home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  2 Brugere, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  VM blog: TOGO
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Togo er ved VM kommet i gruppe med Argentina, Canada og Sverige. Hvilken placering opnår VM debutanterne?
1. plads - Den største sensation ved et VM nogen sinde!
2. plads - Sverige går ned ... ligesom IRL Opstemt
3. plads - Det man kunne forvente i den gruppe
4. plads - Togo skuffer

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: VM blog: TOGO  (Læst 9720 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: VM blog: TOGO
« Svar #45: 12 Jun 2006, 19:24 »

Måske kunne du bruge Adebayor eller Malm som hængende angriber,
sådan her

BO

OMV - OMC - OMV

DMC

FH - FC - FC - FV

GK

Et godt forslag, specielt fordi jeg har stærke DM'ere. Med en "graver" foran forsvaret burde jeg kunne holde tæt nede bagved.

United-styrer
Gæst

« Svar #46: 12 Jun 2006, 19:30 »

Tror ikke du skal hænge dig alt for meget i talkombinationerne. En flad 4-4-2 plejer at være fin, og 4-5-1 behøver bestemt ikke at være defensiv. Hvordan er dine indstillinger?

MisterFCK
Gæst

« Svar #47: 12 Jun 2006, 19:35 »

Måske kunne du bruge Adebayor eller Malm som hængende angriber,
sådan her

BO

OMV - OMC - OMV

DMC

FH - FC - FC - FV

GK

Du mangler en "plads" på banen. der er kun ti positioner Wink

I øvrigt kunne du prøve med en 4-4-2 med diamant på midten. Den plejer altid at virke godt. Bare så elfenbenskysten og lyngby Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #48: 12 Jun 2006, 19:37 »

Togo instruktionerne ser sådan her ud:

"Tempo", "Bredde" og "Skærme af" er stort set de instruktioner jeg har brug hidtil i FM. Direkte pasninger og hård tacklinger satte jeg på efter jeg var ved at tabe til Liberia i den første kamp.

Dusty78DK
Manager

« Svar #49: 12 Jun 2006, 19:38 »

I øvrigt kunne du prøve med en 4-4-2 med diamant på midten. Den plejer altid at virke godt. Bare så elfenbenskysten og lyngby Thumbs Up

Det overvejer jeg også kraftigt. Det lader til 4-4-2 diamant er den helt store "super-taktik" i FM 06!  Wink

Soccerpop
Gæst

« Svar #50: 12 Jun 2006, 19:40 »

skulle naturligvis se sådan her ud Rullende Øjne

BO
OMV - OMC - OMH
DMC - DMC
FH - FC - FC - FV
GK

ellers kan du bruge den her

BO - BO

OMV - OMC - OMH

DMC

FH - FC - FC - FV

GK

lidt det samme men ikke helt

United-styrer
Gæst

« Svar #51: 12 Jun 2006, 19:42 »

Umiddelbart vil jeg mene, at din bredde og tempoet er alt for højt til et hold som Togos med deres (manglende) evner. Jeg tror, du skal køre begge ned under midten, mens du ligeledes nok skal skære alvorligt ned på "Skærme af", når du møder de stærke modstandere ved VM (de ikke-canadiske hold). Desuden vil jeg råde dig til at spille på kontraangreb mod de gode hold, fjerne tæt markering og bruge en target man, nu når du benytter direkte afleveringer :-)

Dusty78DK
Manager

« Svar #52: 12 Jun 2006, 20:23 »

Umiddelbart vil jeg mene, at din bredde og tempoet er alt for højt til et hold som Togos med deres (manglende) evner. Jeg tror, du skal køre begge ned under midten, mens du ligeledes nok skal skære alvorligt ned på "Skærme af", når du møder de stærke modstandere ved VM (de ikke-canadiske hold). Desuden vil jeg råde dig til at spille på kontraangreb mod de gode hold, fjerne tæt markering og bruge en target man, nu når du benytter direkte afleveringer :-)

Jeg tænker også at mine krav var for høje, men du ramte det meget præcist.

Dusty78DK
Manager

« Svar #53: 12 Jun 2006, 23:20 »

VM-OPTAKT

… eller: Hvilken taktik skal Togo spille?  Opstemt

Jeg har lagt hovedet i blød. Jeg har ligget søvnløs om natten for at regne ud, hvordan jeg udnytter Togo’s ressourcer optimalt til VM, og mit nuværende forslag er en særlig udgave af 4-4-2 diamant, hvor jeg stiller mindre krav til mine spilleres evner.

Jeg vil meget gerne have feedback på om folk synes jeg har truffet det rigtige valg. Er stadig en smule i tvivl.  Ubeslutsom

VM truppen er i øvrigt også blevet udtaget. Sådan ser den ud:

Jeg har stort set kun skiftet én spiller ud. Jeg brugte ham aldrig, han var hammer dårlig, og jeg husker overhovedet ikke hvad han hed. Opstemt

Med ny trup og ny taktik, er min ideal-startopstilling:

Der er ikke store forventninger til Togo op til VM.

