidunderlig. Han minder meget om Mascherano, og var derfor også i tvivl om hvilke af de to jeg skulle vælge, men det blev Gattuso. Man har altid oplevet ham som Milan's oprydder, en mand der sikrede mange tabte bolde tilbage. Gattuso har også en utrolig energi og levere altid et godt stykke arbejde. Derfor er han min "Tackling leg".

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #8: 15 Jul 2009, 00:32 »

Brain: Xavi han er jo genial, han læser spillet på et nivaeu så meget højere end andre og gør altid det rigtige.

Head: Jan Koller, ved ikke så meget om ham med ved at han er meget høj og meget god med hovedet.

Eyes: Det er enten Xavi eller Cesc, de har begge et kæmpe overblik over spillet og og kan jo se afleveringerne før de laver dem.

Mouth: ?

Heart: Helt klart Paolo Maldini, han har helt klart det største hjerte, på grund af at han blev i Milan i hele hans karriere (24 år), hvilket er meget sjældent at man ser, og så kæmper han også meget.

Lungs: Det må være Dirk Kuyt eller Flamini, de 2 løber og løber og bliver jo ikke træt, det er helt utroligt.

Shooting leg: David Villa, ved ikke noget om hans evner når det gælder langskud, men når han er inde i boksen med bolden betyder det sgu mål.

Tackling leg: Gattuso, han kan virkelig lave en perfekt tackling, igen og igen, og som Cesc skrev er han sgu ligeglad med hvem han står overfor.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9: 15 Jul 2009, 00:34 »

Berbatov kan på sit bedste ting som ingen andre kan. Scholes kunne jeg også have valgt, men ham tænke jeg mere på bagefter.

Og ja, det er vel godt at man kommenterer tingene Smiley

btw. så undrer jeg mig lidt over dit valg af Cristiano Ronaldo som the shooting leg. Jovist, han scorer rigtig mange mål, men han skal sandelig også bruge mange skud på at opnå det. Tror at andre spillere ville kunne score flere mål hvis de havde samme antal skud som Cristiano. Og det med at bolden dykker, bræker og alt det, det synes jeg ikke han er SÅ god til hvis det ikke er på en standardsituation. Lige noget jeg studsede over Wink

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #10: 15 Jul 2009, 00:39 »

Vil både lave en international og en national fra superligaen Thumbs Up

Starter med den nationale

Brain: Hjalte Bo Nørregaard
Placerer sig altid rigtigt, har et godt blik for spillet, og er ALTID rolig i de pressede situationer og skilder sig altid godt af med bolden.. Tror ikke du finder en større fodboldhjerne i suppen!

Head: Marc Nygaard
Stor klods som er god teknisk, og okay hurtig af hans størrelse.. Men hans hovedspil er helt eminent og helt afgjort det bedste i suppen.. Han udnytter sin naturlige fordel til fulde, og man kan aldrig være rolig når Randers FC slår et indlæg

Eyes: MKD
Når han får lov at være kreativ er der ingen der ser pasninger som Kong delih.. Hans evne til at splitte et forsvar med relativt simple afleveringer der bare falder på det HELT rette øjeblik er unik i superligaen!.. Desværre har vi fået en træner der bruger ham sådan at vi kun får det at se i glimt pt.. Håber det ændrer sig i efteråret så vi ser sidste efterårs MKD igen Thumbs Up

Mouth: Jesper Christiansen
Den mand holder kort sagt aldrig sin kæft Grin.. Evigt og altid råber han op og dirigerer konstant med sit forsvar, skælder ud, roser, ja hans mund står aldrig stille.. Han er uden sammenligning ham der kommunikerer bedst med sine kammerater i suppen, og ser det som hans største styrke!.. Undrer mig at han ikke er anfører!

