|
patrick J
|
|
Hvis der er en masse ting i gerne vil have ændret så laver jeg selvfølgelig en ny update, men hvis det indtil videre kun er de 2 "små" ting, så laver jeg altså ikke en ny
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Mener også at hvis det bare lige er dem der skal ændres kan man da gøre det selv
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
jeg synes at c.ronaldos langskud er AAAAALT for lavt. han er kun 12 i det? jeg sys at han burde være 16 i det. men ellers god update Jeg takker Har du hentet den? For hvis du har fundet nogle fejl så ville jeg gerne vide det. Syntes at holdmoralen i Real Madrid bør gøres ind smule lavere, med alle de nyindkøb.
Hvis der er en masse ting i gerne vil have ændret så laver jeg selvfølgelig en ny update, men hvis det indtil videre kun er de 2 "små" ting, så laver jeg altså ikke en ny
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Kan du ikke ændre op og nedrykninger i Portugal?
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Kan du ikke ændre op og nedrykninger i Portugal?
Jo selvfølgelig. Hvis du lige vil skrive hvem der er rykket op og ned
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hvis folk vil have trænerskifter med, vil i så ikke finde en hjemmeside hvor jeg kan se det på? det samme gælder lejeaftaler
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Jo selvfølgelig. Hvis du lige vil skrive hvem der er rykket op og ned De hold der rykkede ned fra den bedste portugisiske liga var: Belenenses Trofense Og de hold som næste år skal erstatte dem er: Olhanense Uniao Leiria
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
De hold der rykkede ned fra den bedste portugisiske liga var: Belenenses Trofense Og de hold som næste år skal erstatte dem er: Olhanense Uniao Leiria Super Hvis du/i vil have noget mere med, så skriv nu for der bliver højst sandsynlig ikke lavet flere updates!
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
Jeg takker Har du hentet den? For hvis du har fundet nogle fejl så ville jeg gerne vide det. ja. men kan ikke spille med din update spiller jo med Næstved savet men har prøvet det. Og den er rigtig god
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
patrick J
|
|
Jeg har et stort problem i Portugal med op og nedrykninger. I sidste sæson var der 16 hold i begge divisioner. Nu er der kun 14 i den 2. bedste men stadigvæk 16 hold i den bedste?! Alligevel er der rykket 2 hold op i den bedste men ingen er kommet ned? Hvordan i alverden er det muligt?!
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
ja. men kan ikke spille med din update spiller jo med Næstved savet men har prøvet det. Og den er rigtig god Næstved? du mener Nordvest ikke? men det er helt okay Nogle som spiller med denne update som har fundet nogle fejl?
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Jeg har et stort problem i Portugal med op og nedrykninger. I sidste sæson var der 16 hold i begge divisioner. Nu er der kun 14 i den 2. bedste men stadigvæk 16 hold i den bedste?! Alligevel er der rykket 2 hold op i den bedste men ingen er kommet ned? Hvordan i alverden er det muligt?!
Jeg har nu fundet ud af at Amadore og trofense er forsvundet fra den bedste række, men de er ikke kommet ed i den 2. bedste? skal jeg bare gøre det i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
Næstved? du mener Nordvest ikke? men det er helt okay Nogle som spiller med denne update som har fundet nogle fejl? hov ja en fejl XD mener self Nordvest XD
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Jeg har nu fundet ud af at Amadore og trofense er forsvundet fra den bedste række, men de er ikke kommet ed i den 2. bedste? skal jeg bare gøre det i spillet? Det kan du vel godt, men hvad med Belenenses? Er de ikke fortsat i den bedste række?
|
|
|
|
|
|
|
|