Det passer mig fint. Min målsætning er at slå Canada og så tabe knebent til Sverige og måske også Argentina.

Næste update: Togo’s debut ved VM … mod Sverige Shockeret
« Seneste Redigering: 12 Jun 2006, 23:50 af Dusty78DK » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #54: 13 Jun 2006, 08:27 »

Held og lykke med VM Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #55: 13 Jun 2006, 10:37 »

Mit bud på instruktionerne:

Mentalitet: Et par hak mod venstre. Mod Canada kan du dog lade den blive, hvor den er.
Kreativ frihed: Den er o.k.
Afleveringsstil: Jeg synes, du skal satse på direkte/lange bolde mod de stærke hold, men hold evt. korte mod Canada.
Tempo: For højt til Togos spillere i mine øjne. Jeg ville sætte den et par, hvis ikke tre, hak mod venstre fra midten af.
Bredde: Præcist det samme som ovenover.
Skærme af: Udmærket til Canada-kampen, men mod de to andre bliver du lynchet, hvis den står så højt. Jeg ville sætte den samme sted som de to ovenstående.
Tidsspild: Igen fint til kampen mod Canada, men mod de to stærke hold skal den IMO højere op.
Defensiv linje: Det ser fint ud. Måske et par hak mod venstre i de to svære kampe.
Tackling: Fint, fint.
Fokus på aflevering: Ned ad begge kanter, ville jeg mene, til de to svære kampe.
Markering:  Thumbs Up
Markering ved dødbolde:  Thumbs Up
Til target man: Måske til hovedet, og vælg så den bedste til hovedspillet.
Tæt markering: Fint.
Brug target man: Ja, ville jeg sige.
Brug en spilfordeler: Fint.
Spil på offside: Der er jeg lidt i tvivl.
Kontraangreb: Ja, i de to svære kampe.

Held og lykke ved VM Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #56: 13 Jun 2006, 12:21 »

Mit bud på instruktionerne:

Mentalitet: Et par hak mod venstre. Mod Canada kan du dog lade den blive, hvor den er.
Kreativ frihed: Den er o.k.
Afleveringsstil: Jeg synes, du skal satse på direkte/lange bolde mod de stærke hold, men hold evt. korte mod Canada.
Tempo: For højt til Togos spillere i mine øjne. Jeg ville sætte den et par, hvis ikke tre, hak mod venstre fra midten af.
Bredde: Præcist det samme som ovenover.
Skærme af: Udmærket til Canada-kampen, men mod de to andre bliver du lynchet, hvis den står så højt. Jeg ville sætte den samme sted som de to ovenstående.
Tidsspild: Igen fint til kampen mod Canada, men mod de to stærke hold skal den IMO højere op.
Defensiv linje: Det ser fint ud. Måske et par hak mod venstre i de to svære kampe.
Tackling: Fint, fint.
Fokus på aflevering: Ned ad begge kanter, ville jeg mene, til de to svære kampe.
Markering:  Thumbs Up
Markering ved dødbolde:  Thumbs Up
Til target man: Måske til hovedet, og vælg så den bedste til hovedspillet.
Tæt markering: Fint.
Brug target man: Ja, ville jeg sige.
Brug en spilfordeler: Fint.
Spil på offside: Der er jeg lidt i tvivl.
Kontraangreb: Ja, i de to svære kampe.

Held og lykke ved VM Smiley

Wow! Mange tak for den detaljerede og grundige analyse af min taktik. Det er jeg sgu' glad for! Tror sgu' jeg vil følge dine taktiske råd i åbningskampen mod Sverige ...

United-styrer
Gæst

« Svar #57: 13 Jun 2006, 12:30 »

Wow! Mange tak for den detaljerede og grundige analyse af min taktik. Det er jeg sgu' glad for! Tror sgu' jeg vil følge dine taktiske råd i åbningskampen mod Sverige ...

Det var så lidt :-)

Så går jeg under jorden, hvis du taber ;-)

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #58: 13 Jun 2006, 20:25 »

En god taktik for mig mod de store hold er

GK
DR              DC             DC          DL
                 DMC           DMC
MR                                             ML
                           OMC
                            BC

Fløjene og den offensive mditbane skla have pil frem, backsene må gerne løbe lidt frem, men ellers skalk de defensive spillere ikke gå meget med frem. Hold indstillingerne skal være defensive og på kontra. De offensive spillere skal helst være forholdsvis hurtige og lidt driblestærke

It's gonna be legendary

Dusty78DK
Manager

« Svar #59: 13 Jun 2006, 20:54 »

En god taktik for mig mod de store hold er

GK
DR              DC             DC          DL
                 DMC           DMC
MR                                             ML
                           OMC
                            BC

Fløjene og den offensive mditbane skla have pil frem, backsene må gerne løbe lidt frem, men ellers skalk de defensive spillere ikke gå meget med frem. Hold indstillingerne skal være defensive og på kontra. De offensive spillere skal helst være forholdsvis hurtige og lidt driblestærke

Okay, det er også et fedt forslag. Nu ved jeg sgu' slet ikke hvordan jeg skal stille op med Sverige.  Grin

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010