patrick J
|
|
Det kan du vel godt, men hvad med Belenenses? Er de ikke fortsat i den bedste række?
ja mærkeligt nok..? det er noget meget mystisk noget? 
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
patrick J
|
|
Ingen som vil have noget mere tilføjet? det er sidste chance nu.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Har du Tim Janssen og Peter Nymann i Esbjerg + Owen, Valencia og Obertan i United? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Og hvad med Wurtz og Daniel Freidhelm Holm i AaB ?
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
JonasKastbjerg
Lilleputspiller
|
|
Har HB Køge virkelig ingen penge? :O
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamds
|
|
Har du forbedret en spillere som Marcus Tracy og Henrik Dalsgaard fra Aab?  For Tracy er jo udråbt som et af de største talenter i USA og det synes jeg ikke han lever op til i manager..
|
|
|
|
|
|
|
|
rasmussidelmann
Gæst
|
|
tracy er minus 8 og det syntes jeg er fint til et talent som i øjeblikket spiller i sas ligaen. det var noget andet hvis han havde lavet en adu og skiftet til benfica!
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamds
|
|
tracy er minus 8 og det syntes jeg er fint til et talent som i øjeblikket spiller i sas ligaen. det var noget andet hvis han havde lavet en adu og skiftet til benfica!
Okay, men har bare aldrig oplevet han kunne få en startplads i SAS ligaen  men kan jo bare være han har være uheldig i mit spil..
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Har HB Køge virkelig ingen penge? :O
Det laver jeg nu  Har du forbedret en spillere som Marcus Tracy og Henrik Dalsgaard fra Aab?  For Tracy er jo udråbt som et af de største talenter i USA og det synes jeg ikke han lever op til i manager.. De er begge gjort lidt bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
han forbedre sig sindssygt meget hvis man bruger ham... mener dog at han skal være bedre i Ca måske ikke meget men lidt bedre hvert fald
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
han forbedre sig sindssygt meget hvis man bruger ham... mener dog at han skal være bedre i Ca måske ikke meget men lidt bedre hvert fald
Det eer også der jeg har gjort ham en smule bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|