home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1288 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  SAS Liga-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: SAS Liga-tråden  (Læst 72821 gange)
Anderson08
Ynglingespiller

Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #105: 02 Jul 2009, 23:11 »

Jeg kan da så småt også fortælle jer lidt om mit FCK-spil...

Efter transfervinduet har jeg erhvervet mig flere fremtidige profiler i Diego Buonanotte(48mio), Federico Laurito(6mio, først fra næste sæson), Franco Zuculini(4mio), Cesar Villaluz(28mio), Davide Santon(8mio), Marquinhos(4,75mio) og Razvan Ochirosii(2mio). Derudover forsøger jeg at erhverve Morimoto, men andre klubber byder også ind på japaneren og derfor bliver han svær at skaffe.

Til at dække disse køb skulle der også sælges, og jeg har solgt Dame N'Doye(19mio), Libor Sionko(14mio) og William Kvist(24mio). Sidstnævnte var jeg ikke glad for at sælge, men han var utilfreds og ville til en større klub. Siden svingdørens lukning har jeg så været igang med træningskampene, og her blev det blandt andet til 9-0 over FC Amager. Så stod den på Cliftonville i Euro Cuppens første kvalrunde, og med samlet 16-0(0-7, 9-0) gik jeg sikkert videre. I øjeblikket står jeg i 2. kvalrunde, og her vandt jeg første opgør mod Metalurgs med 6-0 hjemme, blandt andet på to kasser fra en storspillende Villaluz.

Derudover er også ligaen skudt igang, og med lutter sejre har jeg virkelig fået tændt op under mandskabet. Først sejrede jeg 2-0 i Esbjerg i sæsonpremierren, og derefter bøllebankede jeg chanceløse Brøndby med 3-0 hjemme i Parken. Siden da slog jeg også FC Midtjylland 3-2, efter et flot comeback på SAS Arena, mens jeg i den seneste kamp besejrede OB med 2-1 hjemme.

Dermed er der skudt igang for et kanon save, og jeg opdaterer jer enten senere eller imorgen...

Godt gået indtil nu med sejr over ærkerivalerne og sejr over ob og midtjylland.
Og så pænt mange mål i de to første opgør, det vil da være super hvis det fortsatte sådan 
KNÆK OG BRÆK MED SÆSONEN

Manchester United FC

Always in my heart

Cesc
Gæst

« Svar #106: 02 Jul 2009, 23:14 »

Lyder som et rigtig lækkert spil Newton Heath. Fantastisk at flere og flere begynder at spille herhjemme i Danmark! At vi så fortæller hinanden om vores spil, gør bare lysten endnu større - og det et total fedt, du gider tage dig tid til at skrive sådan et indlæg. Har lige et par spørgsmål:

1) Det er ikke Marquinhos, Marquinhos du har købt vel?
2) Du har betalt meget for dine spillere, hvornår regner du med at få skudt dem afsted?
3) Hvor til solgte du Dame N'Doye, Libor Sionko og William Kvist?
4) Hvilken taktik spiller du med? Gerne stor uddybning.

Cesc
Gæst

« Svar #107: 02 Jul 2009, 23:19 »

Så er jeg færdig med Partizan, og de blev lavet til marcipan!
Tabte som tidligere fortalt 1-0 på deres bane, men hjemme på SAS Arena fik serberne ikke et ben til jorden. Jeg overmatchede dem i alle spillets facetter, og med en Olivier Karekizi i hopla smadrede jeg dem overbevisende. Olivier har fået meget kritik fra fansene, men i dag satte han en tyk streg under sit talent. Et vaskeægte hattrick blev publikum vidne til, og Adigun Salami scorede også et mål i starten af anden halvleg. 4-0 endte kampen, og jeg er endelig glad for mit spil igen. Har været lidt svingende de sidste par kampe, men i dette opgør viste jeg, hvorfor mit hold er så stærkt som det er.

Fantastisk sejr - og den giver mig troen på fantastiske tider i dette gem. Det er så stort det her resultat! 4-0 over Serbiens bedste hold!

Modric
Gæst

« Svar #108: 02 Jul 2009, 23:32 »

Tabte som tidligere fortalt 1-0 på deres bane, men hjemme på SAS Arena fik serberne ikke et ben til jorden. Jeg overmatchede dem i alle spillets facetter, og med en Olivier Karekizi i hopla smadrede jeg dem overbevisende. Olivier har fået meget kritik fra fansene, men i dag satte han en tyk streg under sit talent. Et vaskeægte hattrick blev publikum vidne til, og Adigun Salami scorede også et mål i starten af anden halvleg. 4-0 endte kampen, og jeg er endelig glad for mit spil igen. Har været lidt svingende de sidste par kampe, men i dette opgør viste jeg, hvorfor mit hold er så stærkt som det er.

Fantastisk sejr - og den giver mig troen på fantastiske tider i dette gem. Det er så stort det her resultat! 4-0 over Serbiens bedste hold!

