home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1182 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  It freaks søges til hjælp med installation af XP
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: It freaks søges til hjælp med installation af XP  (Læst 886 gange)
vesperGT
Manager

It freaks søges til hjælp med installation af XP
« : 11 Jul 2009, 15:40 »

Hej alle!

Jeg sidder og er i gang med at reinstallere Windows XP på min computer, men uanset om jeg installerer diverse drivere, lader være eller gør noget som helst andet, så er min computer blevet så langsom at når jeg scroller ned på fmfreaks, hakker den og det gjorde den ikke før.....

Er der nogen der har råd eller tips til hvad fanden jeg kan gøre for at afhjælpe dette hakkeri? På forhånd tak

/vesperGT aka. phoenix

Onlymyself
Førsteholdsspiller

Sv: It freaks søges til hjælp med installation af XP
« Svar #1: 11 Jul 2009, 16:04 »

Kan det være fordi du mangler at installere drivere til grafikkortet? Har selv geninstalleret XP på min computer mange gange pga virus.. Og der oplever jeg også at det "hakker når man scroller ned på hjemmesider, indtil man installere driveren til grafikkortet..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

vesperGT
Manager

« Svar #2: 11 Jul 2009, 16:10 »

Kan det være fordi du mangler at installere drivere til grafikkortet? Har selv geninstalleret XP på min computer mange gange pga virus.. Og der oplever jeg også at det "hakker når man scroller ned på hjemmesider, indtil man installere driveren til grafikkortet..

Hvor er det nu jeg finder ud af hvilket grafikkort jeg har? Er det inde i enhedshåndtering? Smiley

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 11 Jul 2009, 16:12 »

Hvor er det nu jeg finder ud af hvilket grafikkort jeg har? Er det inde i enhedshåndtering? Smiley
Ja, gå ind i enhedshåndtering og find den der hedder "Skærmkort".. Der skulle det meget gerne stå Smiley

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

vesperGT
Manager

« Svar #4: 11 Jul 2009, 16:22 »

Ja, gå ind i enhedshåndtering og find den der hedder "Skærmkort".. Der skulle det meget gerne stå Smiley

nu er den i gang med at søge efter en driver automatisk, men ellers har jeg lige downloadet en manuel fil, der skulle kunne bruges......

Jeg siger mange tak for hjælpen uanset om det virker eller ej....... Men jeg håber da selvfølgelig det virker Peace TAK! Thumbs Up

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 11 Jul 2009, 16:30 »

nu er den i gang med at søge efter en driver automatisk, men ellers har jeg lige downloadet en manuel fil, der skulle kunne bruges......

Jeg siger mange tak for hjælpen uanset om det virker eller ej....... Men jeg håber da selvfølgelig det virker Peace TAK! Thumbs Up
Det var så lidt Wink Hvis det ikke virker, så prøv at downloade driveren fra producentens hjemmeside.. Går næsten ud fra at det er et Nvidia grafikkort du har? Det burde i hvertfald virke..
Du må lige skrive om det virker eller ej Smiley

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010