home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  VM blog: TOGO
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Togo er ved VM kommet i gruppe med Argentina, Canada og Sverige. Hvilken placering opnår VM debutanterne?
1. plads - Den største sensation ved et VM nogen sinde!
2. plads - Sverige går ned ... ligesom IRL Opstemt
3. plads - Det man kunne forvente i den gruppe
4. plads - Togo skuffer

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: VM blog: TOGO  (Læst 9740 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: VM blog: TOGO
« Svar #30: 11 Jun 2006, 15:31 »

Så har jeg lavet en ny afstemning om Togo og VM. Ikke VM i fjernsynet, men VM i den her blog, altså  Wink

Der kan stemmes!

Dusty78DK
Manager

« Svar #31: 11 Jun 2006, 15:32 »

God start på ANC Thumbs Up Det kunne være fedt hvis du gik hele vejen Djævel

Det er selvfølgelig at tro man er verdensmester efter den første kamp, men jeg tror også jeg kan opnå et godt resultat i det afrikanske mesterskab.

MisterFCK
Gæst

« Svar #32: 11 Jun 2006, 15:35 »

Det er selvfølgelig at tro man er verdensmester efter den første kamp, men jeg tror også jeg kan opnå et godt resultat i det afrikanske mesterskab.

Jeg mener bare at det kunne være sjovt hvis Togo kom i finalen Smiley

PS:Hvornår bliver grupperne lavet i spillet?

Dusty78DK
Manager

« Svar #33: 11 Jun 2006, 15:38 »

Grupperne - både ANC og VM - bliver trukket midt i December i mit spil.

Zone 43
Manager

« Svar #34: 11 Jun 2006, 15:42 »

Det ser jo ikke dårligt ud, men undtagelse af den røvfuld mod Iran. Men lad os se om du ikke kan overraske ved VM Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MisterFCK
Gæst

« Svar #35: 11 Jun 2006, 15:44 »

Grupperne - både ANC og VM - bliver trukket midt i December i mit spil.

Tak Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #36: 11 Jun 2006, 19:56 »

AFRICAN NATIONS CUP

GRUPPE B, 2. SPILLERUNDE

GHANA – TOGO
1: 2,50   X: 3,00   2: 2,63

Optakt:
Stemningen i Togo-lejren er fantastisk ovenpå storsejren over den anden VM deltager i gruppen, nemlig Angola. I dag er jeg undertippet mod et Ghana hold, der stiller op med Michael Essien, Razak Pimpong, Samuel Kuffour m.fl. Fordi det er et så stærk hold jeg skal møde, beslutter jeg mig for at spille en smule mere afventende.

Dagens startopstilling er:

Jeg har været nødt til at skifte et par spillere ud fordi de var trætte, men min farlige duo i front er ikke ændret.

GAME ON!

VS         

1 – 0 Michael Essien (straffe, 28) – Straffe begået af Tchangai, og Chelseaspilleren er sikker fra 11 meter.
2 – 0 Augustine (36) – Ghana bryder Togo’s opspil og sender bolden frem til angriberen, der rammer bolden lige i røven på 30 meters afstand.
2 – 1 Emmanuel Adebayor (73) – Togo har endelig et godt gennemspillet angreb på venstre fløj, og bolden sendes ind over til angrebsstjernen.

Arsenal-stjernen
scorede Togo’s trøstmål

Kommentar:
Nederlaget er fuldt fortjent. På grund af skader og karantæne må jeg omrokere i forhold til sidste kamp, og det giver usikkerhed. Dagens modstander er simpelthen for god, og Togo er aldrig i nærheden af at få point. Ghana kunne sagtens have scoret et eller to mål mere, men jeg var heldig.

I gruppens anden kamp vandt Angola overraskende 2-1 over DR Congo, og dermed er stillingen i gruppen helt lige.

Eller rettere: Helt lige er gruppen ikke. På grund af min storsejr over Angola, er uafgjort nok mod DR Congo i sidste kamp, så jeg kan snige mig videre på målscoren i ægte italiensk stil Wink

Næste update: Sidste gruppekamp mod DR Congo

Emil3
Ynglingespiller

« Svar #37: 11 Jun 2006, 20:04 »

Held og lykke med den sidste kamp.. Mon ikke du klare den?