Hej Cesc kan du gøre sådan så man kan downloade din taktik ?  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 24 Jul 2009, 16:39 af Cristiano-Ronaldo » Logged

Anderson08
Ynglingespiller

« Svar #109: 02 Jul 2009, 23:33 »

Godt klaret Cesc, er slev FCM fan og er selv lige begyndt på en med dem, som lidt ligner din med truppen men kun lidt, god sejr hjemme og dejligt for dig med din angriber Smiley

Manchester United FC

Always in my heart

Newton Heath
Manager

« Svar #110: 02 Jul 2009, 23:34 »

Lyder godt Cesc. Det kører også for dig i FCM må man sige, men det er bestemt også en klub der besidder potientialet.

1) Det er ikke Marquinhos, Marquinhos du har købt vel?
Nej, det er ikke FM-fænomænet Marquinhos jeg har hentet, men derimod et 17 årig kvalitetskøb fra Internacional, som faktisk har gjort det ganske fint i sine kampe mod hhv. Cliftonville og Metalurgs.

2) Du har betalt meget for dine spillere, hvornår regner du med at få skudt dem afsted?
Jeg har faktisk ikke tænkt over det. Jeg vælger ganske simpelt at spille, udvikle og så skipper jeg dem afsted, hvis jeg føler at prisen og tidspunktet er iorden.

3) Hvor til solgte du Dame N'Doye, Libor Sionko og William Kvist?
N'Doyte rejste til Sunderland, Sionko til Reading og Kvist til Stoke. Er ganske tilfreds med alle mine salg, selvom jeg godt kan lide sidstnævnte.

4) Hvilken taktik spiller du med? Gerne stor uddybning.
Jeg spiller en 4-2-3-1 med fokus på bredden i det offensive spil. Primært går jeg efter at smide boldene ud til Villaluz/Santon på den offensive højrekant eller Ochirosii/Santin i venstresiden, og så smækker jeg indlæg i boksen til Morten Nordstrand som virkelig har spillet godt. Derudover kører jeg min offensive kreatør Buonanotte ind på den offensive midt, og han har virkelig gjort det godt so far. Frispark - samt hjørnesparksteknikk erne er 'homemade' og scorer en del kasser på sidstnævnte. Samtidig kører jeg også backs'ne i stilling frem af banen, og indtil videre har det fungeret rigtig godt med Wendt og Pospech, som b3egge har gjort det glimrende.

Cesc
Gæst

« Svar #111: 02 Jul 2009, 23:42 »

UEFA CUP: GRUPPE A

Lækker gruppe, hvor jeg godt kan regne med point med alle holdene pånær HSV, som jeg måske også kan overraske mod. Rigtig dejlig lodtrækning, hvor jeg faktisk sætter som mål at gå videre. Der er 60 & chance for at jeg går videre, og som optimist skal man tro på det.

Det kan godt lykkes. To sejre i de fire kampe, så er jeg videre. De skal falde mod Basel og Nancy..

Yoggidk
Gæst

« Svar #112: 02 Jul 2009, 23:50 »

1) Hvilket hold er i din opfattelse det fedeste i SAS Ligaen at spille med? Hvorfor?
AaB, ingen tvivl... Dette er nok mest fordi det er min favoritklub. Men da jeg normalt er til småklubber, er Horsens, Viborg osv også spændende, og jeg finder dem meget spændende, pga. den store udfordring det er!
2) Har du prøvet at spille med flere SAS Liga-hold, hvis ja, hvilke, og hvordan kørte du taktik med de forskellige?
AaB kørte jeg en offensiv 4-4-2, som er min personlige favorit, med Horsens en defensiv 4-4-2! Og Viborg en 4-3-3!
3) Er det fedt at den danske række er så tæt som den er? Eller ville du hellere have ren walkover fra day one.
Det er giga nice det er tæt, det gør et sjovt, ingen tvivl!
4) Når du spiller i Danmark, har du så prøvet at træne flere forskellige klubber i samme spil? Naturligvis i de danske rækker. Hvordan var det?
Nej desværre, går hurtigt død i mine spil, ellers er jeg bare for glad for mit hold til at skifte!
5) Har du et minde fra et spil du vil dele med os andre? Fortæl, fortæl.
Kan ikke huske!

Danielsen
Manager

« Svar #113: 02 Jul 2009, 23:53 »

Yoggidk, nu spiller Viborg ikke i SaS'Ligaen

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Yoggidk
Gæst

« Svar #114: 02 Jul 2009, 23:54 »

Yoggidk, nu spiller Viborg ikke i SaS'Ligaen

Du ved hvad jeg kan udrette som manager Opstemt

Danielsen
Manager

« Svar #115: 03 Jul 2009, 00:54 »

HEHE, hvis man ser det på den måde..