Hearth: Thomas Rasmussen
Han giver sig altid 100 % for sin klub.. Igennem hele krisen var han en af de få der holdt niveau, og han har aldrig snakket om at forlade Brøndby uanset hvor sort alting så ud. Derudover leverer han altid 100 % fight, trækker sig aldrig i tacklingerne, og tænker kun på Brøndby..

Lungs: Jesper Lange
Den mand må virkelig være irriterende at spille overfor.. Han løber og løber og løber og løber og uanset hvor du har bolden på banen kan du aldrig vide om Jesper lange kommer flyvende med den vildeste tackling.. Han står ganske enkelt aldrig stille og spiller i superligaen på hans løbepensum og ikke mindst hans fight da han ikke er verdens bedste teknikker Peace

Shooting leg: Martin Vingaard
Jeg sagde det dengang Fck købte ham.. i har fået en KLASSESPILLER!!.. Men hans største styrke er imo hans langskud som er helt eminent.. Når han først fyrer det af, kan man aldrig vide sig sikker.. Bare spørg Shay Given eller Onyszko crazy..

Tackling leg: Schlebrügge
Han kaster sig konstant ned i diverse benbrækker tacklinger med fare for at miste liv og lemmer. Ofrer sig altid 100%, og taber (minus i parken) stort set aldrig en tackling.. Kan ikke komme på en i suppen der er bedre i den disciplin Smiley

Nu til den internationale

Brain: Michael Laudrup
Tror velsagtens aldrig der har eksisteret en større fodboldhjerne i verden.. Michael Laudrup vidste altid hvad han skulle gøre med klatten, og var en FREMRAGENDE spilfordeler uanset hvor han spillede.. Samtidigt et sympatisk menneske.. Fantastisk fodboldhjerne!

Head: Jaap Stam
Et muskelbundt af de helt store, som var frygtindgydende, og som i 79 ud af 80 tilfælde altid kom højest Smiley.. Fantastisk springkraft og stor styrke.. Staam har altid imponeret mig!

Eyes: Messi
Fantastisk spiller.. En af verdens bedste, og med et blik for spillet som er helt unikt.. Han ser afleveringes mulighederne før alle andre gør, og er vel nok noget af det mest kreative der findes.. Kan ikke komme på en bedre i den disciplin!

Mouth: Carra, Ferdinand, Puyol.

Heart: Steven Gerrard
Steven Gerrard er en af få spillere i moderne fodbold der spiller med sit hjerte.. Han har gennem hele karrieren haft mulighed for at skifte fra liverpool, til en klub hvor han kunne vinde flere trofæer men er blevet hele vejen igennem. Samtidigt spiller han i kampene med en vilje og en passion der nærmest får ham til at stå i flammer.. Imo er han samtidigt verdens bedste fodboldspiller.. l

Lungs: Mascherano
Står aldrig stille, løber konstant for at dække alle hullerne i liverpool, og lever på sin enorme udholdenhed. Er egentlig ikke nogen gudsbenådet fodboldspiller med pga hans løbepensum samt vilje er han helt unik. At han så også har en god evne til at løbe de rette steder hen gør det jo blot endnu bedre Smiley

Shooting Leg: Christiano Ronaldo
Jeg hader den mand som pesten og er glad for at han endelig er skiftet væk fra UNited.. Men han har altså  et spark der er helt unikt.. Den måde han får bolden til at brække ses ikke andre steder i verden, og hans skud er komplet utilregnelige.. Stort set hver gang han skyder sidder den indenfor rammen, og så er det et utaknemmeligt job for en keeper at redde..

Tackling leg: Marco Materazzi
Mange hader ham, og sikkert med rette. Men jeg har i hele mit liv aldrig set en der kaster sig så vildt og voldsomt ind i tacklinger som ham.. Syntes det er decideret grinern at se hvordan han skræmmer samtlige angribere ved at ramle ind i dem med 140 km/t. Han skal bare have bolden, og om han skader sin modspiller eller slår sig selv ihjel er underordnet.. Den mand kan satme tackle igennem så det synger Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cesc
Gæst

« Svar #11: 15 Jul 2009, 00:40 »

Men Jemil, du må sige John ret i, at når Ronaldo så sparker frispark, og nogle langskud - kan huske et mod Celtic i Champions League - så er der ingen, der når ham til sokkerholderne.