We´ll be comming down the road.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #38: 11 Jun 2006, 21:18 »

Spændende... En af de sjovere blog's at følge med i. Held og lykke med VM!  Thumbs Up
PS-, Du skriver en fjerdeplads i VM gruppen ville være skuffende. Det synes jeg overhovedet ik det ville være. Det er sensationelt nok at de er kommet til VM. Der er jo mange mennesker der slet ikke kender et land ved navn Togo  Grin

Soccerpop
Gæst

« Svar #39: 11 Jun 2006, 21:18 »

Meget svær pulje til VM. Skuffet
Bliver sku svært Græder

Dusty78DK
Manager

« Svar #40: 12 Jun 2006, 12:43 »

PS-, Du skriver en fjerdeplads i VM gruppen ville være skuffende. Det synes jeg overhovedet ik det ville være. Det er sensationelt nok at de er kommet til VM. Der er jo mange mennesker der slet ikke kender et land ved navn Togo  Grin

Det har du egentlig ret i. Bare det at få Togo med til VM, når nu fodboldforbundet ikke troede på mig, det er ret godt klaret. Men jeg tænker bare: Canada. Ja, helt ærligt, CANADA! De har ikke en topangriber i Arsenal og de fleste af deres spiller sparker ikke bolden til dagligt i Frankrig og Belgien.

Derfor tror jeg ... nej, jeg drømmer om at Togo ved sin debut skal få en sejr ved at besejre Canada. De er det sidste land jeg skal møde, så holdet er nok ved at være spillet varme til den tid  Wink

I øvrigt tror jeg på at Togo IRL går videre fra deres gruppe med Sydkorea, Schweiz og Frankrig. Jeg tror faktisk så meget på det, at jeg har sat penge på det, og oddsene er gode, skal jeg lige sige. Men nu hvor de har mistet træneren kan det godt være jeg mister mine penge  Græder
« Seneste Redigering: 12 Jun 2006, 12:49 af Dusty78DK » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #41: 12 Jun 2006, 14:01 »

Men jeg tænker bare: Canada. Ja, helt ærligt, CANADA! De har ikke en topangriber i Arsenal og de fleste af deres spiller sparker ikke bolden til dagligt i Frankrig og Belgien.

Nu må du ikke undervurdere dem. De har faktisk en god midtbanespiller. Atiba Huthinson ticked off ticked off ticked off Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #42: 12 Jun 2006, 18:57 »

AFRICAN NATIONS CUP

GRUPPE B, 3. SPILLERUNDE

DR CONGO – TOGO
1: 4,00   X: 3,00   2: 1,80

Optakt:
”Afgørelsens stund er kommet. Det er tid til African Nations Cup’s tredje Øråd” …  Opstemt

Gruppe A & C er afgjort, nu er det tid til at Togo skal slå det sidste slag for at komme videre til kvartfinalen i African Nations Cup.

Dagens startopstilling:

Gakpé og Zanzan er tilbage, hvilket styrker defensiven. Derudover har jeg også midtbaneduoen fra den første kamp tilbage. Jeg kunne måske spille defensivt og håbe jeg kunne fedte en 0-0 hjem, men det tør jeg ikke. Hvis jeg vinder kampen er jeg sikker på at blive gruppevinder, og det vil slet ikke gøre noget.  Wink

GAME ON!

VS         

0 – 1 Robert Malm (14) – Frispark næsten helt nede ved hjørneflaget. Bolden sendes ind over, og veteranen scorer sikkert.
1 – 1 Zola Matumona (28) – DR Congo slår kontra på et godt Togoangreb. LuaLua dribler og spiller midtbanegeneralen fri på midten.
2 – 1 Lomana LuaLua (35) – angriberen får bolden I højre side af banen og dribler sig igennem hele forsvaret.
3 – 1 Lomana LuaLua (69) – Musasa tryller på venstre flanke og smider en svag bold ind over. Agassa går dårligt ud og puffer bolden hen til stjernen.

Kommentar:
Ups! Togo røg ud med et brag, men det er fortjent. Det offensive fungerede dårligt for mit hold og fantastisk godt for DR Congo, og det afgør kampen.  Græder

Den samlede stilling kom til at se sådan her ud:

Næste update: Det, I alle sammen har ventet på, nemlig VM!

Dusty78DK
Manager

« Svar #43: 12 Jun 2006, 19:14 »

Hej alle!

Det gik ikke så godt for Togo i African Nations Cup, og jeg er bekymrey over hvor let jeg taber.

Er der nogen, som har nogle råd til hvordan jeg skal spille taktisk? Indtil nu har jeg spillet flad 4-4-2, men synes ikke rigtig det fungerer. Jeg tror 4-5-1 bliver for defensiv og 4-3-3 vil være for offensiv. Hvad siger i?

Soccerpop
Gæst

« Svar #44: 12 Jun 2006, 19:20 »

Måske kunne du bruge Adebayor eller Malm som hængende angriber,
sådan her

BO

OMV - OMC - OMV

DMC

FH - FC - FC - FV

GK

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010