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

motZ
Gæst

« Svar #116: 03 Jul 2009, 00:59 »

1) Hvilket hold er i din opfattelse det fedeste i SAS Ligaen at spille med? Hvorfor?
FC Midtjylland. Da det er holdet jeg støtter i Danmark er det vel også næsten det eneste hold jeg gider spille med i FM, i DK. Men bør vel snart til at prøve nogle andre klubber fra det danske land.

2) Har du prøvet at spille med flere SAS Liga-hold, hvis ja, hvilke, og hvordan kørte du taktik med de forskellige?
Har kun prøvet FCM som sagt, hvor det er blevet til noget og foretrækker en 4-2-3-1, med de indkøb jeg har gjort mig i mit save.

3) Er det fedt at den danske række er så tæt som den er? Eller ville du hellere have ren walkover fra day one.
Det er da selvfølgelig fedt.

4) Når du spiller i Danmark, har du så prøvet at træne flere forskellige klubber i samme spil? Naturligvis i de danske rækker. Hvordan var det?
Nej, det har jeg ikke.

5) Har du et minde fra et spil du vil dele med os andre? Fortæl, fortæl.
I mit FCM spil hvor jeg først og fremmest vandt mesterskabet i 1. sæson, og så kvalificerede mig til CL.. Er stadig i gang med 2. sæson og her er det da værd at nævne at jeg slog Zenit i gruppespillet, som jeg stadig er i gang med.
Ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke har fået spillet videre på det spil, men der har bare været andre saves der har haft min interesse eller også har jeg bare ikke kunne tage mig sammen til at få spillet videre.. Smiley

Regner med at jeg snart kommer med lidt info om det FCM spil jeg har gang i.

AFC
Manager

« Svar #117: 03 Jul 2009, 01:05 »

1) Det er FCK. Ikke i og med, at jeg holder med FCK til dagligt, men også pga. deres økonomi og gode trup. De har Danmarks bedste og bredeste trup og man kan virkelig tiltrække gode navne til klubben, som har europæisk niveau og man er sådan set tvunget til at vinde ligaen hver sæson.

2) Nej, har kun prøvet at spille med FCK. Jo, OB engang, men det holdt kun 4 kampe, pga lysten.

3) Jeg kan godt lide når det er tæt. Der er ikke meget ved en liga hvor det bare er en walkover fra dag 1 af. Hellere have en liga, hvor der kan komme nogle overraskelser, istedet for man vinder hver kamp stortset. Man skal kunne have noget konkurrence, og det føler jeg, at man finder i en liga, hvor den er tæt.

4) Nej, har jeg ikke prøvet. Måske skal jeg have det at vide, for forstår ikke helt spørgsmålet?

5) Ikke lige hvad jeg kan huske..
Eller jo. Det spil jeg lavede en blog af som holdt i en sæson, hvor lysten så gik i anden sæson var faktisk et mindeværdigt save. Selvom jeg ikke fik guld i 3 sæsoner, kom det alligevel i 4. sæson hvor jeg også nåede kvartfinalen i Uefa Cuppen faktisk og jeg havde spillere som Michael Jakobsen som virkelig headede mål ind på hjørnespark sammen med det norske talent, Håvard Nordtveit. Jeg ejede også Humberto Suazo, en chilensk angriber som bombede mål ind hver kamp faktisk. Han endte med at blive topscorer i de to sæsoner jeg havde ham. Alle mine kampe forløb også med store sejre. Bla. 2x 4-1 sejre over Brøndby If, og det er specielt nogle resultater jeg er stolt af, fordi jeg plejer altid at have problemer med netop, Brøndby. Mit spil flød også rigtig godt og jeg havde en god kant i begge sider af Damian Escudero og Danny Olsen.

Newton Heath
Manager

« Svar #118: 03 Jul 2009, 01:14 »

Nå, det sluttede glimrende for idag da jeg med en retursejr i Metalurgs vandt 2-0 og dermed gik videre til 1. runde, hvor jeg fik Lech Poznan, hvilket er en glimrende lodtrækning.

I ligaen har jeg blot spillet to gange og der blev det først til en 3-0 sejr i Horsens, på scoringer af Zanka, Buonanotte og Ochirosii. Her sidst men ikke mindst mødte jeg Vejle ude, og der måtte jeg fighte hårdt for at nedkæmpe dem. Ochirosii bragte mig foran og Villaluz øgede, mens Kasper Lorentzen reducerede, inden Hjalte-Bo bragte os på 3-1 efter langskud. Til sidst fik Arce lov til at reducere. Med lutter sejre fører jeg ligaen efter seks kampe med syv point ned til nr. 2.

Nu vil jeg spasere i seng, godnat med jer, jeg opdaterer jer yderligere imorgen...

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #119: 03 Jul 2009, 01:20 »

Jeg er lige startet et spil med AGF og håber på at få en god gemmer. Økonomien er ikke god så jeg får ikke lige købt nogle talenter nu men når økonomien kommer så kommer talenterne nok også.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010