Ronaldos sparketeknik er så fucking vild!

DavidMadsen
Manager

My Perfect Footballer
« Svar #12: 15 Jul 2009, 00:43 »

Hjerne: Paul Scholes.
Manden er et geni på banen. Han er oftest et skridt foran de fleste modstandere, hvoraf han så fører spillet sikkert videre. Han ligger bag mange af de gode ting hos United. Og manden kan jo flere ting, hvilket samlet set må gøre, at han skal være "min hjerne".

Hovedspil: Christopher Samba.
Han er, ifølge mig, verdens bedste spiller i luften. Han er høj, og hopper forfærdeligt højt, hvilket gør det meget meget svært for angribere at komme højest i dueller mod ham. Samtidigt er han også ret sikker i sit hovedspil, hvorfor jeg vælger ham.

Overblik: Dimitar Berbatov.
Ja, man er jo United-fan. Jeg er ikke den største fan af Berbatov, men han har et ubeskriveligt overblik. Hans mange assits som angriber bevidner det jo også. Hans fremragende teknik og afleveringer hjælper ham godt på vej med dette.

Kommunikation: Rio Ferdinand.
Han er bare lederen i United, og han gør det fremragende. Jeg ser ikke meget grund til at forklare dette, da det må være åbenlyst, at han virkeligt er en født leder, som styrer forsvaret fornemt.

Hjerte: Ryan Giggs.
Han har altid været i United, og virkeligt været vigtig i langt det meste af hans karriere i klubben. For mig vil han altid bare være en speciel spiller. Ikke engang John Terry kan måle sig med ham, når han overvejer at skifte til City.

Lunger: Carlos Tevez. (J. S. Park)
Han kæmper røven ud af bukserne, og selvom han er skiftet til City (eller, snart), har jeg stor respekt for at han kæmper hele kampen igennem, og virkeligt løber hele tiden. Også J. S. Park er værd at nævne. Han løber også helt ufatteligt meget, men i denne omgang fik Tevez "prisen".

Spark: David Beckham.
Jeg må indrømme, at Beckham er den eneste som lige springer frem i mit hovede. Han var mit helt helt store idol som barn, og jeg var enorm fan af ham, også selvom han skiftede favorit klubben (som han nærmest gjorde til favoritklubben) ud med Real Madrid (jeg holder med At. Madrid i Spanien). Hans frispark, afleveringer, og mål fra midten er i mit hjerte virkeligt uerstatteligt. Hvis det skulle være nogen anden, tror jeg at det skulle være Cristiano Ronaldo.

Tacklinger: Nemanja Vidic.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det. Vidic er nådesløs og effektiv, og han er i min bog den bedste tackler i verden. Selvfølgelig er der flere gode tacklere, men IMO er han bare en smule bedre.

Det må være min "Perfect Footballer" - Og det er ikke det mindste tydeligt, at jeg er United-fan.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 00:45 af DavidMadsen » Logged

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #13: 15 Jul 2009, 00:50 »

Men Jemil, du må sige John ret i, at når Ronaldo så sparker frispark, og nogle langskud - kan huske et mod Celtic i Champions League - så er der ingen, der når ham til sokkerholderne.

Ja, det kan jeg godt være enig i  Smiley

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #14: 15 Jul 2009, 00:50 »

Og når en midtbanespiller laver omkring 60 mål (sikkert flere) på 2 sæsoner så kan det ikke diskuteres at manden har en af verdens bedste sparketeknikker..

Om han så er den bedste er op til den enkelte at vurdere.. I mine øjne finder du ik en med bedre spark end ronaldo Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010